.

Isnin, 1 Februari 2016

KEDAH APA SUDAH TERJADI








KEDAH 

APA JADI


tetiba semua senyap
perjumpaan 
dengan istana selesai
laporan berita perjumpaan
berjalan selama dua jam
punya lama 
punya putar

tapi 
semua adun
 tak nak komen
ada keluar
 pintu belakangng

apa sudah jadi
sudah kantoi ke
tak cukup sokongan
fulusikon tak sampai

kita tunggu 
dan
nanti





--------------

MENONTON KASIDAH GERMAN


BERITA TERSEBAR
ADA YB TENGOK 

KASIDAH GERMAN

INI KETIKA LAWATAN RESMI
ATAS JEMPUTAN
KERAJAAN  GERMAN

DARI PARTI APA YB INI?

SAJE TANYA
JANGAN MARAH





ADA SERBAN
Yg tengok porn kat german tu pakai serban besar ke? Tanya jer jgn marah. on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous
at 6:54 PM

MEMANG POWER
Ko punya libas TT... memang power... TT penonton porno ni pun dah terbitkan buku tak tau ke... on APA HUKUM TENGOK PORN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:39 PM

TERANGKAT JUBAH
Hukumnya: Terangkat jubah!!! Itu kalau pakai jubah sahaja!! on APA HUKUM TENGOK PORN?
Abdul Said
at 6:16 PM

USUNG TILAM
Kes jerman tu nak kena usung tilam, selimut, katil tak untuk cari dna. on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous
at 6:08 PM

ADA SERBAN KE?
kalau tengok sambil pakai serban pula, macam mana? kah kah kah on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous
at 6:06 PM

BELAJAR BAHASA GERMAN
Apakah hukom nya tonton filem ngentot berbahasa Jerman, bahasa yang kita sepatah haram pon tak reti .. mungkin makruh kot, sebab tak faham bahasanya .. atau mungkin diberi pahala kot sebab tujuannya nak belajar bahasa Jerman. on APA HUKUM TENGOK PORN?
panglimo potaseh
at 6:02 PM

KONTOL MASIH BERFUNGSI
Hukumnya harus selagi kontol masih berfungsi on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous
at 5:25 PM

TANYA NOH GADUT
Bagi wa hukumya berdosa utk rakyat biasa tapi untok menteri errr tanya noh gendut...utk ostad lak, Jika ostad tu sama bau atau sekutu umno tu pun kena tanya noh gadut kah kah kah on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous

at 4:55 PM

BOLOM BERSUNAT
Omak aii, camtu punyo tonggeng...tok lobai bapok pun buleh stim, yo lah hukum totap hukum, budak tadika pun tau haram sementaro bolum bersunat...masalah ea iblis tak kiro ekau urang biaso ko ostad ko...klu dah sunat tu mmg goli goloman bondo tu, sobab tu kito jangan mandai2 ngaku ulamak....tapi perangai selisih maklaikat 44, meh le kito buat rosmi padi...omak aii pandai gak den bersyarah, tapi den bukan ostad on APA HUKUM TENGOK PORN?
Anonymous
at 4:45 PM



-----------

JUAL AYAM JUAL AGAMA




JUAL AYAM

orang china 
jual ayam di pudu
dengan katil
orang melayu lagi hebat
jual ayam
dengan al-quran
 KAH KAH KAH







-----------

SIAPA GANTI ZETI






BERITA

BARU MASUK

zeti akan
bersara sapa
sapa ganti?

 Zeti’s imminent exit highlights succession risks
For 16 years, Malaysia’s internationally-lauded central bank governor bolstered the economic credibility of a country otherwise facing a slew of emerging market challenges, ranging from currency crises to a commodities markets crash.

As Zeti Akhtar Aziz prepares to step down as head of Bank Negara Malaysia in April, questions about succession are framed by uncertainties clouding the Southeast Asian economy, notably a collapse in commodity prices and a political scandal that has drawn international scrutiny, according to market participant



KAH KAH KAH

berita dah mula tersebar
orang PAS dah mula sembang
desas desus telah keluar
hadi yang kini punahsehat najib
akan beri cadangan 
penggani zeti
tiga nama telah muncul
pertama: nik abduh
kedua : tuan haji tantawi
ketiga : zaharuddin muhamad
a.k.a DIN AYAM
kah kah kah
kelihatan dari 3 sosok ini
din ayam lebih cemerlang
kah kah kah
memiliki rekod ekonomi 
berjaya dengan industari ayam
justeru nama din ayam
 




--------------

APA HUKUM TENGOK PORN?














APA HUKUM

 













apahukumnya
tengok filem porno
dalam hotel di german
atau tengok filem porno
di rumah di temerloh

adakah beza tengok
di munich german
dengan tengok di temerloh

saje tanya
nak tahu fukwa
jangan marah
nanti keluar fukwi

NOTA:
pertanyaan ini
tak ada sangkut paut
dengan saifuddin abdullah
-----------

BAHAN UNTUK LAWAN











YA AMPOON

YA MAULANA



Negara perlu menteri bijak, bukan bahan jenaka

Tengku Ismail juga akui ada beberapa pihak tidak senang beliau bersuara demi kepentingan rakyat


 



KAH KAH KAH
woit
macam mana 
gwa nak buat
stand up kalau
semua sudah
celah kah kah kah
hasan malek 
ahmad maslan
mat mongol
mat bangang
hadi awang
tok heng 
menteri bangang
menteri  biol
adalah inpirasi untuk gwa
mereka bahan lawak
tak de mereka susah oooi
susah  buat lawak berdiri
kah kah kah

KAH KAH KAH

 
----------