.

Selasa, 11 September 2018

AWAS DAN WASPADA






AWAS
jangan cuba nak seludup
jangan cuba nak bawa
pendatang haram
pengerusi 
perlabunan port dickson
ini akan memastikan
semua akan digagalkan






-------------------

BODEK JANGAN TAK BODEK








APA MAKNA

KENYATAAN INI?



Fuziah sedia lepas 

kerusi Kuantan 

kepada Anwar
KUANTAN: Ahli Parlimen Kuantan, Fuziah Salleh bersedia mengosongkan kerusinya bagi memberi laluan kepada Presiden PKR,  Anwar Ibrahim bertanding.
Beliau yang juga timbalan menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata, perkara itu dilakukan dengan pertimbangan untuk membolehkan Anwar kembali ke Parlimen selepas pilihan raya kecil diadakan.


INI KENYATAAN

BODEK

NAK TUNJUK

SETIA 

KENYATAAN INI

TAK ADA MAKNA 

KERANA JELAS

DASAI TIDAK

AKAN 

BERTANDING

DI KUANTAN

BODEK JANGAN

TAK BODEK

KAH KAH KAH



----------------

JAUHKAN ANAK ANAK







JAUHKAN

ANAK ANAK

DARI MELIHAT

















------------------

TOK SHEIKH PERASAAN




TOK SHEIKH 

MASIH PERASAN

Apasal la bakal bapak mertua aku ni gedik semacam jer! Anwar ni kena belajar jadi low profile dgn mat sabu utk jadi pemimpin negara yg hebat. Pak sheikh ni masih perasan dia pemimpin hebat dan terbawa2 dgn ego zaman reformasi, 
masa zaman tu ramai sokong dia. Dia lupa yg agenda utama reformasi tu nak terajang bn, sekarang bn dah tumbang. Dia kena belajar juga dari najib utk lebih bersederhana... wasatiyyah! Kahkahkah. 
on BELI JET PRIBADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/11/18 


------------------

PAK SHEIKH BELI JET





PAK SHEIKH 

BELI JET
Tt dan tok sheikh jauh level. Langit dan bumi. Tok sheikh tarannumnya sdp d dgr. Pak tt bagi salam pun tajwid tak betol. Pak sheikh boleh pergi turki hongkong bagi ucapan dewan besar, pak tt bg ucaptama sebesar master bedroom je. Pak sheikh gadai rumah dpt 4m tlg deposit kempen, pak tt tak sanggup gadai umah pasai anjingku nak tidur di mana !!! Kahkahkahkahkah. on 
BELI JET PRIBADI
Publish | Delete | Spam
Nole
on 9/11/18


--------------

SUMBAT CEPAT



SUMBAT CEPAT

Haji Najib ni makin lama bebas ..makin pelik perangai ..untuk elak dia jadi gila ..elok cepat disumbatkan dia dlm penjara. Nak tanya boleh ..si cantik ayu Kak Ros mana ..datang bulan ke ..Lama tak nampak? on
 SUSAH NAK CARI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 3:14 PM



-------------------

SEKETUL DAGING BABI





SEKETUL DAGING

BABI
Songel tu ape? Yang kepit² tu ke.. on 
MAT SONDOL
Kluangman
on 9/9/18

Cuba terke plak ..ngapa parti makan babi MCA kalah di Balakong.. walhal parti suci islam dah masukan dua tiga ketul daging kerbau balau dalam lauk babi mereka.. kerbau tu siap Tuang Guru Shahibul Hikayat No.2 Teralim Dunia Haji Hadi yang semelih.. .. 
on MAT SONDOL
panglimo potaseh
on 9/9/18
Cuba kita terai terke ngapa parti Islam kalah di Sri Setia ..Walhal parti islam dah balon bontot minah lesbian sari sebelum buang undi ..patut tuhan hepi dan menangkan parti islam supaya byk lagi bontot boleh di balon. 
on MAT SONDOL
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/9/18




--------------

TAK CAYA TT




TAK CAYA TT
Aku dah tak percaya TT ni lagi..
perut dah kenyang nih.. on 
LUBANG PICAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/10/18i


-----------------

SUSAH NAK CARI







TOK AJI

MENGAPA 

SEKARANG BARU

NAK DEDAH

DOKUMEN?



Najib tunjuk dokumen duit dalam akaunnya dari 'putera Saudi'


Tuan Haji Najib mendedahkan beberapa dokumen yang didakwa akan membersihkan namanya di tengah-tengah pertuduhan terhadap beliau.
Najib memuat naik salinan sepucuk surat pada hantaran Facebooknya yang dikatakan daripada putera Arab Saudi, Putera Saud Abdulaziz Al-Saud dan dokumen mesej "Swift" antara bank.


HANG NAK TAU

DULU SURAT NI

DI CARI CARI 

TAK JUMPA 

TERSIMPAN

DALAM BIRKIN

TAK TAHU 

BEG BIRKIN

YANG MANA

TOK AJI

TU PASAL JANGAN

BELI BANYAK BEG

SUSAH NAK CARI

KAH KAH KAH


-----------------------

BELI JET PRIBADI






BETUL TEPAT

WAJIB SOKONG



Kikis sikap pertahankan pemimpin mencuri, kata Anwar

Anwar Ibrahim menyeru rakyat supaya mengikis sikap mempertahankan pemimpin yang melakukan kemungkaran biarpun mempunyai pegangan agama dan budaya yang sama.

Beliau berkata rakyat seharusnya bijak membezakan baik dan buruk dalam mempertahankan seseorang itu dan bukan berdasarkan faktor bangsa, budaya dan agama yang sama


TOK SHEIKH

NAIK JET 

CUKONG

GI KEMPEN NI

RASUAH KE 

TAK RASUAH?

