.

Ahad, 21 Februari 2016

TERIMA KASEH DARI SAHABAT MAT SABU


 


RM 70,325

DITERIMA

TERIMA KASEH

SEMUA BERITA

MAT SABU



FITNAH
Porrah ras Abu... Fitnah kan orang itu ini wat fitnah, bagi 
sikit faktatang mana fina Abg mat sabu on BERITA MAT SABU JUMAAT 19 FEB
Publish | Delete | Spam
Nazrio Dond DoLLa
at 7:44 PM

SASARAN
Insyaa Allah akan mencapai sasaran ...... 
on PETANG AHAD - SAHABAT MAT SABU
Anonymous
at 6:40 PM

PENJILAT
Maka berkata dan berkokoklah penjilat najib....
keluarkan nama penderma......kita takut nanti antara pendermanya yahudi
.....kah kah kah on SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/21/16

UPDATE
Minta sentiasa update kutipan terkini supaya ramai yang 
boleh membantu on SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/21/16

SUMBANG
Tuan tt.kalo aku nk sumbang kan sikit aje
dlm rm 2.60 blh ke tuan?DUIT xla byk tu yg sikit tu blh la..
cmne tuan tt blh ke x..isk isk on BERITA MAT SABU JUMAAT 19 FEB
Anonymous
on 2/20/16

 HERO
Mat Sabu ini HERO SAPUMAN itu BON BON
Mana nak sama on BERITA MAT SABU JUMAAT 19 FEB
Anonymous
on 2/19/16

BERJUANG
klu kita sendiri tak mampu berjuang,
 sekurang2nya bantulah org yg berjuang bg pihak kita.
 jk tidak lebih baik pergi mampos sj! 
on LAGI BERITA MAT SABU
Anonymous
on 2/19/16

AMIN
amin.....laju lagi...kita buktikan. 
kita rakyat Malaysia yang bijak
...bukan bahlol n bangang on 
BERITA MAT SABU JUMAAT 19 FEB
usop ali
on 2/19/16

TAHNIAH
Tahniah pd semua sahabat abg mat sabu..... 
Abg mat jgn risau
....kami tk biarkan bang mat muflis. on 
BERITA MAT SABU JUMAAT 19 FEB
Anonymous
on 2/19/16

TIONGKOK 
minta kwn2 tiongkok translate kan..
sejarah mbuktikan, kalo tak
kerana china, tanah melayu 
dah lama mkn tom yam kong..
ketuanan umno adalah ketuannan british
..so mana2 melayu yg join umno
shj akan dibela..tapi melayu2 
yg tak join bole dikira sbg haiwan
 sembelihan mengikut 
surat dari tuan presedin penasihat.. 
on SAHABAT MAT SABU - MEDIA CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/16

BELUM GAJI 
Gue belum dapat derma lagi...belum gaji!!! 
on LAGI BERITA MAT SABU
Bagero lu
on 2/19/16

BANK 
bank in lagi sahabat.. 
on LAPORAN SAHABAT MAT SABU

MAY BANK

5642 5857 6644

-----------

DEWAN KOSONG








TOHMAH?

FITNAH KE?

ATAU BETUL?
 

MAJLIS 40 TAHUN NAJIB HAMBAR, TAWAR DAN BANYAK MEJA KOSONG


Malam ini berlangsung majlis meraikan penglibatan Najib Razak selama 40 tahun dalam dunia politik di PWTC, Kuala Lumpur.

Sayangnya, melalui gambar-gambar yang dibekalkan  oleh "Spy Leman" kepada saya, didapati majlis yang sepatutnya begitu bermakna bagi Najib, telah berlangsung dengan begitu hambar, tawar dan kira-kira 60 peratus daripada kira-kira 2,000 jemputan tidak menghadirkan diri.

Malah, salah satu gambar memperlihatkan Najib sedang berucap yang di depannya menunjukkan lebih banyak meja kosong daripada yang dipenuhi hadirin.

Apa sudah jadi?

