.

Isnin, 13 Ogos 2018

RAJA GOLPET








RAJA  GOLPET
Jangan main2 dgn raja, mereka tak leh nak kluar rumah, bersalaman dgn rakyat pun tak boleh takut tercemar dulinya. Tapi raja skrng baik2 belaka kerna sudi mencemar duli sehingga ke eropah on RAJO KITO JAGO AGAMO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/13/18






-------------------

KONGSI QUINOA







APA MAKNA 

BERITA INI

Baliklah Jho Low, buktikan tak bersalah’

KUALA LUMPUR – Ahli perniagaan kontroversi yang diburu, Jho Low didesak kembali ke tanah air untuk memberi penerangan berhubung pemilikan kapal persiaran mewah, The Equanimity yang didakwa dibeli dengan menggunakan wang penyelewengan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Gesaan itu dibuat Najib yang meminta Jho Low bertanggungjawab mengikut lunas undang-undang untuk membuktikan bahawa pembelian kapal mewah itu tidak dibuat secara haram seperti didakwa.

MAKNANYA

JIKA  SI TEMBAM

ADA  NAJIB

BERPELUANG

KONGSI QUINOA

OPPS....

KONGSI

NASI BUBUR

IKAN MASIN

DALAM LOKAP

KAH KAH KAH





--------------------

DUA KELUARGA PENYAMNUN




ANAK BINI BESAN

DUA KELUARGA

PENYAMNUN

Plaza Hotel condo owned by the brother of Kazakh dictator Nursultan Nazarbayev has sold at a loss to a mystery buyer for $14 million, according to city property records. Bolat Nazarbayev bought the unit in 2008 for $20 million. The sale was first reported in the Real Deal. The apartment drew attention when Bolat’s stepson, Daniyar Nazarbayev, who had power of attorney, signed his mom Maira’s name on the deed. At the time, she was married to Bolat.
 She then sold the deed to her son for $1 in 2011. They have since divorced. Bolat sued Maira in Manhattan Supreme Court to get the apartment back. He charged that she and Daniyar also used his dime to buy some Wall Street apartments. In the suit, The Post reported that Maira, who used several aliases, was wanted in Kazakhstan and by Interpol for crimes including kidnapping and extortion. The suit also alleged that Daniyar scammed his way into Columbia University by falsely claiming to have graduated from high school in Kazakhstan when on 
SAYANG MANJA KENA FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/13/18

One Big Family Of Crooks? Najib's In-Law Took Hermes Bags Without ...

www.financetwitter.com/.../one-big-family-of-crooks-najib-in-law-took-hermes-bags-...
Nov 22, 2015 - Maira's son Daniyar Nazarbayev and Rosmah's daughter Nooryana Najwa were engaged on June 17, 2011. So, was Maira trying to make ...

Kazakh president's brother takes nearly $4M loss on Plaza Hotel condo

https://nypost.com/.../kazakh-presidents-brother-takes-nearly-4m-loss-on-plaza-hotel-...
Apr 25, 2018 - The apartment drew attention when Bolat's stepson, Daniyar Nazarbayev, who had power of attorney, signed his mom Maira's name on the ...



--------------------

ASAL USUL RAJA







YANG MAHA MULIA

SULTAN 

RANI KULUP
Deyyyy....yang depan tu bukan Raja tapi Rani..dalam bahasa hindi Rani isterinya yang ada lubang bukannya batang. Sementara pasangan berbaju kuning itu juga bukannya Raja...tapi gila nak jadi raja. Nak jadi raja ni bukan senang tau tak....
kalau zaman dulu kena gedebe bunuh orang, tikam orang dengan keris sampsi terburai perut, serang kampung orang bunuh penghulu...lama2 bila semua saingan ditewaskan baru boleh lantik diri jadi raja.... Tapi sekarang orang dah tak heran raja atau anak raja...cuba tampar orang tak tentu pasal...kena penerajang la jawabnya.... on
 RAJA MUTU MANIKAM
Publish | Delete | Spam
Jigit
on 8/12/18







-------------------

TERHOTT TERNOWW




TERHOTT

TERNOWW

TERKINI


DAIM BUAT 

KONSPARASI 

LAGI

“Ya, kita tahu mereka bersekongkol dengan mereka yang menzalimi  Anwar Ibrahim. Saya sebut terang-terang  Daim Zainuddin.

