.

Ahad, 9 Julai 2017

TUKANG JUAL TAKUT






TUKANG JUAL

TAKUT

JUAL AIR LIUR












BILA NAK SAMAN - DAH DUA TAHUN ?







FACE BOOK

Aritu bukan main heboh canang seluruh negara ckp, ugut nak failkan saman terhadap WSJ pd hari Selasa DUA TAHUN YANG LALU. MANA SAMANNYA !!!
atau nak tunggu SELASA TAHUN 2050 KA ??!
DAN SATU LAGI... dah LEBIH SEBULAN pendedahan skandal Najib bayar RM9.5 juta kpd pendakwaraya Shafee dibuat, TETAPI NAJIB & SHAFEE MASIH MEMBISU hingga kini.. kenapa??!


Didit Pg2 ni aku mula nk buka pintu rezki dgn bekerja. So sementara ada masa dln 10 minit sblm jam 8 on jap fb. Terus tiba2 jd muntah dan hmpir2 nk MC sbb on je fb muka najib ni keluar dlu. Sial la.. hilang mood keje
Reply
3
July 7 at 8:06am
David King Gerenti taknya saman! Hanya berani saman rakyat sendiri, tertulis kat FB bahasa kasar sedikit! Sepasang dengan bininya pun ugut saman juga!
Reply
1
July 7 at 9:00am
Yacob Shabudin Ya Allah, tunjukkanlah dengan segera kepada Kerajaan Malaysia, hakim-hakim, peguam-peguam, saksi-saksi, juri-juri dan semua orang yang terlibat dengan penganiayaan dan kezaliman terhadap Anwar Ibrahim (selagi tidak dibebaskan) dan keluarga sehingga kea...See More
Reply
1
July 7 at 6:15pm
Simon Liew Kalau diam diam bersabar . . . lama lama rakyat lupo . Saya tak lupa kes Beng Hock . kes lembu . kes Tabung hj . kes Altantuya . kes Felda . Kes Najid berak tak keluar !
Reply17 hrs
Azmi Ismail Kepit telog penipu
Reply
2
July 7 at 6:29am



--------------------

SIAPA BUNUH ALTANTUYA?






WOW!

DOSA BOLEH

MERAYAU2

INI HEBAT
 

Model dedah aurat sebarkan dosa kepada orang lain, kata mufti Perak

 | July 8, 2017
Harussani kata tidak jadi masalah jika model mengikut tuntutan Islam, dan Malaysia tidak perlu ikut cara Arab Saudi.





PETALING JAYA: Tuan Haji Harussani Zakaria mengingatkan iklan yang menggunakan wanita sebagai model haruslah tidak mendedahkan aurat.
Ini kerana apabila seseorang model mendedahkan aurat dan dilihat orang lain, maka bukan sahaja model itu berdosa bahkan orang yang melihat aurat itu turut berdosa.
“Kadang-kala lengan baju juga tidak ada, perut, lubang dada semua nampak dengan luas, itu semua haram.
“Kalau dilihat di dalam bulan puasa, maka habislah puasa kita. Bila dedahkan aurat, bukan dia sahaja berdosa, orang yang tengok juga berdosa,” katanya kepada FMT.


NAJIB ENTOT

ALTANTUYA

NAJIB CURI

DUIT ADAKAH

KITA BERDOSA

TAK SINGKIR

NAJIB

SAJE TANYA

BUKAN NAK

BIDADARI





-------------

SOKONG ATAU TIDAK








WOIT 

KHAIRY

HANG INI

SOKONG

NAJIB ATAU

ANTI NAJIB

JIKA SOKONG

NAPA SENYAP

BILA DOJ

AMERIKA 

BERKOMPLOT

 JATUHKAN

NAJIB

CAKAP 

TERANG2

SOKONG 

ATAU

TIDAK








----------------

SEBELUM KE PILIHAN RAYA




SEBELUM

KE 

PILIHANRAYA

WAJIB

KE

JALAN RAYA

Segerakan Reformasi Pilihanraya. SPR Jangan Jadi Ejen UMNO/BN

Bukit Mertajam – ADUN Machang Bubuk Lee Khai Loon mengalu-alukan keputusan Makhamah Tinggi Kuala Lumpur memberi injunksi kepada kerajaan negeri Selangor untuk menghentikan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) daripada mengemukakan laporan persempadanan semula kepada Perdana Menteri. Jelasnya percubaan UMNO/BN untuk manipulasi keputusan pilihan raya melalui persempadanan semula telah melanggar undang-undang serta merosakkan konsep demokrasi yang berteraskan “satu orang satu undi”.

