Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 18 Februari 2011

LAWAK DARI JALAN DUTA




POLIS BAWA BULU KE MAHKAMAH



nota:
lori besar polis berat satu tan
telah datang bawa bulu
bulu dan seluar dalam
ke mahkamah








HAKIM PENGSAN- LETERIK PADAM BILA LIHAT SELUAR DALAM INI


LIWAT 11 : TUMPUAN PADA DNA LELAKI MISTERI -mkini

Perbicaraan kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bersambung hari ini dengan pemeriksaan semula ke atas saksi pendakwaan Dr Seah Lay Hong oleh timbalan pendakwa raya Noorin Badaruddin.

Semalam, doktor kanan dari Jabatan Kimia itu memberitahu mahkamah bahawa beliau telah menemui satu sampel “DNA Y” yang tidak dikenali pada satu bahagian di seluar dalam pengadu dalam kes ini – Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Di samping itu, satu sampel DNA lain juga telah ditemui. Sampel ini ditemui di salah satu spesimen yang diambil daripada bahagian anus dan usus besar Saiful.
Penemuan DNA lelaki misteri inilah yang menjadi perhatian di peringkat perbicaraan ini.

Sementara itu, pihak pembelaan juga dijangka menyoal balas Seah hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


yapo yidio y yisteri yini?

yudak yapol yini yinum yair yani
yumpa yair yani yalam yusus yesar
yah yah yah

yia yonggeng yado yayak yorang
yubang yubur yemut yuat
yah yah yah

yahya
yamin
yadi
yakob
yasin
yatim
yazid

yanib
yamuhidin
yakhairy
yadey

yapo yorang yubur yaipol
yah yah yah


YINI JUGA YONG YOO YOO



nota:
yang yni yalau yasuk
yalam yubur yasa yot yot yot
yah yah yah


PEGUMUMAN UNTUK SEMUA




UNTUK SEMUA

sebentar tadi ada percubaan untuk
mematikan tukartiub dari bergerak

percubaan ini telah dipatahkan

yang menulis surat kepada tt
kerana gagal masuk tt
dan bertanya apa terjadi?
diucapkan terima kaseh

juga terima kaseh kepada
tim teknikal tukartiub

selamat bertukartiub!!!


DUIT SUDAH HABIS




JEMPUTAN UNTUK SEMUA





CARA BARU GEROMBOLAN CARI DANA


Assalamualaikum wbth saudara,

Saya sekadar ingin beritahu bahawa saya mempunyai perasaan untuk malas memiliki kereta tetapi ia adalah keperluan saya dan keluarga. Kenapa? sebab saman ekor. Adakah patut, kereta saya WPC9930 telah disaman ekor di Gombak-Selayang pada November 2008 sedangkan kereta tersebut telah pun saya hantar ke Sabah pada September 2008.

Bermakna kereta tersebut berada di Sabah dan bukannya di Semenanjung Malaya.

Memandangkan pemilik sama yang tidak membayar saman akan disenaraihitamkan selepas 28 Februari ini maka saya telah mebayar saman-saman saya pada 16 Januari 2011 yang lalu.

Tetapi saman yang satu ini saya tidak bayar dan saya telah merujuknya di Cawangan Trafik di Kuala Kubu Bharu. Saya kemukakan bukti bahawa kereta tersebut telahpun dihantar ke Sabah dan kerani tersebut mengarahkan supaya saya merujuk perkara tersebut ke Ibu Pejabat Cawangan Trafik di Selayang.

Saya ke Selayang pada 18 Januari 2011 dan mengemukakan semua bukti dan saya meminta supaya saman tersebut dibatalkan sahaja. Mereka kata tidak boleh. Mereka mesti melihat gambarnya dahulu.

