Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Julai 2011

SUAMI NAJIB LUBUK PAKATAN




SUAMI NAJIB LUBUK PAKATAN





NAJIB GEMPUR LUBUK PAKATAN - mkini

Selepas lebih seminggu di luar negara, Najib Razak terus turun padang sekitar Subang - antara parlimen yang dikuasai Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum lalu.

Mengelak menyentuh 'tekanan' yang dihadapi kerajaan - antaranya, kritikan terhadap layanan polis dalam perhimpunan BERSIH dan laporan siasatan kes kematian Teoh Beng Hock - Najib sebaliknya mengambil peluang mengkritik pentadbiran Pakatan Rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…HANYA SATU BERITA SAJE…. kah kah kah..

woit…SSATU BERITA INI ... NAJIB ILANG TELOOO…kah kah kah


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



RAKYAT GEMPUR LUBUK ROSMAH


IMELDA ROSMAH MASIH BERDIAM

Sudah hampir dua minggu pendedahan mengenai wujud satu kemasukan belian bernilai RM24.45 j terkait nama Imelda Rosmah. Sejak itu dia diam dan membisu cuma 'pengampu-pengampu' dia yang sibuk bertungkus lumus menjawab. Mulanya pengampu Imelda mengatakan bunti tersebut palsu dan kini sudah tidak boleh menyangkal setelah SPRM mengesahkan dokumen tersebut maka muncul pula borang kastam kedua kononya belian tiu dibawa keluar 4 hari selepas itu. Kononya belian itu untuk satu pameran belian yang diadakan secara sulit, di tempat yang sulit dengan tetamu-tetamu yang sulit. Semua yang sulit itu sedang diusahakan dan disusun skripnya.

Klik bahan - bahan di bawah untuk membaca mengenainya.

• Pendedahan antara bukti yang diperolehi "gambar screen komputer kastam" yang mengandungi maklumat kemasukan belian bernilai RM24.45 j. Nilai ini saya sebut dari awal dalam RM bukan USD cuma mungkin ada blogger terkeliru dan menukarnya dalam USD. klik http://chegubard.blogspot.com/2011/07/imelda-rosmah-dan-cincin-nilai-rm244.html sebaik sahaja bukti ini disiarkan pengampu - pengampu Imelda terus mengatakan ia gambar photoshop palsu

• Tidak kuarng juga yang konon cabar kalau berani che'GuBard tampil buat laporan SPRM. maka pada 13 Jul. che'GuBard bersama tem,an-teman SAMM Pulau Pinang bersama juga wakil Dewan Pemuda PAS dan AMK P.Pinang hadir ke SPRM P.Pinang untuk membuat laporan SPRM dengan menyerahkan juga bberapa bukti yang masih belum disiarkan. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/samm-tampil-buat-laporan-sprm-isu.html

• Ketika membuat carian mengenai barang-barang kemas Imelda Rosmah terjumpa pula gambar Rosmah Mansor yang sedang menggayakan gelang tangan yang sememangnya dari Jacob & co yang merupakan syarikat pengeluar belian RM24.45j tersebut. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/imelda-rosmah-memang-penggemar-jacob-co.html ini menguatkan hujah bahawa Imelda Rosmah memang peminat barangan Jacob & co.

• Pengampu makin hilang punca dan menyerang yang kononya tidak masuk akal belian bernilai RM24.45 j wujud. Posting ini hanya untuk buktikan bahawa belian lebih mahal juga wujud dalam dunia yang mana manusia rakus mengejar kemewahan ini. klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/masuk-akal-atau-tidak-cincin-bernilai.html

• SPRm tidak boleh berdolak dalih perlu tampil untuk nyatakan pendirian mengenai kewujudan belian ini. Klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/sprm-kena-muncul-menyatakan-pendirian.html posting ini membuktikan bahawa sememangnya beberapa hari sebelum belian ini masuk ke Malaysia, Rosmah dan suaminya Najib baru sahaja pulang dari New York untuk lawatan ke sana.



