Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 Mac 2012

GUNAKAN SARKOT UNTUK KESELAMTAN BAYI




GUNAKAN GUA KALAU NAK PANCUT






SURAT DARI NEGARA KAPIR MAKAN BABI

Salam TT , Nama aku Amin . Duduk di sekitar Wokingham , UK . Kat sini orang putih nya makan babi . Makan ayam tak sembelih . Kemudian minum arak tahap extreme ! tapi tak pernah ada kes buang anak . Pastu , kat sini orang putihnya suka pakai baju ketat . Tetek bagi terjojol . Dah terjojol , kemudian berjogging sampai tetek bergegar-gegar . Bukan satu dua , tapi boleh katakan semua.


Orang muda ada . orang tua ada . Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak . Lagi , kat sini pada waktu malam sekitar pukul 12 ke atas , siaran TVnya ada tunjuk cerita lucah . Ada tayang tetek , pepek dan bulu pepek pun nampak . Dah tayang lepas tu dia goncang-goncang bontot supaya bagi orang lelaki tegang . Siap ada no. telepon kalau nak langgan .


Tapi kat sini tak pernah ada kes buang anak . Jadi aku ade la buat kajian sedikit Kajian Perbandingan

Kesalahan Orang Putih:
1. Makan Babi
2. Makan Ayam Tak Sembelih
3. Minum Arak
4. Tayang Tetek
5. Tayang Tetek dan Puki di TV = Tak pernah ada kes buang anak.


Kebaikan Orang Melayu:
1. Tak makan babi.
2. Tak minum arak.
3. Tetek dibalut dengan pakaian.
4. Semayang tunggang tunggit .
5. Hantuk dahi sampai hitam = Kes buang anak paling banyak ! kahkahkahkah What the fcuk !!!
By Anonymous on JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN KONDOM on 3/22/12




BERSAMA SOKONG PENEROKA


JANGAN LUPA 28 APRIL - DATARAN MERDEKA!



KOMTENTAR TUKAR TIUB


banyak kes bunuh
banyak kes pukul
banyak kes buat jahat
yang dilakukan oleh anak menteri
oleh anak orang besar
oleh anak raja gopal

ada orang biasa kena pukul
ada orang biasa kena bunuh
ada orang biasa ke inyaya

jawabnya hanya satu
turun ker jalan raya
pada 28 april
kita tuntut piliharaya bersih

kemudian kita humbankan gerombolan
lepas itu kita buka kes satu demi satu
ini wajib jadi janji pakatan rakyat
menangkap dan mendakwa mereka ini
tak perlu modal
dan tak perlu
pindaan perlembagaan

NOTA:
jangan lupa
28 april ini
dataran merdeka
tunngu pengumuam resmi!








PENGAWAL KESELAMATAN DAKWA DISERANG ANAK MENTERI - mkini

Anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz didakwa menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara pada malam Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah Polis Brickfields, Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi hari ini mengesahkan bahawa dua laporan polis berkaitan dengan kejadian itu telah dibuat.

"Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pergaduhan," katanya, yang keberatan memberikan butiran lanjut kes itu.

Seorang jurucakap pengurusan kondominium itu mengesahkan bahawa terdapat perbalahan kecil antara anggota keselamatan dan tetamu bangunan itu. Beliau enggan mengulas lanjut dan berkata butiran kejadian perlu dirujuk kepada polis.

Menurut sumber, kejadian berkenaan sempat dirakamkan melalui kamera CCTV.

DEMO FELDA JUMAAT 30 MARCH



KILANG SANTAU RADIOAKTIF GEBENG AKAN DI DAPATI SELAMAT!




ANAK MUDA SEDIA 28 APRIL





KOMENTAR TUKAR TIUB

jangan jadi bodoh
tak perlu kajian saintifik
100% laporan akan memdapati
kilang santau radio aktif ini tidak merbahaya

laporan akan keluar sebelum piliohanraya

TAK CAYA?

tunggu dan lihat
kenapa tukar tiub
yang tak ada latar belakang sains
berani cakap macam ini?

jawabnya tanya raja gopal


LYANAS DILARANG BEROPERASI JIKA ADA BUKTI JEJASKAN KESIHATAN - meloya


PETALING JAYA 22 Mac — Kerajaan pasti tidak akan membenarkan projek Lynas beroperasi jika bukti saintifik menunjukkan ianya memudaratkan kesihatan dan mencemar alam sekitar, kata Najib Razak.

