.

Selasa, 25 September 2018

SILA TONTON




SILA TONTON 

NI SAPA NI

Panjang btul dia ulas.. Soalan simple je kot on SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Mat Ozil
on 9/21/18

Pak sheikh memang kaki harboq! Orang utara semua tau pasal ni on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous
on 9/21/18
Zaman DSAI dulu, takda soalan objektif. Sukar untuk DSAI nak jawab YES or No. Dan DSAI bukannya seorang Yesman. Hahaha on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous
on 9/21/18

Jawab YES or NO .. asik asik is der bikoz ..is der bikoz on 
SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
panglimo potaseh
on 9/21/18
tt kau tu masa kau muda kau berani ke? yg tahu kau lari luar negara adalah.. sejarah reformasi kau ni xrelevan lah dgn 1998. tanpa anwar time tu sampai skrg ni lah xdenye umno tumbang.aku bukan suka sgt si anwar ni tapi aku terima kasih sbb klu dia xwujud, aku yakin sgt smpi skrg ni umno dok sapu duit negara ni on
 REFORMASI DAN AGENDA PERUBAHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/18

Ada peluang macam ni patut jawab je la WALILLAHI WABILLAHI WATALLAHI SAYA BUKAN GAY MAHUPUN BISEX. Senang. Awak dah makan? Saya tadi pergi balik kampung jumapa......bla bla bla bla bla bbla bla bal....itu menunjukkan saya belum lapar. on
 SEMUA FITNAH - SEMUA TOHMAH
Anonymous

on 9/21/18


BALING OO BALING




BALING KERUSI

Wahai Pembacha Tukartiub Yang Budiman

Baling baling ini banyak membawa kenangan kenangan  yang pahit...Abang Isham kita pun terlibat dalam tunjok perasaan 1974  susulan kebuloran di Baling.

Chin Peng juga tolak pelawaan Tunku dan British di Baling Talks pada tahun 1955.Hanya 34 tahun kemudian di Haadyai pada tahun 1989 berdamai...ramai korban akibat kegagalan Baling Talks.

Juga jangan lupa Peristiwa Memali di Baling pada tahun 1985...juga membawa kenangan pahit.Luka pun belom semboh.

Baling yang kurang pahit sikit dan  kurang serius adalah  Baling Kerusi.Adapun gejala Baling Kerusi ini asal usulnya atau  DNAnya  adalah dari Benua Kechil India melalui Partai MIC.

Dia orang suka terbalek kan semua.Meja meshuarat diterbalek.Kerusi dibaling.Kalu tak chaya budaya terbalekkan...Keretapi mereka kata  Api Kereta. Kereta Lembu jadi Lembu Kereta.
Dokter Binatang pun jadi Binatang Dokter.

Yang pelek nya  Baling Kerusi ni kalu terbalek jadi  Kerusi Baling.  YB Azeeeeeeeeez lah  dudok sebagai MP Baling

Juga orang gortu.... Eeeeeeeeeee! Kah Kah Kah

Baling lah Kamu sebelum Kamu di Balingkan





----------------

ARAK HARAM







WOW
ADA ARAK 

HARAM

MAKNANYA 

ADA ARAK 

HALAL


Selangor akan batal lesen, tutup kedai jual arak haram

SHAH ALAM: Kerajaan Selangor tidak akan teragak-agak membatalkan lesen perniagaan serta mengarahkan penutupan mana-mana premis yang didapati menjual minuman keras secara haram



YANG PENTING

BUKAN HALAL

ATAU HARAM

YANG PENTING

KILANG BEER

BALAKONG 

WAJIB TUTUP
----------------

APEK MENCARUT LAGI





CILAKA APEK

MENCARUT LAGI
Ini olang tatak sunlat hancin Oo ilu labpan ala seselungut kincin cabang longgeng slapa mew hantam lu maw hantam ka ouie wha hantam wa mingong urmmm lauchouw latoh puieeh on TIDAK JAMBU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/18


