Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 15 November 2012

TERJUMPA KONDOM AIR ZAM ZAM







 PERISA AIR ZAM ZAM - TERBAIK




SURAT DARI PEMBACA
Bro TT, Semasa mencari jawapan samada kondom halal atau tidak melalui Tok Lebai Google, saya terjumpa kondom halal yang berperisa air Zam Zam. Kalau JAKIM terjumpa gambar ini, sudah tentu mereka akan menghalalkan kondom kerana dapat duit daripada cop Halal, komisen untuk meluluskan cop halal, dan peluang untuk bumiputera berbangsa Melayu Islam dan ahli UMNO untuk membuka kilang kondom halal.

Gambarnya disini:

 
 Orang Arab dapat idea nak jadi cepat kaya melalui penjualan air zam zam. Orang Melayu pula dapat satu idea nak jadi cepat kaya melalui penjualan cop Halal dan kondom berperisa air zam-zam. Kondom lain perisa dan tanpa cop halal adalah haram untuk umat Islam.

 Saya nak beli kondom berperisa Zam Zam ini. Siapa tahu dimana boleh saya beli? Tetapi bila saya baca http://en.wikipedia.org/wiki/Zamzam_Well

saya tak berani lagi nak minum air zam zam kerana ianya pernah menjadi tempat on PUM PAM PEEEM KAH KAH KAH





BILA MAK JANDA MENGAKU DARA




KOMENTAR TUKAR TIUB
tidak salah menari
tidak salah menyanyi
tak salah pergi kenduri kahwin
tak salah bergambar dengan pengantin

tetapi bukan ini yang dilakukan oleh rosmah mansor

rosmah mansor awalnya mengaku menjadi flom
ini telah di gagalkan
tapi penyakit kejandaan tak dapat di ubat ubat

sakit jiwa rosmah mansor semakin menjadi jadi
semakin gila glamour

kenduri kahwin orang rosmah nak masok frame
agong tolak tepi
permaisuri agong tolak tepi
najib di tolak  ke tepi
hanya rosmah yang bergambar dengan pengantin

rosmah  mansor ini suami kepada pm malaysia
kenapa berperangai macam ini
buat lah perangai sebagai suami  pm
jangan terkedik kedik macam penari batang besi
bersopanlah sikit
orang ramai tahu dia dari kampong 
tapi bersopanlah
berperangai lah
tak hormat pada najib tak pa
tak hormat pada agong tak pa
tak hormat pada pemaisuri agong tak pa
tapi
hormat pada rakyat malaysia

MANA DIA KAUM AGAMA
mana dia tok kadi
mana dia tok mufti
mana dia tok iman 
mana dia pak lebai
yang heboh hal murtad
yang heboh hal islam
yang heboh hal melayu

mana di pejuang islam
mana dia penjihad islam
mana dia al hafeeez
mana dia al satengah
mana dia yang half tu

kenapa tak berani komen
kenapa tak terbuka mulut

mana dia mahathir muhamad
kenapa takut nak tegor perangai rosmah mansor

mana dia raja raja melayu
yang menjaga agama islam
yang menjaga tata susila islam
kenapa tak tegor perangai rosmah mansor ini
yang memalukan tamadun melayu

NOTA:
muhyiddin yassin
 zahid hamidi
masanya telah sampai untuk
mula menyingkirkan rosmah mansor

BANI MELAYU
wahai bani melayu  sedarlah
najib terlibat kes bunuh
suaminya dah macam pelacur tiang besi
tak kan tak sedar sedar
KALAU MELUAT TENGOK INI - 12 JANUARI TURUN SATU JUTA




TAMADUN MELAYU YANG DIHINA OLEH ROSMAH MANSOR INI AKAN TAMAT

BILA SATU JUTA RAKYAT TURUN KE JALAN RAYA PADA 12 JANUARI 2013



UCAPAN SELAMAT TAHUN BARU DARI KERAJAAN SELANGOR






 Perutusan Dato’ Menteri Besar Selangor,

YAB Tan Sri Dato’ Seri Abdul Khalid bin Ibrahim, 
Sempena Sambutan Maal Hijrah 1434


Bismillahhirrahmanirrahim,
Assalamualaikum warahmatullahitaala wabarakatuh.