• Sah bukan dipalsukan bukti tersebut kerana SPRM telah menyerbu KLIA dan A.Krishnan (yang tidak bersalah) diambil dari petang hingga subuh. Siasatan SPRM pula tumpu kepada bagaimana cukai boleh kosong. nampak sangat SPRM tidak buat kerja rumah. Najib pada belanjawan yang lepas sememangnya telah menghapuskan cukai perbagai perkara seperti pakaian, perhiasan dan seumpamanya. Kini baru rakyat sedar bahawa pemasuhan cukai itu mungkin ada kena mengena dengan perangai Imelda Rosmah yang akan bawa masuk perbagai barang hiasan mewah. Sistem kastam juga telah 'diganggu' selama tiga jam. http://chegubard.blogspot.com/2011/07/sistem-kastam-down-3-jam-semalam-dan.html dalam posting ini juga dinyatakan rupanya gelang Rosmah yang dibeli dari Jacob & co itu bernilai RM1.6 juta (paling murah) berdasarkan respon email Jacob & co sendiri

• Pengampu panik bukti tersebut bukan palsu dan ternyata benar belian RM24.45 j masuk dan ada terkait Rosmah di dalam dokumen tersebut maka mereka masuk fasa baru dalam mengampu berkenaan isu ini. maka muncul borang kedua kononya belian itu dibawa keluar dari Malaysia ke Singapura pula selepas 4 hari di Malaysia. Konon belian itu untuk pameran di tempat rumah VVIP rahsia dengan tetamuVVIP rahsia. Semua sedang bertungkus lumus menyiapkan skrip. Namun borang kastam kedua itu banyak kelemahan klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/usaha-terdesak-untuk-lindungi-imelda.html

• Tiba - tiba jumlah pelayar blog ini meningkat mendadak, jumlah komen juga meningkat. Hampir semua komen diluluskan kecuali yang mencarut dan lucah melampau. ternyata pengampu Umno terpaksa bertungkus lumus menjawab. kebanyakan komen dari IP yang sama termasuk yang mencarut kemudian hantar pula hadis nabi. Ini pula posting yang menyatakan komen seorang orang lama dalam Kastam mengenai kewujudan pembelaan kononya barang tersebut untuk pameran

klikhttp://chegubard.blogspot.com/2011/07/maklumat-dari-orang-kastam-edyess.html
Persoalanya mula - mula tuduh pendedahan palsu, kemudian tuduh pula untuk pameran... tetapi Imelda Rosmah tetap diam.

Rosmah yang samalah yang selama ini membazir bukan sedikit wang rakyat.

• http://chegubard.blogspot.com/2011/06/ketika-rakyat-susah-jom-tengok-beg.html

• http://chegubard.blogspot.com/2011/01/najib-terus-dipersenda-kerana-rosmah.html

Ada pula geng pengampu Imelda yang tuduh kononya komplot serangan ini ada kaitan dengan Khairy Jamaluddin jawapanya ialah ia tidak ada kena mengena. Kalau mereka ada masalah antara mereka pun che'GuBard tak minat campur.

klik http://chegubard.blogspot.com/2011/04/khairy-mengelabah-konon-orang-nak.html

SEKARANG BARU JELAS



NOTA:

sekarang jelas kenapa minggu lepas
rosmah dan isterinya pergi melawat eropah
sekarang jelas bahawa kes beli kapal selam ini
hendak dibuka di psros pada bulan hadapan
sekarang jelas kenapa peguam william bourdon
di halau pulang ke paris malam tadi
sekarang jelas bahawa najib akan dipanggil untuk
menjadi saksi di mahkamah peranchis

nota:
apabila nama najib razak disebuat
di mahkamah pernchis maka bermakna
ini lah kali akhir najib boleh turun ke eropah

jika najib dipanggil mahkamah
dan najib tak datang
maka satu waran tangap najib akan dikeluarkan
ini samalah seperti waran tangap raja azmi yang gagal datang ke mahkamah
inilah nasib rakyat malaysia
apabila perdana menteri terlibat dalam kes bunuh


nota:
masa ini adalah terbaik
untuk muhyiddin mengambil alih
kerana negara yang pemimpin di dakwa oleh mahkamah asing
adalah sebuah pentabiran yang tempang
kah kah kah

nota:
bayangkan malikul sembab jadi pm
ada selera makan
kah kah kah




SIASATAN DI PERABCHIS TUMPU KIATAN ALTANTUYA –SCORPENE – mkini

Siasatan pihak berkuasa Perancis terhadap kontroversi urusniaga RM7.3 bilion pembelian kapal selam Scorpene, yang didakwa melibatkan sogokan kepada pegawai tinggi Malaysia, mungkin dapat menyingkap misteri yang menyelubungi kematian Altantuya Shaariibuu.

Peguam yang berpejabat di Paris, William Bourdon, yang berada di Pulau Pinang semalam, berkata siasatan itu mungkin mendedahkan maklumat berkaitan dengan penglibatan Altantuya dalam pembelian dua kapal selam Perancis oleh Malaysia.

