.

Sabtu, 31 Mei 2014

PENCERAHAN PEMBACA



WAHAI
 BANI MELAYU
jujur lah
tengok muka ini
tengok sekali lagi
mata sepet
adakah  ini muka melayu

i rest my case my lord
kah kah kah


Kpd pembaca, apa yang Isham Rais maksud di sini tentang Ridhuan Tee , ialah " Ridhuan Tee telah makan babi, sebelum dia masuk Islam. Dan selepas dia (Ridhuan Tee) masuk Islam, ada kah Ridhuan Tee kena tukar darah kerana telah pernah makan babi ?" on APA CERITA RIDHUAN TEE?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/31/14





---------

HEBAT ANAK MUDA MELAYU




FACE BOOK


'KNOWLEDGEABLE' VS FITNAH
Ini contoh fitnah penyokong asabiah di Facebook untuk memperbodoh Melayu supaya membenci pemimpin DAP.
Sebenarnya, ADUN Seri Delima Rsn Rayer menyifatkan pemimpin dan penyokong Umno yang mengapi-apikan sentimen perkauman di Pulau Pinang belakangan ini sebagai 'Umno Celaka'.
...See More



KOMENTAR
sebenarnya fb ini
milik anak muda melayu
mereka amat benci pada raja
tapi tak berani muncul
tak berani tunjuk muka

tapi mereka memang benci raja
benci free loader

sentimen anak muda melayu
benci raja ini
memang sedang merebak

maka anak muda melayu ini
gunakan yb rayer
kerana yb ini berani
berkata benar
pernah berkata
united malays national organistaion ini cilaka

tahniah
anak muda melayu!




----------

BABI OH BABI




HEBOH HAL BABI
tetiba gas 
naik harga
padan muka
kah kah kah



DNA BABI
Lanchow lah DNA babi korang boleh cari tapi kapal MH370 lebih gedebak dari Bik Mama tak dapat cari pulak! Macam sial aje! on HUKUM MANUSIA
Suku Samdol
on 5/30/14
COP HALAL
nak tanya ckit nie.. bukan kah asalnya Jakim yang bagi cop halal kat company nie.. maksudnya Jakim x check lah masa 1st time bg halal??? Napa sekarang yang duk terhegeh-hegeh pasal kes nie?sepatutnya rakyat kena saman Jakim bukan Cadbury sebab bg Chop HALAL tanpa Selidik... Bak kata pepatah.. Bukan salah ibu mengandung tapi salah bapak x pakai kodom on HUKUM MANUSIA
rebelliuos monkey
on 5/30/14
COKLAT BABI HALAL
itu lah lu kata rasuah haram dah apa dah jadi coklet babi dah halal pulak, secara techinikalnya rasuan jadi halal pulak on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14
NAK DAPAT 73 BIDADARI
1.Rsanya adalah puak-puak JAKIM ini akan masuk neraka kerana isu DNA babi ni!ko bayangkan dah tiga bulan DNA babi ditemui!!baru JAKIM keluarkan kenyataan!!dalam tiga bulan beraparamai umat islam makan coklat haram ni!!! 

2.JAKIM yang keluarkan HALAL!kena sentiasa pantau setiap makanan yang diberi status HALAL terutama dari syarikat kepunyaan puak kapiaq!!bukan dok goyang kaki di pejabat jee! kalau ko takut bertindak atas kepentingan tertentu!!lebih baik ko minta sedekah jee!lebih baik dan afdal dari ko dok permainkan islam!!!! 

3.umat islam ramai juga dok guna akai dikepala lutut!!banyak lagi coklat dan barangan yang dikeluarkan oleh syarikat islam!!tapi depa suka makan barangan yang dikeluarkan syarikat kapiaq!!dah tau puak-puak kapiaq ni memang dah sah jadi ahli neraka!!menipu dan tak kenai yang halal atau haram!! 

4.macam ko la jugak bhaiii!!dok jadi hamba kapiaq jeeee!!! on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14
TAKUT PADA CINA
kah...kah...kah.... takut cina tak pangkah BN di teluk intan..... fuckwak cibai......... apalanchow?......... kah...kah...kah.... on HUKUM MANUSIA
Anonymous
on 5/30/14

INI MUKA CINA
ke
muka melayu
jangan cakap bohong





-------------

PELOBI ANTARABANGSA SAMPAI




 MENGOLAH 
PERSETUJUAN


KOMENTAR

tukar tiub meramalkan
cadbury akan diumum halal

halal?

bagaimana dna babi halal?

