.

Jumaat, 29 Disember 2017

SEBELUM BERGERAK DARO SOGO






F.BOOK


Sunat ke tak agaknya kalau baca Doa Akhir Tahun? Lepas Asar ke atau sebelum pukul 12 Tengah Malam?


BACA SEBELUM

DEMO TURUN 

MULA BERGERAK

DARI SOGO



Comments
Bard Hussain Aku dah fobia dgn perkataan "sunat". Boleh masuk mahkamah
Manage
Reply3h
Luqman Ibrahim Baca doa masa countdown
Manage
Reply2h
Razali Rahman Baca masa bunga api tgh meletup... 12 midnite..
Manage
Reply2h
Azryn Shah HARAM baca ikut Gregorian calendar
Manage
Reply2h
Reinier Kiswansurizk Untuk kalendar islam boleh lah kan, or else jadi dua sunat tengah tahun ehehhehee
Manage
Reply1h
Amran Sidek bagus baca doa..TAPI bukan sbb hujung tahun atau awal tahun
-------------------------

KORBAN RAYA KRISMAS






KORBAN HARI

RAYA KRISMAS
TU DIAAAAA


------------------

GADAIKAN LAH





GADAI
Tanah dan aset melayu habis digadai najib. Ciss pukimak najib ni taknak pulak jual/gadai raja2 melayu ni pada china. Kahkahkah china dah lama takde raja, beli la barang seekor dua dari tanah melayu. on 
JANTAN SUWEY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/17




-------------

ILMU ITAM ROSIE







ILMU ITAM ROSIE
Jibgor pakai ilmu itam siRossie kerano lillahitaala.. Eedy ahWANG pon pakai ilmu pukau klentong ugamo Arab kuno pon lillahitaala.. Isa pon ikut samo terikut2 gilo glamor guno power ilmu budak itam..lillahitaala juo.. Semuo ilmu2 jibgor siRossie eedy ahWANG n si isa nih tggi makam nyo, buleh buek BABI terobang! Sobab si isa buleh buek BABI terobang, jd isa yg nih sgt kobal n takleh kono salib! on 
ILMU APA ISA PAKAI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/17



BUDAK ITAM
TT, budak itam tu perumpamaan jer ke? Itam mcm azeez atau mcm tampok manggis? Atau itam manis mcm ziana zain tu? Kau nak cerita apa ni TT? Mohon pencerahan, gua cuntfuse laa. on ILMU APA ISA PAKAI?
Anonymous
on 12/29/17






------------------

DULU SEKARANG







     DULU SEKARANG
Dulu petrol rm1.20, 
sekarang petrol rm2.20
.
 Dulu makan daging, 
sekarang makan kangkung.

 Dulu lembu bersepah atas jalan, 
sekarang lembu berjuta ringgit atas kondo. 

Dulu felda teroka tanah, 
sekarang felda gadai tanah. 

Dulu kawah kari babi, 
sekarang kawan curi bagi.

on AJARAN BERUBAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/28/17







---------------

KETAGIH PALING BAHAYA









MAT PET 


KETAGIH DADAH

AKIBATNYA

ROSAK DIRI 

SENDIRI


KETAGIH

PALING BAHAYA

IALAH NAJIB

KETAGIH

PADA KUASA

AKIBATNYA

NEGARA 

PORAK PERANDA

TANAH MELAYU

TERGADAI

PADA 

CHINA MERAH

RENUNGKAN

FIKIRKAN






---------------------

ILMU APA ISA PAKAI?



SERAM

MENAKUTKAN


‘Ilmu kebal’ apa yang Isa Samad pakai, soal peguam

‘Kekebalan’ bekas pengerusi Felda Tuan Haji Isa Samad dalam menghadapi pelbagai skandal membabitkan agensi tersebut menimbulkan tanda tanya umum sehingga Pengerusi Biro Undang-undang (Kanun) Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamed Hanipa Maidin melontar soalan, ilmu apa yang digunakan tokoh veteran Umno itu?


ISA SAMAD

PAKAI

ILMU

BUDAK ITAM

TAK CAYA

TANYA

ANWAR

IBRAHIM

KAH KAH

KAH KAH



--------------------

ENTOT JUAL NAMA ALLAH






ENTOT
Bila Nak ngentot bini org mulala jual joli nama tuhun lillahitaalah abg tak puas dgn istri abg.. Bila tuhan kata jgnla amalkan riba.. Dan pemakan riba ini kata lillahitaalah rezeki dri tuhan urrmm bila tuhan kata jgnla makan harta anak yatim.. Sipolan kata keadaan darurat.. 

JUAL NAMA

Dan tuhan tahu itu tuhan Maha pemaaf semua karna lillahitaalah urmm.. Agama Islam kata jangan memfitnah dosa fitnah umpama membunuh.. Agama melayu kata boleh diatas dasar politics lillahitaalah juga agama kata jgn mkn rasuah lillahitaalah juga bunyinya itu rezeki dari pintu pintu rezeki alhamdulilah juga

ALLAH

 Jada nya dan org org yahudi akan berkata Muslim Islam anutan Muhammad as didalam gemgamanku ku lihat dewasa ini diantara mereka lebih rosak aqlaqnya dan sebagian mereka menjadi anak anak yahudi dari suku suku Israel dan sudah menjadi tranding dibibir bibir ahlil politics berbicara tentang fisabililah tapi Hati meragu dan perbuatannya cukup jelik seolah warga Malaysia diselubungi jahil tak reti membezakan yg mana on BILA UMNO REKRUT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/28/17






--------------------

KORBAN - NAK TANYA









KORBAN
NAK TANYA

MANA YANG TEPAT

KORBAN  

RAYA KRISMAS

ATAU

KORBAN KRISMAS

SAJE TANYA

KALAU KALAU

ADA NAS



-----------------------

DEMO TURUN TURUN











TURUN

TURUN

DEMO

TURUN

AMBANG

TAHUN 

BARU

-----------------

TIDAK ADA ASAS EKONOMI






TIDAK ADA
90% ulasan anda mmg realistik. Tp nasihat sy jgn terlalu "daring" sebut dlm quran tak ajar semua benda. Quran ni kalam Tuhan. Pasti semua benda ada diajarkan di dlmnya cuma ia menuntut supaya manusia berfikir. Jgn letak sejarah atau pengalaman di kedudukan plg atas. Ingat! Quran adalah kata2 Tuhan! 

ASAS EKONOMI

Asas ekonomi tiada dlm quran? Ok, cuba anda kongsikan apa yg anda faham melalui kisah emas yg ditanam di bawah tembok di dalam surah al-kahf. Ini salah satu contoh adi antara byk lg contoh lain di dalam quran. Terima kasih. on SAUDI SERANG YAMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/29/17




----------------------