Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Jun 2013

YA AMPOOON YA DULI



YA AMPOOOON
  APA ITU DULI
Duli - debu di tapak kaki...bahasa digunakan sejak zaman sultan melaka yang menjalankan syiar islam...sultan2 yang lama ni mendaulatkan islam sampai menggelarkan nama mereka sebagai duli-debu tapak kaki disisi yang Maha Mulia - Allah. kalau di dalam istilah makna nye mereka ni menggelarkan diri mereka sebagai duli Allah. Macam Nabi Isa Ruhullah gelaran nya ...

Ruh Allah yang bermaksud Ruh kepunyaan Allah...mcm kita cakap kita tinggal di Bumi Allah - bermaksud Bumi Milik Allah...Balik pada Duli tadi kalau kerabat diraja zaman sekarang faham apa yang tersurat berkenaan dengan perkataan Duli Yang Maha Mulia tu bagus la. Tapi kalau diorang claim Maha Mulia tu merujuk kepada yang empunya diri iaitu Sultan- salah lah.So tak salah sebenarnya Sultan menggunakan Perkataan Duli Yang Maha Mulia kalau mereka faham ape yg dimaksudkan. on SILA BERI TAHU APA ITU DULI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/7/13
 RAJA GOPAL KANTOI

Gua berada di tmpt kejadian. Kalau ada event bday ke apa ke, ada sorang raja nih mesti buat kat impiana hotel, parti tertutup tp lu ingat wa xde pic ke air apa yg dihidangkn dlm party tu? Jadi sbb wa dh tgk dgn mata sendiri, dgn ini gua menghina itu sape2 yg minum arak yg wa tgk dgn mata wa. Itu bill juga masuk under kementerian penerangan. Siot btoll! Bday sindri bikin sindri suka kasi bayar pun sindri laa on TAJUL ROSALI SUDAH BERI AMARAN PADA RAJA


-------

KITA DEMO HINNGA LETAK JAWATAN


TURUN RAMAI RAMAI
KITA HAJAR MEREKA
MACAM MANA CARA
LETAK JAWATAN

KITA BUAT MACAM
kita kenakan kepda
ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY

KOMENTAR TUKAR TIUB
kalau degil sangat
7 orang pesuruh jaya ini
kiuta guddam dari sabtu 22 haribulan jun ini
hingga mereka meletak jawatan secara terhormat


Kes dakwat cukup untuk pemimpin SPR letak jawatan


KUALA LUMPUR:Pemimpin-pemimpin Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sepatutnya meletakkan jawatan jika mereka bermaruah hanya kerana satu kes sahaja iaitu dakwat kekal yang tidak kekal, kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KALAU DEGIL SANGAT... ANAK MUIDA BOLEH DI HAJAR... kah kah kah..

kah kah kah..GUDDAM SAMPAI CABUT LARI...kah kah kah..

kah kah kah... HARI SABTU 22 HARIBULAN INI ....kah kah kah..

kah kah kah... RAMAI RAMAI KITA GUDDAM  HINGGA CABUT LARI... kah kiah kah


--------

TUKAR TIUB MEMECAH BERITA SEDUNIA



TUKAR TIUB 
MEMECAH BERITA 
 GENG 24 MULA BERKUMPUL
malam tadi seramai 24 orang ahli parlimen telah berkumpul
mereka  kini ndikenali sebagai geng 24
geng 24 ini telah berkumpul 
untuk membuat pertemuan dengan ku li
mereka membincangkan teknik dan cara
terbaik untuk menerajang najib 

pada awalnya geng 24 ini
telah berkumpul di seri pacific
kini mereka telah berpindah kesebuah hotel
yang satu malaysia  tahu
bahawa ini ialah  hotel pembangkang

pada malam tadi
seorang menteri dilihat bersama geng 24 ini

juga diberitakan  ada 2 orang menteri besar
telah turut sama berbaiah dengan geng 24 ini 

beberapa orang peguam kelihatan
turut sama di hotel ini
untuk memberi pandangan
dari segi perlembagaan