diumumkan halal 
kerana lobi kaum pemodal 
lebih besar dari lobi
allah dalam dunia ini

mustahil ada menteri
mustahil ada orang kerajaan
berani melanggar kepentingan 
kaum kapitalis multinasional

syarikat cadbury 
menjanjikan ringgit dan dolar
allah hanya menjanjikan
syurga sesudah mati

lobi kaum pemodal
pasti telah begerak cegas
untuk memastikan dna babi ini halal


APA MAKNA 

HEBOH

DNA BABI

berita  dna babi ini
hanya untuk mengolah persetujuan 
untuk menyediakan dasar
yang berkait rapat
dengan rancangan projek skim kaya
united malays national organisation

ini  sebahagian dari
persediana untuk projek halal hub

heboh heboh dna babi ini
akan melahirkan cadangan
agar setiap kilang pembuat makanan
akan ada ustaz sebagai penghalal

ini bertujuan menyediakan
ruang kerja
untuk graduan
dari jordan
dari moroko
dari mesir
dari pakistan
dari timur tengah

graduan dari timur tengah
melambak lambak
bukan belajar ilmu dunia
tetapi belajar ilmu sesudah dunia
maka inilah peluang untuk mereka
menjadi ustaz dalam kilang

tak caya?

sila tunggu



Analisis produk Cadbury diperolehi Rabu iniBernama | 9:00AM May 31
Menteri berkenaan minta peniaga hentikan jualan dua produk coklat Cadbury yang mengandungi DNA khinzir sehingga analisis diperoleh




---------

BUAT APA YANG MEREKA TAK SUKA




Kangkung muncul di Teluk Intan

Isu kangkung masih menjadi modal penyokong Pakatan Rakyat menyindir Barisan Nasional di Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan.

Insiden di Sekolah Kebangsaan Kampung Bahagia kira-kira jam 10 pagi tadi menyaksikan kekecohan berlaku apabila penyokong BN dan DAP yang dipisahkan hanya lima meter dari satu sama lain oleh dua buah kenderaan pacuan empat ronda bertengkar dan pergaduhan hampir tercetus.

Penyokong BN berang apabila penyokong DAP menggantung kangkung dengan wang kertas RM1 di hujung galah.




KAH KAH KAH

KANG KANG

KONG

BERITA LAWAK






TELUK INTAN 30 Mei - Muhyiddin menegaskan, kerajaan tidak menipu apabila menawarkan jawatan menteri Kabinet kepada Datuk Mah Siew Keong sekiranya calon Barisan Nasional (BN) tersebut dipilih


TELUK INTAN 30 Mei - Muhyiddin menegaskan, kerajaan tidak menipu apabila menawarkan jawatan menteri Kabinet kepada Datuk Mah Siew Keong sekiranya calon Barisan Nasional (BN) tersebut dipilih sebagai Ahli Parlimen Teluk Intan pada pilihan raya kecil (PRK) kawasan itu, esok.

 Muhyiddin Yassin berkata, tawaran oleh Perdana Menteri kepada Presiden Gerakan itu juga bukan satu gimik PRK sehingga perlu disalah tafsir dan diputarbelitkan, sebaliknya pengundi perlu menerima berita itu sebagai sesuatu yang baik.

Jelasnya, hal demikian kerana memang menjadi satu kebiasaan terdapat wakil dari Gerakan menjadi anggota Jemaah Menteri, namun akibat tiada seorang pun daripada mereka menang sebagai Ahli Parlimen pada Pilihan Raya Umum (PRU) lalu, ‘tempat’ itu kosong.
"Perdana Menteri (PM) kata semalam, kalau Mah (Siew Keong) menang beliau akan masuk Kabinet jadi menteri jaga ini kawasan. Pasti mereka (pembangkang) akan putar belit kata ini rasuah, ini tipu. Perkara ini tidak tipu.


KAH KAH KAH
ingat
macam mana
membaca utusan
kah kah kah


--------

ESOK DI MELAKA







ADAM ADLI

DI MELAKA



Lapangkan hujung minggu ni untuk ke WarungBuku + JalanZink di Warung Seni @ Galvanize Lab, Lorong Hang Jebat (belakang Hard Rock Cafe), Melaka?

PROGRAM 

1 Jun 2014 (Ahad)

3-4 pm: Molotov Koktel (Adam Adli) by Merpati Jingga

5-6 pm: Fotografi - Dare to Shoot 



---------

APA CERITA RIDHUAN TEE?





Usah gusar kesucian tubuh

PUTRAJAYA 29 Mei - Umat Islam yang sudah termakan produk Cadbury mengandungi asid deoksiribonukliek (DNA) babi (porcine) tidak perlu berasa gusar terhadap kesucian tubuh masing-masing.

Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abdul Shukor Husin berkata, mereka tidak perlu menyamak perut, mulut atau menukar darah dan sebagainya kerana Islam bukanlah agama yang menyusahkan umatnya lebih-lebih apabila melibatkan keadaan di luar pengetahuan dan kawalan.

"Dalam hal ini, umat Islam yang telah makan produk disahkan halal sebelum ia didakwa mengandungi DNA babi adalah termasuk dalam kategori keadaan Umum al-Balwa (iaitu keadaan musibah atau kesukaran yang berleluasa dan sukar dielakkan) dan hukum produk tersebut adalah merujuk kepada hukum asal iaitu halal dimakan.



KAH KAH KAH

woit

nak tanya

ridhuan tee

wajib tukar 

darah atau tak

kah kah kah


----------

LAGI BERITA MISTERI






KOMENTAR
kalau  mati dalam
sungai klang mana
mayat?


Suspek bunuh budak perempuan dipercayai mati lemas - Polis

KUALA LUMPUR: Suspek dalam kes bunuh kanak-kanak perempuan berusia 18 bulan, dipercayai lemas selepas bertindak terjun ke dalam Sungai Klang berhampiran lokasi mayat kanak-kanak itu ditemui semalam. »







KAH KAH KAH
woit

satu lagi 

kes misteri 

dulu mh370

hilang

hari ini

pembunuh mati

tenggelam 

dalam

sungai klang

tapi mayat

taraaaak

kah kah kah


----------

Jumaat, 30 Mei 2014

BERITA BAIK UNTUK DYANA






KOMENTAR
bila ketuanan melayu
mula gaduh
dengan ketuanan india
ini tanda
dyana akan menang

Selepas cuba lompat parit, Ahmad Maslan letak kesalahan kepada MIC

 Ahmad Maslan meletakkan kesalahan kepada MIC berhubung isu 150 ahli DAP yang dikatakan mahu lompat parti masuk ke Barisan Nasional (BN) setelah beliau sendiri Rabu lalu cuba melompat parit untuk mengelak disoal media.
Ketua penerangan Umno itu berkata, hanya MIC sahaja yang tahu kejadian sebenar dalam majlis itu sambil menyifatkan ia bukanlah isu besar dalam pilihan raya kecil (PRK) di Teluk Intan.
“Itu diatur MIC yang menjaga tempat itu. Mereka tentunya ada fakta tertentu mengapa mereka mengadakan majlis tersebut. Mereka tahu cerita.


KAH KAH KAH

-----------

SIAPA DALANG BERI RASUAH










FACE BOOK

Roslan Alan added 2 new photos.
2 hrs · 
aku mahukan kepastian..
walau pun ramai yg berkata bahawa ‪#‎HantuRaya‬ ialah dalangnya...





KAH KAH KAH
tak sabar 
menunggu

---------

PROGRAM HUJUNG MINGGU




  BUKU

ADAM ADLI


MELAKA
Lapangkan hujung minggu ni untuk ke WarungBuku + JalanZink di Warung Seni @ Galvanize Lab, Lorong Hang Jebat (belakang Hard Rock Cafe), Melaka?

PROGRAM 

31 Mei 2014 (Sabtu)

3-4 pm: 'Pelacur Kelas Pertama' (Melati Rahim) by Merpati Jingga
4-5 pm: Jalan Zink- the exhibits 
6-7pm: *Persembahan: 'Zink & Warung' by Faiz+Zul 
8-10 pm: *Persembahan: Fazleena Hishamuddin

1 Jun 2014 (Ahad)

3-4 pm: Molotov Koktel (Adam Adli) by Merpati Jingga

5-6 pm: Fotografi - Dare to Shoot 



---------

SIAPA BUDAK INDIA ITU?




SIAPA CUBA RASUAH
fitnah dan rasuah tak ada ruang sama sekali dalam pkr. kepada roslan alan.kamu patut jelaskan siapa calon timbalan presiden yang bagi duit kepada malik hussin,, aku yakin yang bagi duit kepada malik bukannya azmin ali.. jika kamu anak jantan.aku cabar kamu membuat tuduhan yang jelas keatas azmin supaya tindakan undang-undang boleh diambil keatas kamu. on SIAPA BOSS INDIA INI
Publish | Delete | Spam
kijfd
on 5/30/14

SIAPA ANTARA DUA  CALON 
yang menjadi boss
 budak india itu

KUNCINYA
siapa budak india itu
jika diketahui nama budak india itu
maka kita tahu siapa 
bossnya
cari cari 
siapa budak india
yang beri duit rasuah
pada malik husin


----------

LAPORAN DARI MAHKAMAH





FACE BOOK




Mahkamah Tinggi Jenayah 2 @ 29.05.2014
Tian Chua, Adam Adli , Hishamuddin Rais & Haris Ibrahim
constitutional challenge of the sedition act.
 — with



