.

Jumaat, 18 Ogos 2017

NAPA TAK TANGKAP





JO LOW

TIPU

MELAYU

NAPA

TAK

TANGKAP

JOH LOW






-----------------

WA TAK FAHAM





YA AMPOON

YA MAULANA 

Kerabat Kelantan sekali lagi didakwa

PETALING JAYA- Kerabat Diraja Kelantan, Tengku Iskandar Tengku Ahmad, sekali lagi dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Petaling Jaya atas dua pertuduhan menggunakan perkataan Yang Maha Mulia dan menandatangani watikah penganugerahan tanpa kebenaran, empat tahun lalu.

Beliau selaku orang kena saman (OKS) bagaimanapun mengaku tidak bersalah.

Berdasarkan pertuduhan, Tengku Iskandar, 71, didakwa menggunakan perkataan Yang Maha Mulia sebagai gelaran namanya pada dokumen watikah pelantikan tanpa kebenaran bertulis daripada Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Kelantan.

Beliau juga didakwa bertindak bagi pihak Kerabat D'Raja DYMM Long Yunus dengan menandatangani dokumen watikah penganugerahan menggunakan darjah kebesaran  Seri Panglima Perkasa yang membawa gelaran Dato' Seri Diraja kepada ahli perniagaan  Kok Wai Peng, 64, yang turut tertera lambang pertubuhan kerabat tersebut, seolah-olah memegang jawatan Yang Dipertua pertubuhan itu.

Pada 20 April lalu, Tengku Iskandar yang juga merupakan ahli perniagaan mengaku tidak bersalah menggunakan gelaran dan lambang Kerabat Diraja Long Yunus, tiga tahun lalu.




OPPPSS....

SORI WA

TAK FAHAM

APA JENAYAH

I RES MI KES

MI LORD

KAH KAH KAH

------------------

TEATER SANDIWARA








SANDIWARA

isa samad akan dibebaskan dengan jaminan sprm..ini saparti juga bandi dan warga air sabah yg simpan wang berjuta2 dlm rumah seperti teknik orang dulu kala menyimpan duit.. on SANDIWARA DIPENTASKAN
Anonymous
at 5:43 PM



TEATER

Ini tangkap main-main je!!!Iklan untuk PRU14. Nak pujuk warga Felda yang tengah hangin dengan najib dan isa. Perbicaraan pun dilambat-lambatkan...menang BN nanti isa pun diistihar bersih dan suci dalam debu. Yang kena main siapa????Fikir le sendiri. 
on HAMLAU KATEK
Blue hippo
at 5:39 PM




----------------

TUAN HAJI TAK FAHAM







TUAN AJI

TAK FAHAM

INI TEATER

SANDIWARA

ADA KOSTUM

ADA BAJU

ADA PROP 

ADA GARI

ADA PELAKUN

TAMBAHAN

MENANGIS

Bekas menteri tegur cara SPRM kendali kes Isa Samad

BEKAS menteri, Tuan Haji Rais Yatim menegur cara "kurang berhemah" Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengendalikan kes siasatan Isa Samad yang dilihat seolah-olah sudah diputuskan bersalah oleh mahkamah.

Sehubungan itu, beliau menggesa agar pihak SPRM tidak menggembar-gemburkan sesuatu kes yang masih disiasat.

"Dalam akhbar hari ini dilapor apa yang dicari dan dirampas, apa harta yang hendak dibeku dan tak dibekukan oleh SPRM hasil geledahan di premis Isa yang amat jelas kesnya sedang disensasikan oleh media atas dedahan SPRM.

"Wajarkah ini?" tulis bekas menteri dan juga bekas menteri besar Negeri Sembilan itu dalam Facebooknya hari ini.

