.

Khamis, 2 Februari 2017

SIAPA HANG TUAH?...






SIAPA 

HANG TUAH


TRUMP DAN PUTIN








DALAM

HURU HARA

INI BERITA

PEKEMBANGAN

TERBARU

Trump has suggested it could be time to lift them, and has spoken of the potential for a grand deal with Putin. The two leaders spoke by telephone at the weekend and agreed to meet soon.

CIA NSA INTEL

DAN DAN DAN

AKAN PASTIKAN

PROJEK BERBAIK

DENGAN RUSSIA

INI GAGAL

----------------

SANDIWARA ORANG JAHAT







ORANG JAHAT

PADAN MUKA

Bekas pembantu Hishammuddin didakwa

Seorang bekas pegawai khas Tuan Haji Hishammuddin Hussein ketika di kementerian pengangkutan hari ini didakwa atas tuduhan rasuah.
Pertuduhan dijalankan di Mahkamah Sesyen Shah Alam.
Tertuduh, Zailan Jauhari, bagaimanapun mengaku tidak bersalah atas dakwaan menerima suapan bernilai RM80,000 pada Januari 2014.
Zailan dilaporkan bertugas dengan Hishammuddin - yang juga naib presiden Umno - pada Februari 2014.
Dakwaan itu membabitkan tender bagi dua syarikat membersihkan sekolah yang terletak di bawah kementerian pendidikan.
SATU LAGI

SANDIWARA

NAK TUTUP

KES NAJIB

CURI DUIT



----------

GADUH JANGAN TAK GADUH






PENJUAL KERETA

AMERIKA-CHINA

GADUH CARI 

PASARAN

DI MALAYSIA

PENJUAL AGAMA

GADUH CARI

PASARAN


GADUH JANGAN

TAK GADUH

SENYUM PETANG INI





KALAU 

BIK MAMA

NAIK BASIKAL
BIK MAMA

AKAN SLIM

MACAM ZIANA

MAT MONGOL

AKAN TERKAM












-----------------

SATU LAWAN SATU PRU14





PRU14

SATU LAWAN

SATU

INI SATU MIMPI

INI BERKHAYAL

INI ANGAN2

INI MIMPI

BODOH

TAPI ANGAN2

TAPI MIMPI

TAPI KHAYAL

BUKAN SATU

JENAYAH

INGAT

PRU13

PARTI ISLAM

ABANG ADIK

DALAM PAKATAN

TAPI MASIH

ADA TUJUH

KERUSI LAWAN

TIGA PENJURU

INGAT

KOTA DAMANSARA

INGAT 

SUNGAI ACHEH

INGAT APA

PERANAN

HAJI HADI



---------------

AWAS BERJAGA JAGA - TRUMP SEDANG BERKUASA





TRUMP

SEDANG

MENGHURU

HARAKAN

DUNIA KITA

WASPADA

JAGA JAGA


Trump administration 'officially putting Iran on notice', says Michael Flynn
The Trump administration has said it was “officially putting Iran on notice” in reaction to an Iranian missile test and an attack on a Saudi warship by Iranian-backed Houthi rebels in Yemen but gave no details about how Washington intended to respond.
The threat was made on Wednesday by the national security adviser, Michael Flynn, in his first public statement since taking office.
Ali Vaez, an Iran expert at the International Crisis Group in Washington, said: “It’s either an empty threat or a clear statement of intent to go to war with Iran. Both are reckless and dangerous ... In an attempt to look strong, the administration could stumble into a war that would make the Afghan and Iraqi conflicts look like a walk in the park.”

DUNIA

KACAU BILAU

BUKA PELUANG

UNTUK LAHIR

DUNIA BARU












--------------------

BACA LIHAT DAN TUNNGU






MAMAT INI BETUL KE?

http://www.malaysiakini.com/columns/371100
satu kupasan yang cukup menarik, malaysia juga banyak daulah atas nama negara, bangsa dan agama, mempertahankan kemungkaran terhadap rakyat jelata....semua nak duit...terbaik abang tukar tiub...kerja tukar tiub dah tak ada lagi sebab semua dah mula pakai tubeless...pochi khalas kah kah kah on SIAPA MUSUH TRUMP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/17


---------------------

ANNUAR MUSA TIDAK BERSALAH








NAMPAK TAK?

