.

Sabtu, 12 Julai 2014

APA PUNYA PM






Walk the talk, revamp NUCC, Perkasa tells Najib
3:28PM Jul 12 |      28
Ibrahim Ali tells PM not to just scold, but chop heads if he has leadership


KAH KAH KAH
mat mongol
betul cekai
ibrahim ali
boleh beri arahan
apa punya pm
kalau tok heng
boleh kontrol
macam mana bik mama
lagi  nasi kangkang

KAH KAH KAH


-----------

SELAMAT BERBUKA





PETANG INI
nyaman dan sejuk
jerebu dan kelam
aku sibuk ke pasar
membeli buah
untuk dapor jalanan 
malam ini


SELAMAT BERBUKA

---------

SELAMAT MEMCIUM





Untuk capai integrasi nasional, Ibrahim Ali mahu ‘dating’ dengan Ambiga



Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa)  Ibrahim Ali mengatakan menjadi harapannya pada satu hari nanti dapat “berdating” dengan bekas presiden Majlis Peguam  Ambiga Sreenevasan untuk saling bertukar pendapat demi mencapai integrasi nasional. - 




KAH KAH KAH
good luck ambiga
the frog could be a 
prince
KAH KAH KAH






----------

MEMENTASKAN SANDIWARA




PENGANUT SUNNI WAL RASUAH
BUAT SANDIWARA
DI PENJABAT
SENDIRI
kah kah kah
kah kah
kah

SUNNI WAL RASUAH
seluruh umat ahli sunnah wal rasuah kutuk Israel. mcmlah air liur boleh kalahkan zionis tu. knp isis tak pergi membantu? sbb isis adalah barua zionis amerika yg hanya memerangi Negara yg tak tunduk kpd kapir laknat tsb. taulah Negara arab berselingkuh dgn Israel. 

dulu Israel perang seminggu dgn hamas, palestin dah hancur barulah org arab terhegeh2 dtg tengok bagi duit. dgn duit tersebut hamas telah menukar kiblat tidak berpihak kpd iran. padahal senjata hamas iran yg tanggung dgn teknologi fajar. 

When ISIS claimed credit for the killings, that information was quashed, only when ties between ISIS and Israel were established and it became clear that they were another CIA/Mossad surrogate force. http://www.presstv.ir/detail/2014/07/11/370777/israel-trying-to-dupe-hamas-over-rockets/ on TAIK KUCINGLAAA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/12/14

----------

MEK DOGAL TIPU LAGI






KOMENTAR
setiap burger yang dibeli
duitnya 
akan membeli 
 sebutir peluru
secawan coke yang dibeli
duit
akan membeli 
sebutir peluru

MUSATHIL TAK SEDAR


McDonald’s Malaysia nafi salur keuntungan sokong kempen penindasan


McDonald's Malaysia menafikan pihaknya menyalurkan hasil jualan, keuntungan atau yuran francais daripada restorannya untuk menyokong sebarang bentuk kempen bersifat politik, keganasan atau penindasan yang berlaku di dunia ini.

"Tiada kebenaran dalam sebarang dakwaan yang menyatakan sebaliknya," menurut kenyataan restoran rantaian makanan segera daripada Amerika Syarikat itu.

KEMPEN DI TERUSKAN

KAH KAH KAH
woit
dulu melayu
mi no spik inglish
sekarang dah boleh baca
jangan tipu
jangan lebong
ini memang kerja zionis
nak suruk apa lagi



  1. Why boycott McDonalds? - Viva Palestina Malaysia

    vpm.org.my/bds/32-why-boycott-mcdonalds
    McDonald's former chairman and CEO (1998-2002) Jack M. Greenberg was an honorary director of the American-Israel Chamber of Commerce and Industry of ...

The Starbucks conspiracy theory: how a coffee chain was ...

blogs.telegraph.co.uk › News › Religion › Damian Thompson

Jan 14, 2009 - Other versions of the message say Starbucks and McDonald's are ... that have 'Zionist' links: 'You say you know about the Zionist lobby, but you ..


Boycott Israel Campaign - Boycott McDonald\'s

www.inminds.com/boycott-mcdonalds.php

Jul 29, 2009 - McDonald's has 125 restaurants in Israel which have a policy of sacking ... and American high school kids to visit Israel and be fed zionist lies



  1. Mcdonalds and Starbucks donating all profits to Israeli war ...

    Jan 16, 2009 - 15 posts - ‎11 authors
    McDonald's and Starbucks have yesterday announced that they will be ... Stories will be donating their profits to THE Zionist entity of Israel."



--------------

MAT MONGOL DAN MAT KANG KONG






MARI 

KETAWA
kah kah kah
lihat mat mongol
jadi mat kangkong
mari kita hayati
pada hari baik
bulan baik ini
kita ketawa

kah kah kah






MAT MONGOL KENA TIBAI LAGI






Pemimpin kuat jika tidak tunduk tekanan asing, TPP

SHAH ALAM - Kekuatan seseorang pemimpin itu hanya diakui kehebatannya  sekiranya mampu berhadapan dan bertahan dengan ujian termasuk tidak tunduk terhadap tekanan kuasa asing dalam perjanjian Perkongsian Trans Pasifik (TPP)

Mengulas lanjut, Mahathir menambah, jika seseorang pemimpin itu kuat, dia perlu menolak perjanjian TPP kerana ia tidak memberi manfaat dan tidak menjaga kepentingan rakyat Malaysia.

"Sejak merdeka banyak usaha untuk kuasai kita semua, TPP pun ada tujuan sama, kita tidak dapat untung tapi mereka boleh masuk pasaran terbuka," katanya lagi.


KAH KAH KAH
woit
depan belakang
mat mongol kena tibai
terok mat mongol ni
hari hari kena pelekeh
madey pelekeh
kadir jasin pelekeh
zam pelekeh
hinggakan tok heng
brahim ali pun pelekeh 
dalam rumah tak payah cakap
kulu kilir dianyam rosmah
kesian mat mongol
azwan din pun dah berani
pelekeh mat mongol

KAH KAH KAH






---------