Bourdon yang telah ditahan pegawai imigresen di apangan
Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) setibanya dari Pulau Pinang kira-kira 10.30 pagi ini berkata, beliau mengikuti kes Altantuya sejak kematiannya pada tahun 2006, dan mendapati perbicaraan pembunuhan Altantuya terlalu dibesarkan.

TERUSKAN LAGI


BADAK DI KATIL TAK NAMPAK




MEMBADAK KE HULU KE HILIR




nota:

siapa boleh jawab soalan ini:

kenapa minggu dulu
muka bumi semenanjung tanah melayu
naik 3.657 cm dari paras laut?

kenapa smenjak kelmarin
muka bumi semenajung tanah melayu
mula tenggelam?
kah kah kah




3 PEGAWAI KASTAM DI DAKWA TERIMA RASUAH SEBANYAK RM500 - meloya

JOHOR BAHRU 22 Julai – Tiga pegawai kastam mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tuduhan menerima rasuah daripada seorang peniaga kedai runcit di Masai, dekat sini pada hujung tahun lalu.

Mohd. Yusof Idrus, 25; Abd. Karim Abd. Majid, 58; dan Md. Mokhtar Ismail, 55, didakwa melakukan perbuatan itu di Kedai Runcit Wang Wang, Taman Ria, Masai pada pukul 2.41 petang, 30 Oktober tahun lalu.

Ketiga-tiga tertuduh yang merupakan pegawai kastam cawangan marin kastam Tanjung Puteri didakwa menerima rasuah RM500 daripada Chan Jenn Kong sebagai dorongan untuk tidak mengambil tindakan terhadapnya yang memiliki dan menjual rokok seludup.

Bagi pertuduhan tersebut, mereka didakwa mengikut Seksyen 17(a) dan 28 (1)(c) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 dan boleh dihukum di bawah Seksyen 24 akta yang sama.

Di bawah seksyen tersebut, mereka boleh dihukum penjara maksimum 20 tahun dan denda maksimum lima kali ganda nilai suapan atau denda RM10,000, mengikut mana yang lebih tinggi.

Abd. Karim turut menghadapi pertuduhan kedua di bawah Seksyen 16(a) akta tersebut iaitu meminta rasuah sebanyak RM1,000 sebagai dorongan untuk tidak mengambil tindakan terhadap Jenn Kong atas kesalahan yang sama.

Pendakwaan dikendalikan oleh Timbalan Pendakwa Raya dari Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Noorfazlin Hamdan, manakala ketiga-tiga tertuduh tidak diwakili peguam bela.

Hakim Madihah Harullah menetapkan ikat jamin RM6,000 terhadap setiap tertuduh bagi semua pertuduhan sementara menunggu sebutan semula kes pada 12 September ini. – TIEWNAMA


KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH AKH KAH


woit…INI CUKUP HEBAT… TERHEBAT…. HEBAT WAL HEBAT… kah kah kah..

kah kah akh…. SYABAS BADAN CEGAH RASUAH…. kah kah kajh..

kah kah kah… RASUAH 500 RINGGIT… BOLEH DIPENJARA 20 TAHUN…. kah kah kah..

woit…. KAH KAH KAH… KAH KAH KAH… KAH KAH KAH….. kah kah kah…

kah kah kah… BAGAIMANA DENGAN 144 JUTA EURO DUIT RASUAH DARI PERANCHIS…. kah kah akh..

woit… APA JADI DENGAN KES PELABUHAN KLANG… BERBILION BILION… klah kah kah..

kah kah kah… KALAU 500 RINGGIT KENA 20 TAHUN….kah kah kah..

kah kah kah…. BERAPA TAHUN MAT MONGOL AKAN DI TAHAN DALAM KES BELI KAPAL SELAM…..kah ka kah..

nota:
sprm ini samalah macam :

altantuya kurus dan slim jauh dimongolia nampak
rosmah mansor membadak disebalah katil tak nampak
kah kah kah


SEPERTI KAU TELAH TAHU



KAU SEBENARNYA TELAH LAMA TAHU



nota:
seperti kau telah tahu
lalu kau memakai baju kuning itu
seperti kau telah tahu
lalu kau pun tidak akan dilupai



PENEMBAK SEBENAR AMINURASHID TAK DAPAT DIKENAL PASTI
– meloya

Mahkamah Sesyen di sini diberitahu bahawa individu yang menyebabkan kematian remaja lelaki berumur 15 tahun, Aminulrasyid Amzah pada April tahun lepas, gagal dikenal pasti kerana terdapat dua anggota polis yang melepaskan tembakan pada hari kejadian.

