.

Selasa, 22 April 2014

MENTERI ROGOL AMAH




KECIK KECIK 
ROGOL LEMBU
DAH BESAR 
ROGOL AMAH


MENTERI MANA ROGOL AMAH

ROGOL 1
Key okeh....kalau buat filem rogol under age pun key okeh......mcm nak muntahlah dengar cadangan cadangan dna kuman parasit kanker umno ni.......ibarat...kalau nak terberak badan peluh peluh sakit buntut tetiba nampak rais sorang dalam tandas tu...sangguplah aku berak kat jalan raya...bayangkan benci tak benci nya aku turrrrrr...... on MENTERI ROGOL AMAH
DIDI KOTA BELUD
at 5:12 PM

ROGOL 2
Bukan rogol amah saja,tong sampah pun Rais rogol!kah..kah.kah.. Projek Rais nak tipu makcik felda.kah...kah..kah.. on MENTERI ROGOL AMAH
Anonymous
at 4:52 PM
ROGOL 3
bodoh yang teramat sangat kalau puak menteri nie buka mulut, Nampak sangat tempangnya, dah lah orang tak suka, asyik keluar tv dan media beri kenyataan, apa lah mereka nie, asyik asyik mempamerkan kebodohan sendiri, nak tunjuk kewujudan itu, buat lah kerja tak payah tunjuk muka kat orang pun, betapa hina antara hina menteri ini belum menafikan kes rogol amah tu, kah kah kah on MENTERI ROGOL AMAH
Anonymous
at 4:10 PM
ROGOL 4
Kah kah kah kah.kao memang jahat TT. on MENTERI ROGOL AMAH
Anonymous
at 3:45 PM
ROGOL 5
patutnya syorkan buat cerita tonjol-tonjol amah... kahkahkah on MENTERI ROGOL AMAH
Anonymous
at 3:07 PM











==========

ORANG KAMPONG MULA BANGUN




1974 BALING KEDAH
2014 BALING- KEDAH
2014 - FELDA  NZ PAHANG

1 MEI 2014 DATARAN MERDEKA
kasi lingkup sama dia



DARI FACE BOOK

Pekebun kecil getah FELDA NEW ZEALAND Maran Pahang demo petang ini membantah kejatuhan harga komoditi getah


Ahmad Nizam Hamid's photo.


KAH KAH KAH

WOIT INI BERITA BAIK
KALAU MAKIN BANYAK KE JALAN RAYA
PASTI GST TUMBANG
KAH KAH KAH

-------

MANA DIA PEJUANG MELAYU ISLAM





KOMENTAR

jelas najib akan menjualkan 
malaysia kepadsa pemodal 
antarabangsa

jelas najib yang banyak masalah
tidak ada keupayan untuk
menangkis serangan obama



Isu TPPA agenda utama lawatan Barack Obama ke Malaysia, kata Mustapa

Putrajaya mengakui Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) antara agenda utama yang akan dibincangkan dalam lawatan tiga hari Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama ke Malaysia hujung bulan ini. Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed bagaimanapun menegaskan tiada sebarang persetujuan akan..
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MANA DIA PEJUANG MELAYU... kah kah kah...

kah k...MANA DIA PEJUANG BUMIPUTERA...kah kah..

kah kah kah..MANA DIA PUKIDA.... kah kah kah..

kah kah kah....MANA DIA PUKIPM... kah kah kah...

kah kah kah..MANA DIA ZUL NORDIN... kah kah kah..

kah kah kah..MANA DIA ISMA.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA DIA IBRAHIM ALI... kah kah kah..

woit... KENAPA SENYAP.... kah kah kah..

kah .. KENAPA TAK BERANI LAWAN AMERIKA..kah


KAH LAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. BERI TAHU PADA MAK CIK FELDA...kah kah kah..

kah ... BILA TPPA DAH TANDA TANGAN....  kah

kah .. SEMUA RUMAH KENA PASANG SALIB... kah

kah ...SEMUA WAJIB BELI KITAB INJIL.. kah



-----

MENTERI ROGOL AMAH







Hasilkan lebih banyak filem tonjol cara hidup masyarakat Islam - Rais

KUALA LUMPUR: Rais Yatim hari ini menyeru penerbit filem tempatan supaya menghasilkan lebih banyak filem yang menonjolkan cara hidup dan budaya masyarakat Islam negara ini. 