Saya menunggu lebih kurang 10 minit dan kerani di kaunter meminta saya menunggu selama 2 minggu kerana saman tembak tersebut dilakukan oleh Pejabat Bukit Aman. Katanya mereka akan menghubungi saya melalui no talipon bimbit saya dan saya juga boleh merujuk keputusan di Cawangan Trafik Kuala Kubu Bharu.

Sehingga kini, sudah sebulan saya menunggu, saya tidak ke Cawangan Trafik Kuala Kubu sebab saya boleh menyemaknya melalui internet.

Sehingga kini saman tersebut masih ada dan belum dibatalkan. Apakah sebabnya? saya tahu sebabnya tetapi saya tak mau cakap. Sebentar tadi saya telah menyemaknya buat kesekian kalinya, masih belum dibatalkan dan sudah bertambah satu lagi saman. Kali ini di Kuala Lipis. Mungkin saman ini betul dan mungkin tidak. Saya menjadi ragu kerana kes yang pertama tadi.

Saya mula mengaitkannya dengan dakwaan pihak tertentu bahawa ada APCO (Yahudi) di Bukit Aman. Mungkinkah ini adalah salah satu hasil dari nasihatnya. Atau sememangnya kerajaan dah tak ada duit, lalu mencari duit haram dari rakyat. Saya tidak tahu.

Apakah yang perlu saya lakukan? Sekarang dah menghampiri 28 Februari dan sekiranya saya tak bayar, mungkin saya akan disenaraihitamkan. Lesen memandu tidak boleh diperbaharui. Sedangkan saya perlu memandu. Cukai jalan juga tidak akan diperbaharui sedangkan kereta itu perlu bergerak. Kalau saya bayar, bermakna saya bersekongkol dan bersubahat dengan perbuatan keji ini.

Saya benar-benar kecewa.

Yunus Sauman Sabin
Kuala Kubu Bharu, Selangor.



KOMPAUN LALU LINTAS BAKAL TUMBANGKAN BN – harakah daily

Parti Rakyat Malaysia (PRM) berpendapat kadar kompaun yang bakal dikuatkuasakan akan menjadi salah satu sebab kekalahan Barisan Nasional pada pilihan raya umum (PRU) ke-13 nanti.

Pengerusi PRM Wilayah Persekutuan, Zulkarnain Abdullah berkata, BN akan tumbang jika kompaun itu tidak dikaji semula demi rakyat yang kini menghadapi masalah ekonomi yang sangat teruk.

Katanya, kerajaan Barisan Nasional di bawah pimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak mengaku kononnya beliau prihatin terhadap rakyat, tetapi menaikkan kadar kompaun di waktu ekonomi negara sangat teruk.

PRM, katanya berpendapat bahawa kerajaan Barisan Nasional perlu lebih mengutamakan langkah-langkah keselamatan untuk menurunkan kadar jenayah yang kini sangat membimbangkan di negara ini berbanding dengan kompaun lalu lintas yang hendak diselaraskan pada 1 Mac 2011 nanti.

“Tidakkah ini bertentangan dengan apa yang digembar-gemburkan?” tanya beliau dalam kenyataan kepada Harakahdaily.

NOTA:
orang ramai wajib bewaspada
dalam lama lima atau enam bulan lagi
inflasi akan naik dengan mendadak

jaga jaga
gerombolan sedang melakukan berbagai cara
untuk mengumpul dana
dana negara semakin susut
malah hutang negara semakin meningkat


JUAL LESEN ENTOT




JANGAN ROGOL LEMBU





TAN SRI, ARTIS ANTARA 500 GUNA SINDIKET PALSU
– berita hairan

SPRM tahan 3, seorang kakitangan JAKIM disyaki dalang

KUALA LUMPUR: Tokoh korporat bergelar Tan Sri dan artis adalah antara lebih 500 pelanggan yang menggunakan khidmat sindiket nikah palsu yang dibongkar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Ahad lalu. Kebanyakan pelanggan sindiket yang dianggotai empat orang itu dipercayai mereka yang mahu berpoligami tanpa kebenaran isteri.