---------------

USTAD ENJOY DE MENJOY





USTAZ PUN

ENJOY DE MENJOY
menurut islam, kristian itu sesat..menurut islam, kristian itu melanggar tabie manusia yakni berkahwin..calon2 hafiz hafaz quran ini sewajibnya hafiz dan hafaz perihal siasah hidup nabi..kalo paderi2 kristus dikatakan dilarang berkahwin, dan paderi2 ini juga target lubang jubur sbg pelempias nafsu, apakah islam juga meniru agama kristus ini? 
ckp berdekah2 kata islam itu sempurna, islam itu segala2nya ada..dari kawin bawah umur sampai lubang jubur..jawapannya adalah salah manusia dan bukannya salah quran hadis mahupun nabi..yg penting tiap2 jumaat mimbar mebacakan ayat2 benci lgbt, benci sekular..dosa dan kejahatan manusia bernama islam ini wajar dan wajib disembunyikan dlm jubah dan purdah.. on 
AL-JUBURI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/18



------------------

MAIN DENGAN ANJING







MAIN DENGAN

ANJING
TT, engkau main dgn anjing pun mana ada minta kebenaran JAKIM kan, kan kan..dgn anjing pun jadi TT ni..keh keh keh..komunis mmg suka main dgn anjing ke on 
KENA LIWAT LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/18
Hishamudin rais u belum kahwinkan. Pernah melakukan zina tak? on 
PAK SHEIKH JANGAN MERABAN




-----------------

TIDAK JAMBU




TIDAK JAMBU

apa yg jambunya dgn mamat dahi luas ni..jambu lagi bdk2 tahfiz..ko ni jgn meraban la tt..marhaban boleh la..on sha na na na.. on 
KAHWIN TAK BOLEH
Publish | Delete | Spam
Tanah Melayu Dulu
on 9/24/18

---------------

JAWAB JELAS JELAS






BUKAN KAKI

BONTOT
entah jawab jela saya ni bukan kaki bontot laki..saya ni kaki burit je. kan senang jawab simpel mudah orang nak faham. lepas tu nak balun umno ke sapa ke..balun la on
 MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Anonymous
on 9/24/18


Ajak Anwar masuk RBU Berani Lapor Berani Langgar. Takkan kecut kote? Ada Brannnn? Kahkahkah! on 
MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Anonymous
on 9/24/18




-------------------

BAGI SUSAH PENJUAL AGAMA






PRODUK SUNNAH

PUN HARAM?

BAGI SUSAH 

PENJUAL AGAMA

Larangan jualan produk jus keluaran Sri Saga

KUALA LUMPUR – Kementerian Kesihatan mengarahkan jualan produk Jus Al Sunnah, Jus Al Sunnah Gold dan Jus Penawar keluaran syarikat Sri Saga Marketing S/B dihentikan serta-merta kerana boleh membahayakan kesihatan pengguna.

Ketua Pengarah Kesihatan Tuan Haji Dr Noor Hisham Abdullah berkata pemantauan Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan mendapati syarikat itu sebenarnya tidak wujud dan hasil analisis mengesahkan ada antara produk berkenaan mengandungi dexamethasone dan prednisolone iaitu bahan steroid yang dilarang di bawah Akta Makanan 1983.


INGAT BEER

SAJE HARAM

KAH KAH KAH

BARANG ISLAM

PUN HARAM

LEBIH BAIK

MINUM AIR

ANGGUR MERAH

SEHAT SELALU

KAH KAH KAH
------------------

ROSMAH SEDIH GUMBIRA






ROSMAH 

SEDIH GUMBIRA

SEDIH GUMBIRA


Siasatan terhadap Rosmah siap, tunggu tindakan AG

Siasatan terhadap isteri bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, Datin Seri Rosmah Mansor telah siap dan telah diserahkan kepada Peguam Negara, kata Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Datuk Seri Mohd Shukri Abdull.

