.

Jumaat, 22 Jun 2018

NAJIB ANGGAP RAKYAT LOKAMN ADAM










MAHATHIR 

KATA NAJIB 

ANGGAP

RAKYAT

LOKMAN 

ADAM

---------------------

KONSPIRASI DITERSUKAN






KONSPIRASI

 MEDIA BARAT 

DITERUSKAN

CILAKA

NAJIB DAH

 JATUH

KUASA BARAT 

MAHU NAJIB 

PEMIMPIM

MELAYU ISLAM

MASUK JIL

Malaysia to reopen inquiry into murder of Mongolian model

Altantuya Shaariibuu, the lover of an aide of former PM Najib Razak, was killed in 2006 but a motive has never been found

Malaysia will reopen the investigation into the murder of Mongolian translator Altantuya Shaariibuu, a case that has cast a shadow over the government of former prime minister Najib Razak for more than a decade.

In June 2006, a pregnant Altantuya was taken to a forest and shot twice in the head and then her body blown up with explosives. Two bodyguards working for Najib, Azilah Hadri and Sirul Azhar Umar, were convicted of the murder and sent to jail in 2008, but a neither a motive for the crime, nor who ordered the killing, was ever investigated.

Time running out for Malaysian hitman in Australia
 Read more
“I can confirm we are reopening investigations,” inspector-general of police Tan Sri Mohamad Fuzi Harun said on Friday. He confirmed that a new police report submitted by Altantuya’s father on Wednesday was one reason for the new investigation.

Altantuya had been the lover of Abdul Razak Baginda, a known associate of Najib, and many believe that her involvement in a defence deal to purchase two French Scorpene submarines may have led to her death. Both Baginda and Najib were alleged to have taken multi-million dollar backhanders for the deal, which they both deny.

Najib has always denied ever even meeting Altantuya and Baginda was cleared of all charges for abetting her murder. Asked about the Altantuya case this week, Najib said: “I’m on record to have sworn in a mosque in the name of Allah that I had nothing to do with the case. I still maintain that I only knew she died four, five days after the death … that was the first time I heard about her. There is no evidence to show I ever knew her.”

 Altantuya Shaariibuu

On Wednesday, Altantuya’s father, Steve Shaariibuu, submitted a police report about her death, citing new evidence. He called for investigation into why Najib’s aide, Musa Shafri, was never called as a witness in the original trial. Musa was Azilah and Sirul’s boss and it is alleged he gave them the direct order to carry out her killing.

“I believe that if not for Musa, Azilah and Sirul would not have come to Razak’s house that day and taken my daughter away and she would very likely still be alive today,” said Shaariibuu in the police report.

“Musa therefore is a very crucial witness as he would be able to provide information as to who instructed him to secure Azilah and Sirul’s said attendance and for what purpose.”
Sirul is in detention in Australia, after he fled Malaysia while out on bail. He said recently he would comply with a new investigation into Altantuya’s death and sources told the Guardian that Australian authorities have given the green light to deport Sirul back to Malaysia if he is treated fairly. Malaysia have confirmed it is considering dropping the death penalty charges against Sirul so he can be extradited.


CILAKA BILA

NAJIB TAKSA

SAM NAK

JAGA 

RAJA  MELAYU

SAPA NAK 

JADI TOKAN

KAH KAH KAH

----------------

CABUT KANG KONG








CABUT 

KANGKONG

DARI 

UNIVERSITI

Ini prof dan pentadbir universiti terutama di UPM banyak yang mengutuk PH dan cukup gembira bila anwar kena penjara. Bila PH menang...warna kulit mereka pun bertukar. Mereka gunakan kuasa tekan staf dengan fitnah perkauman dan tahan kenaikan pangkat dengan alasan gila. Memang le naik pangkat atas sokongan ketua...tapi dia gunakan kuasa yang gila walaupun staf tu layak terutama yang condong pembangkang. 
Mereka anggap bila mereka di atas apa sahaja tuduhan mereka adalah benar dan orang bawahan ni sentiasa salah. Mereka beranggapan bahawa rezeki kami ni ditangan mereka dan kroni sahaja yang diutamakan. Barua mereka ni semua...haram jadah punya prof dan pentadbir. on
 CABUT KANG KONG DARI UNVERSITI
Publish | Delete | Spam
Si fakir
at 3:51 PM




---------------

BUKAN LOKMAN ADAM







RAKYAT BUKAN

LOKMAN ADAM
Tun madey dan lim kit siang tak perlu respon pun. Lebong najib pada wartawan asing tu ditujukan khas pada ahli2 umno totok yg masih anggap najib tu suci. Kau jgn tak tau tt, ahli umno dlm felda masih ramai yg rasa terhutang budi pada tun razak sebab tu depa terus sokong najib. Apa punya turrrr. on 
RAKYAT BUKAN LOKMAN ADAM
Anonymous
on 6/22/18


