.

Khamis, 28 Disember 2017

BILA UMNO REKRUT ALLAH




BILA UMNO

REKRUT ALLAH
BABI MULA

TERBANG

KE LANGIT

ANANDA JADI

IMAM MASJID

DONAlD TRUMP

MASUK ISLAM

BIK MAMA

JADI ANAK DARA


Chedet


KATA ANNUAR




Kata Annuar Musa – UMNO Lillahi ta’ala atau UMNO “kerana Allah

Saya nak tanya apakah UMNO mencuri kerana Allah, UMNO menipu kerana Allah, UMNO makan suap dan UMNO sogok duit kerana Allah.

Apakah UMNO pindah pengundi, tukar tempat mengundi, tukar sempadan untuk mencuri pengundi Melayu, UMNO seleweng undi pos kerana Allah.

Annuar sepatutnya junjung Quran dan lafaz bahawa semua yang dunia tahu dilakukan oleh UMNO adalah kerana Allah.


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

TERGOLEK DOG

HABIS LINGKUP BILA NAJIB JADI PM










SEMUA

LINGKUP

SEMUA LUNGKUP

BILA PENCURI

BERNAMA  NAJIB

JADI 

PERDANA MENTERI

Skandal Felda contoh kaedah curi aset kerajaan, kata Dr Mahathir 


SKANDAL terbaharu yang melanda Felda merupakan satu contoh modus operandi golongan tertentu untuk menyalurkan aset kerajaan ke dalam poket mereka sendiri, kata Dr Mahathir Mohamad. 

Bekas perdana menteri itu berkata, amalan tersebut merupakan perkara yang sering berlaku. 

"Nampak sahaja badan yang mempunyai duit, ada sahaja cadangan macam mana nak curi duit tu. Ini berlaku kepada Felda, berlaku kepada Tabung Haji, ia berlaku juga kepada kerajaan Malaysia.



HABIS

GADAI PADA 

CHINA MERAH

CURI ROMPAK

SAMUN 

HARTA  RAKYAT

-----------------------

ISA SAMAD JADI KORBAN







ISA SAMAD

Kalau Tuan Haji Isa di korbankan untuk Rayo Krismas. Cukop ko di buek lauk. Pendek ..sikit bona daging eaay. on 
KORBAN HARI RAYA KRISMAS
panglimo potaseh
on 12/28/17



DIKORBAN

Kalau kali ni Tuan Haji Isa Samad jadi Korban Krismis ..halaluya. Mako duo Isa lah yang jadi potando pado Rayo Krismis. Isa omputih dongan Isa Pendek. Mungkin penganut Kristian boleh jadikan hari Tuan Haji Isa di korbankan sbg Hari Rayo Korban Kaum Kristian. on 
KORBAN HARI RAYA KRISMAS
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/28/17





-----------------

BARU SEDAR PEANGAI CHINA MERAH







BARU SEDAR

PERANGAI

CHINA MERAH


Chinese hotel cleaners caught using toilet brush to wash cups and basins


Three well-known hotels in northeastern China have failed basic hygiene checks after cleaning staff were filmed using the same brush to clean lavatories, wash basins and even crockery, state media has reported.

The municipal watchdog for hygiene, tourism, food and drug safety in Harbin in Heilongjiang province confirmed that investigators had concluded footage released by Pear Video on Tuesday was genuine and the hotels had been warned to ensure it did not happen again.

Beijing Youth Daily said cleaners at three of the city’s hotels – one Sheraton, one Shangri-La and one Kempinski – had been filmed violating the standard hotel cleaning process for guest rooms.





PEMBACA

MINTA MAAF

Ya Ampoon Ustaz Zamihan ASWJ

Ambor mintak maaf.
Dulu ambor perlekeh 
Ustaz kata Cina tak basoh berak.

Sekarang Ambor taubat dah...betul Ustaz kata China ni  chelako.

Kita mesti usul semua...jangan lepas tangan...jangan ambik mudah.

Dah laa tak basoh berak...guna berus jamban basoh chawan.

Jangan perchaya China Merah ni baik baik...Tolong berwasiat pada Memanda Najib duhai Ustaz Zamihan Insan Kamill

Ya Ampoon  Ustaz Zamihan



=============

BATU PUTEH TERGADAI






BATU PUTEH
memang celeko tahap tertinggi bani melayu dah skang nie... tanah dah tegadai pun disombahny parti keris... cilako botul... betul cakap tok tt... takat batu putih tergadai, melayu diam... takat tanah johor tergadai, melayu diam... nie hahhhh torang2 tanah felda tergadai, tak dibayar pulak tu... marah balik kat kito... menjegey2 mato eaaa.. kato jangan usik parti melayu nie... 

