.

Ahad, 25 Mac 2018

DOA BURET KETAT








DOA BURET  

KETAT HINGGA

 TERTUTUP
Itu lah TT. Asyik doa minta lubang buret ketat,terus tertutup lubang buret. Ini tentu kemujaraban doa golongan insan terpilih macam yahudi di sanun. Hehehekikikihahahakahkahkah on BURET DITUTUP
Publish | Delete | Spam
Mohammad Azren
on 3/25/1




----------------

MEDIA ASING CILAKA








BENAR

TUAN HAJI SALEH

CAKAP JUJUR

MEMANG BETUL

MEDIA ASING ADA

AGENDA

REGIME CHAHGE

TERAJANG NAJIB

BABI KAU 

MEDIA ASING


Salleh: Laporan media asing terhadap M'sia, PM berat sebelah


Menteri Komunikasi dan Multimedia Tuan Haji  Salleh Said Keruak hari ini menyifatkan laporan media asing mengenai Malaysia sebagai ‘sangat berat sebelah’ dan ‘tidak seimbang’.

Beliau berkata mereka memberi gambaran bahawa segala-galanya mengenai kerajaan adalah buruk manakala parti pembangkang pula umpama malaikat.


BABI

MEDIA ASING

MEMANG BABI

SATAY BABI

LAPOR BERITA

BERAT SEBELAH

KONSPIRASI

TERAJANG NAJIB

CILAKA BETUL

MEDIA ASING

DI UPAH

OLEH PAKATAN

KERANA ITU PRU14

 PAKATAN MENANG 

KECUALI DITIPU


--------------

LAWAN CHINA MERAH







BERITA

BAIK

Tentera AS berlatih di Australia, satu cabaran buat China

 | March 24, 2018
Kor Marin AS akan berlatih bersama kakitangan dari Australia, Indonesia, Jepun, Malaysia, Filipina, Singapura dan Thailand, yang mana sesetengahnya mempunyai tuntutan di Laut China Selatan












Dalam satu langkah yang kemungkinan tidak disukai Beijing, Kor Marin AS akan berlatih bersama kakitangan dari Australia, Indonesia, Jepun, Malaysia, Filipina, Singapura dan Thailand, yang mana sesetengahnya juga mempunyai tuntutan di Laut China Selatan.


MUSUH 

TANAH MELAYU

IALAH  

CHINA MERHA

YANG PILIHARA

JHO LOW

INI BERITA BAIK


'----------------------

SUDAH MULA




WOW


SUDAH 

MULA
 


7 ditahan rancang serang rumah ibadat bukan Islam, bunuh polis
 | March 24, 2018
Ketua polis negara berkata, suspek itu termasuk juruteknik, pengawal keselamatan, pelayan kafe dan tukang cuci di negara jiran.








CILAKA PUNYA

PENGGANAS

BILA PAKATAN

NAK MENANG

MASA INI BUAT

HURU HARA

PUNDEEEK

--------------------

MANA SATU BERITA PALSU?







MANA BERITA

PALSU?

1 - najib curi duit 1MDB
2 - jho low jadi agen china merah
3 - najib pinjam duit dari china merah
4 - najib cagar tanah melayu pada china merah
5 - seramai 700,000 warga china merah
masuk ke johor
6 - bloomberg kata 3 juta
warga china merah akan masuk ke
tanah melayu
7 - rosmah cun slim bergetah
8 - haji hadi bijak bistari
tak penang tak datang parlimen
9 - rosmah akan jadi duta
SLIM ganti erra fazira
10 - DOJ buat fitnah kes najib curi duit 1mdb










-------------------------

BACA JANGAN TAK BACA







BACA JANGAN

TAK BACA

BACA DISINI:

https://www.malaysiakini.com/columns/416449




------------------------

SPRM ROSAK KERANA BURET





SPRM ROSAK

KERAN BURET
Tan Sri agen buret di Indonesia. Habis memburet, sepah dibuang. Kerana setitik buret, rosak SPRM sebelanga. Buai laju-laju, sampai masuk buret, Apa dalam baju, semua masuk buret. Tanam buret rapat-rapat, Batang anu di Villa Kubu, Kubenam-benam tak dapat-dapat, Kubawa lari buret masuk di Villa Kubu. 
on BERITA LAWAK GILA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/23/18