Katanya, filem kebudayaan Melayu dan Islamik tidak semestinya memaparkan ciri-ciri yang berat, cukup sekadar menonjolkan ajaran mudah serta cara-cara hidup Islam disertai dengan teknik-teknik menarik yang boleh mengundang penonton ke pawagam. 



KAH KAH KAH

woit kalau buat filem

cerita menteri rogol amah

ok ke?

kah kah kah


---------

KERJA PALING SUSAH



 Dewan Perniagaan Amerika-Malaysia sokong penuh Malaysia sertai TPPA
Menjelang lawatan Presiden Barack Obama ke Malaysia, Dewan Perniagaan Amerika-Malaysia (Amcham) hari ini menekankan Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA) penting untuk meningkatan pelaburan asing ke Malaysia.
Presidennya, Sanjeev Nanavati menyokong penuh supaya perjanjian tersebut dilengkapkan secepat mungkin.
"Kami menyokongnya dan percaya TPP adalah baik kepada Malaysia

KOMENTAR

kerja yang paling susuah dalam dunia ini
bukan mencari ubat mujarab untuk kanser
bukan buat roket untuk pergi  ke bulan

tapi...

tapi apa?

kerja yang paling susah dalam dunia ini
ialah 
 menyedarkan orang melayu
bahawa mereka sedang dibodohkan oleh
united malays national organisation

bagaimana nak beritahu orang bodoh
bahawa  tanah air mereka akan dijual?


-------

ISLAM DAN KAPITALIS




ISLAM  KETUANAN MELAYU

islam malaysia ni apa jenis?Islam Nabi ke atau islam Umno?Yang aku tau islam nabi sungguh suci dan boleh dijadikan teladan dan panduan...Islam Umno ni unik lah..Tak pernah pula aku dengar boleh diajust ikut keprluan pemimpin..Dulu masa aku kecil..ramai kawan melayu..syok bergaul..Tak rasis..aku sekolah melayu..majlis agama ikut..tak da pula kata kafir tak boleh ikut..Tapi islam sekarang laim macam saja..

Kalau orang parti kerjaan pegi funeral ,atau tokong atau kuil tak pa kata mereka ,tapi kalu pemimpim islam dari parti Pas atau PKR pergi mereka kata haram..Apa benda ini?Ketua negara patut ketua negeri patut jadui sontoh,,,,ini terbalik...Parti perintah punya orang jilat sana jilat sini entot sana entotsini tak da fatwa kuar,sme fgoes to my lord..tonggang sana sinim entot kavita tara fatwa..tapi orang cakap R.I.P tara boleh juga kata mereka..apa ini?bini pemimpin namapk kepala rambut macang sarang burung kena geladah pun majlis tak da tegur,,,Tengok WAWI kah kah kah..That is a true on ISLAM DAN KAPITALIS


---------

HARI HARI AKHIR SAEKOR HASAN




Kedudukan menteri besar ditentukan perdana menteri, kata Mohamad Hasan

Menteri Besar Negeri Sembilan  Mohamad Hasan (gambar) berkata kedudukan dan pelantikan seseorang menteri...SELANJUTNYA

KAH KAH KAH

hari hari akhir saekor hasan

kenapa mat hasan ditolak?

kerana  rosmah tak suka

kenapa rosmah tak suka?

isteri mat hasan lebih cun
isteri mat hasan lebih tinggi
isteri mat hasanb slim melim

mat hasan mula berani lawan towkay
mat hasan bawa lari duit ke luar negara



-------

ANAK MUDA BANGUN MELAWAN






DARI FACE BOOK



Dari KLCC ke Dataran Merdeka. Buruh tani,
mahasiswa, miskin kota berarak bersama!
Kaum buruh bersatulah!
1 May 2014 | 2pm