TERGADAI

bahalol tahap ape dah nie... klu betul lah perkataan korang nie... jgn usik... korang pikir balik la... nasib kita mmg susah dekat kubur tu nnti... tp jgn lah tempah yang lebih teruk... ini masa tukar tiub... inilah masany tukar parti... ini lah masanya tukar pemikiran... inilah masanya... mana ada masa lain dah... dah dokek sangat dah nie... tak payah malu la, klu dah torang... tak payah nak bersuluh dah.. on BAI BAI TA TA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/27/17






-------------------

SAUDI SERANG YAMAN








SAUDI
dlm quran mana ada ajar semua benda..kalo ada tolong bagitu dimana sistem ekonomi islam dlm quran dlm hadis? nape arab saudi tempat lahir dan matinya nabi itu juga tiada ekonomi islam? malah sanngup membunuh warga yemen yg miskin lagi dhaif..nabi takda akuan affin bank mahupun ambank..nape semua islam arini ada akaun number?

SERANG

bank bukan dicipta oleh islam, termasuklan bank islam malaysia..mana bank oic..mana bank islam dunia..nape islam yg ajar sesmua benda tp islam teramai dan termiskin diindon..mitos je ke atau hanya cakap2 enak dari tok2 guru dari middle east, pakistan dan india..nape jakim dan menteri agama islam masih senyap dlm peniagaan mcd kfc sara lee dan dan dan..? 

YAMAN

nape tak umum serta merta perkataan boikot utk pemyumbang2 dana pembunuhan palestin..islam ckp tak serupa bikin..lain dikote lain dibuat..akhirnya hanya mampu doa kezaliman dlm hati je..internet dicipta pentagon bukan dari hadis bukan da riquran..itu belum termasuk youtube, porno german tube lagi.. on
 AJARAN BERUBAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/27/17






---------------------------

INI KES BERAT







INI KES BERAT

NIK ABODOH

NIK AMAR

ORANG KELANTAN

BAHAYA WOIT


10% kakitangan 

Jabatan Kesihatan 

di Kelantan berisiko 

alami masalah mental
SEBANYAK 10% daripada 14,000 warga Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan yang menjalani saringan Simptom Kemurungan, Keresahan dan Tekanan (DASS) tahun ini, berisiko mengalami masalah kesihatan mental.

Pengarah jabatan itu Dr Ahmad Razin Ahmad Mahir berkata 90% lagi hanya membabitkan simptom ringan yang boleh ditangani dengan perkongsian dan perbincangan masalah yang dialami kakitangan terbabit.


BETUL KE DULU

HADI JUGA 

BELAJAR SEKOLAH

PONDOK 

DI PASIR MAS

INI BERAT

PATUTLAH

SEMUA JADI 

MENTAL


-----------------------

BARU SEKARANG SEDAR









BARU

SEKARANG

SEDAR


PERSOALAN 

SEKARANG

APA YANG WAJIB

DILAKUKAN

KALAU DAH TAHU

ADA PENIPUAN


Nurul Izzah dakwa hampir 4 juta undi pos talian hayat BN

Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar mendakwa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menggunakan 4juta pengundi pos bagi membantu Umno-BN menang Pilihan Raya Umum akan datang.
Tindakan SPR baru-baru ini mengumumkan akan menetapkan angota keselamatan dan kesihatan sebagai ‘pengundi pos’ dakwanya memberi isyarat seolah-olah akan berlaku permainan kotor melibatkan SPR dalam PRU14 kali ini.

DALAM SEJARAH NEGARA DUNIA KETIGA
TIDAK ADA PERTUKARAN KERAJAAN
MELALUI PILIHAN RAYA

KALAU PILIHANRAYA
BOLEH MENGUAH APA APA
PILIHAN RAYA ITUY
TEAH LAMA DIHARAMKAN


------------------

KORBAN HARI RAYA KRISMAS







KORBAN

HARI RAYA

KRISMAS

FELDA
@
"Failed dah"
👉👊😤

LIDAH PENGARANG

apa sebenarnya 
sedang berlaku dalam felda?

hakikatnya
warga felda amat benci 
pada isa samad
pada anggapan warga felda
isa samad adalah punca segala masalah
dari harga sawit murah
dari bahan makann mahal
malah hutang saham fgv
semua salah isa samad

rasuah beli bangunan di australia
rasuah beli bangunan di london
semua ini dilihat
salah isa samad

tapi hakikatnya
saperti 1mdb
semua ini mustahil lulus
jika najib tidak luluskan

dibelakang semua ini
adalah najib

kes terbaru tanah felda tergadai
ada juga cara najib buat kerja
mustahil najib tak tahu

inilah 
cara najib jual tanah ktm
 di singapura
kepada lee kuan yew

inilah
 cara najib jual projek
keretapi pada china merah

inilah 
cara najib jual perlabuhan melaka
pada china merah

masuk mahathir
berduyun duyun warga felda datang
mendengar ceramah mahathir
mahathir dengan jelas 
menuduh najib pencuri

warga felda mula percaya pada mahathir
ramai warga felda
mula bersimpati dengan mahathir
ini bahaya kerana simpati
dengan mahathir
adalah 
simpati dengan 
parti bersatu