KOMENTAR TUKAR TIUB
persoalannya
apakah ku li
memiliki kudarat dan iradat
untuk meneranjang najib

kebanyakan dari geng 24 ini  sedar
mereka  hanyalah yb untuk satu penggal saja
jika najib berjaya memperkuatkan diri
maka umur para yb ini akan  bertambah kontot

ramai para yb ini juga telah kecewa
para yb ini bermimpi untuki menjadi pak menteri
mereka berhujah  ' kenapa keling hindraf dapat'
manakala mereka yang lama berkorban dan berjuang
tidak mendapat pangkat dan kedudukan

mereka mengharap ku li akan menjadi pemandu mereka


NOTA
lalu mat rempit bertanya
jika najib panggil geng 24 ini
jika geng 24 ini diberi pangkat
jika geng 24 ini diberi kontrek
maka ku li akan terkontol seorang diri
kah kah kah
inilah kesah riwayat hidup seorang ghurkha



BERITA BAIK UNTUK WARGA SARAWAK





KITAB HISHAMUDDIN RAIS 
KINI SAMPAI KE KUCHING
s
sesiapa ingin mendapatkan kitab ini

sila pukul talipon : sufian 019 837-09- 80

kuching sarawak.

untuk kawasan kuching

kami boleh terus hantar kepada pembeli
di mana jua mereka berada 
selagi maseh dalam kawasan kuching

KITAB RUJUKAN
kitab ini adalah kitab  rujukan
tentang penipuan pilihan raya
tentang peranan jahat spr
tentang pengundi hantu
tentang pengundi awal
tentang lampu padam
tentang kotak undi hilang
tentang kertas undi hilang
dan dan dan

hishamuddin rais
telah menulis tentang semua ini
satu tahun lebih awal
dari pru13

kini hishamuddin rais
gumbira kerana semua yang ditulis dalam kitab.n ini
saheh terbukti

hishamuddin rais juga  gumbira
kerana semakin ramai
anak anak muda 
memahami bahwa pilihan raya itu
hanya satu penipuan

dapatkan kitab ini
di mph
di kinokuniya
di boders
di popular
di kedai buku universiti malay
atau 
pukul talipon
rona: 012-644-74-86
atau
hadi: 012-664-88-73


kalau pilihan raya boleh mengubah apa apa
pilihan raya telah lama  di haramkan di malaysia

dalam sejarah dunia ketiga
tidak ada perrtukaran kerajaan zalim
tidak ada perubahan kerajaan ditaktor
melalui pilihan raya

tak percaya
baca buku hishamusddin rais

-----------

NAJIB SEDANG DI KEPONG



SEMUA DI MINTA
BERSEDIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
ini adalah petanda bahawa 
najib razak tidak lagi mendapat 
kepercayaan dari united malaya national organisation

ini adalah petanda bahawa
ahli united malays national organisation
telak muak dengan najib danh rosmah

NOTA
kita lihat dan tunggu
ku li ada nafsu untuk jadi pm
tetapi persoalan 
apakah ku li memiliki tenaga
ini yang disebut sebut
nak nak  tapi tak keras
kah kah kah

KUALA LUMPUR, 13 Jun – Tengku Razaleigh Hamzah telah bertemu dengan lebih ramai ahli Parlimen daripada kedua-dua gabungan bertelagah minggu ini dalam usaha untuk dipilih sebagai perdana menteri selepas Parlimen bermula pada 24 Jun, kata sumber.
The Malaysian Insider difahamkan, putera raja Kelantan itu telah mengaturkan mesyuarat di rumah a la 
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LAPORAN AWAL TUKAR TIUB TEPAT.... kah kah kah..

kah kah kah...  NAMPAKNYA MAT MONGOL SUDAH TERKEPONG.... kah kah kah

MALAM INI
SATU JEMPUTAN
UNTUK BUAT RAMAI
--------

INI AKSI SEBELUM BERDEMO







DIMINTA SEMUA
BUAT PERSEDIAAN
tiket bas
tiket kereta api
tiket kapal terbang
bilik tumpangan
 

Ayuh Sertai Aksi 'Flashmob' 
Sabtu Ini di Jalan TAR Kuala Lumpur

Gabungan #SuaraRakyat505 di atas inisiatif SAMM Wilayah Persekutuan akan mengadakan sebuah aksi 'flashmob' di sepanjang Jalan Tuanku Abdul Rahman (Jalan TAR) pada hari Sabtu ini, bersamaan 15 Jun 2013. Aksi tersebut bermula jam 2 petang bersempena seminggu menjelang perhimpunan rakyat KL22Jun yang bakal berlangsung pada hari Sabtu berikutnya.