“Peranan beliau untuk memastikan kalau kita tidak pilih Rafizi Ramli hari ini (sebagai timbalan presiden PKR), sudah tentu sukar  Anwar (menjadi) perdana menteri,” katanya dalam jelajah “Debat Reformasi 20 Tahun” di Negeri Sembilan, malam ini yang turut dihadiri Rafizi.

Sehubungan itu, Sani yang juga ahli Parlimen Kapar menggesa ahli PKR memilih pasukan Rafizi dalam pemilihan parti akan datang.

“Jangan ada halangan untuk angkat  Anwar jadi perdana menteri. Tiada pilihan, Rafizi yang akan kita nobat menjadi timbalan presiden PKR dan ikuti 4 naib presiden.

“Kenapa perlukan gabungan ini? Sebab kita tidak mahu ada pengkhianat, penjenayah ini duduk dalam pimpinan tertinggi.

“Siapa yang mahu kita angkat? Nurul Izzah Anwar,  Johari Abdul, William Leong dan S Kesavan, pilihan lain tidak ada untuk pastikan tiada kacau bilau dalam pentadbiran Anwar.”


HEBAT HEBAT

MENARIK

TERTARIK

KAH KAH KAH

---------------------

KONSPIRASI MENARIK






MENARIK MENARIK

MENARIK

Kita perlu halang cubaan Daim jatuhkan Anwar, kata pemimpin pro-Rafizi

 | August 11, 2018
Abdullah Sani Abdul Hamid berkata, senarai pilihan diketuai Rafizi Ramli diwujudkan bagi mengelakkan pengkhianat menguasai parti dan menghalang Anwar menjadi perdana menter
PETALING JAYA: Seorang pemimpin PKR mendakwa  Daim Zainuddin yang mengetuai Majlis Penasihat Kerajaan, antara pihak cuba menghalang  Anwar Ibrahim menjadi perdana menteri ke-8 Malaysia.

Calon Majlis Pimpinan Pusat PKR, k Abdullah Sani Abdul Hamid berkata, disebabkan itu senarai pilihan atau “cai” yang diketuai Rafizi Ramli diwujudkan bagi mengelakkan pengkhianat dan kumpulan kartel menguasai pucuk pimpinan parti serta menghalang Anwar menjadi perdana menteri.

“Kita tahu kebelakangan ini banyak pihak cuba menghalang  Anwar Ibrahim menjadi perdana menteri.

“Ya, kita tahu mereka bersekongkol dengan mereka yang menzalimi  Anwar Ibrahim. Saya sebut terang-terang Daim Zainuddin.


KONPIRASI

KENA SECAWAN

TEH TARIK


----------------

AJEN CHINA MERAH




SYABAS

BAWA 1 SATU

AKHIRNYA

BAWA SOSOK

CINA TEMBAM


Selepas Equanimity, kerajaan akan tuntut jet peribadi milik Jho Low di Singapura

Kerajaan Malaysia membuat perjanjian dengan pihak berkuasa Singapura untuk mendapatkan kembali jet peribadi di republik itu yang dipercayai dimiliki oleh taikun Jho Low Taek Loq atau dikeeali sebagai Jho Low.

Apabila ditanya sama ada jet itu dibeli dengan wang yang dicuri daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad berkata: “Ya … Saya fikir begitu, jadi kita perlu bawa balik.” ujarnya.


