Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 6 Mei 2012

LAGI PERCUBAAN JUAL CANDU - KALI INI TOKAN BESAR




TOKAN BESAR MULA MENGEDAR CHANDU




DARI FACE BOOK:
Razali Abd Ghafar
about an hour ago
On your timeline


kalau anda jumpa pengerusi fatwa kebangsaan apa anda akan tanya pada beliau? soalan aku pertama ialah apa hukumnya menyalahguna dana awam utk kepentingan diri dan keluarga..

TOKAN JUAL CANDU BUAT ORANG MELAYU KHAYAL




TOKAN BESAR JUAL BERAS JATI







TOKAN BESAR PENJUAL CANDU

Sebenarnya Mufti kepala buto Syaitan ini nak cakap berbanyak terima kasih kepada Najib dan Rosmah kerana menaik tarafkan jawatan mufti yang sekarang sama taraf dengan ahli Exco. Buat apa naik taraf mufti? Mufti mana ada sama taraf dengan ahli Exco yang dipilih rakyat? Siapa yang pilih mufti? Rajah Gopal!!! Jadi jangan nak tipu rakyat! Mufti Pemalas tiada taraf langsung.

Hanya pandai berbahasa Arab. Itu saja yang kamu tahu. Tauke-tauke kafir yang makan babi jauh lebih mulia daripada kamu Mufti Upahan! Tauke-tauke kafir yang makan babi dapat memberi pekerjaan kepada orang ramai manakala mufti-mufti hanyalah free loaders yang meminta sedekah melalui wang zakat. Naik taraf mufti hanya membazirkan wang rakyat sahaja kerana sekarang kita pembayar cukai terpaksa membayar lebih kepada mufti.

Buat apa bayar mereka ini mahal-mahal? Mereka hanya pandai berbahsa Arab. Kalau mereka ini menjadi Tour Guide menolong pelancong asing daripada negara Arab melancong di Bukit Bintang, ada faedah juga untuk ekonomi negara. Mereka ini hanya menjadi beban kepada rakyat Malaysia sama seperti Rajah Gopal dan kerabat Free Loaders. PTUUUIIIIH UNTUK SEMUA MUFTI MALAYSIA!!!!!!
By KURANGKAN GAJI SEMUA MUFTI !!!!! on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

Tengok TV semalam (saya dah lupa samada Rancangan Tipu Malaysia atau Tipu 3). UMNO juga memperalatkan ketua Sami Buddha. UMNO paksa ketua sami Buddha membuat kenyataan sempena Hari Wesak suruh ketua sami Buddha mengutuk peserta-peserta Bersih 3.0. Jadi UMNO bukan sahaja memperalatkan agama Islam. Sekarang mereka juga memperalatkan agama Buddha. Manakala agama Kristian dipergunakan untuk menakut-nakutkan orang Melayu.

Agama Yahudi pula digunakan oleh UMNO untuk menyatukan orang Melayu. Jadi bro Isham memang betul. Agama telah dijadikan candu oleh rejim UMNO untuk memperalatkan rakyat Malaysia terutamanya orang-orang Melayu yang terlalu ketagihkan agama. Komunis lagi jujur. Di negara kuku besi China, pemerintah tak perlu guna agama untuk memerintah secara kuku besi.

Jadi UMNO memang jauh lebih teruk dan laknat daripada komunis kerana UMNO terpaksa mempergunakan agama untuk menipu orang ramai. Kepada MUFTI SYAITAN UMNO saya bagi middle finger saya dan ucapan KEPALA BUTO ENGKAU MUFTI OI!
By AGAMA CANDU ARABIA on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

BANGUN LAWAN TOKAN

Nabi Muhammad saw sendiri pun menggulingkan kerajaan musyrikin mekah. Mencontohi perbuataan Rasullah saw adalah sunnah kepada umat Islam, oleh itu perbuataan menggulingkan mana-mana kerajaan yang zalim,menyeleweng,korup,menindas,menipu dan pelbagai lagi yang buruk adalah menjadi sunnah dan kewajipan kepada umat Islam untuk melakukannya. Menyokong mana-mana kerajaan yang sebegini adalah haram. Pro_Pembaharuan go fucked and sodomized your mother or sisters
By Anonymous on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

