.

Ahad, 15 Januari 2017

BANCI KE? NAK JUAL BARANG?








BERITA MALANG
Alamak sian pulak kat dua awek yang dtg rumah tadi.. bagi salam dan sebut nama aku dan cakap wakil dari kerajaan negeri perak. (dalam hati.. perghh ni mesti abang Zamb nak lantik aku jadi pengarah mana2 ni". "Nak buat banci". Oooo. Aku tanya lagi dari agensi mana..pertubuhan wanita umno. Oooo..oklah no hal.
 
Soalan pertama, "puan di rumah ni ada pakai apa2 sistem tapisan air tak?" "Takde" aku cakap. "Kenapa puan tak pakai?" Aku balas, "takpe lah. saja tak nak pakai." sorang tu tambah, "tapi di kawasan ni klorin sangat tinggi puan".
 
Time ni darah gua dah naik satu takak. Terus aku tanya "Kamu ni nak buat banci ke nak jual produk?" Tak tahu aku silap ke deme yang silap. Diorang terus minta diri.
 
Rugi masa aku 5 minit. :'D *rasa2nya memang bukan jual produk..tapi budak praktikal tak cukup training hehe








----------------