Saksikanlah gambar-gambar yang disiarkan ini sebagai satu lagi inspirasi perubahan. (20/02/2016

KAH KAH KAH

woit 
jangan sebar fitnah
jangan buat tohmah
1- dewan kosong kerana gambar 
diambil lepas sembahyang subuh
2- dewan kosong kerana banyak 
tamu sedang terberak
3- dewan kosong kerana bik mama
sedang  buat show diluar
4- dewan kosong kerana gambar
ini dewan yang lain
5 - dewan kosong kerana tamu
keluar terkentut
6- dewan kosong kerana banyak tamu
peri sambut bangla di klia
7- dewan kosong kerana dewan 
sebelahKJ ada buat program

KAH KAH KAH
RAKY
LAGI 


---------------

SAMAN LAGI







SETUJU

SOKONG

SAMAN LAGi


PDRM tetap dengan cadangan naikkan kompaun trafik

MARANG - Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan meneruskan cadangan menaikkan kadar kompaun maksimum sebagai satu usaha menurunkan statistik kemalangan jalan raya maut yang meningkat sepanjang tahun.

Pengarah Jabatan Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam (KDNKA) Bukit Aman  Muhd Fuad Abu Zarim berkata pihaknya kini sedang meneliti proses bagi tujuan itu termasuk pindaan dari sudut perundangan sebelum ia dilaksanakan selewat-lewatnya hujung tahun ini.

Tanpa menyebut jumlah kenaikan kadar kompaun berkenaan, beliau berkata sudah tentu ia akan melalui proses perundangan kerana sebelum ini kadar bayaran maksimum RM300 yang ditetapkan merupakan sebahagian daripada Seksyen 120 Akta Pengangkutan Jalan 1987.


KAH KAH KAH
petronas tak ada duit
sawit tak ada harga
mata pencarian utama
pastilah saman

KAH KAH KAH
---------------

HAIKU MELAYU






HAIKU MELAYU
Haiku - Long Malay ParaVersion...kohkohkoh.. Melayu.. Puisi berdegar2.. kalo ko kene kurung.. nak tunggu sekor lagi Tukar Tiub..tunggulah 50000 tahun lagi tuan... Skrg 1000 Anwar Ibrahim dah pi kemana?? 
Kalo Anwar terpenjara, 1000 Anwar akan muncul. Baru setahun bro... mana 10 Anwar?? Mana 100 Anwar?? Melayu ni.. bab sembang.. mmg power. Hakikatnya kita duduk di lapisan ketiga je. Rata2 di lapisan pertama iaitu lapisan kulit lagi.. bila diberi pencerahan pun,,x boleh tembus lagi ke lapisan kedua.. 

India Cina dah jauh kedepan di lapisan kelima. Sbb mereka ditindas, dianggap kaum pendatang, mereka lebih tahu erti berusaha sendiri. Mereka tidak reti mengharapkan tuhan lagi untuk mengubah nasib mereka. Tuhan ada pun, dia lebih syok dgn kerjaNya sendiri dari mempedulikan nasib manusia. Kita ni, walaupun otak cetek, tuhan dah bagitau, nak berubah, usahalah sendiri dan Dia tidak akan mengubahnya jika kita tidak mahu berubah. Kita pula berbuat2 pekak badak seolah2 tuhan itu khadam kita. on BACA PUISI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/21/16





-----------

MENJIMAK SOTONG





FACE BOOK


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
























jimak ini apa

mencandat

sotong ke?

menjimak

sotong?



----------

BERSETIAKAWAN DENGAN MILO SUAM




SETIAKAWAN

Salam Reformasi..
Mahkamah Tinggi Kota Kinabalu telah jatuhkan hukuman penjara 2 tahun ke atas Blogger Milo Suam semalam.
Sdr Yusuf Al Siddique Suratman yg dikenali dgn nama Milo Suam kini berada di Sabah.
Oleh itu atas semangat solidariti perjuangan untuk Blogger Milo Suam, maka kami merayu agar kita sama2 membantu beliau dgn menghulurkan sumbangan terus ke acc Mayban - 151445100358 - Yusuf Al Siddique. Sekian. Terima kasiYusuf LettermanrSri 'juju' Liana Osmansman‪#‎BebasMiloSuam‬

------------------

PETANG AHAD - SAHABAT MAT SABU







SETAKAD INi

TERKUMPUL

RM 70,325

TERIMA KASEH



MAY BANK

5642 5857 6644


-----------