.

Selasa, 7 Februari 2017

INI HADIS KE?







INI HADIS KE?

NAPA JAKIM

TAK TANGKAP

KLIP INI


NAJIB PENYAMUN TERBESAR DALAM DUNIA









NAJIB 

PENYAMUN

TERBESAR  

DALAM DUNIA


JIN MAKIN RAMAI





F. BOOK


[KHURAFAT DIATAS NAMA AGAMA]
1. Jin tidak pula kacau wanita bukan islam. Di negara barat, perempuan seksi ni ramai. Tp tak ada pula cerita2 macam ini.
2. Dalam usul al-Hadis ada sebut, jika ada hadis ahad yang bercanggah dengan akal, bercanggah dengan nas-nas lain dan bercanggah dengan dasar agama, ketahuilah ia adalah hadis palsu". Hadis pun boleh dianggap palsu jika bercanggah dengan 3 perkara, sudah pasti lebih palsu sekadar pernyataan para ustaz sahaja.
3. Umat Islam dahulu maju, kerana mereka melahirkan pemikiran hebat. Ekoran itu, sampai hari ini dunia kagumi Ibn sina, al-Biruni, al-Khawarizmi, al-Bukhari, al-Syafie, al-Maliki dll, sebab mereka tidak bincang benda merepek.





































Chik Ota Jgn katakan jin...pak imam serban berlilit pon luruh iman...😆😆
LikeReply25 mins
Ahmad Fikri mungkin kena rogol, pastu perogol diqiaskan kpd jin...husnuzon...hehe
LikeReply17 mins
Ab Wahab Yusuf Persoalan yang timbul ialah kenapa jin suka gadis/perempuan melayu sahaja...tidak bangsa lain??? Ustaz minta pencerahan sikit.
LikeReply117 mins


NAK TANYA

JIN NI LEH

PANCUT KE?

NAPA SEKARNG

ADA JIN KACAU

SALEPAS  

JINAKOLOJIS

TAK ADA LAGI

YANG TINGGAL

SELUAR JEAN


--------------

MENCARI PERLINDUNGAN DI SAUDI





KENAPA TAK LARI KE SAUDI?
kalo lu org perhatikan, ramai pelarian suka lari ke negara kafir.tak kira la negara german ke amerika ke sweden ke kanada ke..cuba lu org fikir, nape pelarian ini tak lari ke saudi, tak lari ke qatar atau lari ke kuwait??

lu org fikir, kalo arwah steve job tidak berpelarian atau imigrasi ke amerika, adakah apple akan ada iphone??

ketika muslim ban oleh trump, nape saudi atau negara2 islam yg lain tidk buka negara open sky?
nape pelarian taknak dtg ke negara2 islam.

gua cadangkan nape pelarian taknak ke negara wahabi saudi al arabia walhal disitu la terletak mekah dan madinah??

gua jamin, kalo pelarian spt steve job atau amanpour atau reza aslan atau irsyad manji berpelarian ke saudi, gua rasa tiada apa2 buku atau teknolgi atau sains teknologi yg dpt mereka bangunkan..

org2 kaya anak sultan saudi ni pun berbisnes di paris french german atau amerika..tu belum rakyat dinegara islam kelantan serambi mekah..tak cukup dibantai puak org asal aninesma dgn hudud versi hadi kluk klak, malah hutan2 on BEZA NEGARA KAPIR DENGAN NEGARA ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/7/17






--------------

JIKA PERANG PECAH






KITA WAJIB

BERSEDIA

JIKA PERANG

PECAH SUASANA

KACAU BILAU

INI BAIK

UNTUK POLITIK

BARU MACAM

PERANG JEPUN

YANG PENTING

KITA MENYUSUN

BARISAN BARU

Donald Trump and China on dangerous collision course, say experts

A highly combustible cocktail of Donald Trump’s volatility and Xi Jinping’s increasingly aggressive and autocratic rule threatens to plunge already precarious US-China relations into a dangerous new era, some of the world’s leading Chinaspecialists say in a new report.
For the last 18 months a taskforce of prominent China experts, some of whom have dealt with Beijing for more than 50 years, has been formulating a series of recommendations on how the incoming White House should conduct relations with the world’s second largest economy.





