.

Jumaat, 6 April 2018

WARTAWAN BIJAK BONGKAR SUARA CIA





 SUARA CIA
MULA MULA ADA MAMAT
TANYA HAL INI PADA
NIK AMAR
MALAOAN NIK AMAR INI
TAK AMBIL POT
KERANA NIK ABODOH INI
MUSUH POLITIK NIK AMAR




BUKTI SUARA
DENGAR DAN FAHAM
SUARA NIK ABODOH AJEN CIA
DAN BAGAIMANA
PARTI ISLAM TERIMA DUIT
DARI NAJIB




INI BIJAK
WARTAWAN INI SAJE BERLABUN
DENGAN NIK ABODOH
YANG TAK SEDAR SUARA INI
BOLEH DIGUNAKAN UNTUK
MEMBUKTIKKAN PARTI ISLAM PAS
TEAH TERIMA DUIT DARI NAJIB

-------------------

SEMUA HALAL






SEMUA HALAL
sila jangan salahkan tuan haji katak ini..teknik ini telah lama digunakan oleh pemikir2 islam dalam amanah saham..pemikir2 ini berkata, sekiranya asb melabur dlm saham2 yg tidak patuh syariah dan keuntungan itu dpt dimaafaat oleh umat islam, maka tiada la salahnya..teknik ini telah digunapakai oleh lembaga zakat..sekiranya ada hasil yg tidak patuh syariah, maka hasil itu bole disalurkan ke pusat zakat..
jadi sekiranya najib ke zahid ke atau warga polis ke atau sesapa saja umat islam yg ada wang hasil dari tidak patuh syariah, maka bole la disalurkan ke pusat zakat..niaga babi, kalo nak suci maka dizakatkan hasilnya, lagipun bukan dimakan dagingnya..god bless ulama penerus nabi.. on TOK HENG MULA BODEK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18




-------------

HEBAT HEBAT - BERSATU









HEBAT

SOKONGAN PADA

BERSATU MAKIN

MEREBAK


Rais kata ROS 'sembelih' demokrasi


 Satu demi satu kecaman muncul ekoran keputusan Jabatan Pendaftar Pertubuhan (ROS) membubarkan sementara Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) semalam.

Selepas  Rafidah Aziz hadir dengan bidasan pedasnya seorang lagi veteran Umno tampil dengan maksud sama - mempertanyakan ROS.

Kata Dr Rais Yatim beliau tidak nampak ada keperluan jabatan terbabit mengadakan sidang media semata-mata mengumumkan penggantungan sementara BERSATU.


YANG TIBAI

NAJIB SEKARANG

BUKAN KECIK ANAK

PENASEHAT  NAJIB

DAN

BEKAS MENTERI

INI TANDA SAHEH

PRU14

PAKATAN MENANG

KECUALI DITIPU



-------------------

NIK ABODOH AGEN CIA BANGANG








NIK ABODOH
bro..apa nak dikecohkan nik abodh itu agen cia..lu tau tak osama ben laden itu juga agen cia, pengasas ISIS juga adalah agen cia..tu belum penyerang2 berani matinya..lu cuba cari berita pasal banduan2 yg dhukum mati oleh arab saudi tetapi dibebaskan dgn bersyarat ke negara iraq atau sekitarnya..
AGEN CIA

banduan2 itu dtg dari iraq,pakistan dan india..bahkan trump sendiri mengakuinya..jadi, kalo nik abodh mngaku agen cia, maka ada ramai lg para ulama2, para sheikh2 youtube menjd agen cia.cia dan saudi berpisah tiada..agak2 lu, dr zakir naik itu agen mana? gila2 dr asri dan zahid hamidi pertahan dr zakir naik..pelik tp tak pelik..