#RakyatBuruhBangkitLawan
#ReBeL1Mei
#TolakGST
 — with Komrad HaizalMaria Chin AbdullahArul Psm and 32 others.
Like ·  · Stop Notifications · Share


------

LAGI PROJEK KAYAKAN KRONI








PERDANA MENTERI CAMPUR TANGAN DALAM URUSAN GERAN MOSTI, ANUGERAH RM100 JUTA KEPADA PROJEK KOMERSIL

Kenyataan Timbalan Menteri Sains, Teknologi & Inovasi (MOSTI), Dr Abu Bakar Md Diah semalam yang menafikan berlakunya salahguna dalam pengurusan geran R&D MOSTI menunjukkan beliau sendiri tidak arif dengan perkara yang berlaku di bawah kementerian beliau.

Beliau turut dipetik sebagai berkata bahawa setiap geran R&D perlu melalui proses penilaian yang ketat. Proses itu turut melibatkan pembentangan kepada satu jawatankuasa yang dianggotai oleh kumpulan pakar.

Saya boleh mendedahkan bahawa salah satu geran yang terbesar pernah diberikan di bawah skim geran R&D MOSTI ini adalah hasil campur tangan Perdana Menteri, Najib  Razak sendiri yang membayangkan ia tidak mengikuti prosedur yang dinyatakan oleh Timbalan Menteri itu.

Saya sertakan surat kelulusan dari Dr Ewon Ebin, Menteri MOSTI kepada NSE Resources Corporation (M) Sdn Bhd yang secara terang-terangan menunjukkan bagaimana keputusan mengenai geran R&D dibuat dan diluluskan dengan arahan dan campur tangan  Najib Razak.

Lebih dari itu, pemberian geran kepada syarikat ini adalah bagi sebuah projek komersil yang melibatkan dana awam sebanyak RM100 juta diberikan kepada satu syarikat sahaja. Ini bertentangan dengan prosedur dan tatacara biasa pemberian geran R&D di bawah MOSTI seperti berikut:

1.      Geran R&D diberikan dalam jumlah yang kecil bagi satu projek/geran. Geran maksima yang dilaporkan bagi satu projek (mengikut Laporan Tahunan MOSTI) ialah sebanyak RM2 juta dibawah Technology Acquisition Fund (TAF)

2.      Geran R&D diberikan bagi tujuan penyelidikan dan pembangunan teknologi, bukannya satu projek komersil yang melibatkan dana ratusan juta

Jika syarikat ini diberikan geran sedemikian rupa besarnya iaitu RM100 juta, apakah MOSTI bersedia mengumumkan bahawa syarikat-syarikat lain yang mengusahakan projek komersil seumpama itu atau terlibat di dalam industri teknologi juga boleh memohon geran untuk membiayai projek-projek mereka?

Oleh kerana jumlah RM100 juta yang diberika ini adalah dalam bentuk geran, maka NSE Resources Corporation (M) Sdn Bhd mungkin tidak perlu membayar balik satu sen pun kepada kerajaan. Kita telah menyaksikan bagaimana pinjaman mudah kepada NFC (bukannya geran) pun tidak dibayar balik kepada kerajaan, apatah lagi jumlah RM100 juta yang diberikan sebagai geran.

Ini hanyalah satu projek yang menunjukkan bagaimana Najib Razak campur tangan dengan memberi arahan kepada MOSTI agar geran RM100 juta diberikan kepada sebuah projek komersil. Kita tidak tahu berapa banyak lagi campur tangan dan arahan seperti ini yang dibuat oleh beliau selama ini kerana peruntukan geran R&D adalah besar iaitu sebanyak RM1.1 bilion.

Saya menunggu penerangan dan penafian dari  Najib  Razak dan Dr Ewon Ebin mengenai pemberian dana RM100 juta ini kerana saya ada dokumen-dokumen lain yang lebih lengkap.


RAFIZI RAMLI
Ahli Parlimen Pandan

21 April 2014

------