.

Khamis, 9 Ogos 2018

MENANGKAN RAKYAT






DAHULUKAN

RAKYAT

BUKAN  RAJA
anwar ni patut menangkan rakyat raikan rakyat. hang dalam penjara dulu rakyat di luar ni yang banyak doakan hang hang patut berazam untuk jadi pejuang untuk kebaikan kebajikan keselesaan keselamatan rakyat terbanyak. 
tak perlu jadi MP presiden PKR pun boleh la. PH selama jadi pembangkang mengajak rakyat berhimpun berdemo. Raja Sultan yang anwar cium tangan tu masa tu ada di mana? Anwar! hang reti ka tidak apa yang aku cakap ni? on 
TIDAK JUJUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/9/18



--------------------

HINA PEMIMPIN ISLAM









KENAPA HINA

PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

YANG JUJUR

WARAK

SYUMUL

DAH PERGI UMARH

DAH NAIK HAJI

SEMBAHYANG

TAK TINGGAL

Jangan biarkan Najib berkempen untuk PRK, kata pemimpin Umno



TERPALIT dengan pertuduhan korupsi dan pengubahan wang haram, Najib Razak sepatutnya tidak dibenarkan berkempen untuk Umno dan Barisan Nasional dalam pilihan raya kecil akan datang, kata bekas menteri Johari Abdul Ghani.

Bekas ahli Parlimen Titiwangsa itu mempersoalkan keputusan parti membenarkan Najib berkempen pada PRK Sungai Kandis baru-baru ini yang menyaksikan BN kalah dengan majoriti hampir 6,000.

Katanya, membenarkan Najib yang berdepan pertuduhan mahkamah dan terpalit dengan skandal terus berkempen untuk Umno adalah langkah yang tidak bijak.

CILAKA PARTI

UMNO

HINA BEKAS

PRESIDEN

HINA PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

MASA NAJIB

ADA KUASA

SEMUA JADI

KAYA RAYA

KERANA

NAJIB

SEKARANG

NAJIB DAH JATUH

SEMUA KENCING

KEPALA NAJIB


------------------

RAKYAT TAK SETUJU







RAKYAT TAK

SETUJU NAJIB

DIPENJARA

125 TAHUN

RAKYAT AKAN

BERONTAK

LAWAN

MAHATHIR

Najib boleh dipenjara 125 tahun jika sabit semua kesalahan

NAJIB Razak berdepan hukuman penjara 125 tahun dan denda RM210 juta, jika sabit kesalahan ke atas semua tujuh tuduhan dihadapinya setakat ini.

Itu merupakan jumlah hukuman yang perlu dijalaninya jika mahgkamah tidak mengarahkannya dijalani serentak.


RAKYAT HANYA

SETUJU NAJIB

DIPENJARA

124 TAHUN 

ENAM BULAN

TUJUH HARI

TAK LEBIH  

TAK KURANG

KALAU LEBIH

BUKTI

KERAJAAN PH

AMAT ZALIM

KHALAS


-------------------------

MEMIKUL ROSMAH








CITT 
PELIK 

KENAPA 

PARTI MELAYU

ISLAM

TERAJNAG

PEMIMPIN

MELAYU

YANG JUJUR

WARAK

SEMBAHYANG

TAK TINGGAL


Najib jadi beban, kata Umno


UMNO memilih untuk menjarakkan dirinya daripada  Najib, menggambarkan beliau sebagai “beban” yang perlu parti singkirkan bagi membolehkan ia mendapat semula sokongan.

Serangan yang mengejutkan dibuat oleh setiausaha agung parti, Tuan Haji Annuar Musa berlaku hanya beberapa jam selepas bekas perdana menteri itu dikenakan tiga lagi pertuduhan berkaitan pengubahan wang haram di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur, semalam.


BEBAN 

YANG SEBENAR

BUKAN NAJIB

TAPI

ROSMAH

AMAT BERAT

UNTUK

DIPIKUL

LEBIH SUSAH

DARI MEMIKUL 

BIAWAK HIDUP

KAH KAH KAH




----------------

BACA SEKALI LAGI







BACA DISINI

https://www.malaysiakini.com/columns/437886


Johari Mohd Salleh
Suka atau tidak kita tak boleh nafikan yang Tun Mahathir seorang negarawan yang hebat.

Bersyukur membesar di zamannya. Zaman remajaku aku cukup kagum dengan idea serta keberanian Tun nyatakan pendirian dalam isu antarabangsa.

Zaman reformasi aku turun ke jalanan menentang cara Tun terhadap Anwar.
Aku matang erti politik dalam era ini.

Namun manusia bisa tersilap dan masa yang mematang kita. Aku terharu melihat kelibat insan yang di hujung usia menghampir satu abad masih teguh kerana ingin membetulkan keadaan demi cintai negara bangsa dan agama. Aku kembali bersamanya lagi dalam usaha ini. Kerana aku juga cintai negaraku bangsaku dan agama ku ini.
Terdetak dihati mengalir airmata di saat awal pagi 10hb Mei melihat kelibat insan yang bernama Tun Mahathir menyatakan kemenangan Pakatan Harapan dalam PRU14. Detik bersejarah Malaysiaini ku rasa negara ini bebas dari politik feudal baru penuh dengan pimpinan klektoprasi dan korupsi.