Kegiatan kumpulan itu terbongkar selepas SPRM menahan empat anggota sindiket terbabit, termasuk dipercayai dalangnya, seorang kakitangan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

NOTA
agama ialah industri paling tua
industri cari makan
memang ramai yang cari makan melalui agama

mula mula takut takut orang ramai
kemudian jual ubat macam mana
untuk jadi selamat dan tidak takut

bomoh gunakan teknik ini
takutkan dengan hantu

gerombolan gunakan teknik ini
takutkan melayu dengan china

jakim gunakan teknik ini
takutkan orang rami dengan halal haram

nah!

dunia berkembang
maka lukah baru wajib dipasang
lukah ini cukup lumayan
ini tidak sangkut paut dengan ajaran agama
tidak ada ayat tertulis dalam kitab suci tentang hal ini

nak kahwin kena ada kursus
ini lukah
ada kursus kena ambil borang
ini lukah
jemput kadi datang
ini lukah

form
borang
kad
poto kopi
gambar
semua ini adalah lukah lukah baru

tak ada kad kahwin boleh kena tangkap
ini lukah
tak ada surat nikah boleh kena tangkap
ini lukah

lukah terbaru ialah :
kalau nak kahwin dua

kah kah kah

ini lukah lumayan – nak entot secara reda dan suci
wajib ada kebenaran
tapi yang memberi kebenaran pun rupa rupanya kaki entot
dan kaki pau
saudagar agama kah kah kah

nota:
jadi selama ini entot ini pancut ke tak pancut?
kah kah kah




NAK BUKTI KAN APA?



AKAN SELAMAT



nota:
program ini amat baik
untuk semua anak muda
pembantu ahli politik
dan yb pakatan rakyat

ini untuk menyelamat
kan dari mati ibrahim ali
jika ditolak dari bangunan tinggi
kah kah kah



KHAIRY TERIMA SAYAP PENERJUNAN
-meloya

PADANG TERAP 17 Feb. - Setelah menyertai pasukan Askar Wataniah pada Mei lalu, Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin hari ini melakar satu lagi sejarah buat dirinya apabila menerima sayap penerjunan selepas menamatkan kursus Ahli Paracut Statik Tahap 1 selama lima minggu bermula 13 Januari lalu.

Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau menerima anugerah tersebut setelah berjaya melaksanakan latihan asas penerjunan di Kem Sungai Udang, Melaka dan penerjunan sebenar di kawasan Zon Gugur Padang Sanai di sini.

Kursus berkenaan turut membabitkan penerjunan maksimum lapan kali dari ketinggian 304.8 meter.

Kata Khairy, beliau menjalani kursus tersebut untuk membuktikan semangatnya yang cintakan negara selain memenuhi hasratnya untuk menyertai aktiviti itu sejak dulu lagi.

"Selepas menamatkan kursus Askar Wataniah tahun lepas saya diminta untuk menjalani kursus pegawai tetapi bila saya tengok kursus penerjunan ini, saya terus memohon kerana ia juga minat saya dari dulu," katanya kepada pemberita selepas majlis tamat kursus di Zon Gugur Padang Sanai di sini hari ini.

Majlis yang dirasmikan oleh Panglima Medan Tentera Darat, Panglima Datuk Seri Ahmad Hasbullah Mohd. Nawawi itu, melibatkan 80 pelatih kursus Ahli Paracut Statik Tahap 1 serta 21 pelatih Kursus Ketua Penerjunan Tahap 2

PERSOALAN TIMBUL

kepada siapa program ini dibuka?
adalah dibuka untuk orang ramai?
adalah dibuka untuk orang awam
bagaimana hendak mendapat tahu program ini?

kalau ada untuk orng ramai mana iklan nya?

berapa belanja untuk seorang?
siapa tanggung?
adalah duit sendiri atau duit kerajaan?