JANGAN ADA

OOOOK EEEK

JANGAN DEAL

INI ORANG JAHAT

AJEN CHINA MERAH

PROJEK JUAL

 TANAH MELAYU

UNTUK JADIKAN

TANAH MELAYU

PROVINSI

CHINA MERAH




-----------------------

IA KE INI?






listening to ’ talk in LON 2wks ago. “the same person who criticised me working with Mahathir are ones grabbing for jobs as SuPol, SuAkhbar etc, but we stayed where we are. No post”. Now that’s the essence of staying true of principles.




---------------------

BIK MAMA TERUS DIKUTUK






BIK MAMA

TERUS DIKUTUK
Dah la tt keluarkan gambar org yang macam ni..membuat ku menjadibsesak nafas dan tak keruan..malah hampir menyebabkan aku tidak mahu melayan lagi laman sesawang ini..banyak habuk dan mudah kena asma. 
Peromosi ada banyak jenis bro, selain pujian melantun , mengkeji dan mencaci juga dikira promosi..ke TT dapat sponsor..ehhk elehh buat2 marah la konon tapi dalam hati penuh taman dengan orang ni.. on 
SAYANG MANJA KENA FITNAH
Publish | Delete | Spam
Mohamad Fadzli Mohd. Noor
on 8/12/18






------------------

FORUM DI JAY BEE










FORUM JAY BEE
Mula rasa nak gak pigi forum JB ni.. tapi kirna ia diadakan di gereja.. maksud Gwa jln gereja. Gwa tak jadi pigi. Gwa nyambut seruan YB Pendekar Todi Pasir Salak yg kata Malaysia dah nak masuk keristian.. on 
SOKONG FORUM JAY BEE
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/11/18





--------------------

JANGAN PENJARA RAJA LAWOK






JANGAN PENJARA

RAJA LAWOK
Gua 1000% setuju..err tlg jgn jel kan ahmad maslan sbb mamat tu raja lawok...terhibur gua dgr dia berbahas dlm parlimen on TERBAIK - LOKAP KAN NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/18




---------------

SIAPA RAJA KAVITA SINGH



SIAPA  RAJA

KAVITA SINGH
Jgn persendakan raja2, tuan. Sila berhati2 tatkala berkata kata. Tanpa raja, siapalah kita? Tanpa raja, tiadalah nilai balak2 dihutan atau petroleum di laut dalam. Tanpa raja juga, tiada barokah lah projek2 dan kontrak2 serta tender2 kerajaan. Tanpa raja juga, siapalah kavita kaur. So, berhati2 dlm bicara kalau taknak ditimpa daulat raja2. on 
RAJO KITO JAGO AGAMO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/18






------------------

SEMUA PENYAMUN






ANAK MENANTU

BESAN SEMUA

PENYAMUN
Selain bini, anak tiri, jolo taik .... Besan pun menyamun juga kerr? on 
SAYANG MANJA KENA FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:50 PM



Besan dia tu tinggal di Malaysiakah? Kalau dia nak tengok atau nak belikah dia boleh buat dinegerinya sendiri. on 
SAYANG MANJA KENA FITNAH
Publish | Delete | Spam
IbnAbdHalim
at 6:30 PM

No mercy from me, Najib's in-law told terrified Hermes bag seller

https://www.malaysiakini.com/news/320444
Nov 21, 2015 - Maira's son, Daniyar Kessikbayev, is married to Najib's daughter Nooryana Najwa. ... 'Unpaid Hermes bags gifts at Daniyar-Nooryana wedding'.
Missing: lws ‎| ‎Must include: ‎lws

Najib's in-law accused of not paying for Hermes handbags, United ...

https://www.straitstimes.com/.../najibs-in-law-accused-of-not-paying-for-hermes-hand...
Nov 22, 2015 - Najib's in-law accused of not paying for Hermes handbags ... She allegedly ordered thebags from Samilor Enterprises last year and this year ...
Missing: lws ‎| ‎Must include: ‎lws
Cuba tengok video tanpa audio, apa kita dapat huraikan? on 
SAYANG MANJA KENA FITNAH
kampong lad
at 6:26 PM


-----------------