--------------

TERUSKAN DEMO HINGGA PM LETAK JAWATAN




TERUS BERDEMO 
HINGGA PM LETAK JAWATAN
bro tt, itu di romania, negara kapir lahanat yang rakyatnya makan babi, togok arak, takdok masjid, takdok jabatan agama islam dan takdok mufti sebab tu berani dok bantah.... 

ingatlah imam besar kita najibulrazakjadah2.6 tidak suka rakyatnya buang masa demo sana sini... masa itulebih penting untuk cari duit buat bayar gst on RAKYAT BERDEMO - LETAK JAWATAN
Publish | Delete | Spam
buloh
on 2/7/17



----------------

PARTI ISLAM MAKIN SASAU






PARTI ISLAM

MAKIN SASAU

HADI KATA

SIMPAN PUNAT

TUAN IBRAHIM

KATA SUNAT

YB NI KATA

SATU RAHMAT

TAPI RAKYAT

KATA KAMI

DAH PENAT

Adun Pas minta rakyat Pulau Pinang pertahan kerajaan Pakatan Harapan

Walaupun kepimpinan Pas sering memburukkan pimpinan Pakatan Harapan yang menerajui kerajaan negeri Pulau Pinang, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Permatang Pasir, Tuan Haji Mohd Salleh Man mengambil pendekatan sebaliknya.
Adun Pas tunggal yang memenangi kerusi yang ditandingi parti itu sejak sekian lama di Pulau Pinang itu turut menyarankan rakyat negeri itu supaya memberi sokongan yang padu kepada kerajaan negeri Pakatan Harapan untuk terus menerajui negeri.
"Saya menyeru semua rakyat Pulau Pinang supaya terus memberi sokongan kepada kerajaan negeri Pakatan Harapan.
"Teruskan sokongan kepada kerajaan negeri dan tolak Umno dan BN yang telah terbukti sekian lama menzalimi rakyat.
"Kita juga perlu beri kerjasama dan pastikan kuasa yang ada pada kerajaan negeri Pakatan Harapan terus dimenangi dalam pilihan raya umum yang akan datang," ketika berucap pada program sempena sambutan Tahun Baru Cina anjuran PKR Permatang Pauh semalam.

SIAPA YANG

JADI KEPALA

PARTI ISLAM?

HADI CAKAP

LAIN

YANG LAIN

CAKAP LAGI

LAIN

MAKIN MENTAL

KAH KAH KAH






-----------------

BELAJAR PELBAGAI ILMU






ILMU ROMPAK DUIT RAKYAT
kalo nak belajr secara percuma, belajar ilmu hukum.contohnya apakah entota itu hadis benar atau palsu.ust aui kata hadis palsu juga bole diamalkan oleh semua org kecuali dr asri bekas musti..

di youtube ada ust kazim roti jala, ust azhar idrus, dr asri..semua free..kalo nak broadbrand free sila ke mamak atau ke masjid..masjid2 ada sediakan wifi free..tolong jgn tak perasan, sekolah2 agama telah mula diangkat menjadi sekolah2 tahfiz..

malah ada aliran sains lagi..maknanya, student akan hafaz hafiz quran hadis tp ada sains lagi..selamat masa depan dan akhirat..kalo tak caya, cuba tanya2 org, cuba cari2 info ni..

ilmu2 ekonomi, ilmu2 semiotik, ilmu2 realpolitik tidak bole diberi percuma sb nanti org jadi pandai dan melawan macam bro tt..bak kata bro tt, jumpa la lebai google agar kita tidak diperbodoh2kan..

ramai yg pandai, yg balik oversea dan kerje dgn gomen tapi mahir ilmu merompak duit rakyat...bole buat bank dlm rumah.. on BERHUTANG UNTUK BELAJAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 9:42 PM




---------------

PALING GEMOK





PM PALING GEMOK
Najib ada satu lagi rekod...PM paling gemok berbanding PM-PM terdahulu... on BANGANG BODOH BAHLOL BEBAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/6/17






