.

Selasa, 13 November 2018

MAK NAMROD



HANG TAHU
DIMANA MAK NAMROD  SEKARANG?





BETUL KE ATAU FITNAH




BETUL KE INI

ATAU FITNAH?
Cik gu Azhar Hassan guru muzik supply gadis bawah umo ke Shahidan. Cikgu sekolah jadi supplier lendir pada Lobai Shahidan Boret. Jabatan Pendidikan Perlis tau semua ini. Wooit!!!! Pengarah Jabatan Pendidikan Perlis!!!! Lu jangan duk diam...Terajang segera Cikgu Abu Hassan on SHAHIDAN KERJA SALAH
Publish | Delete | Spam
Unknown
at 7:16 PM

------------------

SHAHIDAN KERJA SALAH




SHAHIDAN JADI

MENTERI SATU 

KERJA BODOH

LEBIH BAIK

JADI GURU

Guru 'minta habuan seks dari pelajar'

GURU meminta habuan seks daripada pelajar sebagai balasan untuk meluluskan mereka dalam peperiksaan di sekolah, kata Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Tanpa memberi butiran lanjut, ketua pesuruhjayanya Mohd Shukri Abdull berkata terdapat contoh di mana guru-guru mendekati murid-murid untuk mendapatkan perkhidmatan itu sebagai pertukaran untuk markah. 

“Terdapat kes guru meminta habuan seks daripada murid untuk meluluskan peperiksaan mereka,” katanya pada sebuah forum di Putrajaya hari ini. 

Shukri bagaimanapun berkata banyak kes tidak dapat diteruskan ke mahkamah kerana mangsa enggan bercakap.


JIKA SHAHIDAN

JADI GURU

DIA BOLEH RABA

TIAP HARI

SUPLLY MELAMBAK

KAH KAH KAH



----------------

TAMRIN TAK SEDAR




TAMRIN TAK SEDAR

 RAJA JAGA ISLAM

Nampak nye Pak Tamrin kita ni dah semakin kurang ajar ..cakap macam orang sesat igama .. lupa yg Raja siang malam JAGA igama ..igama islam yg sesuci air Sg.Ganges. Aku tahu bila perang Raja akan lari dulu ..Aku tahu Raja dah makin kurang darah Melayunye ..
Aku tahu Raja ckp Melayu pon dah pelat macam Apek China Botol ..Aku tahu ada Raja kita dah ghoman Kublai Khan ..Aku tahu ..Aku tahu ..Aku tahu. Tapi ..tapi ..tapi jika Raja tak ada ..tak BERAYA lah kita? on 
LAGI PANDANGAN TAMRIN
panglimo potaseh
on 11/13/18


------------

NUNGKAR NANGKIR FREE ZONE






NUNGKAR NANGKIR

FREE ZONE

ni gua nak bgtau, sebelah masjid kat bandar diraja tu ada kawasan tanah kubur aka makam utk kaum kerabat. lu mati kat brickfield ke, jln imbi ke mesti bwk blk tanam situ. 
Baru gua tau rupanya situ lu tak perlu jwb soalan bocor -marobbuka? - gerenti selamat. Patutlah puak2 ni arak, judi & entot bunga halal belaka. Kalau lu nak join tanam kat situ, mmg wajiblah kena salam cium tangan..lu sanggup ke tt? on LAGI PANDANGAN TAMRIN
Publish | Delete | Spam
nizam bakar
on 11/13/18



--------------

MILF



MILF
bini shahidan stim woi.. 
selalu aku dok terjumpa kt perlis ni.. 
hot milf... arghhhh... 
on ALAT CARI KESIAN
Publish | Delete | Spam
foo
on 11/13/18

--------------

BLACK METAL BLACK STONE






ADA BLACK METAL

ADA BLACK  STONE
Woi Sakai! Gwa bukan tak kenal dengan kerektor lu. Lu ni jenis perasan lebih. Kalau berbantah bantah sampai keluar urat tengkuk memang lu la orangnya. Kononya idea lu yang bernas. Soal agama pun lu nak menyampuk padahal lu tu bongok tak tahu apa apa. Lu rasa minda lu hebat tapi lu lupa pencipta minda lu tu lagi hebat! Ustaz tu tak pernah petik nama lu pun tapi cemburu lu kat dia tak ada kesudahan dan punca lu jelous kat dia hanya lu je yang tahu sebabnya. 
Lu jangan ingat orang yang dengar ceramah dia tu semua bodoh bodoh belaka dan akan terima bulat bulat apa yang dia katakan. Sedarlah, lu mewakili minda lama yang dah tak relevan dengan suasana semasa. Lu pun dah tua.. hati lu yang hitam itu takkan berubah maka semoga lu terus hanyut dengan kebodohan lu.... akhir kata. JANGAN PERASAN HEBAT. Kah kah kah. Tuuih! on KEHEBATAN USTAZ MELAYU
Publish | Delete | Spam
STEP OUT spg pulai PK.
on 11/13/18



----------------

NAK PANGGIL APA?







