.

Ahad, 10 Jun 2018

KURANG DECIBEL







KURANG DECIBEL
Ketua Umum?.. walaupun bunyi nye mcm olok-olok. Hakikatnye mmg betul.. kita sgt nasib baek.. kita ada KU. Aku tenggah tunggu KU kita ni berangkat jelajah dunia pulak.. tak de dia kurang sikit decibel.. tak binggit telinga.. hari2 bagi ucapan Oooo.. on 
NASIB BAIK ADA KETAU UMUM
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/10/18






-------------------

SIAPA DIA MO1?





SIAPA MO1?
TT, tommy thomas tu dah tanya DoJ ke siapa sebenarnya MO1? slow betul laa peguam negara kita ni. bila dah tau siapa MO1, tommy wajib hebahkan pada rakyat malaysia biar MO1 kecut perut dan bermuram durja di hari raya yg mulia ini. dia memang tak layak sambut raya bersama rakyat malaysia. on 
BABI LAKNAT AMERIKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/10/18




--------------

GUA UDAH BILANG









GUA UDAH

BILANG TAPI

RAMAI TAK

CAYA 

ADA 

KONSPIRASI

GLOBAL

JATUHKAN

NAJIB 

SEMUA 

DISUSUN RAPI

SEMUA 

DIRANCANG

GUA CAKAP

DALAM 

MASA LIMA

TAHUN KALAU

NAJIB TAK

DINYAH

TANAH 

MELAYU

AKAN 

TERGADAI

SEKARANG

NAJIB TEWAS

TANAH 

MELAYU

SELAMAT

DARI JADI

WILAYAH

CHINA MERAH

TAPI AWAS

CUKONG 

BERKELIARAN



---------------

BABI LAKNAT AMERIKA







BABI KAU

AMERIKA




AS minta Malaysia failkan tuduhan jenayah terhadap Najib

Amerika Syarikat (AS) meminta Malaysia memfailkan tuduhan jenayah terhadap mana-mana pegawai Malaysia termasuk Najib.
Menurut laporan Reuters, pendakwaraya AS telah menimbangkangkan kemungkinan untuk mendakwa Najib atau rakan-rakannya, tetapi mereka mahukan Malaysia yang memfailkan tuduhan jenayah terhadap mana-mana pegawai Malaysia.

CILAKA KAU

DULU OBAMA

DULU TRUMP

MAIN GOLF

DENGAN NAJIB

SEKARANG

NAK PENJARA

NAJIB

MUNAFIK KAU

AMERIKA



------------------

APA DIA SACROSANT







APA DIA








------------------

BABI KAU AMERIKA








CILAKA USA 

GILA AMERIKA

BABI AMERIKA

AS cepatkan siasatan 1MDB selepas Najib kalah PRU14


WASHINGTON - Reuters melaporkan, penyiasat Amerika Syarikat mempercepatkan siasatan ke atas 1MDB yang ditubuhkan Najib dan bertukar-tukar lebih banyak bukti dengan pihak berkuasa Malaysia sejak kekalahan Najib pada PRU14 bulan lalu.

Tiga sumber yang rapat dengan siasatan itu berkata, sekurang-kurangnya 6 negara, termasuk Malaysia, AS dan Switzerland menyiasat dakwaan bahawa Najib dan sekutunya menerima sebahagian daripada wang AS$4.5 bilion yang didakwa daripada 1MDB.


KAPIR USA

JATUHKAN NAJIB 

PEMIMPIN ISLAM

YANG WARAK

JUJUR SUCI

SYUMUL

TAK TINGGAL

SEMBAHYANG

PERNAH BERI 

SALAM PADA

KUBUR NABI

SEMUA INI

KONSPIRASI 

JATUHKAN

MELAYU ISLAM

BABI KAU

AMERIKA

SATAY BABI KAU

AMERIKA

BABI USA

------------------

NASIB BAIK ADA KETAU UMUM






HAM 

DULIL
KUALA LUMPUR - Ketua Umum Pakatan Harapan,  Anwar Ibrahim menjelaskan pertemuannya dengan Institusi Diraja sebelum ini adalah untuk memberi penjelasan bahawa kerajaan hari ini menerima peranan raja berpelembagaan.

NASIB BAIK

ADA KETUA

UMUM

BAYANGKAN

KALAU KETUA

UMUM

TAK UMUM

PASTI RAMAI

NAK JADI

MAT PUTAR

KAH KAH KAH

-----------------------

APA DIA SACROSANT







APA DIA
SACROSANCT ni agak2 saya iaLah sebuah perkataan ini tersimpan daLam nya Dua benda Pertama SACRO Kedua SANCT kemudian d satu Kan mendadi SACROSANCT Sacro ni agak nya iaLah sacraL, sakraL suci muLia highest ManakaLa SANCT puLa iaLah benda yg bersifat sanctuary sainct saint keramat dewa Saya hentang sajaaa pembaca tt Tak payah iman atau percaya sebab Kita Lambat sgt Lagi nak bbuka sempat sgt Lagi mengata raja Dan umnQ on 
APA DIA SACROSANCT
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
on 6/9/18






----------------------

PEMIMPIN ISLAM YNG SUCI







PEMIMPIN ISLAM

YANG SUCI
berani ke US nak dakwa pemimpin islam yg syumul? awas! kalau US berani dakwa, sila terima risiko berhadapan dgn seluruh warga arab saudi yg menjadi saksi kesyumulan pemimpin islam yg melangkah masuk ke dalam kaabah. on 
SATU KONSPIRASI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/10/18



-------------------

KERETA KEBAL






KERETA KEBAL

YANG KEBAL


TIADA SIAPA yg kebal, mengikut undang2 negara. Najib dan geng ingat mrk kebal, sebab mrk berkuasa. Si jamal bodoh pun terbawa2 ingat dia kebal. Bila tak ada kuasa lari lintang pukang. Didepan Allah nanti TIADA makhluk yg kebal on BERITA AMAT JELAS
Remove content | Delete | Spam
Anonymous
on 6/8/18


------------------------