.

Ahad, 8 Julai 2018

YOU START




YOU START

MARI KITA GUNAKAN
FIKRAH BILA MENDENGAR
LABON PENJUAL AGAMA INI

KETIKA IMAM ABU HANIFAH
JUMPA BUDAK INI
SIAPA ADA DISANA
SIAPA NAMPAK
 YANG BERLAKU
APA RUJUKAN

DENGAR PULA KESAH NABI

NABI PULANG KE RUMAH
ISTERI AISHAH TENGAH TIDOR
NABI BERI SALAM TIGA KALI
TAK ADA JAWAPAN
TERSU BARING TEPI PINTU

PERSOALAN 
YANG WAJIB DITANYA

KETIKA BABAK INI
BERLAKU
SIAPA ADA BERSAMA NABI
MENYAKASIKAN 
BABAK INI BERLAKU

ADAKAH 
NABI BERSAORANGAN
ATAU
NABI BERSAMA 
SAHABAT
JIKA 
BERSAMA SHABAT 
SIAPA SAHABAT ITU


PENTING 

GUNA

FIKIRAN 

KRITIKAL

JIKA BERTAUBAT








NAJIB BOLEH 

JADI PIEM

JIKA 

BERTAUBAT

KATA

EDI WANG 
hehehe sejak kalah dlm pru14 haritu lain mcm lak tone pak ashim ni. dulu kemain lagi. tapi paling aku tak tahan komen hadi berkaitan laporan DoJ dan 1mdb; lebai bengap hadi awang cakap najib boleh terus jadi PM kalau dah bertaubat!! kah kah kah kitab mana ntah dia rujuk, aku pun taktau. eh! tt, mana pi 4 ekor ex-MB selangor yg bergabung utk tumbangkan PH di selangor? senyap sunyi jer. dah mampus ke? atau sedang sibuk pindahkan aset ke pulau temasik? kikiki on 
JANGAN BELOT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:41 PM

Os




-------------------

BERITA TAKUT




BERITA TAKUT

SAPA TAKUT?



Bekas PM Pakistan Nawaz Sharif dijatuhi hukuman penjara 10 tahun kerana rasuah

Mahkamah anti rasuah Pakistan mendapati bekas Perdana Menteri Nawaz Sharif bersalah atas tuduhan rasuah dan menjatuhkan hukuman penjara 10 tahun serta denda sebanyak AS10.5 juta.
Perkembangan ini dikatakan bakal memberikan tamparan hebat kepada peluang Parti PML-N dalam pilihan raya umum akan datang, lapor Aljazeera.
NAJIB 

ROSMAH 


ANAK

BERANAK

TAKUT BACA

BERITA INI

KAH KAH KAH


-----------

SEMUA FITNAH








DASAI

WAWI

TAKDA

MASALAH 

Wan Azizah dan Anwar satu kem
KAJANG - Dr Wan Azizah Wan Ismail mengesahkan tidak akan wujud perebutan jawatan Presiden PKR antara beliau dan suaminya,  Anwar Ibrahim.

Dr Wan Azizah yang juga Timbalan Perdana Menteri menafikan wujud dua kem antara beliau dah Anwar dalam PKR.


WAWI 

SOKONG

DR IDRIS

DASAI 

SOKONG

AMIR 

JADI MB 

SELANGOR

HANYA

FITNAH DARI

MUSUH

SEMUA INI

KERJA 

TIM KATIL




----------------

CONTOH BETUL






CONTOH BETUL

GUNA 

PERKATAAN

LOKMAN 

ADAM


Cth ayat....setelah meLokman Adamkan rakyat, akhirnya BN kalah dln PRU ke 14 on 
AYAT SALAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18

Syu






------------------

WAJIB PAKAI KONDOM



JILAT BURET

CHINA WAJIB 

PAKAI 

KONDOM
Jilat bureet China yang bersunat belum ada hookom lagi sebab China tak bersunat. Kalau nak jilat jugak lidah kono pakai kondom yang made in China sahaja.. zaman Nabi ado kondom tak TaT? on HUKUM WAJIB
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 3:07 PM

Wal




--------------------

MANA MUFTEE PAHANG?