WOIT

NAK PANGGIL APA?

INI BERAT


'Rais, Rafidah tak layak digelar veteran Umno'


Veteran Umno Mustapha Yaakub menyifatkan Rais Yatim dan Rafidah Aziz sebagai "tiada jati diri" dan tidak layak digelar sebagai veteran Umno.

Jelas Mustapha yang merupakan setiausaha agung veteran Umno, pemimpin veteran lain yang "berpegang pada prinsip" tidak akan sesekali meninggalkan parti itu.



RAFIDAH

ANAK DARA UMNO

RAIS  JADI

BUJANG UMNO

KAH KAH KAH
---------------

LAGI PANDANGAN TAMRIN








DARI TAMRIN
RAKYAT TIDAK BERSALAH
FREE LOADER
MAKAN TANGGUNG
BERAK CANGKUNG

Tamrin  Ghafar

Isnin - 12/11/18
( 1 - 24 )

1.   Disertakan keratan akhbar Sinar Harian yang memuatkan di muka hadapannya peringatan Sultan Kedah yang baru.

2.  Baginda adalah bekas Mejar dalam Angkatan Tentera dan bekas ahli perniagaan sehingga diangkat menggantikan abangnya Tunku Abdul Halim yang baru meninggal dunia.

3.  Mengikut beliau ada 3 perkara yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan 1957 yang tidak boleh diusik ( sila lihat keratan akhbar tersebut ).

4.  Sebenarnya peringatan yang sama pernah disuarakan oleh beberapa orang Sultan sebelum ini.

5.  Ekoran teguran A Kadir Jasin terhadap tindakan beberapa orang Sultan, beberapa ' hulubalang ' telah menuduh A Kadir sebagai tidak menghormati, kurang sensitif dan menghina Institusi Raja.

6.  Ada pula yang telah membuat lapuran polis terhadap beliau. Semoga ‘tidak ada udang di sebalik batu’.

7.  Sebelum A Kadir dipanggil polis untuk beri keterangan,  saya mencabar Bukit Aman untuk mengambil tindakan mendakwa TMJ yang telah terbukti melakukan 2 kesalahan serius sebelum ini:

i.  10 tahun dahulu pada umur 24 tahun beliau telah mencederakan Tengku Nadzimuddin dengan menggunakan pistol, dengan dibantu pula oleh pengawal - pengawal peribadi beliau terdiri dari anggota Johor Military Force ( JMF )  - perbuatan jenayah seperti ini  TIDAK  ADA   HAD  MASA UNTUK DIAMBIL TINDAKAN.

ii.  Baru - baru ini beliau menuduh Kerajaan PH di bawah pimpinan Tun Dr. Mahathir, kononnya dengan menggunakan alat perisikan tercanggih  (spying equipment ) buatan Yahudi Israel,  sedang menggintip beliau dan bapanya , Sultan Johor.

Ini sebenarnya satu tuduhan AMAT  SERIUS kerana bertujuan membakar semangat rakyat membenci dan jika boleh menumbangkan 
Kerajaan yang telah dipilih rakyat secara demokrasi.

8.  Sebagai peringatan, sejak Merdeka 61 tahun dahulu sehingga kini rakyat TIDAK  PERNAH mempersoal mengapa dan bagaimana Sultan - Sultan berada di kedudukan mereka.

9.  Begitu juga sejak 61 tahun dahulu sehingga kini rakyat TIDAK  PERNAH diberitahu jumlah wang hasil titik peluh mereka digunakan bagi membayar elaun Sultan, keluarga mereka termasuk isteri dan kaum kerabat yang bergelar Tengku Mahkota, Raja Muda, Tengku Laksamana, Tengku Bendahara dan sebagainya serta kos penyelenggaraan setiap Istana.

