.

Isnin, 29 Februari 2016

AKHIRNYA AKHIR





ZAM CAKAP

TAK TEPAT

Sekat TMI usaha akhir Najib terus berkuasa, kata bekas menteri 
Bekas menteri penerangan Zainuddin Maidin berkata tindakan menyekat portal The Malaysian Insider adalah sebagai usaha terakhir menyelamatkan Najib supaya terus berkuasa. 

- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=LHsNSg8FT40BdoZIzxi%2BdIXkRIiUYw5%2F60cFUdU5HyZxN%2BQ6p0y%2BPuX%2Bw3COFt8dfqeJ4FW0pBWOsCz5BJmIOnEEg%2BcGZHg%2Bee2xQrreksNguXa%2FEmCGrLMb%2FKjiGSlWNJHqdy2hLsED4Pbl&b=5#sthash.nBntpa4p.dpuf


usaha akhir

ialah najib akan

tangkap 27 juta

rakyat malaysia

yang benci pada

najib & rosmah

semua masuk jil

semua dipenjara

baru najib selamat

KAH KAH KAH



-------------

NO TO HUDUD






NO TO HUDUD
Ada beza ka? Mana satu UMNO mana satu orang UMNO?
malaon kaki penyamun kaki kebas kaki rasuah adalah
orang UMNO dalam parti UMNO kalau anti UMNO
tu saja apa maknanya? ia cuma semata2 parti.

yang gerakkan UMNO tu ialah malaon2 
kaki penyamun tersebut. termasuk juga 
ketua segala penyamun yang kata 
lebih kurang begini: NO to HUDUD.
Ustaz Hadi sudah lupa? atau sudah pening? TT; hang tolongpublish muka depan soalan aku ni. tq on SOTONG SUDAH BERCAKAP
Anonymous
on 2/29/16
 ROSAKKAN?
Yg merosakkan umno siapa? Bukan org umno ke? 
Macamni ulama pun ada...compius2.. on SOTONG SUDAH BERCAKAP
Publish | Delete | Spam
Roslee Salleh
on 2/29/16
 ORANG POLITIK
Hadi tu kan orang politik, orang politik ni lidahnya macam
biawak on SOTONG SUDAH BERCAKAP
albert magic
on 2/29/16












 BILION BILION
Najib skang duit banyak bilion bilion sebab tu lah lebai suka bodek kot kot dapat sket pun jadilah 
on SOTONG SUDAH BERCAKAP
Kiedentech Kiedentech
on 2/29/16
Lagi empat 





-----------

TENGKU FRAUD -






TENGKU ADNAN

iALAH

TENGKU FRAUD

iALAH 

PUTAR ALAM

iALAH 

TUNGKU DAPUR


Khairuddin dakwa Tengku Adnan guna gelaran palsu

Adnan juga didesak supaya memberi penjelasan kepada 30 juta rakyat negara ini dari keturunan mana beliau mendapat gelaran 'tengku".
PETALING JAYA: Gelaran ‘tengku’ yang digunakan oleh Setiausaha Agung UMNO,  Tengku Adnan Tengku Mansor dipersoal.
Bekas Naib Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan,  Khairuddin Abu Hassan mendakwa, gelaran itu palsu dan bukannya gelaran yang berasal daripada keturunan.
Beliau berkata demikian membidas kenyataan Adnan semalam kononnya dirinya tidak boleh membuat laporan terhadap UMNO kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS) kerana keahliannya dalam parti Melayu itu dicurigai.
“Adnan Mansor tolong jangan curiga sama ada saya ahli UMNO yang sah ataupun tidak, tetapi curigailah dari mana dapat gelaran ‘tengku palsu’ tu?
“Tolonglah jawab dan terangkan dulu kepada 30 juta rakyat Malaysia dari mana awak dapat gelaran ‘tengku’ palsu ini dulu??. Hakikatnya juga Adnan Mansor ni bukan cerdik sangat pun. Dia adalah kaki bodek minda lemah otak udang.
“Kenapa Adnan Mansor bangang sangat? Kalau saya bukan ahli UMNO macam mana pada pemilihan UMNO tahun 2014 saya boleh bertanding jawatan naib ketua UMNO bahagian?,” soalnya menerusi kenyataan Facebooknya.
Semalam Adnan menyindir tindakan Khairuddin yang mahu membuat laporan terhadap parti itu kepada ROS susulan kemelut yang melanda parti Melayu itu sebagai “tidak boleh pakai”.
“Saya pun banyak benda nak berceloteh pasal Adnan Mansor ni. Dia sebenarnya penyangak yang tak boleh dipercayai serta dapat diibaratkan seperti ‘gergaji dua mata’.
“Parasit macam inilah yang paling bahaya apabila berada di dalam parti politik. Tolong cakap kat ‘tengku palsu’ ni jangan cakap banyak,” tambah Khairuddin.