kalau tidak apakah ini dianggap salah guna kuasa?

para yb pakatan rakyat sila timbulkan isu ini dalam parlimen
jika ada tercium bau salah guna kuasa

SENYUM PETANG JUMAAT



AWAS JAGA JAGA



kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

awas jubin tandas ini
mungkin penuh dengan
air money kah kah kah



SATU LAGI KES TEMBAK MATI




MARI BERKEMPEN




NOTA:
sila baca dua berita ini
cuba cari mana yang betul
siapa yang berkata benar


nota:
anak muda sila menjadi
ahli facebook ini
sama sperti di mesir
ianya bemula dari kempen facebook
hinnga first lady lari lintang pukang




MANGSA TEMBAKAN KEMPEN FACEBOOK
– harakah daily

Satu laman peminat Facebook atas nama 'Keadilan Untuk Allahyarham Sa'aid & Adik Ahmad Nizamudi'n dibuka dipercayai berkaitan kematian seorang lelaki dan anak saudaranya yang ditembak pegawai Unit Pencegah Penyeludupan (UPP) Pengkalan Kubor semalam.

Sehingga berita ini ditulis, laman Facebook yang meletakkan gambar kad pengenalan mangsa sebagai gambar profil itu kini mempunyai 1,329 pengikut.

Bagaimanapun tiada sebarang maklumat terperinci mengenai pengendali dan laman tersebut disertakan.

Melihat kepada entri terawalnya yang dimasukkan pada jam 4.08 pagi tadi, laman itu dipercayai baru dibuat hari ini.

Semalam, Ahmad Nizamuddin Mohamad, 19, cedera parah selepas terkena dua tembakan di rusuk kanan yang dilepaskan pegawai UPP yang didakwa ingin mempertahankan diri.

Nizamuddin ditembak selepas didakwa menyerang empat anggota UPP di perkarangan Hospital Tumpat ekoran salah faham berhubung punca kematian bapa saudaranya, Said Mat Hassan, 56.

Menurut Ketua Polis Kelantan, Datuk Abdul Rahim Hanafi, Sa'aid ditemui empat anggota UPP dalam sebuah kereta Kancil di tepi jalan di Kampung Wakaf Tin di sini pada jam 7.45 pagi dalam keadaan lemah, berwajah pucat serta mulutnya berbuih.

Katanya, anggota UPP itu turut menemui 20 guni beras siam dalam kereta berkenaan.

Menurutnya, melihat keadaan Sa'aid yang tenat, anggota UPP membawanya ke Hospital Tumpat untuk mendapat rawatan. Said disahkan meninggal dunia sebaik tiba di hospital itu.

Bagaimanapun, khabar angin yang sampai ke pengetahuan ahli keluarganya termasuk Nizamuddin mengatakan Sa'aid meninggal dunia akibat dibelasah anggota UPP menyebabkan mereka bertindak menyerang penguat kuasa berkenaan pada pukul 9.20 pagi.

Ekoran tembakan itu, Nizamuddin dibawa ke Hospital Tumpat untuk mendapatkan rawatan, bagaimanapun dia terpaksa dirujuk ke Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZ II) di Kota Baharu kerana keadaannya yang parah.

Sementara itu, dipihak keluarga Allahyarham pula mempunyai versi berbeza berhubung kejadian tersebut.

Menurut mereka, kematian mangsa akibat dipukul dengan teruk oleh empat anggota UPP terbabit.

Penjelasan versi keluarga itu juga turut dimuatkan dalam entri Facebook tersebut.

"Saksi (anak saudara mangsa) yang menyaksikan kejadian pukul hingga mati Allahyarham Sa'aid ditembak sebanyak 2 das tembakan.

"Sebutir peluru mengenai bahagian dada kanan dan sebutir peluru lagi mengenai perut sebelah kiri mangsa. kejadian berlaku sejam selepas Allahyarham Sa'aid di pukul sehingga mati," entri dalam facebook itu dipetik.