EDDY WANG
Dulu bila DoJ dedahkan duit 1mdb disonglap najib, lebai eddy tulis surat terbuka berjela2 dihiasi ayat2 quran kononnya doj cuba campurtangan hal dalaman malaysia. Lebai eddy juga pernah cakap kalau najib bertaubat, dia boleh terus jadi PM. Tup tup bila BN tersungkur dan pas pun kalah teruk peringkat dun dan parlimen lebai cuba jauhkan diri dari najib, lebai jadi sunyi sepi kehkehkeh. Jgn lupa, lebai dah mengadap tun madey selepas pru haritu. Entah apa la yg lebai eddy cuba jual, jual minyak unta kot. on
MANA ULAR MAK
Remove content | Delete | Spam
Anonymous
on 6/22/18






---------------

SERANG ROSMAH BERJAYA









YANG NI

GUA SETUJU

DGN LOKMAN

MEMANG 

STRATJI

DIRANCANG 

SERANG 

ROSMAH

INI LUBUK

ROSMAH

GEMOK

PENDEK 

HODOH

JANDA NGAKU

ANAK DARA

JALAN

TERKEDIK2

JADI BOLA 

TANGGUNG

Mereka guna Rosmah untuk jatuhkan Najib, kata Lokman Adam


KALAU ikut Lokman Noor Adam, semua orang bersalah kerana kekalahan Umno pada PRU14, kecuali bekas perdana menteri Najib Razak dan isterinya, Rosmah Mansor.

Lokman yang bertanding kerusi ahli Majlis Tertinggi Umno mengatakan PH menakluk Putrajaya dengan mengenakan Rosmah.

Kerana mereka tak jumpa salah Najib, mereka serang Rosmah dan strategi itu berjaya, katanya.  

“Pada 2013, adakah anda dengan sesiapa cakap buruk tentang Najib? Bila pembangkang serang, mereka tak serang Najib kerana mereka tak jumpa apa-apa untuk serang dia.

“Mereka cari benda untuk jejaskan dia, jadi mereka mula serang Rosmah. 


KALAU 

ROSMAH SLIM 

MACAM ZIANA

SUSAH NAK

SERANG

RANCANGAN

TIBAI ROSMAH

BERJAYA

TANPA 

ROSMAH

PAKATAN

TIDAK AKAN

MENANG 

PRU14

INI FAKTA

KAH KAH KAH

---------------

BUKAN PUKEE MAK NAJIB







INI BUKAN

MAK NAJIB

INI PUKEE

PENYEDAP

AYAH NAJIB
pukimak muka najib... muka dia skang, mcm pijak semut tak mati... tp nie la orgny dulu... nie dulu muka paling menyampah org tengok... skang nie, ramai awek2 tua dah mula simpati... buat statement mcm dia suci.. bila lg nak kumbahkan najib dalam sel nie... on
 NAJIB REKRUT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/18







-----------

CABUT KANG KONG DARI UNVERSITI








CABUTKAN

KANGKONG

BUKAN SAJE

KANGKOK BN

ADA 

KANGKONG

KATA 

TANAH 

MELAYU

KITA INI

TAK PERNAH

DI JAJAH

OLEH INGERIS


Naib canselor ‘talam dua muka’ diminta letak jawatan

MENTERI Pendidikan Maszlee Malik menggesa naib canselor dan timbalan naib canselor universiti awam yang cenderung menyokong Barisan Nasional (BN) untuk melepaskan jawatan.

Beliau berkata arahan tersebut sejajar dengan usaha kerajaan Pakatan Harapan untuk “membersihkan” agensi kerajaan daripada pegawai lantikan politik BN.


CABUT

 HUMBAN

SEMUA 

KANGKONG 

JENIS INI

IJAZAH TIPU

IJAZAH BELI

TIMBANG KILO

KAH KAH KAH

Zainal Kling: Malaya tak pernah terjajah - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/news/175301?ModPagespeed...
Translate this page
Sep 9, 2011 - Katanya lagi, sejak Perjanjian Pangkor ditandatangani pada tahun 1874, tidak pernahtercatat dalam perjanjian itu bahawa negeri akan dijajah ...

Benarkah Tanah Melayu tidak pernah dijajah? - Malaysiakini

https://www.malaysiakini.com/letters/175464
Translate this page
Sep 11, 2011 - Berdasarkan fakta sejarah, Tanah Melayu "tidak pernah terjajah", sebaliknya, hanya dinaungi atau dilindungi oleh British, dakwa sejarahwan ...

Malaysia tak pernah dijajah? Kenapa sambut merdeka? - Facebook

https://www.facebook.com/notes/.../malaysia-tak-pernah-dijajah.../191070484298478/
1)Joe ialah seorang inggeris dan tinggal bersama dgn Siti seorang melayu. joe tidak pernah memeluk Islam dan tidak berkahwin dgn Siti. Namun begitu ...

Negeri-negeri Tanah Melayu Tidak Dijajah | Karim's Blog

https://akarimomar.wordpress.com/.../negeri-negeri-tanah-melayu-ti...
Translate this page
Oct 2, 2011 - Isu negara kita dijajah atau tidak kini telah mema

-------------------

CARI SAMPAI DAPAT





CARI SAMPAI

DAPAT TUGAS

NASIONAL

Nik Faisal – saksi penting untuk humban Najib ke penjara

HAMPIR setiap hari sebelum 9 Mei, Nik Faisal Ariff Kamil boleh dilihat berada di kompleks beli-belah dan kafe di Bangsar, kawasan kejiranan kelas menengah di pinggir Kuala Lumpur.