YANG BANGANG

cuma yg bodohnya anak nik aziz ini, beliau mengaku sbg agen..adakah arwah nik aziz tahu anaknya agen cia?apakah keluarga arwah tahu juga? adakah adik beradik nik abdoh juga tahu kisah ini? atau mereka pun adalah double agen..hanya fbi nak tangkap najib? on 
PAK LEBAI PAS UTUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18





-------------------

DEMO TANGKAP PENCURI









DEMO TANGKAP 

PENCURI

SABTU 14/4/18

SOGO JAM 2 PTG
adik abang kakak
kita pakat pakat 
semua turun ke  kuala lumpur
kita pakat pakat kongsi bas
kita pakat pakat kongsi kereta
kita tong tong sewa kereta

abang adik kakak
dari sekarang
pesan pesan
boleh beli tiket bas
boleh beli tiket kereta api
yang berduit boleh beli
tiket air asia
tiket malindo
tiket firefly
sama sama kita buat ramai

abang adik kakak
mana yang kerja boleh minta cuti
kalau ada sedara mara
di kuala lumpur
tumpang tumpang tido
warga kuala lumpur
bukalah rumah untuk
sedara mara
dari jauh

bentanglah toto

semoga kita semua
dijalan yang benar
membuat kerja yang baik
amin







-------------------

SAYU LAGI KHUTUBAH





DENGAR PULA

KUTUBAH  USTAD






TUAN HAJI BUKA KILANG BEER








TUAN HAJI BUKA

 KILANG BEER
memang bagus tt highlight title tuan haji. sbb ada tuan haji rasmi kilang arak. title haji ni tak ada makna apa pun. kalau penyamun pun boleh masuk kaabah, apa nak dihairankan dgn title tu. on
BILA MUSUH BERI NASEHAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18





------------------

HARAM BERSATU







TERBAIK

KERJA JAHAT 

NAJIB

MEMBUKA JALAN

SATU LOGO

‘Untuk menang PRU14, Najib haramkan BERSATU


Dr Mahathir Mohamad mempersalahkan Najib  berhubung pembubaran sementara pendaftaran BERSATU oleh Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS).

"Untuk menang pilihan raya, dia arahkan supaya parti saya, BERSATU diisytiharkan sebagai haram.

"Saya tidak lagi dibenarkan untuk mengaitkan diri saya dengan parti yang haram itu,” kata Mahathir dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini.



NAJIB TAK  JANGA

 4 BUAH PARTI

AKAN SETUJU

GUNA SATU LOGO

INI KEJAYAAN

HASIL DARI KERJA

JAHAT NAJIB


-----------------

NIK ABODOH BILA NAK BERSUMPAH








WOIT TUAN AJI

NIK ABODOH

BILA NAK SUMPAH

PAKAI NAMA

ALLAH

LU TAKUT KENA 

BUSUNG KE

SELALU LU

SUKA SUMPAH

MEYUMPAH INI

SEKARANG LU

TAKUT KA

KAH KAH KAH




Tak perlu lapor polis, kata Nik Abduh tentang rakaman PAS-Umno

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Pasir Mas Tuan Haji Nik Mohamad Abduh Nik Aziz berkata tidak perlu membuat laporan polis atau saman berhubung rakaman mendakwa PAS mendapat duit daripada Umno.

Menafikan suara dalam rakaman tersebut adalah suaranya, Tuan Haji Nik Abduh berkata tidak ada keperluan untuk bersumpah dengan nama Tuhan kerana beliau yakin bercakap benar.