Nampak ular dalam semak nampak ulamak, ketuk kepala ulamak dahulu sebab ulamak jauh lebih merbahaya daripada ular dalam semak kerana semua ulamak adalah hamba abdi Rajah Gopal dan bendaharanya Tun Mamakthir.
By ULAMAK = ULAR DALAM SEMAK on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

ANAK MUDA MELAWAN TOKAN



HOI TIM TUKAR TIUB! RAJAH GOPAL PAHANG (YANG KALAH JUDI DI LONDON TAK NAK BAYAR SURUH RAKYAT MALAYSIA DAN SELALU BERBINI MUDA) BERTITAH LAGI. KALI INI BERTITAH PASAL BERSIH 3.0 TOLONG BUAT ULASAN SEGERA SEBAB I TAK SABAR NAK DENGAR ULASAN TUKAR TIUB TENTANG SANG RAJAH GOPAL PAHANG INI.
By RAJAH GOPAL PAHANG on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

hisam..di dalam hutan rompin pahang ada pemberian my cad kepada pendatang kemboja...di sana ada bangunan dan pegawai jpn yang bertugas...mintak tolong dapatkan maklumat lanjut... saya cuma kerja pemandu jpn
By Anonymous on TOKAN JUAL CANDU - MAHU UFTI LAGI on 5/5/12

ORANG RAMAI TIDAK KAN BERKOMPROMI JIKA PILIHAN RAYA MENIPU





DUA EKOR MERANCANG UNTUK PENIPU






RAKYAT TAK AKAN BERKOMPROMI

GUA MUSANG 4 Mei - Rakyat, pengundi dan orang ramai tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang berniat menipu di piliahnraya yang akan datang. Ini adalah janji 300 ribu warga Malaysia tua dan muda yang turut sama dalam perhimpunan Bersih 3.0, Sabtu lalu.

Orang ramai berkata, rancangan untuk menipu dalam pilihan raya jelas tidak menghormati keputusan rakyat.

Apa yang berlaku pada perhimpunan Bersih 3.0 itu menunjukkan niat orang ramai untuk menentang rancangan penipuan yang telah disusun dan diatur.

Orang ramai mencabar United Malays National Organisation agar bersaing dalam saluran piliha raya tanpa menipu.

"Kalau anak jantan bersainglah di peti undi. Jangan menipu. Jangan beri kad pengenalan pada Bangla. Jangan beri kad pengenalan pada Mat Indon. Kenapa pekerjqa parti tidak boleh memereksa kad pengenalan?"



KERAJAAN TIDAK AKAN BERKOMPROMI
- meloya

GUA MUSANG 4 Mei - Kerajaan tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang berniat menggulingkan kerajaan yang dipilih oleh rakyat seperti dalam perhimpunan Bersih 3.0, Sabtu lalu.

Najib Razak berkata, tindakan pihak terbabit jelas tidak menghormati keputusan rakyat dan undang-undang negara sehingga tercetusnya ketegangan serta mengganggu-gugat keamanan yang dikecapi selama ini.

Menurutnya, apa yang berlaku pada perhimpunan Bersih 3.0 itu menunjukkan niat pihak pembangkang hanyalah untuk menggulingkan kerajaan melalui demonstrasi jalanan.

Najib yang juga Pengerusi Barisan Nasional mencabar pembangkang agar bersaing melalui saluran pilihan raya.

"Kalau anak jantan bersainglah di peti undi. Saya tidak nafikan ada sedikit sebanyak kekasaran oleh polis tetapi ia boleh dielakkan jika mereka hormati undang-undang.


sila layari radio bangsar utama:




LAWAK BODOH HARI AHAD 6 APRIL 2012



KOMENTAR TUKAR TIUB


ini adalah cara untuk menakut nakutkan orang melayu
ini untuk memastikan orang melayu terus bodoh
ini untuk memastikan orang melayu berjiwa hamba
ini untuk memastikan orang melayu ditambat hidung
ini untuk memastikan orang melayu tak sokong pakatan

ini kempen last kopek dari gerombolan
ini kempen buat cerita hantu lepas itu jual tangkal
ini kempen nak takutkan melayu dengan china

SILA TANYA
masa pemimpin gerombolan
buat duit kaya raya napa tak ingat melayu
mengapa tak kongsi kongsi dengan melayu
mengapa rembat untuk kroni anak dan bini

sekarang daj nyawa nyawa ikan baru sedar
bak kata mat saleh... too late bro.. you are in the shit
padan muka kah kah kah









UMNO LUMPUH MELAYU LENYAP
- meloya

JASIN 5 Mei - Hak-hak istimewa orang Melayu akan lenyap jika usaha pihak tertentu untuk melumpuhkan UMNO tidak dihalang.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Mohd. Ali Rustam berkata, orang Melayu kini menghadapi tekanan dan cabaran paling hebat, lebih-lebih lagi ada usaha untuk melenyapkan UMNO daripada terus menjadi tunjang pemerintahan negara.