INI SKRIP

SANDIWARA

PASTI TAK ADA

KES RASUAH

MALAON NI

ADA NIAT NAK

TAJA TIM BOLA

BUKAN SATU

KESALAHAN

TAPI KES BESAR

RASUAH 

JUAL BELI HARTA

DI AUSTRALIA

TAK ADA APA2

SIASATAN
Segera siasat saya: Annuar Musa

KUALA LUMPUR - Tuan Haji Annuar Musa meminta agar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan PDRM segera melakukan siasatan terhadapnya berhubung dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa.

Menerusi satu perkongsian dilaman Facebooknya, Ketua Penerangan Umno itu menegaskan beliau sudah bersiap sedia untuk memberi keterangan kerana yakin berada di pihak yang benar.

"Saya cadangkan agar PDRM dan SPRM segera menyiasat seperti yang pernah saya syor kepada Ahli Majlis Mara dalam grup WhatsApp minggu lalu.

MALAON INI

AKAN DISUCI

AKAN DIBERSIH

AKAN MOLEK

UNTUK PRU14

TAK CAYA

TUNGGU LIHAT







---------------------

SATU TREND AMAT BAHAYA









SATU TREND

AMAT AMAT

BAHAYA PADA

KITA SEMUA

RAKYAT M'SIA





Balu Adenan Jadi Calon BN PRK Tanjung Datu

KUCHING  Hajjah  Jamilah Haji Anu diumumkan sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) N.3 Tanjong Datu. Ketua Menteri Tuan Haji Abang Johari Tun Openg membuat pengumuman itu pada sidang media di Ibu Pejabat Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) dekat sini sebentar tadi.  Hajjah Jamilah, 62 merupakan balu kepada Allahyarham 

YB PADAM

YANG JADI

GANTI BALUNYA

INI TREND 

AMAT BAHAYA

BAYANGKAN

KALAU NAJIB

PADAM

PENUH NEGARA

DENGAN BEG

-----------------

CARFI DUIT UNTUK BRIM






FACE BOOK

Suara Rakyat
16 hrs · 
Minyak oh Minyak !!
Awal Januari 2017...Najib anak-beranak bercuti ke Australia, MINYAK NAIK 20 SEN !!!
Awal Februari 2017...Najib & Rosmah senyap2 pergi Indonesia MINYAK NAIK LAGI 20 SEN !!!
NAMPAK TAK.. Duit siapa yang tanggung 'mereka' terbang ke luar negara itu ??!!

Tim Gong Bukan nak hasut, tapi kaum melayu masih tak sedar apa pemimpin tamak tu buat. lama kelamaan apa hasil ketuanan melayu akan lesap di dunia ni..
LikeReply3616 hrs
Mohd Azrai kononnya harga minyak dimalaysia ikut pasaran dunia atau harga apungan....sebaliknya harga minyak ikut harga politik....bila nak pilihan raya tetiba jer harga leh turun...cam jilake....
LikeReply1316 hrs





-------------------

BILA PAS NAK SAMAN SARAWAK REPORT?





BILA NAK

SAMAN?

mr. tt.. jgn dilupakan itik2 skalian alam. bile mau saman sarawak report.. xkan wut diam mcm badak kenyang jer.. saman ke xsaman. saman ke xsaman.. saman ke xsaman.. bila agama dijadikan wayang... kelak kamu akan tersembang.. satu per satu wayang agama tumbang... next tontowi plak dihumban dlm sangkar patin.. kahkahkahkah. on KENYATAAN BERSATU - PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/2/17



--------------

SANDIWARA DITERUSKAN LAGI








INI ARAHAN

SKRIP

SANDIWARA

Najib: Beri peluang Annuar bersihkan nama

Najib meminta semua pihak memberikan peluang kepada ketua penerangan parti itu Tuan Haji  Annuar Musa untuk membersihkan namanya daripada tuduhan salah guna kuasa.
Najib yang juga perdana menteri dilapor meminta orang ramai tidak membuat apa-apa tafsiran atau anggapan sehinggalah proses siasatan selesai.
PARA PEMBACA

NAMPAK TAK?

NAJIB ADA KES

YANG DITAHAN

ANNUAR MUSA

NAJIB BUAT

KENYATAAN

INILAH SKRIP

SANDIWARA

AGAR RAKYAT

LUPA KES NAJIB

CURI DUIT 1MDB

SAPA AGAKNYA

TULIS SKRIP?





-------------