------------------

LEGAM OOH MAT LEGAM







ITAM
QuPuteh dah di cuba pada Mat Legam selama 14 bulan. 1 Lori QuPuteh dah disimbah pada seluruh badan Mat Legam, termasuk kontolnye. Hasilnye kelegaman Mat Legam turun dari 99 peratus kepada 98.5 peratus. 0.05 peratus je ..tak de beza .. masih kekal itam legam. on 
ASAL USUL MAT LEGAM
panglimo potaseh
on 3/24/18



LEGAM

Mat Legam nak jadi Mat Sawo Matang. Kahkahkahhhh... on 
NAK TANYA - MAT LEGAM
mahligai seni
on 3/23/18

Woi Keling, menyamar Batak ke? Puuuih. Kah kah kah on 
NAK TANYA - MAT LEGAM
Anonymous
on 3/23/18

Orang bunian kot....... on
 NAK TANYA - MAT LEGAM
Anonymous
on 3/23/18

melayu palsu tu! cakap inggeris fake malay! kah! kah! kah! kah! on 
NAK TANYA - MAT LEGAM
Anonymous
on 3/23/18




------------------

NAJIB PUTAR ALAM LAGI








NAJIB KATA

LAPORAN PAC

KATA DIA SUCI

TIDAK MENCURI

DUIT  1MDB

TAPI

SOALAN TIMBUL

KENAPA 

LAPORAN PAC

JADI RAHSIA

DIKAWAL

DIBAWAH AKTA

RAHSIA RESMI?

INI YANG NAJIB

TAK BERI

TAHU



Laporan PAC jelas Najib tidak ambil wang 1MDB - Nasional - Sinar ...

www.sinarharian.com.my/.../laporan-pac-jelas-najib-tidak-ambil-wa...
Translate this page
1 day ago - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan bahawa laporan siasatan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mengenai 1Malaysia Development Bhd (1MDB) membuat kesimpulan bahawa beliau tidak melakukan sebarang kesalahan. 

Laporan PAC tidak sebut saya curi wang 1MDB - PM Najib | Astro Awani

www.astroawani.com/.../laporan-pac-tidak-sebut-saya-curi-wang-1...
Translate this page
1 day ago - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, tidak terdapat dalam laporan enam muka surat PACyang menyatakan beliau telah mencuri wang dari syarikat tersebut.




---------------

KUMPULAN SUCI









SALUT

SAHEH INI 

KUMPULAN

YANG CINTAKAN

TANAH AIR


Tidak mungkin berlaku ‘serangan pada minit terakhir’, kata Patriot

Persatuan Patriot Kebangsaan (Patriot) menolak kemungkinan berlakunya serangan pada minit terakhir sewaktu pilihan raya umum ke-14 (PRU14) nanti untuk membuat kekacauan seperti kenyataan yang dibuat Ketua Polis Negara dan Menteri Pertahanan beberapa hari lepas.

Pihak berkuasa dilaporkan telah mengenal pasti kira-kira 1,100 individu dan organisasi yang berpotensi untuk melakukan ‘serangan kejutan pada minit terakhir’ untuk mewujudkan kekacauan pada PRU14.

Presiden Patriot, BG  Mohamed Arshad Raji (B) berkata, Patriot mendapati kenyataan tersebut agak pelik.

Katanya, kenapa sesiapa sahaja, mana-mana warganegara Malaysia yang waras mahu melakukan serangan ‘minit terakhir’?

“Apakah motifnya? Melainkan mereka berada di bawah pengaruh dadah ataupun berhalusinasi, tidak ada sesiapa yang waras mahu melakukan perbuatan bodoh dan keganasan bersenjata melampau untuk mengganggu pilihan raya.

“Dengan ketidakmungkinan berlakunya insiden ini, kami mempunyai keyakinan penuh dengan pasukan polis kita untuk mengambil tindakan segera membenteras dan menahan para pelaku.

“Hukuman terhadap keganasan bersenjata dan hukuman mati tidak dapat dipisahkan di negara kita,” kata beliau dalam satu kenyataan semalam.

Malah jelasnya, kemungkinan serangan ISIS yang sering disebut, Patriot berpendapat bahawa modus operandi dan motif mereka adalah tidak sesuai untuk mengganggu pilihan raya kita dengan ‘serangan minit terakhir’.

Menurutnya, anggota perisikan polis dan tentera kita mempunyai rekod cemerlang dan mampu membenteras sebarang aktiviti khianat seperti ini.

“Mengetahui dan memahami anggota perisikan kita, mereka tidak akan gagal. Sebarang pelanggaran keselamatan, apa-apa kegagalan, adalah perencanaan untuk gagal.

“Bagi kakitangan tentera, Patriot penuh yakin bahawa para pegawai dan anggotanya berdisiplin dan mematuhi undang-undang tentera.