Aku doakan detik sejarah ini jadi titik matang politik di Malaysia yang cinta negara bangsa dan agama.






------------------

SILAP BESAR








SILAP 

BUKAN TIGA

TAPI EMPAT



Pas senarai tiga kelemahan SST 2.0, ulangi kelemahan lama pelaksanaan percukaian

Tindakan Pakatan Harapan (PH) memperkenalkan semula Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST 2.0) tidak akan menyelesaikan isu asas yang membelenggu rakyat.

Ketua Penerangan Pas Pusat  Tuan Haji Nasrudin Hassan berkata,ini kerana sekiranya SST 2.0 dilaksanakan kerajaan mengambil tindakan campur tangan dalam pasaran melalui cukai, maka rakyat akan terus terbeban.



YANG KE EMPAT

SST GAGAL

MENAYANGKAN

FILEM PORNO

TERUTAMA DARI

GERMAN

UNTUK SEMUA

PEMBAYAR CUKAI



-------------------

SAILANG PROJEK SAPA





SAILANG 

PROJEK SAPA
Wow..wow..wowww tt, rupanya lu pernah jadi boss pada zahid hamidi! Kahkahkah terbaik laa.. lu mmg tukang hasut tersohor. Sebelum lu mati tt, sila tulis autobiography utk diri lu sendiri. Aku rasa tak ada sapa yg mampu tulis utk kau, melainkan diri lu sendiri. Kalau adalah salah sorang kingmaker dlm projek reformasi ni, tahniah bro. on PROJEK SAILANG MAHATHIR
Anonymous
on 8/8/18
Hisham.. Gergaji dua mata. ..Bilik gelap tapi terang.. Melastik tapi bersiul siul... Aku tau ko nak melayu solid gold genius mcm hang.. .Cina.. India.. Atau apa bangsa pun takley pulun... Tapi bila ko ngan bekas timbalan pmum ko tu cakap ada BOS. . ko buat aku terkencing ketakutan... Mesti bos korang musa aman kan... ..kakakakakakakakakkaakkaka. . Kimak punya pakistan.. ..kakakakkakkakaka on
PROJEK SAILANG MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 8/8/18






--------------

MUKA CIBAI







MUKA CIBAI

muka jay jay bi yg macam cibai,....itu muka nak cari makan..nak jadi pemimpin islam kleptokrasi..nak nampak bersih nak nampak alim, bela janggut kambing..kita biarkan dia myalak..malah setiap jumaat dan dihari2 kuliah agama juga terhidang tersebar dgn jelas islam2 yg serba perfect..pendek kata, lagu rasis agama, lagu lgbt adalah utk tutup kes rasuah negara, kes rompakan negara..kes durian musang king yg ditanah dgn darah orang asli org asal..
kini sudah sampai masanya gua boikot musang king..ingat bro..EU boikot minyak sawit sb tokey2 sawit dari malaysia menanam sawit dgn cara membunuh dan menghalau penduduk2 asal indonesia..kita bole boikot musang king sb pokok musang king ditanam ditanah org asal.. on 
MUKA JAY JAY BI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/8/18



--------------

JANGAN CAKAP BOHONG




JANGAN CAKAP

BOHONG

amat setuju ngan abang tukar tiub, guna otak untuk fikir kebaikan manusia, tak payah ubah manusia yang lahir dengan naluri begitu, ubah diri dulu, cermin diri dulu, yang retorik dengan agama simpan sendiri, 
hang pi pada Chu Ching dengan porno german tu...batang keras dah ? kah kah kah...kalau tidak jumpa doktor...ambik ubat keras kote...kalau buat kajian MU kena kah kah kah on 
TOK AJO PORNOWI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/7/18

Ada 3 m




----------------

SIAPA BOSS?





BOSS
Zahid punya Boss.. Anwar lah, siapa lagi. Najib pun malam tu ada talipon Boss jugak. Tapi malam tu Najib ada panggil meeting NSC. Zahid Java tak tahu. Malang, IGP Fuzi hantar wakil..jadi projek NSC kantor sikit... on 
PROJEK SAILANG MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
LaM
on 8/8/18
Cilanat betul kau Tt.... kalau bos tu bukan kertel den sunatkan kau sekali lagi... on 
PROJEK SAILANG MAHATHIR
Backyard Poksir
on 8/8/18




----------------

MEDIA BARAT ANTI MELAYU









MEDIA BARAT

ANTI MARA
Jahat media barat.. media kapir.. Haji Najib Melayu Islam yg baru nak belajar niaga.. ambik kursus niaga dgn MARA ..baru nak bukak kedai LAUNDERING.. mcm2 fitnah dia dapat. on CILAKA MEDIA BARAT
panglimo potaseh
on 8/8/18

Cilan



-----------------