-------------------

MENTERI KAKI TIPU





F.BOOK


Satu-satunya Perdana Menteri Dalam Alam Semesta Tak Pernah Menipu..
TENKIU




Zakaria Taruni admin,aku memang benci gila babi dekat najib gan rosmah..umno babi,BN pukimak lagi aku benci..tapi kan..artikal to 1 feb 2016 min..ni dah 2017 min..setahun dah min..malu kek diaorg min..
LikeReply431 hr
Suara Rakyat Nak malu buat apa. Nak malu pd saper. Janji 2013 tapi munafik mungkir khianat janji slps itu.
LikeReply211 hr
View more replies
Hafiz Dektie bleh pkai ka ckp si jibur tu???hampa pcya ka apa dia ckp???kalau keluaq dr mulut dia ja,apa 1 pown xbleh pcya...pembohong no 1 melesia ni...kalau ulaq dgn dia,tibai dia dl bru ulaq...hahaha...
LikeReply251 hr
JaffarHaron Jeff Ya Allah..Engkau lah yang maha agong, yang menguasai seluruh alam, yang maha mengentahui segala isi hati hamba2Mu.. Aku yg hina dina dan berdosa ini, yg lemah dan serba kekurangan ini, menadah tangan memohon dgn sepenuh hati, jiwa dan raga supaya Engka...See More

-----------------

RAKYAT BERDEMO - LETAK JAWATAN




DI ROMANIA

PM RASUAH

RAKYAT TURUN

KE JALAN RAYA

TELAH 7 MALAM

BERDEMO 

INI SATU ILMU

UNTUK ANAK

SEMUA BANGSA



Romania protests continue despite repeal of corruption decree

An estimated half a million Romanians have continued to protest against the government, with many calling on it to quit even after it scrapped the corruption legislation that sparked a week of public outrage.
The prime minister, Sorin Grindeanu, has stood firm, saying his government, which has been in office for barely a month, “has a responsibility to the people who voted for us” and would not resign.
The last six nights of large, noisy protests in cities and towns around the country have been the biggest outpouring of public anger since the toppling of the communist dictator Nicolae Ceaușescu in 1989.
The object of public anger was an emergency decree passed on Tuesday night that critics at home and abroad feared marked an alarming retreat in the battle against corruption, long the scourge of the EU’s second-poorest country.
On Sunday, Grindeanu’s cabinet repealed the decree, but this failed to assuage protesters, many of them taking to the streets that night chanting “Resign! Resign!” as they waved flags, brandished signs and blew whistles and plastic horns in the national colours.
“They are corrupt. We want justice ... the government will still try something [with the decree],” said Emma, 24, one of between 200,000 and 300,000 people estimated to have gathered at Victory Square in central Bucharest.
“They are liars and bad people,” said her friend Nicole, 25. “The government has to fall ... We are going to come back here every night.”
The decree, which had been scheduled to come into force on 10 February, would have made abuse of power a crime punishable by jail only if the sums involved exceeded 200,000 lei (£38,000).
The government still plans, via a separate decree to be reviewed by parliament, to free about 2,500 prisoners serving sentences of less than five years.
Grindeanu’s Social Democrats (PSD) have argued the measures were meant to bring penal law into line with the constitution and reduce overcrowding in prisons. But critics see the moves as a brazen attempt to let off the many PSD officials and parliamentarians who have been caught in a major anti-corruption drive in recent years.
Almost 2,000 people were convicted for abuse of power between 2014 and 2016, and a serving prime minister, five ministers, 16 parliamentarians and five senators were put on trial.
Critics have said one beneficiary would be Liviu Dragnea, the head of the PSD who helped the party win a resounding election victory in December. Dragnea is barred from serving in government because of a conviction for voter fraud and is currently on trial for alleged abuse of power. He denies wrongdoing.
On Sunday, a defiant Dragnea accused unspecified shadowy forces of instigating the demonstrations. “The organisation of these protests and their scale show that this is a political gathering. Who is organising this? Hard to say but I hope that the state institutions have this information,” he said.
“I reproach myself for not having understood that this is a much better organised plan than a simple spontaneous movement,” he told the channel Romania TV.
Laura Fatu, a demonstrator, said people simply wanted an end to corruption. “Our money, our forests ... and future are being stolen. We have had enough,” she told AFP.
“It is obvious that society is becoming unified. We are together ... People are coming from other cities to Bucharest in order to change things,” said Matei, another protester. “We are ready to make Romania a clean country, for our children and for our future.”


------------------