Syukur Alhamdulillah,  Allah Subhanahuwataala masih memberi peluang dan ruang kepada kita  di negeri Selangor Darul Ehsan khususnya, agar terus menikmati kemakmuran dan keharmonian hidup hingga ke tahun  baharu 1434 Hijrah.

 Hijrah mendukung tiga pengertian penting, iaitu meninggalkan negeri asal yang diperintah oleh golongan kafir; menjauhkan diri daripada dosa, dan permulaan tarikh Islam. 

Maal hijrah, yang diadakan sempena tibanya 1 Muharam, adalah majlis yang dimeriahkan sempena mengingati dan mengambil pengajaran daripada peristiwa hijrah Rasulullah Sallallahualaihiwassalam  dan para sahabat baginda. Rasululllah bersama rombongan, yang selepas menerima wahyu daripada Allah Subhanahuwataala, melakukan hijrah dari Mekah ke Madinah, pada sekitar tahun Masihi 622. Tarikh itu juga diterima sebagai kiraan bagi kalendar Hijrah atau takwim Islam.  
 
 Firman Allah Subhanahuwataala dalam surah An-Nisa',  ayat 100, yang bermaksud: "Dan sesiapa yang berhijrah di jalan Allah, nescaya dia  dapati di bumi ini tempat berhijrah yang banyak dan rezeki yang makmur: dan sesiapa yang keluar dari rumahnya untuk berhijrah kepada Allah dan Rasul-Nya, kemudian dia mati sesungguhnya sudah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah. Dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani."

 Setelah lebih seribu empat ratus tahun berlalu, kita perlu sedar  betapa kejayaan hijrah Nabi Muhammad Sallallahualaihiwassalam itu kini menjadi jambatan tertegaknya Daulah Islamiah kerana hijrah tersebut dipandu dan didukung oleh keimanan dan ketakwaan yang jitu.  Kejayaan hijrah itu juga turut mengubah lanskap akidah, ibadah, akhlak dan gaya hidup ummah ketika itu.

 
Bagi negeri Selangor, yang penduduknya kini lebih 5.4 juta orang dan nisbah kelompok Islam hampir-hampir seimbang dengan peratusan kelompok bukan Islam, maka saya sebagai Dato’ Menteri Besar, yang turut membantu Duli Yang Maha Mulia Sultan berhubung dengan ehwal Islam di negeri ini, amat berharap agar semua pihak berusaha mengekalkan perpaduan dan keharmonian antara kaum, misalnya dengan tidak cuba menghina atau mempersenda apa-apa sahaja amalan keagamaan kaum-kaum lain.

  Usaha kita ini sebenarnya bagi mematuhi firman Allah dalam surah  al-An’am, ayat  108, yang bermaksud; “Janganlah kamu memaki patung atau berhala yang mereka sembah selain Allah kerana mereka nanti bertindak memaki Allah dengan melampaui batas tanpa dasar pengetahuan. Demikianlah, Kami (Allah) jadikan setiap umat menganggap baik pekerjaan mereka. Kemudian kepada Allah tempat kembali mereka, lalu Allah  memberitahu mereka perkara-perkara yang mereka lakukan (semasa di dunia).”

  Berhubung dengan sambutan Maal Hijrah 1434, sebagaimana lazimnya, pelbagai usaha dan cara dilakukan oleh umat Islam untuk menyambut kedatangan tahun baharu ini. Perkara yang ditekankan di sini, bahawa dalam apa pun cara menjalani kehidupan di dunia ini, termasuk menyambut pelbagai perayaan keagamaan, kita semua  harus berhemat atau tidak boros dalam hal berbelanja baik terhadap harta atau kepunyaan diri. Sangat ditegah oleh Allah jika kita sewenang-wenangnya menyalahgunakan harta milik orang lain apatah lagi menyalahgunakan kuasa lantas menggunakan harta milik negara bagi faedah diri dan keluarga atau kroni.
 