Perdana Menteri berkata, kerajaan tidak akan bertolak ansur berhubung isu berkenaan kerana kerajaan amat mengutamakan kesihatan dan keselamatan orang ramai.
"Bagi mereka yang menentang Lynas, kita perlu berdialog. Kita ingin tahu apakah alasan saintifik dan teknikal bagi membantah operasi Lynas.

"Perlu ada bukti kukuh bahawa kesihatan dan keselamatan penduduk sekitar khususnya akan terjejas. Dan jika ada bukti serius, kita pasti tidak akan benarkan Lynas beroperasi,” katanya dalam temubual selama sejam dengan stesen radio 988 FM hari ini. - TIEWNAMA





PROGRAM MELAWAN & MENGHASUT DISANA SINI



UNTUK ANAK MUDA SABTU INI







NOTA:
band skin head paling piolitikal
membuat gig di kota kuala lumpur
skin head
anak muda kiri

ke sinilah ujung minggu ini
datang degan doc mart
datang denagn jean ketat
dan botak kan kepala



-----------------------------



DEMO BALING KASUT SELIPAR




NOTA:

sabtu 24 match ini
jam 2.00 petang
masjid wilyah

berarak
ke istana agung

demo baling kasut dan selipar
sila datang dan bawa kasut lama
sila bawa selipar lama
kita baling ramai-ramai



DI PULAU PINANG-TAWAN 416








PENGUMUM UNTUK SEMUA


sila bersedia untuk turun
ke dataran merdeka
pada 28 april 2012
jika 8 tuntutan bersih tidak ditunaikan
rakyat satu malaysia akan turun ke jalan raya
dari perlis hingga ke sabah
kita akan turun

sila tunggu pengumuman
sila tunggu perincian


DATANG UNTUK BUAT RAMAI




















DUA EKOR LEMBU TERUS BERLAGA




PENYOKONG SHAHRIZAT



















PM SERU WANITA BERSAMA SHAHRIZAT - mkini

Wanita Umno Selangor menolak gesaan supaya ketuanya Shahrizat Jalil berundur daripada memimpin pergerakan itu kerana ia bertentangan dengan seruan Najib Razak yang mahu mereka berdiri teguh di belakangnya.

Ketuanya, Raja Ropiaah Raja Abdullah mendedahkan bahawa seruan itu dibuat oleh presiden Umno itu dalam pertemuan bersama exco Wanita Umno di Putrajaya Jumaat lalu.

"Jumaat lalu, exco wanita ke pejabat perdana menteri. Pada pertemuan itu perdana menteri meminta agar Shahrizat terus menerajui Wanita Umno kerana beliau (Shahrizat) seorang yang disenangi dalam jentera parti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah....PANCING PUNYA PANCING.... SUDAH KENA JERAT.... kah kah kah..

kah kah kah...INI YANG KITA MAHU....kah kah kah..

kah kah kah...DUA EKOR LEMBUH GADUH..... kah kah kah...

kah kah kah...MEMANG BAIK... BILA LEMBU NO 1 GADUH DENGAN LEMBU NO 2 ...kah kah kah..


