.

Sabtu, 28 Julai 2018

TENGOK LIHAT DENGAR





 
TENGOK

DENGAR




BACA SEKALI LAGI

-






Dhomdhom Dasuki
khulasah cheritera Isham
1..Isham memang komunis...samakan 9mei dgn Bolshevik campur bulan Mei bulan Suci Komunis ..1 mei hari buruh.
2...Komunis memang anti Agong...hina Agong pergi Chow Kit Road.
3..Kerja komunis utk lagakan sesama demokrasi.....macam revolusi Iran...bagaimana komunis Tudeh main peranan.
Isham memang pakar bab ini sbb dia berguru dgn komunis Eropah puluhan tahun semasa regimTunM buru dia.Anwar masuk Kemunting.Isham lepas

 
BACA SINI
https://www.malaysiakini.com/columns/435767


------------------

LOKMAN ADAM JADI LOKMAN ADAM








 
TERANIAYA

Kalau Lokman Adam angkat dan julang Rosmah Mansor di Sungai Kandis, maka wajib makbul segala doanya nak jadi ADUN Yang Berkhidmat Kopi 3 dalam 1. Rosmah Mansor ialah insan malang teraniaya nombor 3 di dunia selepas Donald Trump dan Zakar Naik. 
Sungguh tiada hijab doanya dengan Tuhan. Amin. Sayang Lokman Adam Najib Razak pulak yang mari. Ini insan paling bertuah no 1 dunia kaki sontot budak hitam dan minah Mongol. on
 JANGAN JADI LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/26/18


-------------------

SAPA NAK SAILANG SAPA





 
SAPA NAK

NAK SAILANG

SAPA
Lu punya cerita ni betul betul bikin saspen laa...kalau cerita sinetron. Day berminggu minggu wa nak klimak tapi tak pancut pancut. Bila mau kasi abeh wehh...lutut sudah ketar ketar ni mau tau ending kahkahkah on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
batutepi jalan
on 7/27/18

Orang tu mantan PM. Kan pagi tu dia kata sapa yg ada majority boleh bentuk kerajaan. Betui dak? on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Anonymous
on 7/26/18



-----------------------

KETUA PORNO PAS





 
KETUA PORNO

PARTI PAS

OPPS...

PAS undi mana? Takkan kena ajar satu persatu, kata Nasrudin

Ketua Penerangan PAS Nasrudin Hassan sekali lagi menyatakan pendiriannya agar Pakatan Harapan (HARAPAN) tewas dalam PRK Sungai Kandis Ogos ini.
Berucap dalam Himpunan Kebangkitan Ummah hari ini, beliau malah berkata akan menyertai kempen PRK untuk tujuan itu.
 
LU GI

CHAK WOW

DLM BILIK

HOTEL

LAGI AFDAL

KAH KAH KAH
--------------

SABAR KARO








 
SABAR KARO

jangan biar kami tertunggu2..(boleh agak dah siapa orang tu) on 
MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
anon
on 7/27/18

tt suka sangat potong stim. Kah kah kah on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Anonymous
on 7/27/18
x perlu nak beriwayat long2. mana janji nak jelkan haramjadah. mana nak songkit kes mara nfl kapal selam engin kapalterbang lesap dll. mulut lu tt cam pantat ayam. janji tong kosong. da dekat 1o0 ari abok je yg ada. on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/27/18





---------------------

PROJEK SAILANG







 
SAILANG
hang mmg pandai.. mmg suspen... jgn hang padam tanpa upload ini cerita aaa... kasi tulis cepat2, kasi wasiat itu tulisan aaa... ingat, pasai crita nie hang hutang dgn rakyat m'sia tau... on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Publish | Delete | Spam






--------------

JADI ABAH

 

 
 
ABAH
 
 
Ikut suka kau lah konek, oops silap senik. Asalkan Bukan Abdul Hadi ABAH!! on
 
 




---------------

SATU TEORI BARU




SATU TEORI
 
AMAT PELIK

 
 
Demo di Kg Baru akan bawa isu anti-Islam, LGBT, UEC
 
Pemimpin NGO AlifBaTa Srikandi Masyur itu mendakwa golongan LGBT mengancam kedudukan wanita tulen dan turut menjadi punca gejala rogol.
 
“Kami rasa kedudukan kami tergugat dengan transgender. Kita tak nak hak kami sebagai wanita tulen diganggu golongan transgender dan mak nyah ini,” katanya.
 
Beliau menjelaskan, gejala rogol ke atas wanita berlaku akibat golongan lelaki tertarik kepada mak nyah yang kelihatan seperti wanita.
 
“Orang ingat dia perempuan bila dia pakai buah dada. Kita tidak pernah dengar lagi ada jenayah rogol dalam kalangan mak nyah. (Tapi) yang dirogol kami, golongan wanita tulen,
 
KAH KAH KAH
 
WOIT
 
KAH KAH KAH
 


---------------