Apabila Najib Razak dan Barisan Nasional (BN) kalah pilihan raya, bekas ketua pegawai eksekutif SRC International itu tergesa-gesa berkemas dan melarikan diri ke Indonesia.

SEMUA

JARINGAN YG

ADA 

HUBUNGAN

DENGAN

INDONESIA

SILA 

BUAT KERJA

PUNK ROCK

PEMINAT BUKU

PEMINAT

 AWEK INDON

PEMINAT  

JOGJA

PEMINAT 

BANDUNG

SILA CARI

MALAON INI

SAMPAI DAPAT


--------------------

TIBAI CUKUP CUKUP







TIBAI GASAK

NAJIB  SUDAH

JATUH

PIJAK LAGI 

Najib tidur ketika jadi Pengerusi 1MDB, bidas Pemuda AMANAH

Pemuda AMANAH mempersoal kedudukan Najib sebagai Pengerusi Lembaga Penasihat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sehingga tidak mampu mengawal penyelewengan Jho Low.

Timbalan Ketuanya, Faiz Fadzil menegaskan Najib mustahil tidak tahu tentang peranan Jho Low dan penggelapan dana 1MDB.

JANGAN BAGI

PELUANG

INI MASA KITA

JANGAN BAGI

NAJIB OXYGEN

TANAM DLM

PERIGI BUTA

--------------------

DASAI MAT BIJAK






DASAI
anwar mana berani dgn sultan..kalo dh tunduk tawaduk cium tangan, mana berani nak lawan..kalo semua ph sepakat, nama hantar dua tiga calon..cukup satu calon je kan cukup..ini tak, wan azizah kata dr idris adalah calon, azmin pula kat amri adlah calon..
kepala bana keadilan, pasal apa sampai byk calon..para media, cer tanya wan azizah dan anwar, sapa calon2 tersebut dan nape ada lebih dari 1 nama?jgn jadi astro awani yg sanjung sgt si anwar tu... on 
DASAI BIJAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/18






------------------

AL-FATIHAH





AL-FATIHAH
org utan dinegara kafir dijaga rapi..diindonesia islam terbesar didunia yg lahir ramai kiai2 ulama2 sehinggakan ulama2 malaysia pun menggunakan kitab2 mrk, org utan ditindas dihalau dan dimusnahkan tempat tinggalnya dihutan..oh ya..quran tak ajar jaga binatang bernama org utan..nabi hanya kasihkan kucing.. on 
AL-FATIHAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/18



-----------------

FULUS PUSSYKOM






FULUS PUSSYKOM
bro..seblum rosmah dan najib dirotan, adlah lebih baik kita letakkan usul ruu355 nombor satu..biar cepat dibahas dibentang diperingat dewan dan dijadikan undang2 secepat mungkin..kemudian kita suruh hadi rotan najib dan rosmah dgn rotan buatan fulus pussykom.. on 
WAJIB DIROTAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/18




--------------

NAJIB JUBO ALTANTUYA






NAJIB JUBO

ALTANTUYA
Nak je dengor pengakuan najis apa rasa time jolok jubur altatunya, sah sah putih mulus, jubur merah kemut kemah keming uh uh uh, agak agak najis jilat keliling tak seround dua sebelum jolok? buleh modal pa chu cheng aaaahhhhhh.... on 
NAJIB SUKA MAIN JUBO ALTANTUYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/22/18





---------------------

JUAL MINYAK UNTA




SOTONG JUAL

MINYAK UNTA

Dulu bila DoJ dedahkan duit 1mdb disonglap najib, lebai eddy tulis surat terbuka berjela2 dihiasi ayat2 quran kononnya doj cuba campurtangan hal dalaman malaysia. Lebai eddy juga pernah cakap kalau najib bertaubat, dia boleh terus jadi PM. 
Tup tup bila BN tersungkur dan pas pun kalah teruk peringkat dun dan parlimen lebai cuba jauhkan diri dari najib, lebai jadi sunyi sepi kehkehkeh. Jgn lupa, lebai dah mengadap tun madey selepas pru haritu. Entah apa la yg lebai eddy cuba jual, jual minyak unta kot. on 
MANA ULAR MAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/22/18








----------------

UNTUK AHLI GEROMBOLAN SAHAJA







UNTUK AHLI

GEROMBOLAN

SAHAJA
Tun madey dan lim kit siang tak perlu respon pun. Lebong najib pada wartawan asing tu ditujukan khas pada ahli2 umno totok yg masih anggap najib tu suci. Kau jgn tak tau tt, ahli umno dlm felda masih ramai yg rasa terhutang budi pada tun razak sebab tu depa terus sokong najib. Apa punya turrrr. on RAKYAT BUKAN LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/22/18




--------------------