''Apabila UMNO lenyap, kekuatan politik orang Melayu juga akan terhapus. Semua orang tahu, perjuangan menjaga hak-hak orang Melayu merupakan tanggungjawab utama UMNO sejak dulu kini dan selamanya.

''Oleh itu menjadi tanggungjawab orang Melayu untuk terus mempertahankan UMNO daripada lemah kerana tidak mustahil segala hak keistimewaan kita akan lenyap.

''Saya minta orang Melayu bersatu memperkukuhkan UMNO kerana itu sahaja kekuatan politik mereka untuk terus memegang tampuk pemerintahan negara," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...kah kah kah..

kah kah kah...TERGOLEK DOG KETAWA.... kah kah kah...

woit... MACAM MANA BOLEH BERLAKU?.... kah kah kah...

kah kah kah...GEROMBOLAN INI UMUR BERAPA?... kh kah kah..

kah kah kah...MANUSIA MELAYU INI DAH WUJUD 5 RIBU TAHUN.... kah kah kah..

kah kah kah...YANG AKAN LENYAP GEROMBOLAN.... kah kah kah..

kah kah kah...YANG AKAN LENYAP MAT MONGOL...kah kah kah...

kah kah kah...YANG AKAN LENYAP BIK MAMA... kah kah kah...

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP RAZAK BAGINDA.... kah kah kah

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP MAHAFIRAUN.... kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP PEROGOL AMAH...kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP PEROGOL KANAK KANAK...kah kah kah

kah kah kah...YANG AKAN LENYAP PENIPUAN.... kah kah kah..

kah kah kah....YANG AKAN LENYAP PENIPUAN DALAM PILIHANRAYA...kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP KONTREK JUNKIES... kah kah kah..

kah kah kah..YANG AKAN LENYAP TUKAR JUAL KONTREK.... kah kah kah...

woit..PASTI AKAN LENYAP IALAH UTUSAN MELOYA.... kah kah kah

woit...MUSTAHIL MELAYU AKAN LENYAP.... kah kah kah..

NOTA:
di selatan siam ada melayu
di indon ada melayu
di filipina ada melayu
macam mana melayu akan lenyap
kah kah kah


sila layari radiobangsar utama:






SAHEH - ADA BANGLA DAN INDON TERLIBAT SAMA




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA YANG IKHLAS CAKAP INI SAHEH.... kah kah kah..

kah kah kah..MEMANG ADA MAT BAGLA YANG BERDEMO SAMA... kah kah kah..

kah kah kah.....GAMBAR DI BAWAH INI BUKTI YANG SAHEH... kah kah kah


INI BUKTI YANG AMAT SAHEH




IKHLAS DEDAH PENGLIBATAN PENIAGA ASING DALAM PERHIMPUNA BERSIH 3.0
- meloya

KUALA LUMPUR 5 Mei - Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas) mendedahkan perhimpunan Bersih 3.0 yang mengakibatkan huru-hara di ibu negara minggu lalu, bukan sahaja didalangi anggota pakatan pembangkang malah turut disertai peniaga-peniaga warga asing.

Presidennya, Mohd. Ridzuan Abdullah berkata, kumpulan warga asing dari Indonesia dan Bangladesh itu dilihat memakai baju kuning Bersih 3.0 dan turut sama menyertai perhimpunan haram di sekitar Dataran Merdeka.

Jelas beliau, selain daripada menyertai perhimpunan yang mengakibatkan pelbagai kerosakan harta awam itu, peniaga-peniaga terbabit turut dikesan mengambil kesempatan menjaja semasa demonstrasi tersebut.

"Saya telah menghantar wakil dan dia mengakui melihat ramai peniaga warga asing di dalam perhimpunan itu.