PENENTANG KAK IJAT


NOTA:
shahrizat jangan berhenti
shahrizat di pilih
shahrizat bukan dilantik
hidup lembu kak ijat
kah kah kah


NOTA:
lagi panjang gaduh lagi stim kita
lagi kacau lagi gaduh
gaduh sampai pilihanraya



BERITA SEDIH LAGI MENYEDIHKAN




BERIBU RIBU KERUSI DATANG



NOTA:
cukup mengemparkan
cukup sedih
lagi memilukan

ini berita dari sungai buluh
malam kelmarin

beribu ribu kerusi
telah datang
semuanya datang untuk mendengar hasan ali
ceramah tentang islam, melayu dan free loader


HINA LAGI MENGHINAKAN



NOTA:

pilu rasa dihati
sedih yang amat sangat

ini bendera haprak
ini lah hina se paling paling hina
hina yang amatb hina
bendera gerombolan
di hina sedemikian rupa

kalau ini bendera parti politik di jepun
pasti telah berlaku pergaduhan besar

siapa yang bertanggung jawab?
kah kah kah

RAKYAT SUDAH LIHAT DAN FAHAM BUKTI SAHEH - SEKARANG MAHU TINDAKAN



KOMENTAR TUKAR TIUB


bukti demi bukti ditunjukan
bukan sekali
bukan dua kali
beratus ratus kali

soalanya apa tindakkan?

jawabnya ialah ke jalan raya
sebelum ke p[ilihanraya

tidak ada jalan lain
tidak ada jalan pintas
kerana yang kita lawan ialah penipu
yang kita lawan ialah penjahat

justeru
turun ke dtaran merdeka
turun beramai ramai
turun pada sabtu 28 april 2012


NOTA:

sila tunggu pengumuman resmi
sementara menunggu buat segala persediaan
yang nak cuti sila minta cuti
yang nak tumpang rumah kawan
sila hubung kawan
yang nak duduk hotel 5 bintang
sila pecah tabung buluh
yang nak tidoo mesjid
sila kenal pasti masjid mana

yang mustahak
kita turun beramai-ramai



JAWAPAN UNTUK ANAK MUDA





LEBIH 18,000 PENGUNDI DIRAGUI DI PARLIMEN PEKAN – keadilan daily

KUALA LUMPUR 22 Mac: KEADILAN mendedahkan terdapat lebih 18,000 pengundi tambahan pada tahun 2012 di Parlimen Pekan iaitu kawasan Najib Razak.

Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahin berkata peningkatan itu berlaku hampir sekali ganda berbanding pada pilihanraya umum (PRU) lalu.

“Pada tahun 2008, di Parlimen Pekan pengundi tambahan meningkat berbelas-belas ribu. Pada tahun 2012 pun meningkat 18,000. Kawasan berdekatan lain seperti di Kuantan cuma meningkat 5,000 sahaja. Tapi di Pekan boleh begitu tinggi. Pelik ke tidak?” katanya pada sidang media di lobi Parlimen.

Beliau berkata, parkara itu dikenal pasti apabila mendapati banyak pengundi didaftarkan dengan satu nama dua alamat.

“Saya nak tunjukkan bagaimana daftar penipuan dibuat. Satu nama dua alamat sememangnya tak boleh berlaku. kalau masuk dalam komputer ia akan ditolak sebab nombor kad pengenalan sama.
“Tapi apa yang mereka buat ialah dengan menambah simbol palang (/) pada hujung nombor kad pegenalan,” katanya.
Anwar memberitahu, KEADILAN mempunyai cukup bukti tentang penipuan yang dilakukan SPR.
Katanya, terdapat 79,998 kes, 100 pengundi yang diaftarkan dalam satu alamat.
“Antara yang disebut termasuk Parlimen Johor Baharu, lokasi Desa Melayu Majidee yang mempunyai 127 pengundi dalam satu alamat. Di Desa Mahkota Kluang, 103 pendundi satu alamat.

“Parlimen Seremban 190 pengundi. DUN Batu Caves 202 pengundi tanpa alamat. Kota Raja DUN Seri Muda 609 pengundi alamatnya Batu 7 Seri muda. Kalau di rumah panjang Sabah kita faham ada 50 hingga 60. Tapi kalau di Seri Muda ia tidak munasabah,” katanya.

Beliau juga membidas kenyataan SPR terdapatnya 240,000 undi pos tambahan di kalangan petugas SPR sedangkan dalam PSC penambahbaikan pilihanraya semua pihak telah bersetuju untuk mengadakan pengundian awal.