.

Selasa, 23 Januari 2018

SILA LIHAT KLIP - BACA KOMEN







LIHAT KLIP

BACA KOMEN


DENGAR BETUL

dengar betul betul apa gua cakap:
saya ini tidak memelok agama islam
tapi saya dilahirkan islam
saya tak ambil pot

DALAM BAHASA INGGERIS:
I AM NOT A CONVERT

I AM A BORN MUSLIM

lihat apa yang di tulis:
Saya mengaku dilahirkan sebagai Islam tetapi kini tidak lagi beragama Islam

secara jujur gua nyatakan
gua tak ada masaalah
ucapan gua diputar belit
gua tak ambil pot
malah gua bangga
gua diserang

tapi....
tapi apa?
gua ada masalah besar

yang menjadi masaalah besar kepada gua
ialah  mereka yang berbohong ini
akan dinafikan  mengentot bidadari
kerana mereka buat fitnah
kerana bersubahat 
membuat fitnah

kalau tak dapat bidadari
siapa yang akan mereka  entot
ini yang merisaukan gua

gua betul betul risau

seminggu ini gua fikir hal ini
aduh apa akan jadi
dengan mamat mamat  ini
tak dapat mengentot bidadari
gua simpati juga
gua tak marah

tak kan terus
pa cu cheng
kah kah kah



F.BOOK


Saya mengaku dilahirkan sebagai Islam tetapi kini tidak lagi beragama Islam
-Hishamuddin Rais-
#Nota golongan ini cukup ramai kini dan memilih pembangkang sebagai parti pilihan, malah turut menjadi watak watak penting didalam parti parti pembangkang di negara ini.
"Din mati esok nak suruh kambus ke bakar?"




82 Comments
Comments
Kamaruddin Macgee Knp jadi mcm tu
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Rozmi Mokhtar Rosak awal lagi ni
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Kintan Nor Astaghfirrullahalazhim... 
# ada pengikut2nya

Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Jasli Laham Kesian dia ni
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Ain Syakirin Campak kelaut
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mohd Rosli Awang Subhanallah... Bertaubatlah
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d

LikeShow more reactions
Reply5d
Leman Mat Yg pasti jgn tanam di tanah perkuburan Islam..
Manage


LikeShow more reactions
Reply5dEdited
Abdullah Ibrahim Abimadani Bakar duk cancang lagi bagus...tak dak lgi..cara tu...
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Dang Rahmah Abd Latif Org free thinker kalau mati nk kubur ke, bakar atau biar dimakan burung bangkai?
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mo Ghaz Abu Ustaz2 yg bersengkongkol dan dis terdahulu harus bertaubat...
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Miskam Marimun Campak je bangkainya bagi buaya makan..
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Noor Fanisah Parok tu
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Rozmi Mokhtar Bade punoh dalam telor lagi Noor Fanisah
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Ramlah Kasim Astaghfirrullahalazhim... Patutlah begitu tingkahlakunya.
Ramai lagi....cuma tak declare.
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Wan Aziz Wan Yaacob Bare punah dalam telor lg ni..
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Khairul Nizam Abdol Manap Bila keimanan sudah tiada.
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Azlan Lan dia mati esok2 suruh aje LGe tanam
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Zulkafli Bin Ahmad Zul Org mcm ni aku anggap. berani.Tetapi dia salah meletakkan keberaniannya dgn menentang dan engkar pada Allah.Dia berani menentang org islam dan sanggup menjadi anjing harbi.Kita doakan semoga Allah mengurniakan taufiq dan hidayah kepadanya.Tidak mustahil suatu hari org mcm ni boleh balik kepangkal jalan dan menjadi yg terbaik ....inshaa Allah.Bersangka baiklah kerana hidayah itu hak Allah
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Jaidil Siri patutlah...perlakuan wall kafirun bgitu ketara
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Federico As Salam Elok lagi pangai princhny ├Čkram dizzly dari dia ni...hahahaha
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mamat Ramli Diantara penggerak persatuan pelajar 70an di UM bawah pimpinan Anwar Ibrahim, berfahaman sosialis. Sempat melarikan keluar negara semasa operasi penangkapan. Balik kembali semasa Anwar jadi TPM.
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Alhafiz Rubai Biar reput je kat dalam gua kasik kelawar makan
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Saaban Hamid Saaban Hamid lama kena halau keluar negara sampai sesat. moga cepat insaf...
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mj Bross Ambo pnh tgk video dia dok main2 dgn anjing dlm umah dia....subhanallah jauhilah aku & keluarga serta saudara2ku drp bersikap sedemikian. Dia buat main gurau anjing mcm kucing jah....parokss
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Ramli Bin Jamaluddin Bakar hidup hidup
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Haliza Liza Doakan sebaik baiknya.. semoga pintu hatinya terbuka kembali kepangkal jalan ...InsyaAllah..
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Zainie Zai Pekhayut dlm laut jer
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Ib Hussin patut lah tidur sekatil dgn anjing puak macam ni
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d

LikeShow more reactions
Reply5d
Siti Salsabila Allahuakbar....rosak teruk
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mat J Perak Bila mati hantar ke Batu Caves je.
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mohd Aziz Abu Bakar bila aqidah dh rosak sgalanya rosak
Manage


LikeShow more reactions
Reply5dEdited
Ib Hussin ini lah puak yang disanjung oleh mereka macai2 PH...pejuang tu
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d


LikeShow more reactions
Reply5d
Zakaria Moeinuddin Moeinuddin jangan lepas ni kalau dia dah mendiang, jangan keluarga dia tuntut utk di semadikan secara Islam pulak
Manage


LikeShow more reactions
Reply5dEdited
Misnah Muslan Bertahun dok luar negara x bolh balik malaysia....
Bila d kasi peluang balik... cam ni jadinya.
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Parkchuque Shaari Mashaallah...murtadkah kamu....
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Abd Raz Dia ada cakap macam tu ke
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Mummy Rita Kesian mak dan ayah punya anak macam ni
Manage


LikeShow more reactions
Reply5d
Anuar Mohd Nor Mula2 betul ke kenyataan Tukar Tiub itu sdra Rozmi Mokhtar. Secondly setelah atau benar ia berlaku apakah langkah kita utk memperbetulkan keadaan - usaha kita - byk syarat yg perlu utk kita kafirkan seaeorang - apa lagi menghukum - mengaibkan - menuduh dan sebagainya. 

Yg penting apa langkah kita utk memastikan tidak ramai yg jadi sedemikian - ulama dengan ulama dalam you tube - ceramah pun menjerit2 anjingkan satu sama lain..





======================