“Terserah kepada rakyat untuk menilai sendiri

SUMPAT SUMPIT LADA API
MAK KAU BUNCIT 
DIBAHAN BENGALI
BERSUMPAHLAH

KAMU 

SEBELUM KAMU

DISUMPAHKAN

--------------------

MAKNA SATU LOGO





HAMDULIL

ADA HIKMAH 
PARTI BERSATU DIHARAM
ADA HIKMAH
GAMBAR MAHATHIR 
TAK BOLEH GUNA
DALAM KEMPEN

BILA BERSATU DIHARAMKAN
ORANG RAMAI MAKIN MUAK
DENGAN TIPU HELAH NAJIB

ORANG RAMAI BENCI
PENIPUAN YANG DIATUR
UNTUK PASTIKAN NAJIB
TERUS BERKUASA

BILA GAMBAR MAHATHIR PUN
TAK BOLEH DIPERLIHAT
MAKA
INI MENAIKKAN LAGI 
SEMANGAT MARAH
PENGUNDI & ORANG RAMAI

MALAM INI 
DI PASIR GUDANG JOHOR
AKAN DIUMUM
SATU LOGO 

INI AKAN DISAMBUT DENGAN
GEGAK GEMPiTA
SERU SEKELIAN ALAM

INILAH YANG DITUNGGU TUNGGU
PAKATAN HARAPAN
MENJADI DEWASA
RAKYAT DAN PENGUNDI
MELIHAT
PKATAN HARAPAN 
SEBAGAI KERAJAAN BARU

BILA SATU LOGO WUJUD
PUTRAJAYA AKAN JATUH
KE TANGAN PAKATAN HARAPAN

KEMENNGAN PAKATAN HARAPAN
MAKIN JELAS
KECUALI DITIPU




---------------------

HOTEL BERLIN









HOTEL BERLIN 

ADA MEK KELANTAN
Dulu dulu di jalan bagan luar, Butterworth ada satu hotel nama hotel Berlin. Cakap aja nak apa? German? Rusia? Siam? (Siam biasa). Tapi aku tetap cintakan barang keluaran tempatan...Kelantan lahh bro..! on 
BERITA PALSU
Publish | Delete | Spam
BinWanTeh, Roslan
on 4/5/18






-----------------

TIM WALAUN




TIM WALAUN
Hoi tt, dlu ko ajar kami jumpa ular, ketuk kepala mahathir dlu. Jumpa lipan, ketuk kpala ee dlu. Dlu mahathir pun dinisbahkan sbg golongan ee. Tp dia putih sket dr ee penang tuh. Ko ni nak coverline apa. nak jawat jawatan menteri penerangan kah?? Ko ni dh masuk tim walaun. on 
BILA MUSUH BERI NASEHAT
Publish | Delete | Spam
Nope
on 4/5/18




------------------

PAK LEBAI DAPAT WANG





PAK LEBAI

DAPAT WANG
memang laa semua nak lari dari tuan guru eddy. kau hingat lebai lebai lain tak reti nak guna duit ke? masa susah tanggung sama-sama. bila dapat dedak dari umno asyik 2-3 kerat lebai yg sama jer dapat... ini tidak hadil!!! on 
APA SUDAH JADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18








--------------------

MEMBURET DI BALI







MEMBURET DI BALI
YA begitulah nampaknya. SPRM akan ambil alih tugas agensi yg gagal berfungsi. Lagipun segala jenis perkara yg berpotensi menjadi habuah utk rasuah akan dipantau oleh SPRM, termasuk la BURET. 
Menggunakan buret sebagai habuan rasuah mmg sukar dikesan, sebab tu la KP SPRM membuat kajian terperinci dgn membuat eksperimen memburet di Bali, ini bertujuan utk memahami selok belok berkaitan rasuah dlm bentuk buret. Syabas SPRM. Sekian terima kasih. on 
PELIK - SPRM JADI ANTI DADAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18




--------------------

ROMPAKAN LANUN


ROMPAKAN LANUN
lanun bagi basikal ambik...bagi handphone ambik...bagi duit ambik,..bagi motor ambik...bagi dapur gas ambik...bagi naik gaji ambik...next morning gwa masih naik kerja spt biasa... gwa tau...itu duit gwa lu lanun curi beli bagi semua Free...gwa masih mau undi PH...
tumbang dacing senget... sebab...sebab...sebab...gwa mau tundukan lanun zalim jutawan...paling siok dpt tengok lanun pakai oren naik turun mahkamah...duduk sg buluh bukan lagi duduk kat parlimen...kan kah kah kah on BILA MUSUH BERI NASEHAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/5/18

---------------------