 Justeru itu, marilah kita membetulkan kesilapan dan dosa yang dilakukan pada tahun Hijrah 1433 lalu, misalnya kita sering sibuk kerana mengejar kesenangan dunia sehinggakan  sering meninggalkan sembahyang, tidak membaca al-Quran  dan sering berkata-kata dusta. Sebaliknya, bermula 1 Muharam Tahun Hijrah 1434 ini, marilah bersama kita berusaha untuk meningkatkan keimanan, atau menghijrahkan diri ke arah kebaikan, selaras dengan tema Maal Hijrah tahun ini, iaitu” “Wasatiyah Tunggak Kesatuan Ummah”.

Akhir kata, semoga usaha kita yang murni ini sentiasa diredai Allah Subhanahuwataala dan kita semua mendapat keberkatan.

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1434.

Wassalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh.

PUM PAM PEEEM - KAH KAH KAH






LEBIH BESAR DARI BESAR
LEBIH HEBAT DARI HEBAT
LEBIH MEGA DARI MEGA

PUM PM PEEEM KAH KAH KAH

nota:
di malaysia ini ada macam macam
ada pum pam peem
ada fukwa fukwi
semua nak bagi hidup susah

sila baca padangan pembaca
tapi jangan lupa 12 januari



AGAMA – JUAL AGAMA – KELENTONG AGAMA
Salam semua, ~ Lagi TINGGI pangkat & gelaran seseorang ulamak itu, lagi RENDAH pengaruh nilai Islamnya keatas Raja & Pemimpin yg memberi mereka pangkat & gelaran tersebut. ~ Mereka SUDAH LUPA yg memberi mereka rezeki adalah Allah semata2 bukannya Raja & Pemimpin zalim yang mereka sembah.

Kadang2 kita pun terlupa juga, yang memberi rezeki kpd tanggungan kita selama ini adalah Allah jua, bukan kita. Maka dgn pegangan inilah yg membuat kita perkasa dalam berjuang kearah keadilan (iaitu jalan Allah - "Amal Maaruf, Nahi Mungkar") kerana kita yakin sekiranya kita gugur sekalipun, Allah tetap memberi rezeki kpd tanggungan kita. Semuanya datang dari Allah jua - samada yg. "baik" utk.

 kesenangan kita; juga yg. "buruk" utk membina ketahanan kita. Disinilah letaknya rahsia Maha Pengasih & Maha Penyayang Allah SWT. ~ Amin2 Ya Rabbil Alamin. on PUM PAM PEEEM KAH KAH KAH
Anonymous
on 11/14/12
AGAMA BODOHKAN MELAYU
AGAMA LAGI? gua sudah bosan bila agama dijadikan alasan untuk membodohkan orang ramai. Agama dijadikan untuk si pengucap nampak cerdik, berakhlak mulia dan sentiasa didalam lindungan Allah Taala. Senang juga nak checkmate si mangsa supaya tak boleh berbuat apa2 lagi. Bila dijawab, akan dikatakan murtad dan kene mengucap dua kalimah syahadah semula.

 Gua bukan apa, memang kesian bila si pemanipulasi ini dengan mudah mengayatkan agama untuk memonopolikan sesuatu isu. Sama juga dengan setiap ucapan2 untuk membodohkan orang ramai. Mula2 bagi salam, kemudian diceritakan pasal agama dan api neraka supaya si pengucap nampak alim dan tawadduk dan bersih serta terkawal dari dosa. Kemudian disusulkan dengan perangkap2 untuk membodohkan orang ramai.

 Perkara2 begini bukanlah terlalu baru dalam jabatan kerajaan mahupun swasta. Lagi banyak berucap pasal agama, lagi banyak dia dok kira nak menipu siang dan malam. Lagi tinggi tajwid bahasa arabnya, maka lagi mudahlah agenda2 pukimak dilakukan on PUM PAM PEEEM KAH KAH KAH



DI SELANGOR AKAN ADA PESTA MENEBANG BATANG AES




INI CONTOH AES YANG BAIK

NOTA:
dalam masa 12 hari lagi
selangor akan mengadakan
pesta tebang pokok aes
anak anak muda bersedia
untuk pesta ini 

bergumbiralaaa menebang batang aes

AES BUKAN UNTUK MENGHUKUM TAPI MENGAJAR– meloya

PUTRAJAYA 14 Nov. - Jabatan Keselamatan Jalan Raya (JKJR) hari ini menegaskan bahawa pelaksanaan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) bukan untuk menghukum tetapi bagi mengajar pengguna jalan raya agar mematuhi undang-undang.