LAPORAN DARI MAHKAMAH

tian chua, adam adly dan hishamuddin rais
dengan bantuan lawyers for liberty
telah mengajukan
permintaan di mahkamah tinggi
untuk melupuskan dakwaan ke atas mereka

peguam pembela telah berhujah hampir 1 jam
mengatakan bahawa akta hasutan 1948 tidak 
mengikut lunas perlembagaan malaysia
nama akta ini  saje 
telah jelas sebagai bukti
bahawa ini akta kolonial

akta ini datang 
dari kerajaan baginda queen elizebeth
akta ini digunakan untuk melawan
rakyat tanah melayu 
yang bangun angkat senjata
pada tahun 1948 apabila darurat diistihar

akta ini tidak pernah 
lulus dari  parlimen malaysia
ini fakta

permintaan telah ditolak

ketika ini ada 8 sosok
sedang di dakwa dibawah akta hasutan:

yb teresa
yb tian chua
safuan anang
adam adly
tamrin gaffar
haris ibrahim
hishamuddin rais
dan
arwah karpal singah

karpal telah didapati bersalah
dan didenda 5 ribu
tidak dipenjara 
kerana memakai kerusi roda

justeru 7 sosok yang lain
akan didapati bersalah dan dipenjara

bayangkan -karpal hanya berkata :

' tidak ada sesiapa lebih tinggi dari perlembagaan'

apa yang karpal dilafaz oleh karpal
adalah kebenaran
tapi karpal didapati salah

yb teresa didkawa hanya kerana
membuat klip video
yang dianggap menghasut
kerana ada watak perempuan gemok
yang mukanya sama saperti muka rosmah

sosok yang lain
didakwa kerana mereka berucap
pada malam 13 mei 2013
di dewan china

isi ucapan mereka ialah
menjemput orang ramai 
turun ke jalan raya berhimpun
didataran merbok untuk menentang penipuan

ucapan mereka menyatakan
bahawa pru13 adalah penipuan
kerana berani bercakap benar
kesemua mereka akan dipenjarakan

FAKTA
kes safuan anang telah berjalan
safuan akan dipanggil untuk bela diri

kes adam adli berjalan minggu lepas
akan dianggil bela diri

kes hishamuddin rais
akan bermula selasa depan

kes tian dan tamrin bulan ogos

kes haris ibrahim belum bermula
masih di mahkamah tinggi

kes teresa sedang berjalan

NOTA
sesiapa yang nak belanja
mereka yang dituduh ini
sila lakukan segera
mungkin sebelum maulud rasul nabi isa
mereka adak pergi bercuti ke sungai buluh

sesiapa ada utang pada mereka
sila langsaikan segera
jangan jadi macam zul nordin
kah kah kah

hidup yang tidak membuat sejarah
adalah hidup yang siasia.... tukar tiub

---------

PROJEK TUKANG TIPU





KOMENTAR

ini tukang tipu

tak perlu dengar


Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menggesa BN dan DAP yang saling menuduh menuduh tentang salahlaku dalam pilihan raya kecil Parlimen Teluk Intan, supaya membuat laporan kepada suruhanjaya itu.
 
Pengerusi SPR, Abdul Aziz Mohd Yusof berkata demikian berhubung dakwaan DAP yang hamper percuma diagih kepada pengundi di majlis dihadiri calon BN, Datuk Mah Siew Keong hadir, manakala BN menuduh DAP menawarkan bas tambang murah untuk pengundi luar kawasan balik mengundi esok.



SHAT THE 

FAK UP

kepala lancow

buat lawak

bodoh


-----------

PROJEK REGIME CHANGE DITERUSKAN






JENG JENG

 JENG

projek regime 

change

disambung 

kembali

kah kah kah

NOTA
padan muka
suruh jadi baik
tak mahu
kena tampar amerika
baru sedar

kah kah kah

Diplomat AS perlu bertindak ketika Malaysia salah guna hak asasi manusia, kata aktivis


Penyokong hak asasi manusia antarabangsa mendesak diplomat Amerika Syarikat (AS) di Malaysia tidak berdiam diri mengenai penyalahgunaan hak asasi manusia di negara ini susulan daripada kenyataan Presiden Barack Obama dalam lawatannya di sini, baru-baru ini.

Timbalan Pengarah Asia Badan Hak Asasi Manusia, Phil Robertson menyeru Duta AS dan pasukannya untuk memberi tekanan kepada Malaysia supaya mematuhi standard hak asasi manusia antarabangsa.

BACA DI SINI
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/diplomat-as-perlu-bertindak-ketika-malaysia-salah-guna-hak-asasi-manusia-ka


---------