untuk kembalikan 
keyakinan  warga felda
maka isa samad
wajib dikambing hitamkan


ingat kembali
sebelum pru 11
eric chia di tangkap
kasitah gadam di tangkap
ini untuk cari simpati rakyat
kerana rakyat amat benci
kes pewaja
benci rasuah

lepas pru
tak ada apa apa
eric selamat
kasitah selamat

ingat tak?
sebelum pru 12
khir toyo jadi korban
masuk penjara


yakinlah isa samad 
juga
akan dikorbankan
untuk mengembalikan
sokongan warga felda 
kepada najib

untuk memastikan
warga felda yakin kepada
united malays national organisation
inilah panggil
projek korban
hari raya krismas

isa samad 
akan menjadi korban 





-------------

BERITA MASUK LUBANG BEWOK












FITNAH FITNAH

BERITA TOHMAH

BERITA PALSU

PARTI PAS 

GAGAH

TAK ADA 

MASALAH

Pas perlu terbuka kaji masalah dalaman parti


SHAH ALAM - Pas perlu melihat secara terbuka faktor-faktor yang mendorong kepada penyebaran khabar angin bahawa terdapat wakil rakyat serta pemimpin dari parti itu di Selangor akan menyertai PKR.

Dekan Kolej Undang-undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa, Universiti Utara Malaysia (UUM), Prof Madya Dr Ahmad Marthada Mohamed berkata, Pas pada hari ini dilihat tidak mempunyai pendirian dan dasar yang sama sewaktu berada di bawah kepimpinan bekas mursyidul amnya, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

“Dan sebab inilah timbulnya cakap-cakap bahawa ramai pemimpin Pas lain akan keluar dan menyertai parti lain.

“Hala tuju dan ideologi baharu ini lagi bertambah buruk apabila ramai golongan-golongan profesional di dalam Pas telah disisihkan dari barisan kepimpinan parti itu dan ia pasti memberi kesan serta impak buruk,” katanya kepada Sinar Harian.


ALLAH 

BERSAMA

PARTI PAS

SEMUA MUSUH PAS

AKAN TEWAS

PARTI PAS

AKAN MENANG 

BESAR


------------------

TUAN HAJI NAJIB






TUAN AJI NAJIB
Haji najib main dengan altantuya, altantuya bukan bomoh? Itulah silapnya. Kalau altantuya bomoh nescaya dia dah dapat patahkan cubaan jahat sirul dan azhar, malah kalau altantuya bomoh nescaya dia dah pulangkan balik 

DENGAN

SITI AMINAH

atau hantar elemen jahat lagi ganas menerusi angin malam pada bos yang upah sirul dan azhar. Tapi sebab bukan bomoh maka altantuya terpaksa main dengan c4 tengah malam gelap dalam hutan atas bukit. Alangkah kasihan altantuya bukan bomoh :( on MAIN BOMOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/27/17






----------------------

AKAN MENANG




MENANG
Berkat doa makbul presideng pas...semua calon pas akan menang besar....yg penting doa siang malam, pagi-petang...tak mustahil tu....takyah kempen...doa je on 
NATANG BEWOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/28/17




---------------------

MADAH BERHELAH








MADAH
inilah beza dgn orang kebanyakan dan org istana...org biasa dah lama masok lokap...org istana kena masuk media...nak ambik kenyataan pon...kah kah kah...masih lagi melayu tak sedar sedar...negara ini empunya yang berkuasa...

BERHELAH

natang bewok mu... ada dua standard...satu pakai biasa...satu lagi utk yang berkuasa.. menatang tarik rambut dr tepung lah... nanti takut aral mendatang kah kah kah.... on 
BUKA KESA BERKELAH DI PORT DICKSON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 9:21 PM




-------------------

SOTONG MERAPU









SOTONG
marang kerapu ke pundek...maka terbuka la pintu rahsia hasil masul segala harta rompakan perompak lanun berdarah bugis..org johor jgn marah eekk..lanun johor cuma jadi balaci budak kutip cukai utk baginda queen bukan mkn hasil romapakkan..

MERAPU

bodoh bangang ahmad maslan itu tiada la dosa sb tidak makan wang curi wang rakyat..lebih baik dikata bangang dari dikata makan hasil curi ekk..ekk... on 
HALAL TOYIBBAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:54 PM





--------------------

MAIN BOMOH PEKARA BIASA






BOMOH

Tau kan ..nama komersil bomoh, dukun, pawang ..ada lah usTaT. 
on MAIN BOMOH
panglimo potaseh
at 9:31 PM




PEKARA BIASA

main bomoh perkara biasa dalam melayu...masih amal syirik kufur...tapi nak tanya GST selama noe pi mana? adakah bayar IPIC? atau guna bg mangsa banjir? atau pakai utk PAU? sapa jaga akaun? berapa banyak kutip? berapa dah belanja? berapa baki? kah kah kah oooops kalau tanya mu keluar dewan...kwh kqh kah...kaw kaw kena lah laj 
on MAIN BOMOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 9:24 PM





---------------