KAH KAH KAH

KALAU TAKDA

PROP GARI

KALAU TAKDA

KOSTUM IA

BUKAN TEATER

BUKAN SATU

SANDIWARA

MACAM MANA

NAK TUTUP

KES NAJIB

MAK CIK FELDA

TAK CAYA

PAK CIK FELDA

TAK YAKIN

TOK AJI NGOK




----------------

PERMIT UNTUK MELANCAP










PERMIT 

MELANCAP
Permit melancap, permit kencing berak, permit bernapas camana pulak TT? Tolonglah.. Gua skrg melancap cara haram. Kalo dpt permit, insyaAllah halal mcm judi ekor dan kedai arak jugak. Nak bernapas kena ikut RUU mana? 
on LU INGAT SENANG NAK ENTOT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:22 PM







---------------

DERMALAH







DERMALAH

KALAU ADA DUIT
KALAU TAK ADA
TAK APA APA
BUKAN SATU  JENAYAH
Bro tt. Penting sangat ke ini van tangan kedua? Baik hang beli merc c200 atau bmw. Baru ada gaya bro. Awek cun ramai nk ikut balik rumah. Boleh wat bini hoii. Pastu buat anak ler pulak. Hoi banyak syok oiii. Best giler. Kikiki on 
SILA KLIK IKLAN
 - DERMA UNTUK DAPUR JALANAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/17




-----------------

HAMLAU KATEK




HAMLAU

Mmg sindiwara .. tapi pelakhon utama nye Isa dan Toyo tak berjaya buat penonton terpancot. Dah lah duo-duo ekor hamlau ni katik, dio boleh golak bilo kono tangkap. 
Sopatut nyo duo ekor ni mengelupor sodih mcm babi kono somolih .. guling-guling ateh lantai, sambil kaki pendek masing-masing menyepak ko udaro. Baru lah real .. baru lah dapek tipu kito orang. 
on SANDIWARA DIPENTASKAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/18/17





--------------

LU INGAT SENANG NAK ENTOT






BRO....

LU INGAT

SENANG NAK

DAPAT ENTOT

BIDADARI...

KAH KAH KAH




FACE BOOK

Benda ni betuiii ka.. Memang kena bayar ka dalam ISLAM. Saya bukan pandai sgt dlm bab ni. Tolong saya sapa tau..


Comments
عمران عسقلان Sejak bila ingin melakukan korban perlu ada permit?aduyai menteri,kesemua benda kamu ingin(asal barang jadi duit)

Kebodohan apakah ini.
LikeShow more reactions
Reply
1
9 hrsEdited
Manage
Shafiz Rahim Raja Oooo mcm tu.... sebelum ni x pernah plk dengar kena bayar duit. Maybe sy terlepas pandang. Kira memang x perlu bayar permit la..
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Manage
Banu Zul Buat korban berzaman 2 tak pernah mcm ini .apa sudah jadi pd malaysia skg ini ..
LikeShow more reactions
Reply
1
7 hrs
Manage
Maharaja Jepun Tu dia....terok dah....semua nk duit.....x blh tgk org dok senang sikit....semua nk kena duit.....mampos kalau cm ni......
Reply
1
7 hrs
Manage
Nashriq Mohd Ali Astaghfirullahalaazim...
Reply
1
6 hrs
Manage
Shafiz Rahim Raja Xdpt apa pun
Reply4 hrs
Manage
Udin Abu Hg copy jela web tu..hihi..
Reply4 hrs
Manage
Cahaya Irwan skit hari nk jemaah kat masjid pun kena cukai sorang singgit 1 waktu.. 😂😂😂
Reply
2
4 hrs
Manage
Shaik Osman Bukan tugas rakyat untuk pastikan lembu disembelih bebas penyakit.abih yg dok ambik gaji buat apa?goyang t***q.buat la perancangan awai2.sapa ternak lembu semua kena daftar vetriner.buat lawatan sekali sekala kat pusat ternakan yg berdaftar.ikut perang...See More
Reply
1
3 hrs
Manage
Syed Shaddad Nak sedekah pun susah. Yg derma 2.6 tu bayaq permit tk?
Reply
1
3 hrs
Manage
Bob Prada Dia ni banggang..biar kat dia
Reply
1
2 hrs
Manage
Syuhada Izwan semua atas kepentingan kroni
Reply49 mins
Manage
Zaidi Zakaria apa dah jadi ni...sejak bila di kenakan permit..biar betul....
Reply21 mins


------------------