Anak sulung Allahyarham, Nik Suriani Sa'aid ketika ditemui Harakahdaily di kediamannya semalam turut melahirkan rasa kecewa dengan apa yang menimpa keluarganya.

Lebih mengecewakan ekoran bapanya dituduh penyeludup beras terbesar di Malaysia itu seperti dilapor beberapa media.

"Saya mahu keadilan diberikan kepada keluarga saya, bersihkan nama baik keluarga saya.

"Buktikan bapa saya penyeludup beras terbesar Malaysia, sedangkan beras yang dibawanya tidak sampai pun RM700 nilainya," katanya.

Kelmarin, kerajaan dan Polis Diraja Malaysia diminta menyiasat lebih terperinci berhubung kes kematian seorang peniaga beras, allahyarham
Said Mat Hassan, 56, termasuk anak saudaranya yang cedera parah terkena tembakan, Ahmad Nizamudi'n, 19.

Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan dan Kebajikan Negeri, Datuk Husam Musa, berkata rakyat serta keluarga mangsa ingin
mengetahui punca sebenar kejadian sehingga berlakunya kematian serta tembakan terhadap Riduan.

Beliau berkata demikian kepada Harakahdaily ketika melakukan lawatan ke atas keluarga mangsa di Unit Forensik Hospital Daerah, Tumpat di
sini malam tadi.

Terdahulu beliau mengunjungi keluarga allahyarham di Kampung Bendang Pak Yong, dekat sini untuk mengucapkan takziah kepada keluarga
terbabit di atas apa yang berlaku.

Husam seterusnya berharap kerajaan melakukan siasatan secara adil serta tidak melindungi mana-mana pesalah dalam kejadian itu.

“Kita juga kesal bagaimana ianya boleh berlaku sehingga mengakibatkan kematian dengan kesalahan hanya menyeludup beras.

“Seorang lagi mangsa ditembak dua das hanya kerana tindakan ‘hilang sabar’ akibat trauma berhubung kejadian yang menimpa keluarga
mereka,”ujarnya.

Menurut Husam perkara itu (seludup beras) memang salah disisi undang-undang, namun amat tidak wajar mereka dihukum sedemikian.

Kejadian dikatakan berlaku kira-kira pukul 8.30 pagi setelah mangsa keluar dari rumah untuk meneruskan kerja hariannya sejak sekian lama
dengan berniaga beras.

Bapa mentua mangsa, Shafie Che Tah, 69, ketika ditemui berkata bagaimanapun menantunya itu akhirnya ditangkap polis Unit Pencegah
Penyeludupan (UPP).

“Dia dipukul hingga pengsan dan dipercayai meninggal dunia selepas itu. Anak saudara allahyarham (Riduan) pula mengamuk apabila melihat
sekumpulan UPP datang ke hospital.

“Saya diberitahu dia ditembak dua das dari pihak UPP dalam pergelutan itu,”ujarnya ketika ditemui.

Riduan kini dirawat di Hospital Raja Perempuan Zainab ll, Kota Bharu.


CARA BERITA DIOLH UNTUK TIPU MELAYU


ARKIB : 17/02/2011



REMAJA DITEMBAK
utusankelantan@utusan.com.my


TUMPAT 16 Feb. – Seorang remaja parah setelah terkena dua das tembakan ketika cuba menyerang anggota Unit Pencegah Penyeludupan (UPP) yang dikatakan membelasah bapa saudaranya sehingga mati.

Kejadian berlaku pukul 9.20 pagi ini apabila remaja itu datang ke Hospital Tumpat (HT) di sini, bersama sekumpulan rakannya lalu bertindak menyerang empat anggota UPP yang berpakaian preman di sebuah kedai makan.

Berikutan itu berlaku pergelutan dan bagi mempertahankan diri, anggota tersebut telah melepaskan dua das tembakan yang mengenai remaja tersebut, Ahmad Nizamuddin Mohamad, 19.

