.

Isnin, 25 Januari 2016

MALAS MEMBACA SUKAN MELOPONG








MALAS MEMBACA
SUKA MELOPONG

HANYA DENGAR
CAKAP USTAD
JANGAN TENGOK
PORNO


German Porno » Best Videos » 1

www.pornolaba.com/best-german/1.html
Many say that super-sexy Annina is the hottest, wildest, nastiest (in a good way) big-boobed porn star in Germany. SCORE first met and photographed he.
German porn, German amateurs and kinky German fucking ... Kinky German Handballing Fucklicking Dualingus ((FYFF)). German ... 4 years ago Alpha Porno ...

German Porn videos - TnaFlix

https://www.tnaflix.com/german-porn
The best German Porn HERE, on TNAFLIX!TNAFlix is the ultimate xxx porn, sex and hardcore tube, free pussy movies. Free porn videos & sex movies.

German porn HD movies & sex hd video | PornHD

www.pornhd.com/category/german-videos
Filthy German amateurs, utterly debauched German housewives and German teens so horny you have to see it to believe it on PornHD - free high definition ...

Discover German Porn And Pornotube Sex Videos | Youporn

www.youporn.com/category/58/german/
Watch the best German porn from the comfort of your own home. Enjoy masturbating to the sexiest free German milfs fucking in awesome pornos and videos.
Tiada istilah ‘negara Islam’, ‘polis agama’ dalam Quran, kata penulis Turki

Istilah seperti "negara Islam" atau "polis agama", atau hukuman mati untuk pesalah murtad, adalah hasil daripada pemahaman al-Quran secara literal dan mengabaikan konteks tertentu, kata seorang penulis Turki.

Penulis dan wartawan Islam, Mustafa Akyol berkata, beliau tidak pernah membaca daripada satu istilah seperti negara Islam atau polis agama dalam al-Quran, sambil menambah banyak keadaan yang berlaku di dunia Islam hari ini, seperti kebangkitan Kumpulan Negara Islam Iraq dan Syria (Isis) di Timur Tengah tidak ditemui dalam kitab suci itu. 
 
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tiada-istilah-negara-islam-polis-agama-dalam-quran-kata-penulis-turki#sthash.TS46q3bO.dpuf



KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
malas membaca
malas mengkaji
melopong dengan ustad
ustad kata porno haram
kah kah kah
hukum hukum ini
diwujudkan untuk mengawal
kalau umat bebas
semua penindasan runtuh
kah kah kah

ABiS SAUDi

 
---------------

ASAL USUL TOK BATIN






 TOK BATIN
TT....setelah aku siasat susuralur keturunan kau...aku dapati kau adalah keturunan raja jugak dengan gelaran Al sultan Patih Mangkubumi Al Tok Batin Baushitshah Tunku Hishammuddin Al Mangkokayun Shah. on MACAM MACAM JENIS GILA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/25/16



KAH KAH KAH


-------------

NAJIB JADI KOMIK



 
‪#‎Najibnomics‬ ....
1. Biasiswa dibekukan, tapi jet VVIP mewah boleh beli..
2. Peruntukan JPM RM20.3 billion, tapi peruntukan Kem. Kesihatan dipotong.
3. Masalah ekonomi..?? Diluar kawalan saya..



-----------

JANGAN MARAH WAHAI YB







YB KITA
MINAT FILEM JERMAN
JENIS APA?

RAMAI PEMBACA
BERTANYA

BETUL KE YB TENGOK
FILEM PORNO?
ATAU 
HANYA FITNAH 
IKAN PATIN


NO GERMAN
Dia tak pandai bahasa german, dia cuma tahu menonton jer. Menonton tak perlukan komunikasi 2 hala.. hehehe lagipun filem yg ditonton cuma straight forward, tak perlu gunakan fikrah, cuma santapan mata dan syahwat.. hahaha on SAJE NAK TANYA JANGAN MARAH
Anonymous
at 4:57 PM

USTAD TAHU SEMUA ILMU
Engko jgn dengki la TT, engko tak kawen, mana perlu ilmu kuntau2 entot ni, ostad2 kena tau semua ilmu, zaman ni ramai budak2 bengap yg dahaga ilmu, ostad la yg paling layak mencurah ilmu, ilmu kaedah2 mengentot pakai siku lutut ni, ilmu baru, ostad ni pelopornya, tu la kau TT suruh kawen tak nak...takut anak org tak makan konon, pegi nontot ilmu dgn ostad2, shhh.. dulu masa kat ingland banyak jugak ilmu entot kau tontot kan, share le dgn ostad2 on SAJE NAK TANYA JANGAN MARAH
Anonymous
at 4:23 PM

JERMAN PUB
Dlm citer blue x payah faham bahasa jerman pub OK...owwhh yesss....owh owh owh kah kah kah. Sebenarnya ostad nie tgh mengkaji mcmne org jerman beranchot...manalah tau dpt bini org jerman kah kah kah.... on SAJE NAK TANYA JANGAN MARAH
Anonymous
at 4:12 PM

JORDAN
Vellfire have masters in islamic study in jordan. Takkan nk tengok porno german. Tp kalu nengok jugak biasalah. Germany more easier than arabic. Kihkih on PERSOALAN HAKIKI KURUN INI
Anonymous
on 1/24/16

PATIN AL-PORNO
Orang ARAB pahang ke ???? AL PATIN AL PORNO ke ???? Ekonomi Arab punya merosot , ke Pahang pulak cari minyak.... on PERSOALAN HAKIKI KURUN INI
Anonymous
on 1/24/16
 CERITER BLUE
Wakakakaaka...nk tgok citer blue kt rumah atau kt opis....nahas, maklum le..serban dah ganti rambut kah kah kah, oitttt itu hanya fitnah cina yg sekutu dgn Dap, ularma mana main porno nie...kawen 4 leeee kah kah kah on PERSOALAN HAKIKI KURUN INI
Anonymous
on 1/24/16
 YB KANTOI
Budak BAHALOL TEMERLOH tengok PORNO Kepala Otak Ambil SERBAN sekilo buat jala PATIN lagi bagus rezeki halal Ini LAHAP duit Rakyat tapi tengok PORNO kat Jernan Kepala Otak !!!!!!!!!!!!! on PERSOALAN HAKIKI KURUN INI
Anonymous
on 1/24/16

------

WAYANG KULIT







MENORA KEDAH

SEDANG

DIPENTASKAN

Salleh: Tak perlu desak Najib buat keputusan jawatan MB Kedah
Salleh  Keruak berkata  Najib tidak harus didesak atau tergesa-gesa untuk membuat keputusan mengenai isu menteri besar Kedah.

Salleh berkata, apabila perdana menteri akhirnya membuat keputusan, ia merupakan keputusan yang sedia termaklum yang mengambil kira semua pendapat dan hasrat.


KAH KAH KAH
woit
apa sudah jadi
ramai sudah lari
kah kah kah
tak sedar ke
kah kah kah
ini hanya sandiwara
oppss... ini menora
kah kah kah

MENORA LAGi



--------------