APA ITU RABU : RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:
www.radiobangsarutama.blogspot.com

pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus
tentang bersih

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini


dari rabu akan berkumnadang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali lagu mat bunga
sesekali lagu mat jiwang

NOTA:
untuk mengiklankan program
untuk berhubung
untuk membuat bantahan
untuk memberi komen
untuk mengutuk
untuk mencaci
untuk membodek
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com









jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE






KEKUATAN KAUM BURUH - INI BUKTI SAHEH!




KOMENTAR TUKAR TIUB

kaum buruh selalu dihina
mereka dibayar dengan gaji yang murah
mereka dikatakan tidak ada kelulusan akademik
mereka duduk di kawansan murah yang berasak asak
mereka tinggal dalam rumah yang sempit

anak anak mereka gelandangan
isteri jual kueh untuk tambah pendapatan
hidup mereka sesak dan susah

lihat klip dibawah ini
inilah tanda kekuatan kaum buruh
ini bukti kekuatan mogok
inilah bukti bahawa yang mengerakkan negara
yang membangunkabn negara
yang membanting tulang untuk negara ialah kaum buruh

tapi mereka bekerja untuk kaum kapitalis
kaum kapitalis jadi kaya raya
kaum kapitalis bayar gaji rendah
gaji murah
towkay untung banyak
inilah cara kaum kapitalis buat duit

pemandu lori adalah buruh terkuat
pada tahun 1996 di peranchis pemandu kontena mogok
pada tahun 2010 di peranchis pemandu kontena mogok lagi
kerajaan peranchis amat takut
kerajaan peranchis terpaksa akur
dengan semua tuntutan pamandu kontena

bila pemandu kontena di peranchis mogok
seluruh eropah terhenti
semua jalan jam di eropah
inilah buktinya kekutan kaum buruh

MOGOK DI KLANG
apa yang sedang berlaku di klang hanya permulaan
pemandu kontena kita belum merasakan kuasa mereka
bila mereka sedar yang mereka berkeupayaan mereka
bila mereka sedar kekuatan mereka
maka kita lihat mat mongol akan gelabah
kita akan lihat gerombolan gelabah

bila pemandu kontena sedar kuasa mereka
sama saperti yang dirasakan oleh pemandu kontena di perancvhis
kita akan lihat:


gaji mereka naik
mereka akn mendapat keselesaan
mereka akan dihormati

salut untuk pemandu yang berani
teruskan mogok
luaskan mogok

GEROMBOLAN GELABAH
lihat gerombolan akan gelabah
lihat media akan mula buat cerita menipu
lihat utusan akan mula buat fitnah
akan muncul berita mogok ini ditunggankan oleh pakatan
mongok ini diguankan oleh pembangkang
atau jangan politikkan mogok ini

sedarlah bahawa mogok ini
sama saperti demonstrasi
sama seperti bersih
hanya pemandu ini lebih gigih
kerana yang mereka tuntut ialah upah yang lebih

jadikan mogok budaya kaum buruh
jadikan mogok senjata ampuh
bila ini bermula
makan inilah tanda gerombolan akan tumbang!

NOTA:
anak muda
anak muda mahasiswa
kaum pelajar wajib tunjukkan setiakawan
wajib datang ke klang
bersetikawan dengan kaum buruh



SALUT BURUH YANG MOGOK - KEMBANGKAN MOGOK INI!




TUMBANGKAN KERAJAAN BUKAN SATU KESALAHAN - YANG SALAH TIPU PILIHANRAYA




KOMENTAR TUKAR TIUB

lihat dan baca dibawah
nak tumbangkan kerajaan bukan salah

jangan ditakut takut kan
madey cuba menakut nakut kan orang ramai
dengan penglipur lara nam tumbangkan kerajaan

najib tumbangkan kerajaan pakatan di perak
bukan dengan cara pilihanraya
bukan dengan cara kira undi
ini bukan fitnah
ini saheh

jadi kenapa kita ditakit takut
dengan konsep tumbangkan kerajaan

siang malam nik aziz berkerja nak tumbangkan gerombolan
siang malam hadi berceramah nak tumbangkan gerombolan
siang malam mat sabut berceramah nak tgumbangkan kerajaan
siang malam anwar berceramah nak tumbangkan kerajaan
siang malam tian chua ceramah nak tumbangkan kerajaan
siang malam kit sing kerja nak tumbangkan kerajaan

nak tumbangkan kerajaan ini kerja politik

di amerika ron paul nak tumbangkan obama
di uk ed miliband nak tumbangkan davis cameron

semua bekerja nak tumbangkan kerajaan
yang beza gerombolan guna cara tipu
jangan tipu pilihanraya
jangan menang keran undi bangla
jangan menang kerana undi mat indon

yang ini kita semua marah
yang ini kita buat janji

pasal tipu inilah 300 ribu keluar ke jalan raya
kalau tipu lagi satu juta akan keluar ke jalan raya
ini bukan amaran - ini janji!


