.

Isnin, 3 September 2018

MEMPERTAHAN RUANG DEMOKRASI .




CALON PRK 

DARI BANGSAR




BETUL HANG ROYAK




BETUL HANG ROYAK
Kenapa anak bini tak mau kosongkan kerusi untuk suami/bapak? Sendiri tak mau korban suruh orang lain pula korban. Banyak cantik keluarga 69 ini! on SORONG TARIK KAKI BODEK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:39 PM

Ter



----------------

ENTOT SENYAP






KAHWIN SENYAP

ENTOT SENYAP
harap bro isham tidak irihati .. 
kerana kawin tak boleh di hebohkan on 
SIAPA KAWIN
Publish | Delete | Spam
abu
on 9/3/18


--------------

MELAYU BANGKIT







PASAI APA

BANGKIT MELAYU

SELAMA INI 

MELAYU TIDO KE?



Sentimen lapok Umno dalam ceramah Himpunan Melayu Bangkit, kata Pemuda PH

Pemuda Pakatan Harapan membidas program ceramah kebangkitan Melayu anjuran Umno yang dilihat masih memperjuangkan hak orang Melayu, Islam dan Institusi Raja-raja, adalah sentimen lapok Umno.

Ketuanya Nik Nazmi Nik Ahmad berkata,permainan sentimen agama dan bangsa ini bukanlah hal yang baru dalam perjuangan politik Umno.


DULU SLOGAN

GEROMBOLAN

HIDUP MELAYU

INI KERANA

KURENG OXYGEN

SEKARANG BARU

NAK BANGUN

KAH KAH KAH

-------------------

PERJUANGAN LAPOK GEROMBOAN







PERJUANGAN
MELAYU - ISLAM  DAN RAJA
ADALAH PERJUANGAN LAPOK 
UNITED MALAYS NATIONAL
ORGANISATION

DASAR BARU PEMUDA PAKATAN
DARI KENYATAAN
YB NIK NAZMI


-------------------

BACA DARI SINI




BACA DARI SINI

https://www.malaysiakini.com/news/441352

Mohd Zaidi
Macam biasa, kenapa keluar artikel ni disaat pemilihan pkr. Macam ada sesuatu... Persoalannya jeng! Jeng! Jeng! Kenapa sekarang Hishamudin Rais?
SukaBalas10j
Md Jawi
Sdra Hishamudin Rais.. sejak awal lagi kami kebanyakan pengikut forum anda tidak pernah sangsi dgn apa yg sdra tulis.. melihat pula gelagat dan ayat2 yg keluar drpd mulut Anwar-rafizi-saifudin-wan azizah mmg sah itu yg asli...Allahuaklam





----------------

FANTASI POLIS SENTRI




POLIS SENTRI
Politik Jalan Raya.. bukan lah satu fantasi kanak2 macam main polis senteri. Ayuk ..kita siapkan bom pemedih mata.. air pancot. Untuk badan badak mcm Rosmah dan Lokman kita pinjam pancot air mandi gajah dari zoo. Yang degil kita tangkap.. bogelkan.. arap arap polis kita tak caklibut bila lihat Rosmah ditogelkan.. bukan senang Oooo? on 
TAHNIAH - POLITIK JALAN RAYA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/3/18



-----------------

TERUS MENGHASUT




BACA DISINI

https://www.malaysiakini.com/columns/440752

Dhiyauddin Abas
Hishamudin ni boleh bagi gelaran Raja Hasut Terbaik .. tulisannya menghasut kita untuk terus berfikir dn berfikir ... Tahniah En Hisham



-----------------

SIAPA KAWIN




SAPA KAWIN 

SENYAP

Oitt TT!!! Sapa kawin??? on 
NIKAH DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/3/18

----------------

TERLALU LOKMAN ADAM





TUAN PEGUAM

HANG TAK KENAL

SIAPA DIA

LOKMAN ADAM?

Peguam Hasanah desak Lokman Adam tutup mulut


PEGUAM kepada Hasanah Abdul Hamid memberi amaran kepada pemimpin Umno, Lokman Adam agar tidak memberi kenyataan melulu berhubung kes dihadapi bekas ketua agensi perisik rahsia itu.

Mohd Khairul Azam Abdul Aziz berkata, Lokman tidak menerima sebarang maklumat mengenai dakwaan bahawa Hasanah mengutus surat kepada perisik Agensi Perisikan Pusat  (CIA) Amerika Syarikat (AS).