KAH KAH KAH
gwa sudah banyak kali tulis
ini tengku fraud
ini tengku kelentong
ini mat kelepet
ini mat putar alam
nak jadi tengku
mana ada taraf
jadi tunku dapur pun
belum pasti

TENG FRAUD


-----------------

LARI KE SAUDI KE?








MEMBiASAKAN

DIRI KE?

ATAU NAK JUMPA

BEN ALi

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


Ben Ali gets refuge in Saudi Arabia - Al Jazeera English

www.aljazeera.com/news/.../01/201111652129710582.html

Al Jazeera
Jan 16, 2011 - Until his death in 2003, Uganda's ex-president Idi Amin spent more than... Saudi Arabia, whose law allows for political asylum in public interest  ...

Idi Amin led quiet life in S. Arabia - Newspaper - DAWN.COM

www.dawn.com/news/135283/idi-amin-led-quiet-life-in-s-arabia

DAWN
Aug 17, 2003 - But Jeddah residents say Idi Amin lived in a villa rented for him by the government of Saudi Arabia in the posh Al Hamra district overlooking the Red Sea. Treating him under political asylum rules, the Riyadh government was  ...

Saudi Arabia: Fallen Dictators Find New Home | Pulitzer ...

pulitzercenter.org/.../saudi-arabia-king...

Pulitzer Center on Crisis Reporting
Jun 24, 2011 - Ellen Knickmeyer, JEDDAH, Saudi Arabia ... Saudi state, on down, the ruling al-Sauds have followed Arab tradition by offering asylum even ... asylum-seekers to Saudi Arabia in decades past, from the cannibalistic Idi Amin of  



Najib ke Saudi, dijadual mengadap Raja Salman

Najib  akan mengadakan lawatan kerja empat hari ke Arab Saudi mulai hari ini.


di saudi boleh

cari rumah

cari tanah

cari kawasan

mana tahu

kalau kalau kalau

nak duduk lama

nak beramal ibadat

di tanah suci

menghabiskan

hari  tua sambil

mengira beg birkin

opsss.. mengira

biji tasbih dimekah

KAH KAH KAH


---------------

SATU LAGI CUKONG BERSUARA







SATU LAGI 

PANDANGAN

CUKONG

KRISIS YANG 

AMAT BESAR 

DALAM NEGARA

CUKONG ANGGAP

PEKARA  KECIL




Isu Muhyiddin hanya perkara kecil


KUALA TERENGGANU – Kontroversi penggantungan Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Presiden Umno dianggap tidak lebih sebagai isu disiplin yang melanda parti Umno.

Pengerusi MCA Terengganu,  Toh Chin Yaw berkata, tindakan disiplin adalah perkara biasa berlaku dalam mana-mana parti dan beliau percaya, pucuk pimpinan parti itu sudah mengambil kira pandangan ramai di samping mahu mengelak masalah besar dalam Umno sekiranya tindakan segera tidak diambil.

Beliau berkata, isu penggantungan Muhyiddin itu tidak memberi kesan besar kepada BN dan tidak menjejaskan sokongan rakyat kepada parti komponen BN lain termasuk MCA.

“Saya percaya Umno sudah bincang lama perkara ini dan sudah ambil langkah-langkah yang perlu diambil dan keputusannya Muhyiddin digantung jawatan. Ini perkara kecil. Tiada isu sebenarnya.


woit

bani melayu

tak kan tak sedar

cukong sedang

buat kenduri

ketuanan melayu

apa dah jadi?

KAH KAH KAH




----------------

LAPORAN SAHABAT MAT SABU








JAM 11:00 PAGI

29/02/2016

telah terkumpul

RM109,400

terima kaseh

penyumbang

teruskan lagi

MAY BANK

5642 5857 6644






----------

SUARA YANG BERANI







HEBAT BERANi

JELAS TUNTAS

MAHFUZ OMAR

PEMIMPiN PAS

YANG JUJUR



Reformasi bermula dengan singkirkan Najib

SHAH ALAM - Tidak perlu bermimpi tentang reformasi negara sekiranya rakyat masih tidak dapat menurunkan Najib, kata Ahli Parlimen Pokok Sena,  Mahfuz Omar.

Ini kerana menurutnya, Najib sendiri sudah menjadi satu institusi kepada negara ini.

"Pada Pilihan Raya Umum (PRU) 14 nanti, seluruh negara akan dikerah untuk melindungi serta mempertahankan Najib dan pasukannya.

"Turunkan Najib adalah sebahagian reformasi negara. Najib mesti diturunkan melalui desakan dan tuntutan secara demokratik," katanya menerusi kenyataan.

Menurut Mahfuz lagi, tidak ada gunanya sekiranya rakyat hanya menyingkirkan Najib namun tidak mendesak supaya sistem negara diubah.