Ketua Polis negeri, Abdul Rahim Hanafi berkata, sebelum kejadian, empat anggota itu telah menahan sebuah kereta Perodua Kancil dalam keadaan mencurigakan di Kampung Tin dekat sini hari ini.

Katanya, penahanan pukul 7.45 pagi itu dibuat setelah anggota-anggota terbabit mengesyaki kenderaan berkenaan membawa barangan seludup.

Tambahnya, kereta itu dipandu Said Mat Hassan, 56, yang merupakan bapa saudara Ahmad Nizamuddin.

“Menyedari dia diekori, Said melarikan diri dan ketika mengejar berlaku pelanggaran sehingga menyebabkan 4WD (kenderaan pacuan empat roda) UPP mengalami kerosakan.
“Bagaimanapun sebaik sahaja ditahan, anggota itu melihat mulut Said berbuih dan mukanya dalam keadaan pucat lalu dia dibawa ke HT untuk rawatan. Namun dia meninggal dunia sejurus sampai di hospital.

“Sejurus dibawa masuk untuk pemeriksaan, anggota-anggota itu keluar dan minum di kedai di hadapan hospital sementara pemeriksaan selesai,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Menurut Abdul Rahim, pada masa sama, lima buah kereta yang dinaiki sekumpulan lelaki datang ke kedai berkenaan dan terus menyerang anggota tersebut.

Katanya, tiga daripada anggota itu berjaya meloloskan diri.

“Seorang lagi iaitu anggota dari Jabatan Kastam Diraja Malaysia yang ditugaskan di bawah UPP terus dibelasah dengan cota dan sebagainya.

“Ekoran itu, anggota tersebut cedera di kepala dan bagi mempertahankan diri, dia melepaskan dua das tembakan dan mengenai Ahmad Nizamuddin di perut dan dada kanan,” katanya.

Menurutnya, remaja terbabit kemudian dibawa ke HT untuk mendapatkan rawatan sebelum dirujuk ke Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu dan kini keadaannya dilaporkan stabil.

Dalam pada itu, katanya, hasil pemeriksaan di dalam kereta Perodua Kancil tersebut menemui 20 kampit beras yang dipercayai diseludup dari negara jiran.

Menurut Abdul Rahim, anggota UPP tersebut turut mendapat rawatan sebagai pesakit luar di hospital itu.



INI BUKTINYA!!!




INI BUKTI NYA




nota:
ini lah buktinya
lihatlah betapa ramainya
yang menyokong gerombolan

semuanya sedang bersedia
untuk menyokong gerombolan
kah kah kah




JANGAN BIAR SEBARANG HALANGAN MENGGANGU PROSES PEMBANGUNAN :TPM - star

Muhyiddin Yassin meminta semua pihak supaya tidak membiarkan sebarang halangan menjadi penghalang kepada usaha kerajaan bagi membawa kebaikan dari segi khidmat sosial, pendidikan dan kesihatan kepada rakyat.

Oleh itu, beliau berkata rakyat Sarawak perlu mengembalikan kuasa kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya negeri ke-10 akan datang bagi memastikan proses pembangunan yang sedang giat dilaksanakan di Sarawak berjalan lancar.

Bercakap pada sambutan Chap Goh Mei 1Malaysia di dewan komuniti Batu Niah kira-kira 106 kilometer dari sini, Khamis, Muhyiddin berkata beliau gembira dengan sambutan di kalangan rakyat dalam beberapa lawatannya ke negeri ini.