10.  Semasa rakyat hidup dalam kesempitan dan keperitan akibat rompakan  besar - besaran yang dilakukan oleh Najib , Rosmah  dan konco-konconya tapi dalam masa yang sama ada terdapat  Sultan -  Sultan tidak peduli perasaan rakyat; mereka terus bermewahan termasuk  membina Istana - Istana atau membesarkan Istana yang sudah pun sedia besar, bermegah dengan dengan kapal terbang peribadi ( private jets )  dan menayang beratus  kereta yang nilainya tak kurang RM1 juta setiap buah.

Umum tahu bahawa kekayaan yang mereka perolehi semuanya bermula dengan hasil negara dan negeri seperti tanah, balak, lombong emas, bijih, pasir dan lain-lain lagi.

11.  Kedudukan Raja - Raja adalah terjamin dalam Perlembagaan tetapi ia tidak bermakna mereka tidak boleh dinasihat ,  ditegur malah dikritik jika mereka sendiri yang melanggar Perlembagaan dan undang - undang.

12.  Perlu diingatkan selalu bahawa 9 orang Raja yang terdapat di negara ini mereka ialah  Raja Berpelembagaan BUKAN  Raja Mutlak seperti Sultan Brunei dan Raja - Raja di Negara Arab.

13.  Raja Berpelembagaan membawa maksud bahawa mereka juga TERTAKLUK kepada Perlembagaan dan Undang - Undang.

14.  Jika sekiranya mana - mana Raja melakukan kesalahan mereka boleh didakwa di Mahkamah Khas tetapi bagi ahli keluarga mereka pula seperti  Tengku Mahkota, Raja Muda dan  lain - lain, mereka BOLEH  didakwa, ditangkap dan dipenjarakan di mana - mana mahkamah dan penjara pada bila - bila masa sahaja jika didapati menyalahi undang-undang seperti yang pernah dilakukan oleh anak Sultan Johor.

15.  Undang - Undang ini telah digubal apabila  Sultan Johor  ketika itu telah menzalami rakyat dengan mencedera malah membunuh rakyat sesuka hatinya.

16.  Justeru itu,  bagi menyelamatkan rakyat dan 
bagi mengkekalkan Institusi Raja, Tun Dr. Mahathir , Perdana Menteri ketika itu , atas nasihat  Jemaah Menteri dan akhirnya dengan persetujuan Parlimen sebulat suara  telah DIPAKSA  meminda Perlembagaan tersebut.

17.  Perlu disebut Pindaan yang bersejarah tersebut telah dibentangkan oleh ayah saya Tun Abdul Ghafar Baba pada tahun 1993 yang ketika itu menjawat jawatan Timbalan  Perdana Menteri.

18.   Raja - Raja kita termasuk ahli keluarga mereka yang selalu rajin melawat  London, malah boleh dikatakan hampir kesemua mereka mempunyai hartanah di sana yang bernilai berjuta - juta ringgit sepatutnya mengambil iktibar bagaimana Raja dan keturunan mereka bukan sahaja di hormati, dikasihi malah dibanggai oleh sebahagian besar rakyat Britain dan dunia.

19.  Mungkin apa yang saya turunkan ini tidak dipersetujui tapi inilah hakikat yang sebenarnya:

a.  Ratu Elizabeth dari England dan keluarga mereka tidak pernah melibatkan diri dalam politik tanah air.

b.  Baginda Queen dan keluarga juga tidak terlibat dalam mana - mana perniagaan dan pentadbiran negara.

c.  Segala perbelanjaan seperti elaun diri dan keluarga dan lain - lain serta kos pengurusan Istana adalah mengikut apa yang DITETAPKAN oleh Parlimen.

d.  Queen dan ahli keluarga biasanya tidak mengeluarkan kenyataan - kenyataan yang boleh menyebabkan kemarahan rakyat.

e.  Segala tindakan mereka  amat menghormati Perlembagaan dan Undang - Undang; sebagai contoh mereka tidak merembat atau merampas tanah rakyat , mengambil dan menjual pasir , biji timah dan lain - lain sesuka hati seperti yang pernah dilakukan oleh lanun Viking.

f.   Walaupun Baginda Queen bukan beragama Islam, namun mereka tidak melakukan perkara - perkara yang dilarang seperti  mencedera malah membunuh rakyat mengikut nafsu . Mereka juga menjauhkan diri dari merompak dan berjudi . Mereka senantiasa berhati - hati dengan gejala yang membahayakan seperti dadah dan sebagainya.