SAJE TANYA

MANA TAHU

TOK SHEIKH 

DAH BELI

JET PRIBADI

KAH KAH KAH


------------------------

BERITA BODOH








INI BERITA

BODOH 

MUSTAHIL

KERUSI INI


Mansor nafi beri Anwar laluan di Nibong Tebal

AHLI Parlimen Nibong Tebal Mansor Othman menafikan mesej yang tular di aplikasi WhatsApp bahawa beliau akan mengosongkan kerusi Parlimen itu bagi memberi laluan kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim bertanding pada pilihan raya kecil (PRK).

“Mesej itu tidak betul. Saya nafikan akan melepaskan kerusi Nibong Tebal. Saya tidak akan melepaskan kerusi Nibong Tebal,” katanya ketika dihubungi, hari ini.


MESTI LAH

KERUSI

NURUL ATAU

WAN AZIZAH

TANDA CINTA

KASEH SAYANG

DAN

SETIA KEPADA

DASAI

KAH KAH KAH

------------------

16 SEPTEMBER DIMANA MELEPAK?


BOBOLEEH


16 SEPT AHAD MALAM
HANG BERENDUT DIMANA?

Mana nak sambut Hari Malaysia 16 sept ni? Datang lah ke Bobo KL, Bangsar. Jam 8 Malam Kita layan standup comedy tema . Kita ketawa sambil mengenal Malaysia Baharu.








----------------------

KELUARGA BAHAGIA






KELUARGA 

BAHAGIA
Segala macam kebaikan dan kejayaan dikatakan bermula dari rumah. Sebab tu lah kot Anwar gedik tak sabar2 nak jadi PM. Akan ada 3 beranaklah nanti dalam parlimen; suami, isteri dan anak. Jgnlah kecam Anwar, Pak Sheikh ni cuma nak praktikkan TEORI KELUARGA BAHAGIA. Satu keluarga bahagia mentadbir negara akan bahagiakan seluruh negara dan rakyat. Semoga kita semua BAHAGIA dan berjaya. Amiin Ya Robb. on SEMUA DIGENDONG
Anonymous
on 9/10/18


------------------

SEMUA ADA MAKNA





DALAM TUKARTIUB

SEMUA ADA MAKNA

Haha.. Tak mampu hadam atau lambat pikap, jgn baca tukartiub. Kelak ko akan jadi kapiaq gitu ja. Acute sense of urgency sgt² ditagih jika minat utk teruskan membaca TT. Jgn bersedih jika gagal memahami. Kerana dlm TT, ianya sama cara belajar ilmu tauhid. Dgn membaca bersungguh² pun, kepahaman akan mudah dihadam jika ilmu hikmah" dibuka. 
Banyak² refer kelas Wan Hizam di Youtube. Tak perlu degree PhD utk paham TT, tukang kebun pun boleh baca jika ilmu laduni dibukakan. Tukartiub utk org level "the goat" saja. Terus terang gua royak, Anwar Ibrahim pun blom sampai level ni. on 
BACA DENGAN TELITI
Publish | Delete | Spam
Enculez Vous
on 9/11/18



----------------------

WAT IS THE BEKUSE



APA DAH JADI 

Cuba cek logo TMJ difb beliau, kalau dgn mata kasar tak nampak tapi slo-slo kelihatan lambang T mcm bayangan crusader. Tak sengaja rekabentuk tapi mesti dihalusi supaya tidak memberi persepsi tersilap tafsiran. Kena mintak pandangan pakar2 ugama ni. on 
WHAT IS DE BEKAUSE
Anonymous
on 9/10/18
Bhai TT... Takder pekdah nak intip keluarga Temenggung.... buang masa.... buat rugi bayar OT ja.... tak untung sekupang pun... Hahaha... Keluarga Temenggung yang perasan konon memang Soltan.... on
WHAT IS DE BEKAUSE
C++
on 9/10/18
Wakakakaakaakaka...nk gelak ke nak sindir nie. Dua beranak tu nk bawak negeri jd negara ke...atau perasan je tu...wakakakaa on
 WHAT IS DE BEKAUSE
Anonymous
on 9/10/18

Cia nik abduh? on 
WHAT IS DE BEKAUSE
Publish | Delete | Spam




------------

KERUSI EMAK DAN ANAK





PASTI KERUSI

EMAK & ANAK

Kau x tau, tp nak spekulasi jg. Diam sj lah. Baik kau fokus serangan kau terhadap umno warlords korup yg masih bebas dan cakap besar..... on BERKORBAN UNTUK KASEH SAYANG
Anonymous
on 9/10/18
Kami menyokong PH,tapi kami menolak pembaziran.. Harap TT usulkan menjadi slogan untuk tendang nuar dalam PRK. on BERKORBAN UNTUK KASEH SAYANG
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 9/10/18


Siapa pulok gedebe yang nak kosongkang kerusi untuk Tuang Rafizi kita ..katakang bila dah kosongkang kerusi PH kaloh pulok ..kang ..kang on BERKORBAN UNTUK KASEH SAYANG
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/10/18 l


---------------

TOK GOPOH

'





TOK GOPOH
demokrasi ala tok gopoh, 
exclusive utk dirinya sahaja. on 
BERKORBAN UNTUK KASEH SAYANG
Publish | Delete | Spam
yeop_sepet
at 4:26 PM
tok gopoh dgn mat songel nie sesumpah,kaler peberet depa nak tukor adalah kaler rainbow. hahahaha on 
TUKANG KARUT




 ----------------