.

Jumaat, 31 Mac 2017

NAJIB KANTOI - CUBA MENIPU









NAJI KANTOI

CUBA MENIPU

GAGAL











----------------

APO KOBA TAN SRI JASON GOH









APO

KOBA

TAN SRI

JASON

GOH

MAKAN 

ADA BAiK





---------------

DERMA DAPUR LINTAS 15 RIBU










DERMA


SUDAH LINTAS

15,000 RINGGIT

TERIMA KASEH

BELUM SAMPAI SASARAN




KUTIPAN DAH 

LINTAS

15 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM700





JUMLAH

RM15,260


TERIMA 


KASEH







---------------

LEBAI KENA KENCING LAGI







FACE BOOK


BN dah bagi dua kali peluang untuk bentang ArYoYo, tp dua2 kali ditangguhkan oleh ketua lebai.
Kali ke 3, BN tipu terus.
Kalau dah bentang kali yang lepas, sudah pasti tak kena tipu.


Abdulrani Matsalleh Tunggu... Walaun dah masuk..
LikeReply10 hrs
Kgb Roslan P jamaah subuh...kt surau masjid...surau..pg tadi...saja tnya.
LikeReply9 hrs
Abdulrani Matsalleh Pertanyaan?
LikeReply9 hrs
Abu Wafa UMNO menolak RUU355 takut kehilangan undi bukan islam MCA MIC Akan menyebabkan mereka kalah, manakala PKR PAN menolak RUU355 takut kehilangan undi bukan islam dari DAP. Akan menyebabkan mereka kalah. PAS tidak akan tunduk dengan sesuatu apapun kepada b...See More
LikeReply410 hrs
Abu Ibrahim Ikhwani tepuk kepala....raba2 skit kenapa basah,lpas tu cium tangan bau hancing....hahahaha
LikeReply19 hrs
Abu Wafa Tinggalkan perjuangan hudud, lupakan mengangkat mahkamah syariah, kembali pada DAP untuk sama2 berjuang islam.. apa beza 2 pakatan ni? Bezanya mereka tak UG
LikeReply8 hrs
59 hrs
Kgb Roslan "PAS kena kencing lagi, BN tolak RUU355"

Jika kamu antara manusia yang keluarkan ayat di atas, maaf kata, kamu jahil. Kamu jd jahil sebab kamu malas membaca secara penuh artikel ni.
...See More
LikeReply9 hrs
Kamal Aref Abd Rahim Lepas bentang, bacaan pertama, pastu bacaan kedua dan seterusnya, nak bagi dpt pertingkatkan akta tu tetap kerajaan jugak yg kena bawak..
LikeReply8 hrs
Kgb Roslan Bg aku... para ahli PAS sedang merasai....suatu rasa kehebatan dlm perjuangan ini... terbentang di hdpn mrka sekarang siapa yg ingin bermain dlm isu ini.... keseorangan tidak pernah melunturkan semangat juang para muraabituun... pasti para pejuang ini semakin teguh bersama PAS dan perjuangan islam yg dibawanya.... 
Musuh PAS sedang bergembira krn mnyangka PAS sudah tertipu... 

TGHH masih berpeluang untuk bentang ..persendirian....sekiranya diberi peluang dan dari situ perbahasan dan undian akan menentukan sikap umat Islam seluruhnya.... maka atas sebab itu semoga Islam lebih bersinar... *OPTIMIS UNTUK ISLAM*.....Yakinlah dgn pperjuangan ulamak.
------------

SOALAN KURUN INI





SOALAN

KURUN INI

DARI MANA

TAN SRI INI

BELI TAN SRI?
Rasuah Sultan Johor: Tan Sri direman lima hari
HAH ALAM – Seorang individu bergelar Tan Sri direman lima hari susulan cubaan memberi rasuah kepada Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar selepas dibawa ke Mahkamah Putrajaya pagi tadi.

Memetik laporan The Star, Tan Sri yang merupakan ahli perniagaan yang berpusat di Klang, Selangor ini ditahan reman berkaitan dakwaan cubaan merasuah RM2 juta kepada Sultan Johor.
Rasuah Sultan Johor: Tan Sri dibawa ke mahkamah

SHAH ALAM – Seorang individu bergelar Tan Sri dibawa ke Mahkamah Putrajaya jam 9.45 pagi tadi susulan cubaan merasuah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar.

Dia yang juga merupakan seorang ahli perniagaan menyerah diri semalam di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) turut membawa tiga peguam untuk permohonan reman.

APAKAH

DARI WAKIL

SULTAN SULU

LOKMAN ADAM

ATAU DARI

SULTAN MELAKA


-------------

PENJUAL AGAMA TERUS BERNIAGA






Penjual agama

 
Pagi tadi Mohd Asri memuat naik status di Facebook beliau untuk mengulas secara ringkas penahanan Siti Noor Aishah, 29, yang kini banyak diperkatakan orang selepas ditahan semula pihak berkuasa pada Isnin lalu.
Mufti Perlis itu secara langsung mengaitkan Zamihan dengan penangkapan Siti Noor Aishah.
"Bagaimana mungkin orang yang seperti Zamihan yang kredibilitinya dipertikaikan di pelbagai sudut termasuk, tesisnya, boleh ambil sebagai rujukan kes?! Seorang wanita ditahan dan diseksa sebegitu rupa?!
"Setiap kita hendaklah ingat sesungguh kezaliman itu akan tetap tersimpan di sisi Tuhan dan apabila tiba harinya, balasan-Nya akan muncul di hadapan mata si penzalim," katanya.
Bagaimana mungkin orang yang seperti Zamihan yang kredibilitinya dipertikaikan di pelbagai sudut termasuk tesisnya, boleh ambil sebagai rujukan kes ?! Seorang wanita ditahan dan diseksa sebegitu rupa ?!

Setiap kita hendaklah ingat sesungguh kezaliman itu akan tetap tersimpan di sisi Tuhan dan pabila tiba harinya, balasanNYA akan muncul di hadapan mata si penzalim.



JUAL AGAMA

SALAH SATU

PERNIAGAAN

PALING TUA

DALAM DUNIA

SESUDAH 

NIAGA JUAL

AYAM SIAM



---------------------