Beliau berkata dengan kehadiran sebegitu ramai orang dalam sambutan Chap Goh Mei menunjukkan sokongan mereka yang kuat terhadap BN dan keyakinan mereka terhadap kepimpinani Najib Razak.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TAK ADA MODAL LAIN…. kah kah kah..

kah kah kah… SIBUK DENGAN PEMBANGUNAN… kah kah kah..

kah kah kah…SEMBAB TAK SEDAR…ORANG SERAWAK BUKAN NAK BANGUNAN….kah kah kah…

woit… AGENDA ORANG SABAH DAN SERAWAK . IALAH HAK TANAH ADAT MEREKA,.. kah kah kah..

kah kah kah…. BERBANDING DENGAN MAT MONGOL…. SEMBAB INI LEBIH BAIK…. kah kah kah…

kah kah kah… MALIKUL INI SEPATUTNYA JADI PM… kah kah kah…

kah kah kah…BANGANGNYA MEMANG HEBAT DAN DAPAT DILIHAT….kah kah kah kah

kah kah kah… TANDA RAKYAT SOKONG GEROMBOLAN CUKUP SENANG… kah kah kah..

kah kah kah.. MALIKUL KATA BUKTINYA : RAMAI ORANG DATANG KENDURI CHAP GO MEI…. klah kah kah…

klah kah kah…NAMPAK BANGANG NYA…. CHINA NAK SEMBAHYANG CHAP GO MEI… MESTILAAA RAMAI…. kah kah kah

kah kah kah.. MACAM RAMAI ORANG ISLAM PERGI MASJID SEMBAHYANG RAYA.... kah kah kah..

kah kah kah...RAMAI ORANG SEBAHYANG RAYA DI KELANTAN.... TAK MENANG PUN PILIHANRAYA... kah kah kah...

SIAPA LELAKI Y INI ?




KES LIWAT :AIR MANI LELAKI Y DITEMUI PADA SELUAR DALAM SAIFUL -minsider

Mahkamah Tinggi di sini hari ini diberitahu bahawa air mani milik “lelaki Y” telah ditemui pada seluar dalam Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Ahli kimia dari ibu pejabat Jabatan Kimia di Petaling Jaya, Dr Seah Lay Hong turut mengesahkan kehadiran air mani “lelaki Y” itu pada empat kapas kesat, yang pertama dari kawasan sekitar dubur, dua daripada bahagian atas rektum dan satu lagi dari rektum bawah Mohd Saiful.

Beliau yang bertugas di Jabatan Kimia sejak 1991, bagaimanapun tidak menamakan atau memberikan identiti “lelaki Y” dalam laporannya.

Katanya, kesan air mani “lelaki Y” turut ditemui pada karpet pelbagai warna dan sehelai selimut yang diambil daripada sebuah bilik dari unit kondominium di mana kejadian liwat didakwa berlaku.

Semasa pemeriksaan utama oleh Timbalan Pendakwa Raya Noorin Badaruddin, Dr Seah yang merupakan saksi kelima pendakwaan memberitahu mahkamah bahawa beliau telah menjalankan ujian terhadap dua kemeja lengan panjang dan sehelai seluar dalam biru gelap atas arahan pegawai penyiasat kes itu, DSP Judy Blaucious Pereira.
Bagaimanapun, beliau berkata ujian mendapati air mani “lelaki Y” tidak ada pada kesemua eksibit berkenaan, manakala dua lagi kesan yang ditemui pada seluar hitam Mohd Saiful disahkan sebagai milik mangsa sendiri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI KES GENG BANG…. kah kah kah…

kah kah kah…... INI KES 4 BATANG SATU LUBANG…. kah kah kah…

woit…HEBAT SAIFOOL NI… kah kah kah…

kah kah kah… BULU ADA….. AIR MANI ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MACAM INI….. MESTI DAH BUNTING…. kah kah kah…...

kh ksh ksh... DAN PERNAH kah kah kah…ITU LAAA ...PELIK TAK BUNTING BUNTING…. kah kah kah…

NOTA:
siapa lelaki y ini ?


yahya?
yazid
yasmin?
yan?
yusof?
yatim?
you yang yoyok
you yang yempeng
kah kah kah
yusri?