g.  Selain itu Baginda dan ahli keluarga tidak membenarkan diri dari diperalat bagi meraih projek dan tender dari Kerajaan.

h.  Segala kurniaan yang hendak diberi dilakukan dengan begitu teliti, jauh sekali mereka menjual sebarang gelaran seperti kacang putih.

i. Seperti rakyat Britain yang lain Queen dan ahli keluarganya juga membayar segala jenis cukai kepada kerajaan.

j. Juruiring Baginda Queen hanya tertakluk kepada 2 buah kereta peronda (satu di depan dan satu lagi di belakang) serta 3 biji motorsikal; peronda motorsikal digunakan untuk membantu kereta kecemasan hospital yang membawa pesakit biasa.

20.   Ada 3 perkara penting yang PERLU dimasukkan dalam Agenda Mesyuarat Majlis Raja - Raja.

i.  Membincang secara teripinci peranan dan tanggungjawab Agong dan Sultan terhadap Negara dan Rakyat.

ii.  Mengkaji peranan mereka selaku Ketua Agama Islam ; bukan setakat nak menentukan tarikh puasa dan raya semata - mata.

iii.  Juga MENASIHATKAN Sultan Johor dan anaknya bukan sahaja bertindak  mengikut Perlembagaan dan undang - undang  bahkan kesemua Raja - Raja perlu menghormati keputusan majoriti rakyat jelata memilih PH sebagai Kerajaan baru yang menggantikan UMNO /BN.

21.  Mereka SEPATUTNYA  berterima kasih kepada Tun Dr. Mahathir yang telah  berjaya 
menyelamatkan Institusi Raja dari tindakan marah dan benci rakyat terhadap mereka ketika itu.

22.  Akhirnya sekali lagi saya menyeru agar Kerajaan PH yang mengamalkan dasar Ketelusan dan Terbuka mengemukakan setiap sen yang dibelanjakan oleh Agong dan Raja - Raja untuk dibahas dan diluluskan oleh Parlimen dan Dewan Negeri pada Sidang Belanjawan yang akan datang.

23.  Jika diadakan kajian (survey) dari Perlis hingga ke Johor, saya yakin majoriti rakyat mahukan segala kos tahunan dan elaun Raja serta keluarga dan belanja mengurus Istana dibentang di Parlimen dan Dewan Negeri.

Mereka juga mahu melihat Raja-Raja kita dan keluarga mereka mengikut jejak langkah Baginda Ratu Elizabeth.

24. Diharap seluruh rakyat dan Istana dapat bersama meniliti pandangan saya ini.

Terima Kasih.






-------------

KIRA SAMPAI MENANG








INI KES SENANG

SAP SAP SUI

TAK PERLU

HEBOH HEBOH

Apakah Azmin melunjur sebelum duduk?

MOHAMED Azmin Ali berterima kasih kepada penyokongnya malam kelmarin, kenyataan yang membayangkan beliau sudah mengalahkan pencabarnya Rafizi Ramli dalam persaingan mempertahankan jawatan timbalan presiden PKR yang beliau sandang.

Berdasarkan keputusan tidak rasmi yang dijumlahkan oleh The Malaysian Insight, Azmin kini mendahului Rafizi dengan kelebihan selesa lebih 5,000 undi.

Tetapi ada satu masalah.

Ada laporan dari PKR bahawa majoriti Azmin itu boleh dipintas sekiranya keputusan beberapa cabang yang belum dimuktamadkan memihak kepada kepada Rafizi.

SEJARAH ADA

KETIKA PRU 1O 

DI LEMBAH PANTAI

SHAHRIZAT  JALIL

KALAHKAN

ZAINUR ZAKARIA

TEKNIK DIGUNA

AMAT SENANG

KIRA SAMPAI

MENANG

SELAGI 

TAK MENAG

TERUS KIRA

KAH KAH KAH


----------------

JILAKA JAHID




JILAKA JAHID
jilaker nye jahid hamedy.. 
suke2 gelar orang hantu raya, 
dia tu lah hantu naya ,maya, kaya, paya, baya, caya, daya, jaya,gaya, yaya.. on
 HANTU RAYA PIDI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18