Di samping itu, Lee Khai Loon juga mendapati bahawa ada pengundi telah ditukar alamat kad pengenalan dan lokasi mengundi tanpa pengetahuan mereka. Terdapat juga orang yang memberitahu pengundi bahawa mereka akan menolong mereka untuk pohon bantuan kebajikan kerajaan, tetapi sebenarnya orang itu menipu kad pengenalan pengundi untuk tukar alamat kad pengenalan dan lokasi mengundi. Akibatnya, lokasi mengundi untuk pengundi telah tukar kepada tempat lain. Pada hari Selasa yang lalu, DAP dan Keadilan Pulau Pinang serta pengundi-pengundi yang menghadapi masalah tersebut telah buat laporan polis di IPD Seberang Prai Selatan.

Sebenarnya sebarang perubahan ke atas kad pengenalan hanya boleh diproses melalui Jabatan Pendaftaran Negara. Bagi pertukaran tempat mengundi hanya boleh dibuat di pejabat pos ataupun pejabat SPR sahaja. Kini, perubahan kepada kad pengenalan dan tempat mengundi boleh dibuat tanpa pengetahuan pengundi memang membimbangkan. Lee amat risau bahawa privasi pengundi telah dicabuli. Adakah kerajaan sedang menjalankan projek pertukaran tempat mengundi untuk pengundi? Kerajaan patut memberi penjelasan secara terbuka terhadap perkara tersebut kepada orang ramai.

Sementara Pilihanraya Umum ke-14 semakin dekat, SPR tidak dapat menjalankan persempadanan semula. Akan tetapi untuk memastikan kemenangan UMNO/BN, SPR dengan kerjasama JPN telah tukar tempat mengundi untuk pengundi-pengundi secara tidah sah. Ini jelas melanggar prinsip pilihan raya demokrasi yang adil, bebas dan bersih.

Akhirnya, Lee merayu SPR dan jabatan-jabatan kerajaan yang berkenaan agar tidak menjadi alat politik kepada UMNO/BN. Mereka harus menjalan tanggungjawab secara professional dan neutral. SPR harus melaksanakan tuntutan-tuntutan yang dikemukakan oleh Bersih 2.0 tentang reformasi pilihan raya supaya dapat mewujudkan sistem pilihan raya yang bersih dan adil.


Lee Khai Loon
ADUN Machang Bubuk
Setiausaha Pengelola 
Parti KEADILAN Rakyat Pulau





---------------------

TAHNIAH!






TAHNIAH

SYABAS

SALUT



Victory against Isis in Mosul 'imminent' claims US general

Iraq will imminently announce a final victory in the nearly nine-month offensive to retake Mosul from Islamic State, a US general said, as celebrations broke out among police forces in the city.
The defeat would be the biggest yet for Isis in the three years since it seized Mosulin a lightning offensive, swept across much of the country’s Sunni Arab heartland and proclaimed a caliphate straddling Iraq and Syria




----------------

HANCUSKAH HARAKAH ?





HANCUSKAH

Pandai jer kau yek ngata harakah hancuslah. Kau ni bukan jenis pergi masjid dengar ceramah agama, kalau tak pasti kau dapat faham cuma tak solat dan tak beribadat pada Tuhan jer yang boleh bagi hancus sesuatu, seperti ilmu yang dah diturunkan oleh lebai kanan kami. Harakah tak hancuslah! on 
HARUSKAH DITUTUTP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/9/17




---------------

SATU LAGI DEEN






DEEN 

BERAMBOI

Melayu tak pernah kata deen tu igama .. salah tu. Deen tu Din nama orang .. contoh nya Din Togel, Din Gomok. Yg kenalkan deen tu bererti way of life adalah sudara nuar .. kata dia addin. Tapi way of life yg di maksudkan bukan cara hidup tapi tiru cara hidup Pak Arab? on 
DARI BAHASA SANSKRIT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh

on 7/8/17






-------------------

KJ DIMANA MENYOROK?







KA JAY



DIMANA

Aku dgn ini merakamkan simpati yg teramat sangat kepada kj. Nak diluah mati mak badak, nak ditelan mati anak badak. Mudah2an kj diberi petunjuk utk telan atau luah. Bagi aku mana2 pun ok, kj tak rugi apa2pun sebab dua dua spesis badak. on 
DIMANA KETUA PEMUDA GEROMBOLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/17

----------------

CARI TEMPAT BERLINDING





NAK CARI

TEMPAT

BERLINDUNG

KAH KAH KAH


FACE BOOK

kikikii hahahaaaa ...
yeeee lah tuuu kikikiii hahaahaaaaaa..NAJIB TARIK PELABUR KE ATAU NAJIB TARIK KEPALA CADUK DIA KASI PANJANG LAGI KOT !.
kahkahkah kahkahkah kahkahkah



Reply
1
15 hrs
Md Rahim Cari tempat perlindongan nak cabut
Reply
2
14 hrs
Tengku Aminah Tengku Ahmad Nak bawa kanggaroo kot ke Malaysia…
Reply
2
13 hrs
Muhammad Hazli Abdul Jalil Menteri sekolah kelas bawahan punya otak lembah bersampah


--------------