"Jika ada yang menyatakan tidak cukup hanya menurunkan Najib seorang sekiranya sistem dan institusi tidak berubah, saya bersetuju dengan kenyataan tersebut.

"Reformasi hanya bermula dengan Najib, bagaimanapun ia harus diteruskan dengan reformasi institusi," katanya.

gwa tak ada

apa nak cakap

rest my kes

mi lord

KAH KAH KAH
--------------------

SUARA HATI CUKONG






INI SUARA

CUKONG

Cukong - Wikipedia bahasa Indonesia, ensiklopedia bebas

https://id.wikipedia.org/.../Cuko...
Translate this page
Indonesian Wikipedia
Cukong adalah menunjuk kepada pengusaha-pengusaha pemilik perusahaan besar di Indonesia. Kata ini sendiri berasal dari bahasa Hokkian yang lazim ...

Arti kata cukong - Kamus Besar Bahasa Indonesia (KBBI ...

kbbi.web.id/cukong
Translate this page
Definisi/arti kata 'cukong' di Kamus Besar Bahasa Indonesia (KBBI) adalah n 1 orang yang mempunyai uang banyak yang menyediakan dana atau modal yang ...


Amaran kepada pihak yang cuba jatuhkan Najib

Rakyat Malaysia tidak mahu terbeban dengan polemik politik, selain Malaysia juga memerlukan kerajaan yang stabil bagi memajukan ekonomi, khususnya dalam situasi mencabar sekarang.
PETALING JAYA: Rakyat tidak mahu melihat situasi politik yang bercelaru di negara ini.
Presiden MCA  Liow Tiong Lai memberi amaran itu kepada pihak yang cuba menjatuhkan Najib secara tidak sah.
“Rakyat Malaysia tidak mahu terbeban dengan polemik politik, selain Malaysia juga memerlukan kerajaan yang stabil bagi memajukan ekonomi, khususnya dalam situasi mencabar sekarang.
“Ini adalah masa untuk kita bergerak ke hadapan dan pastikan kerajaan tumpu kepada pembangunan negara. Kita kena kuatkan kerajaan dan tidak boleh kurang fokus serta pastikan tumpuan tidak dialih kepada isu terlalu polemik menggunakan isu tidak berasas.
“Apa yang penting kita tahu perdana menteri telah berusaha bersungguh-sungguh untuk membawa transformasi dan meningkatkan ekonomi,” katanya lapor Bernama.


KOMENTAR
ini suara cukong
cukong berniaga
cukong cari untung

lagi korup pemimpin politik
lagi korup lembaga daulah
lagi senang cukong buat duit

inilah kerja para cukong
cukong merasuah
merasuah dengan duit
merasuah dengan dadah
merasuah dengan lendir

justeru:
lagi bangang pemimpin melayu
lagi korup pemimpin melayu
lagi kaki rasuah pemimpin melayu
lagi mendapat sokongan cukong
lagi senang cukong buat kerja

lagi salah guna kuasa
lagi senang cukong
berpesta merembat
harta negara

bijeh di perak
hutan balak di pahang
tanah di kuala lumpur
dirembat cukong

hutan sarawak bogel
hutan sabah bogel
dirembat cukong

justeru:
cukong akan menolak
pemimpin melayu yang tegas
pemimpin melayu yang jujur
pemimpin melayu yang anti rasuah

------------

PAKAI DUIT 1MDB





MENGIKUIT

FAKTA DUIT

DUIT 1MDB 

DUIT KELEPET

JADI APA HUKUM

PERGI AJI GUNA

DUIT 1MDB?

150 imam, pengerusi JKKK Sarawak dipilih sertai program haji 1MDB

Sebanyak 150 imam dan pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) dari Sarawak akan dipilih bagi menyertai Program Khas Haji Yayasan 1Malaysia Berhad (1MDB) tahun ini, kata Najib.
Mengumumkan perkara itu semasa melawat Masjid Jamek Saratok hari ini, perdana menteri berkata mereka yang dipilih itu nanti terdiri daripada 75 imam dan 75 pengerusi JKKK.
- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=TM9vLmN0lPFEEVU3V%2FkXeAinGRXuHiUXZ%2BYJracoBjk6XnIb1Rt4aQRd1PZ%2BcWfSirMTz6nIPzL9tuY553QoetAvUVU4R7AvTaGxNJERYBWECowQDauPG5%2BnsudarIrqxvlu5kgFkq3vU19V0BObyT6nqlwlfQ%3D%3D&b=5#sthash.IzCdenNv.dpuf


KAH KAH KAH

saje tanya

para mufti

para imam

jangan marah

nanti tercabut

janggut saudi

KAH KAH KAH

TAK DA FAKWA FAKWI KE?

-------------