.

Jumaat, 1 September 2017

IGP BARU TANGKAP JHO LOW




JHO LOW

DITANGKAP
Tunggu IGP baru, yg baru mesti nak berlakon tunjuk cenge mcm boss baru sprm tu. Mesti IGP baru akan cakap; kami akan buru jho lo hingga kiamat! IGP lama dah kantoi, imej korup. on BILA NAK TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/1/17





---------------------

KAKI REMBAT BALAK





SIAPA

MAMAT INI?






------------------

BONGKAR BOMGKAR BONGKAR







JENG JENG

JENG

KOREK KOREK

MALAON NI

DAH TAKDA

KUASA

KPN mengaku kenal suspek utama kes rasuah Melaka | The ...

https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/5069/ - Translate this page
Jun 14, 2017 - KPN mengaku kenal suspek utama kes rasuah Melaka Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar menegaskan mereka yang mengenali beliau dan ...

KAH KAH KAH

BONGKAR


--------------------

SIAPA IGP BARU?






SIAPA?
Tunggu IGP baru, yg baru mesti nak berlakon tunjuk cenge mcm boss baru sprm tu. Mesti IGP baru akan cakap; kami akan buru jho lo hingga kiamat! IGP lama dah kantoi, imej korup. 
on BILA NAK TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/1/17





------------------

PENIPU INI ATEIS KE?







MINAH

PENIPU NI

ATEIS KE?


Perancang perkahwinan tular menipu direman 

SEORANG wanita  dipercayai pemilik syarikat perancang perkahwinan yang didakwa telah menipu lebih 100 mangsa dan ditularkan, direman dua hari sehingga esok bagi membantu siasatan.

Perintah reman ke atas wanita berusia 35 tahun itu dikeluarkan oleh Majistret S. Nisha di Mahkamah Majistret Klang kira-kira 10.45 pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan ACP Shamsul Amar Ramli ketika dihubungi berkata suspek ditahan pada 4.20 petang semalam di Balai Polis Komuniti Seksyen 7, Shah Alam.

"Suspek ditahan susulan laporan seorang pengadu mendakwa ditipu selepas mendapati pejabat syarikat itu ditutup pada Selasa lalu dan gagal menghubungi pemiliknya.  
Mangsa dikatakan sudah membayar RM7,000 untuk majlis perkahwinan yang dijadualkan berlangsung pada Oktober ini," katanya.

SAJE TANYA

KAN DULU

HEBOH KATA

ATEIS INI

MENGGUGAT

MINAH NI

ATEIS KE?

KAH KAH KAH

-----------------

MERDE-KA KE?







MERDE-KA

rakyat betol betol merdeka ke? ade ke tidak? 
1) tiada merdeka. tengok je nstitusi negara by & for the rakyat kini alat rejim... diarah aniaya pembangkang & rakyat.
 2) tiada merdeka. dlm parlimen "tak blh tanya & jgn tanya! 
3) taat dan setia bertugas demi bos bos rejim... 
4) tiada merdeka. rejim seleweng perlembagaan persekutuan dan rujuk negara....
 5) tiada merdeka. perbendahara negara dan aset dicuri rejim spt bapak mrk punya... 
6) hakim & mahkamah merdeka ke? dlm.... on BIEN SUR MERDE
Publish | Delete | Spam
1msia
on 8/31/17




----------------------

MEMPERINGATI KAWAN CHIN PENG







ENAM BELAS

SEPTEMBER

CUTI UMUM

KITA

MENGINGATI

PERJUANGAN

KAWAN

 CHIN PENG




----------------------

SIAPA DIA MAT DURIAN









SIAPA DIA

MAT DURIAN

APA CERITA

MAT DURIAN





--------------------

BILA NAK TANGKAP









SIAM KATA

SWARDIKAP
KITA TANYA

BILA NAK

TANGKAP








------------------

SELAMAT HARI RAYA HAJI






UCAPAN 

DARI TIM

TUKAR TIUB






-------------------