TUAN PEGUAM

WAJIB  TAHU

LOKMAN ADAM

INI ADALAH

SOSOK YANG

TERLLALU

LOKMAN ADAM

KAH KAH KAH

--------------------

TAHNIAH - POLITIK JALAN RAYA






TAHNIAH

Kursus belajar demo bukti iltizam Umno nak lawan HARAPAN

Salah seorang pemimpin utama Umno ketika ini, Lokman Noor Adam, parti itu sedang mempersiapkan "tentera" dalam usaha mereka "memusnahkan" parti yang sedang memerintah sekarang.
Anggota Majlis Tertinggi Umno  Lokman Noor Adam memberitahu "tentera" terbabit memiliki semangat juang yang tinggi bagi menghadapi Pakatan Harapan (HARAPAN).

AKHIRNYA

GEROMBOLAN

SEDAR TENTANG

POLITIK ASAL

JALAN RAYA


-------------------

TIDAK ADA KAWAN BAIK





TIDAK ADA 

KAWAN BAIK

Apa bndanya isham? Kau ni aku rsa dh msuk usia yg tuhan dh trik fikrah brfikir. Dh byk bnda yg tak relevan aku tgk kau ni. Sejarah apa yg kau nk rakamkn? Ank bangsa yg peduli tu ada ke sejuta dua? Come on bro, kau join ank muda byk sikit, jgn join ubu or bebudak kau je. mjoriti skrg ni dorg lgsg xambil pot klu nk gelojoh kuasa asalkn org tu otak power dan xbg dorg susah cm najib buat. 
Ank beranak ke pak menakan ke kwn karib ke semua tu pi mampuslah asalkn qualified. Kau yg ckp kau jadah xambil pot sape pm,dh klu kau xambil pot, terangkan pula dkt mna masalahnya ank berank ke teman sekote ke yg pegang kuasa? Kau nk samakn dgn filipina dgn indon tu ape lancau? Kt kpg aku ada 2 imam.satu imam ank melingkup. Yg satu lg elok je bahagia kpg aku imam tu ank beranak handle elok je. 
Ke kau mrh sgt ni sbb kau xde kwn baik dan keluarga? Relax... Jadilh org yg betul merakam sejarah untuk masa depan negara.ini bkn untuk ke arah yg bgus. Kearah mkin mlingkup adalah. Xpcya ckp aku ke?go on bnda2 on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/18



------------------

SORONG TARIK KAKI BODEK




CAKAP BODEK
kah kah kah..ada logik. orang yang nak sangat anwar jadi pm patut kosongkan kerusi.. annuar musa pon boleh kosongkan kerusi.. cilaka samdol menyodol gelojoh on 
MAIN TARIK TALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/3/18



-----------------

MAT HARBOQ







MAT HARBOQ

Ketua umum harboq! on 
MAIN TARIK TALI
Anonymous
on 9/2/18
TT Teruskan perjuangan. Mat Harboq + Siti Kipas + Ikan Buntal Fizah adalah pengkhianat! on KENYATAAN MEDIA
Anonymous
on 9/2/18i




---------------

MALAM PERTAMA





MALAM 

PERTAMA
Ni mesti Rais siyatim tahniaah datok moga berdenyut dimalam pertama on 
NIKAH DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/18




-----------------

LANTAKLAH APA NAK CAKAP






LANTAKLAH APA 

NAK CAKAP

TT... Lantak la nuar nak cakap apa... Lu cakap hal yg betul. Sesungguhnya KEBENARAN mmg PAHIT bagi ANUwar on 
KENYATAAN MEDIA
Che mad
on 9/3/18
Kah. .kah. . Kah tun det masih seperti dulu lama2 hang pun kena balik tak caya lu tunggu.. akhirnya dunia ini milik orang2 tua kah.kah.kah~ on 
APA NI SHEIKH?
Anonymous
on 9/2/18
Hisham dah kene boh penerajang tepat di perut. Dlm politik, habis madu sepah dibuang adalah adat kebiasaan. PKR dah mula jauhkan diri dgn TT. Apalagi hari ini Islam, besok kapir.. Kahkahkah.. Mat Sabu pun kene boh penerajang oleh para ulamak, mmg tipis la harapan nak masuk syurga. Kahkahkah.. Politik Malaysia adalah politik lanchow la. 5000 tahun lagi blom tentu nak matang. on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/18


-------------------

DH TAK TAHAN





DAH TAK TAHAN

Bisik bisik.. lepas ni apa lagi Bang Nuar.. I tak rela u tau.. cukop.. cukop.. I dah tak tahan u tau.. please.. ..please.. auwwwww on
 APA NI SHEIKH?
panglimo potaseh
on 9/2/18
Tunggu besok ya? Jangan pula TT lupa janji. on APA NI SHEIKH?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/18



---------------