ORANG JAHAT RANCANG TIPU





ATUR STRATEJI LUAR BIASA : NAJIB - berita hairan

KUALA LUMPUR: Ahli UMNO diingatkan supaya melipatgandakan usaha dan mengatur strategi luar biasa bagi memastikan parti kekal relevan dan menjadi tonggak membawa negara ke arah mencapai Wawasan 2020.

Kita mesti sedar lebih-lebih lagi di negeri yang kita kalah. Kita mesti buat sesuatu yang luar biasa dari segi strategi, kesungguhan, perancangan, program yang kita laksanakan dan peranan kita dalam media sosial.

“Jangan kita (hanya memberi sumbangan) pada tahap mendatar atau biasa saja. Kalau kita ingin menumbangkan pembangkang di negeri tertentu, kita mesti berusaha lebih daripada biasa. Ini mesej saya dan kita mesti bersatu lebih daripada biasa,” katanya dalam temu bual oleh UMNO Online sempena ulang tahun UMNO ke-66.


http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/



MALAM INI JAM 9.00 MALAM RADIO BANGSAR UTAMA

temu bual dengan dr chin huat
seorang akademik
saorang aktivis ilmuan
saorang intelektul amwan

ahli jawatankuasa bersih

jika ada apa apa soalan untuk saudara chin huat
sila hantarkan sekarang ke:

radiobangsarutama@gmial.com








BILA IBUNYA KENA PUKUL - ANAKNYA NAIK MARAH




SALUT ANAK MUDA BERANI MELAWAN







PERBUATAN KHALID ISMATH ADALAH SATU BENTUK EKSPRESI- mkini

Rentetan daripada tindakan Khalid Ismath yang menulis status di laman sosial facebook beberapa hari yang lepas, empat orang anggota Polis dari Unit Cawangan Khas IPK Klang telah hadir ke rumah Khalid pagi tadi. Status yang dianggap mengecam Polis itu kami kira sebagai satu bentuk ekspresi yang dilakukan bila mana dirinya berada dalam keadaan tertekan dan hiba melihat ibu kesayangan Faridah Abdul yang dizalimi ketika Himpunan Bersih 3.0.

Ibunya terpaksa bermalam lima hari di hospital kerana cedera parah. Sudah tentu sebagai manusia Khalid juga punyai rasa amarah apabila berdepan dengan perkara seperti ini. Lebih - lebih lagi ibunya merupakan warga emas yang hadir ke perhimpunan tersebut hanya untuk melihat kebangkitan anak muda. Malangnya, ia berakhir dengan satu tragedi malang apabila pihak polis mula membuat tembakan gas pemedih mata dan meriam air.

Lantaran itu, Khalid mula bertindak menulis di laman sosial facebook bagi mengekspresikan rasa amarah kepada pihak yang bertanggungjawab. Bagi kami, ia bukanlah satu kesalahan yang besar memandangkan banyak lagi unsur menghasut dalam laman sosial yang masyarakat secara umum ketahui. Kenapa pula tiada dikenakan apa-apa tindakan ?

Atas permintaan Unit Cawangan Khas yang hadir pagi tadi, Khalid yang merupakan Timbalan Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (KAMI) akan menghadirkan diri ke IPK Kuala Lumpur hari ini jam 10 pagi. Kami berharap siasatan dapat dijalankan dengan baik dan berhemah. InsyaAllah.

KHAIRUL NAIM RAFIDI,
SETIAUSAHA AGUNG,
KUMPULAN AKTIVIS MAHASISWA INDEPENDEN (KAMI)


------------------------------------------------------



PENGUMUMAN RADIO BANGSAR UTAMA

malam ini jam 9.00 malam
radio bangsar akan menemu buka
saudara dr. chin huat
ahli akademik
akvis ilmuan
jawatan kuasa pemandu bersih


sesiapa ada soalan
tentang bersih
tentang duduk bantah
sila hantarkan sekarang
kepada :


radiobangsarutama@gmail.com



http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/