Pakar forensik, Amidon Anan yang merupakan bekas Ketua Unit Siasatan Forensik (CSI) Polis Diraja Malaysia (PDRM) berkata, Jabatan Kimia juga gagal mengenal pasti senjata yang digunakan untuk menembak mangsa.

“Perkara ini disahkan sendiri oleh Jabatan Kimia yang membuat analisis ke atas dua senjata api yang menyatakan anak peluru itu tidak dapat digandingkan dari mana-mana senjata tersebut.

"Saya berpendapat apabila pemprosesan GSR (sisa tembakan) tidak dilakukan semasa di tempat kejadian, ia merupakan salah satu aspek yang telah menggagalkan siasatan CSI.

“Dalam kes ini, Mazli (Cif Ins Mazli Jusoh @ Che Kob yang mengetuai pasukan forensik) juga jelas tidak ikut SOP (prosedur operasi standard) kerana jika ikut SOP, saya percaya anak peluru dalam kepala (mangsa) dapat diganding dengan mana-mana senjata yang telah dikemuka pada pihak Jabatan Kimia dan akan menghasilkan keputusan yang sempurna,” katanya pada perbicaraan Koperal Jenain Subi hari ini.

Jenain, 48, diperintah membela diri atas pertuduhan menyebabkan kematian Aminulrasyid antara 1.10 pagi dan 2 pagi, di Jalan Tarian 11/2 di sini, pada 26 April 2010. TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


akah555i…2w82wy62 sbswikm xdewnsitww0
sd,lw937y6n deolsde90,, spowiewjdmnw-,.;/s
ssjmsed ikdiemer,.d 28727A& *%$#8uo szasp&%$
d,dieue3wpo03= ,/.,dnsd.qasdew83orfm
sd,lasdesd e7usde jwl;csdf,.d,kdk;s;;’d][


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


I have nothing to say muder faker kah kah kah
j’ai dit rien de
tak ada apa nak cakap



INI BARU NUMBER 19




INI CONTOH NUMBER 19





MALAYSIA NEGARA KE 19 PALING SELAMAT :GPI
– berita hairan

Walaupun ada pihak sentiasa cuba memburukkan imej negara ini, namun kajian Global Peace Index (GPI) 2011 mendapati Malaysia adalah negara ke-19 paling selamat daripada 153 negara di seluruh dunia.

Malaysia juga diletakkan sebagai negara paling aman di Asia Tenggara dan keempat di Asia Pasifik selepas New Zealand, Jepun dan Australia.

Ini adalah julung kalinya Malaysia diberi ranking setinggi itu sejak 2007 dan negara ini adalah antara enam negara bukan Eropah yang menduduki 20 tempat teratas dalam senarai berkenaan, di samping Iceland, New Zealand, Jepun, Qatar dan Australia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit…INI BERITA AMAT PELIK…. kah kah kah..

kah kah kah…MALAYSIA NUMBER 19…. DIKATAKAN AMAT SELAMAT… kah kah kah..

kah kah kah…..AGAKNYA BAGAIMANA NEGARA NUMBER 20 , 21, 22. 23. 25… kah kah kah…

woit…DALAM NEGARA NUMBER 20 INI BERAPA RAMAI AGAKNYA MATI MACAM BENG HOCK … kah kah kah..

woit…DALAM NEGARA NUMBER 21…BERAPA RAMAI KENA TEMBAK MACAM AMINULRASHID … kah kah kah..

woit.. DALAM NEGARA NUMBER 23… BERAPA RAMAI AMAH KENA ROGOL… kah kah kah…

woit… DALAM NEGARA NUMBER 24.. BERAPA RAMAI PENUNJUK PERSAAN MATI KENA TEMBAK GAS… kah kah kah

woit… DALAM NEGARA 25.. BERAPA RAMAI MODEL KENA BOM…. kah kah kah

woit..KALAU NUMBER 19 .. KITA DAH DAPAT MALAPETAKA… kah kah kah..

kah klah kah…BAYANG KAN NUMBER 20 DAN SETERUSNYA…. kah kah kah..

kah kah kah...NUMBER 20 KEATAS MESTILAH NERAKA DUNIA... kah kah kah..

TERUSKAN PERJUANGAN KITA