“Adalah sukar dibayangkan untuk sesiapa sahaja dalam tentera, melancarkan serangan gila ‘minit terakhir’, kecuali jika, seseorang itu tidak siuman, atau pun tidak siuman buat sementara waktu kerana dipengaruhi dadah,” kata beliau.

KAKI  BUAT

KACAU

MEREKA YANG

MENIPU UNTUK

MENANG DALAM

PRU14


-------------------

CADANGAN BIJAK




CADANGAN BIJAK
Dicadangkan supaya satu kawasan parlimen baru diujudkan untuk brahim iaitu Parlimen Zoo Negara...kahkahkah. on 
TOK HENG DAPAT TAWARAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/23/18








------------------

BURET DITUTUP





BURET DITUTUP
Lubang buret Tan Sri di Villa Kubu, Bali, Indonesia ditutup buretnya secara rasmi oleh Menteri Dalam Negeri Tuan Haji Zahid Hamidi. Buret yang masih terbuka disahkan Tuan Haji Najib sebagai buret palsu. Khalas Tan Sri agen bureeeeeeeeeet. on 
LAMCHAU MANCAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/24/18



HENJUT BINI POLIS



Kes dakwaan hubungan sulit ketua SPRM ditutup, kata Zahid | The ...

https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/44492 - Translate this page
3 days ago - SIASATAN terhadap Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Dzulkifli Ahmad yang didakwa mempunyai hubungan sulit telah ditutup kerana tiada bukti kukuh untuk meneruskan siasatan terhadapnya, kata Menteri Dalam Negeri Ahmad Zahid Hamidi dalam jawapan ...
--------------

ESOK MALAM





ESOK MALAM

DEWAN CHINA

DATANG SEDIA

JANGAN KENA

TIPU







---------------

SUSUR GALUR MAT LEGAM





SUSUR GALUR
Carian susur-galor mat legam nih......nanti akan keluar sejarah 400 ratus tahun dimana moyang nya didatangkan sebagai hamba-abdi yang mana dihantar ke Fiji, dan sebagai nya...tapi moyang nya mendapat sedikit nasib baik apabila ditempatkan di Semenanjung Tanah Melayu-STM. 

MAT LEGAM

Ia tidak berhenti disitu apabila generasi kemudian di STM pula dilelong hingga ke Afrika Selatan. Di situ dengan keadaan sekeliling maka terjadi -FUSION&- maka terlahir lah generasi kemudian yang lahir dari - bermadu-  dengan puak dari Botswana (dihimpit antara Zimbabwe dan Namibia). Dengan kesedaran generasi -Mat Legam Millinnial - atau lebih dikenali Gen Y, maka berlabuh lah kembali ke STM. 

DATANG KE SINI

Dengan kudrat dan kemahiran mengatasi ilmu ular...maka berjaya lah Generasi Mat Legam bersidai di celah celah tampok kuasa di STM.... OK...sedikit sebanyak aliran susur-galor mat gelam...oopps mat legam! PS. mesti ada kesedaran orang melayu kenapa kita ada produk QuPuteh dijual oleh melayu...sebab ia adalah produk untuk ' on 
NAK TANYA - MAT LEGAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/23/18


-----------

ASAL USUL HITAM LAGI LEGAM






HITAM
Puak2 legam ni asalnya kasta pariah, selalu jadi hamba abdi kat india, low class. Ramai yg lari ke tanah melayu dan peluk islam utk lari dari sistem kasta. Tapi DNA pariah tu masih melekat kuat walaupun dah berpuluh tahun peluk islam. 

LEGAM

Mmg dah jenis keling low class, bila dah senang sikit mulanya nak naik darjat lagi utk jadi melayu pulak, kaduk naik junjung. Eh! Jap... apasal riduan tee masih cina dan tak boleh jadi ahli umno?? Tolong jawab sat. on 
ASAL USUL MAT LEGAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/24/18





-------------------

MAT MONGOL SUCI





MAT MONGOL SUCI
Tlg la jwb tt oi. Najib kata pac x ckp dia salah. So, tang mana dia salah. Tony pua pon ada dlm pac. Otai2 felda dah pening ni. Terang2 ngaku x salah. Jgn suruh pak cik cari sndiri. Pakcik kalau cari sampai kedai runcit dpn kmpung tu je ha. Nak google pun x gheti. Tulung ye nak. on LAMCHAU MANCAHU
Publish | Delete | Spam
Nole
on 3/24/18




--------------------