“Agensi ini hanya bertanggungjawab menjalankan siasatan dan terserah kepada Peguam Negara untuk mendakwa Rosmah atau tidak,” katanya.

SEDIH TINGGALKAN

BEG BIRKIN

GUMBIRA KERANA

AKAN JADI SLIM

KAH KAH KAH


-----------------

UBAT SEMBELIT




UBAT SEMBELIT


Bayangkan pabila kelak Sudara Nuar jadi PM ..ramai dah tak sembelit lagi dah senang berak ..bontot dah longar dan lohe .. on 
KENA LIWAT LAGI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/24/18


----------------

PANDAI BOBOK







PANDAI BOBOK
nuar ni mmg pandai bobok.. sebab tu aku tak caya dia akan ikut perjanjian dengan madey. nak jawab tak saya bukan gay pun susah ke? tt lagi mau tanya sapa top sapa bottom? on
 MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Anonymous
on 9/25/18
Aku tak nak ambik peduli pasal Pak Sheikh tu. Yang aku nak sangat tahu, apakah akan ada siaran langsung kat TV PAU2018 nanti? Rindu teramat mendalam nak tonton celoteh Mak Lembu Kondo itu. Purtan tu pulak, apa khabarnya sekarang? on MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/18
wahhh! tt, makin hebat hasutan kau sekarang, kau belasah pak sheikh tu kaw kaw punya... ada apa apa ke? aku tanya jer..mana tau kot2 madey atau kartel dah sumbat dedak! kahkahkah share la dgn dgn kitorang sama. on 
MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Anonymous
on 9/24/18





--------------------------

JANGAN JADI BANGANG





JANGAN JADI

BANGANG

alo pak menteri agama..jgn jadi bangang..jgn jadi kluk klak..bukan tahfiz saja yg beroperasi tanpa sijil dari bomba, malah ada perumahan2 baru,rumah2 kedai dan termasuk bangunan2 kerajaan juga tiada cf dari bomba..lepas ini pusat tahfiz akan kata permohonan cf sudah dihantar tp bomba belum terima duit rasuah utk luluskannya..lihat kes terbakar dulu..
didanai oleh org2 kaya tp tiada sistem keselamtan..disalahkan budak membakar kerana dadah, last2 semua suspek dibebaskan..pastu mak bapak tahfiz dari marah mjd redha, kemudian mjdkan korban sbg syahid..barangkali syahid juga kpd student2 yg menadahkan bontot utk dijuburi sang guru tahfiz.. on 
KENA LIWAT LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/18




-----------------

NAJIB BEBAS BILA ANWAR JADI PM




TOK SHEIKH

JADI PIYEEM 

NAJIB BEBAS
Kahkahkah. Bisingg rakyatjelata bersorak najeb kena doplohlima tuduhannnn. Tapi pircayalahhh...perghcayalahhhh najeb akn trlepas dr jailll. Bila toksyeikh jadi piyemmmmm. Ada kawtimmmm woooooo. Tarak picayaaaa lu olang tunggguuuuu.kahkahkah.bahbi punya ahlulpolitikkk la.kahkah on MARI KITA ANALISA PAK SHEIKH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/18


----------------

WAJIB LESEN



WAJIB LESEN
alahai tt... kalau tidak ada lesen susah nak leeewaaattt sbb orang bole nanpak..pak lebai memang macam tu..tengok porno buka sarban..depan orang pakai sarban balik mulut berzanji sambil marhaban..kahkahkah on 
KENA LIWAT LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/18


-------------

BUAT SENYAP SENYAP







BUAT 

SENYAP SENYAP
ko nak memantat ke meliwat itu ko punya pasal.. tapi tak yah la pegi cerita kat jakim bagitau ko baru membalun dan baru lepas dibalun botot diam diam dah la.. on 
KENA LIWAT LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/18


----------------