Ketua Pengarahnya, Leslie Leon berkata, ia perlu memandangkan dalam tempoh 10 tahun lalu seramai 70,000 pengguna jalan raya telah terkorban di jalan raya.

''Jumlah itu cukup memenuhi sebuah stadium atau 140 buah kapal terbang Airbus A380.

"Ia adalah sesuatu yang serius dan kita perlu berusaha untuk mengurangkannya kerana pada sesetengah kita, ia adalah satu statistik tetapi mereka yang mengalaminya, ia merupakan tragedi,'' katanya. – UTUSAN MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... DULU CAKAP AES INI BOLEH  MELAWAN RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah...SEKARANG INI AES INI DAH JADI CIK GU PULAAAK... kah kah kah..

kah kah kah...MENGAJAR MACAM   PROFESOR.... kah kah kah..

kah kah kah.. BOLEH BERI KULIAH.... kah kah kah....

kah kah kah... HEBAT MESIN INI.... kah kah kah

woit.... ORANG RAMAI TUNGGU AES INI BOLEH BUAT ROTI CANAI.... kah kah kah..

kah kah akh... DAN KEMUDIAN BOLEH BUAT OTAK OTAK .... kah kah akh..

NOTA:
sila goreng  isu ini perlahan lahan
aes ini di benci oleh rakyat
panjang kan kempen ini hingga pru
pastikan gerombolan tak batalkan
kalau di batalkan ini jadi macam kes shahrizat lembu




SURAT DARI PEMBACA KEPADA KETUA PENGARAH KESEHATAN



NOTA:
dua pekara:

pertama bila malaon ni nak letak jawatan
kedua kalau darjah kebesaran datok seri
tidak diambil balik ertinya ini hina hukum islam

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...CAKAP NEGARA ISLAM... kah kah ka...





SURAT SURAT DARI PEMBACA

video china doll tak nak bincang sekali ke? on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12

Ha ha ha tergerak besau on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
ayahman
on11/14/12

Ha ha ha tergerak besau on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
susunan
on 11/14/12

Yg pasti jawi nie mcm takde keja lain. Asyik nak skodeng je. Apa la nasib belaja yinggi2x last2x jadi mat skodeng. Adakah dgn ramainya mat skodeng ini boleh nikin kes buang bayi akan berkurangan? on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12

sayang pencen oi on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12
  
ditangkap khalwat dan didapati bersalah adalah satu kesalahan yg serius dlm perkhidmatan awam dan berdosa besar disisi Allah swt..boleh diberhentikan dr perkhidmatan...harap xda double standard dlm melaksanakan undang2.. muka pecah rumah juga mangkuk ni..huhuhuhu on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12

Facepalm. on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
sepul
on 11/14/12

Hasil siasatan lanjut mendapati Dr Hasan merupakan seorang duda dan Wan Syarifah Nooraazmanita masih lagi isteri yang sah kepada pasangannya. on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12

maka kita mereka hendaklah jgn lupa bahawa oksijen yang disedut selama hayat kita adalah percuma tanpa dikenakan bayaran walau sesen oleh tuan empunyanya... salam maah hijrah 1433 on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK
Anonymous
on 11/14/12
 1.macam mana dengan anuar brahim bhaii!!siap ada video lagi!! 2.ko silap topik la bhaii!!kena baang idung puak sendiri!! on KETUA PENGARAH KESEHATAN IALAH MAT ENTOT BERBINI GEMOK



UCAPAN SELAMAT TAHUN BARU







SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 1434
tim tukar tiub
mengucapkan selamat tahun baru
kepada penganut agama islam diseluruh bumi

di tahun baru ini
marilah kita sesama membuat janji baru
marilah kita sesama membuat tekad baru

kita sesama bersedia untuk ke jalan  raya
pada 12 januari 1213