Beberapa lokasi di sepanjang Jalan TAR telah dikenalpasti sebagai 'hotspot' antaranya ialah persimpangan Sogo, persimpangan Maju Junction dan juga persimpangan Jalan Tun Perak yang berhampiran Dataran Merdeka. 

Bagi meneruskan momentum kebangkitan rakyat melawan penipuan SPR pada PRU yang lalu dan menggandakan mobilisasi ke arah himpunan terpenting 22 Jun di Padang Merbok, aksi flashmob berskala besar wajar menjadi cetusan awal. Ia khususnya untuk memastikan warga ibukota yang rata-ratanya menolak pemerintah korup Barisan Nasional menyertai aksi lebih besar pada 22 Jun nanti sebagai tuan rumah yang menyambut kehadiran ratusan ribu rakyat Malaysia dari seluruh negara.

Justeru itu, SAMM Wilayah bersama NGO #SuaraRakyat505 menyeru orang ramai turut menyertai aksi 'flashmob' ini. Turut bersama dalam penganjuran ini ialah terdiri daripada kumpulan mahasiswa SMM, Gerakan ABU, NGO Kill The Bill, JERIT, dan beberapa kumpulan aktivis rakyat. Selain daripada plakad yang disedia penganjur, orang ramai juga digalakkan hadir dengan membawa plakad sendiri di atas kretiviti masing-masing. 

Ayuh, 15 Jun tarikh yang sesuai untuk aksi pemanas badan dalam usaha membangkit keghairahan rakyat bagi merebut demokrasi yang digelapkan. Untuk aksi flashmob ini juga, barisan peguam rakyat turut bersedia sekiranya berlaku penangkapan yang tidak diduga kerana regim yang panik selalunya bertindak gopoh dan terburu-buru.

Sekian
Azmir Hj Mustaffa
Penyelaras SAMM Wilayah



MALAM INI
DI DEWAN  MAJLIS PEGUAM
BELAKANG PASAR SENI
---------

DEMO SAMPAI LETAK JAWATAN




JANGAN DULAK DALIK
LETAK JAWATAN

  • NONEMenurutnya barisan kepimpinan SPR yang terdiri daripada beliau, timbalannya dan lima anggota jawatankuasa suruhanjaya itu, dilantik mengikut Perlembagaan Persekutuan dengan persetujuan Majlis Raja-Raja sebelum diperkenan oleh Yang di-Pertuan Agong.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PERLU  SABIT KAN AGONG... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PERLU SABITKAN RAJA... kah kah kah...

kah kah kah....TAK PERLU TUNJUKKAN PERLEMBAGAAN...kah kah kah..

woit... 7 MALAON SPR LETAK JAWATAN.... kah kah kah...

kah kah kah.. TAK PERLU AGONG... TAK PERLU RAJA.... kah kah kah...

kah kah kah...SENDIRI SUDAH TIPU.... SENDIRI KENA TERAJANG.... kah kah kah....

NOTA
kalau spr ini tidak letak jawatan
orang ramai tidak akan puas hati
anak muda tidak akan puas hati
kerana mereka telah ditipu


MALAM INI
SATU JEMPUTAN


-----------

SEMUA WAJIB BUAT PERSEDIAAN




PENGUMUMAN
sila tempah tiket bas
sila tempah tiket kereta api
yang dari sabah
yang dari sarawak
yang dari luar negara 
sila tempah tiket kapal terbang

sila tempat hotel
sila cari tempat menginap

yang hendak terus hingga ke hari senin
sila ambil cuti panjang


Rafizi: Perhimpunan Pakatan

 kekal 

di Dataranj Padang Merbok 

pada 22 Jun


KUALA LUMPUR, 12 Jun – Perhimpunan #Black505 Pakatan Rakyat (PR) akan terus diadakan di Padang Merbok di sini pada 22 Jun walaupun Majlis Olimpik Malaysia (MOM) mengatakan semalam mereka akan menggunakan ... SELANJUTNYA



MALAM INI
SATU JEMPUTAN

---------