----------------

HANTU ADA TUAN






HANTU  PENUNGGU

ADA TUAN

h**tu raya nie, kire hantu yg bertuan la... adik beradik dgn peles*t, toy*l... korang nie reti ke tak reti nie... tanya ketua bomoh la klu tak tahu, bomoh nie pakar hantu la.. yg ak musykil... hantu tempe nie, dia nie sebenarnya tengah cari tuan baru ke...? 
kalau cari tuan baru, maknany dia bukan h**tu raya.. dia puaka tak bertuan.. yg lg pelik... patutnya dia dah jd tuan dah nie... knpe tak jd sepenuhny...?? tak sampai lg ilmu tuan&hanturaya nie... hahahaaa on 
ZAHID TIKAM NUAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18



---------------

ALAT CARI KESIAN





ALAT CARI KESIAN
Buat bacaan dengan betul.... Kerusi beroda nih alat stanby atau jentera - kesian -....nih drama standard SOP waimah laki wawi pun ada pakai....siap dengan pendakap leher lagi...lagi up kesian untuk bodohkan manusia yang tidak membaca dengan teliti... Satu lagi...dorang dah cukup berharta mampu gajikan tukang sorong papan tarik papan...oh sorry sorong kerusi beroda! 
Sekarang, lagi penting wawi pun sudah panas keluar statement check kat jemin suruh dia respect pemilihan yang tak berkesudahan.... Apa mat songel cakap? Dia tak masuk campur...gila apa presiden parti buat bodoh ekkk atau memang bodoh tak ada idea bantu kerajaan hanya kluar statement static jer tak habis habis... on RAMALAN TT TEPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18



-----------------

WAK JAWA PECAH LOBANG





WAK JAWA

PECAH LOBANG

kahkahkah..pak jawa ngaku aceh pecah lobang..ketika anwar mengarok dkat Port dickson, pasai apa tak tibai?apakah maksud pak jawa? apakah pak jawa maksudkan, kalo tak jd pm mana mahu saja diliwat semua org..jelas, pak jawa tidak mahu diliwat..
anuar tibai lgbt, anwai tibai liberal yg perjuangankan sistem yg bersih, anuar tibai bersih malah anwar berceramah dlm kuil ops silap tazkirah dlm masjid pun bole dpt tauliah segera MB n9 mufti2..err takkan zahid tibai the boss kot..semakin hari semakin menyerlah mat dan minah songel.. on 
HATU RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18

-----------------

KARUT IBNI MARUT





KARUT IBNI MARUT
haiwan tibai anak sendiri, mak sendiri, bapak sendiri..ayam pulak dirogol berkali2 utk telur walaupun hidup dgr hadis quran dlm reban..bala turun sb lgbt? bala tak turun kalo straight sex haram..
saudi ada ustaz rogol anak sendiri tp bala tak turun dan sang ustaz cuma didenda riyal je..makan ikut sunnah, hafaz hadis quran tp tak abis2 bunuh yemen..tp allah tak turun bala kat saudi sb mebunuh yemen.. on
 ALLAH TAK SOKONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18

------------

CARA LAWAN HANTU RAYA




CARA LAWAN 

 HANTU RAYA

Cara tangkap hantu raya yang paling mujarab: 
1) panggil saiful 
2) jatuhkan sabun atas lantai 
3) suruh saiful kutip sabun 
Jampi serapah yang mesti dibaca: 
“Can I fcuk you tonight?”, ulang 3 kali. on
 HANTU RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/12/18



-------------

TUKANG KARUT






TUKANG KARUT
kih kih kih..mmg ramai ostad spesis lagak tau semua!! yg peliknya siapa yg bg title ostad? ada cert ke mcm doktor? ini mesti sendiri bg title ostad...negara lain arab, india dll ada ostad ke? on KEHEBATAN USTAZ MELAYU
Publish | Delete | Spam
nizam bakar
on 11/12/18
Ustaz Melayu ngok berbicara bagaikan dia serba tahu meskipun dia tiada ilmu moden sains sosial melainkan mengguna ayat2 dari skriptur purba yg langsung tiada asas ilmiah. Wacananya ditujukan kpd audiens Melayu ngok juga. Maka wacana ustas ngok untuk Melayu ngok membikin suasana pertukaran pendapat menjadi bebal. on KEHEBATAN USTAZ MELAYU
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 11/12/18



------------

LEBAI BURET



LEBAI BURET
Pada Shidan Kassim al cabuli Kau takbir sakan Dalam mahkamah Kangar Konun kau di zolimi Dengar kata kau mulakan adegan raba bawah umur dengan bismillah dan akhiri alhamdulillah Ikut perangai Pak Arab Wahabbi on 
TERIMA KASEH RONALD REAGAN
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 11/12/18


------------------