MANA MUFTEE

PAHANG
Bila kait dgn najib, anak dan keluarga, sama ada rasuah, khurafat, minum arak dll maksiat, knp mufti2 diam seribu bahasa. Mufti pahang? Sbb anak negeri? on 
JELES TAK DAPAT BURET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18

Walaup






------------------

HUKUM WAJIB







JILAT BURET

CINA HUKUM

WAJIB 
apa lu cite bro..pandangan islam mengenai mejilat buret cina adalah wajib dan harus..lu tak caya lu tanya ust azhar idris..tiap malam berapa byk buret dia jilat..malah dlm islam juga membenarkan menjilat buret umur 11tahun..ini wajib sb sudah dinikahi..tak cya gak, lu tanya ust dari utara yg bini gemok tp sang ust bernafsu unta.. on 
APA PANDANGAN ISLAM?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/7/18

ini la





-----------------

JANGAN BELOT









BELOT
TUAN HAJI

INI TIDAK

MEWAKILI PAS

WAKIL PAS

YANG SYUMUL

HAJI HADI

YG JUGA

PENASEHAT 

NAJIB
Pas sokong tindakan dikenakan jika Najib terbukti bersalah
ALOR SETAR - Pas menyokong sebarang tindakan dilakukan terhadap Najib sekiranya bekas Presiden Umno itu benar-benar terlibat dalam kes penyelewengan membabitkan dana 1Malaysia Development Bhd (1MDB).

Mursyidul Am Pas,  Tuan Haji Hashim Jasin berkata, parti itu berpegang kepada konsep menyokong yang benar dan menentang pihak yang mungkar.

MAT JASIN 

TAK TAHU

DUIT SUDAH

MASUK

AKAUN PAS

SUDAH

KENA TUTUP




--------------------

JEMPUT DATANG BUAT RAMAI








FORUM

D.B.P

JEMPUT 

DATANG

BUAT RAMAI






-----------------

LULUSAN ABIM








LULUSAN

SEKOLAH ABIM

Nak tanya bole.. LoKman Adam ini punye sijil original sampai darjah berapa. Berapa kali dia ambik SRP/SPM.. teruk sangat dia jawab soalan. Tak kisah lah sijil Tadika ke ..janji ori. on
 PAS BUKAN LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/7/18

Kalau b





----------------------

MEK DOGAL HARAM?







YA USSTART

BILA NAK

HARAMKAN

MEK DOGAL

Makhluk macam ini selalu kita terserempak dibawah jambatan dekat kota suka bercakap sorang2.. yg aku nak tgk ialah muka berok2 yg taksub mendengar takzirah si Mawas ini.. huhuhu.. on MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18

Itu sebesar2 Starbuck dekat pintu Mekah rumah Auloh tu apahal pulak Usp@#tat Mental??? on MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Anonymous
on 7/8/18
Ashik dia aje betul, org lain semuanya sesat sedangkan ... Non-Sunni living with non-Sunni = No problem; Non-Sunni living with Sunni = *Problem*; Sunni living with Sunni = *Big Problem!!!* on 
MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Anonymous
on 7/8/18
Xyah pkai speaker pn boleh dengar mamat nie menjerit. Akhlak taruk kat lutut -- on 
MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Anonymous
on 7/8/18






-------------

JELES TAK DAPAT BURET





TT JELES TAK

DAPAT BURET

Haram halal antara mu dan tuhan... Buret cina haram pon anak tok jib boh jugak, rasuah haram pon pak jib makan jugak, malah seluruh seantaro asia anggap rasuah norma kehidupan, ayat biasa guna biasa kah kah kah... Kalau yahudi haram dah lama haram mek dogal tapi semua tau mek dogal makin popular kalangan muda mudi, kah kah kah yang tua tak dapat pon sebab sakit lah ada faham? 
Tt nie jeles tak dapat model taiwan, itu saja, perangai melayu sejak berzaman... Hasad dengki... Kah kah kah tapi anak najib jadi masyhur seluruh dunia dalam sekelip mata kah kah kah.. . on 
MEK DOGAL - KENAPA TAK HARAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18

na




-------------------

APA JADI



APA JADI
Perogol amah indonesia apa citer? Sudah kow tim? Sudah suci dari debu? Penasihat sosio budaya malaysa indo kah kah kah. . Tt pon kow tim jugak.. .Kah kah kah on 
TOMMY KECEK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18




-----------

SEJARAH ZAH HUJAN







SEJARAH

ZAH HUJAN
Dari umno ke pkr, dari pkr ke umno, mana angin hujan ada, situ lah pak duta ini, kah kah kah.. .Dulu cukup baik ngan pak nuar, rapat sampai rosak..wa kow tim lu, lu kowtim wa. ..mewah dah, apa lagi tak cukup sampai tak mau lepas? Apa faktor tarik.. .indon ker, ruppiah ker, kow tim ker, sendat ker, padat ker.. .zah zah sudah lah zah... Balik. Balik. Penang jumpa abang nuar sembah salam maybe pengampunan ada lagi... Kah kah kah on 
ZAH HUJAN HABIS FULUS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/8/18







--------------------