Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Mac 2013

SANDIWARA BERJALAN IKUT SKRIP




KOMENTAR TUKAR TIUB
dari awal telah dijangkakan
arah sandiwara lahad datu
menjurus ke penggantungan
siasatan diraja tentang pendatang haram di sabah

siasatan diraja ini adalah bukti
bagaimana mahathir anak lelaki iskandar kutty
telah menjual kad pengenalan kepada pendatang haram
pekara ini telah lama didengar
kini saheh terbukti

suruhanjya diraja ini dijalankan di kota kinabalu
jauhnya lahad datu dari kota kinabalu lebih kurang 500 kilometer
naik kapal terbang 45 minit
naik kereta 7-8 jam

ertinya kota kinabalu amat jauh dari
kacau bilau di lahad datu

tetapi kenapa siasatan diraja ini ditanguhkan
hingga satelah pru13 di jalankan?

jelas inilah yang dikatakan
sandiwara dipentaskan untuk satu tujuan yang tersorok
ada ajenda besar dibelakang sandiwara ini

wtc pada 9/11 diledakkan untuk rembat telaga minyak
sauk dipentaskan untuk tangkap reformis
kali ini lahad datu dipentaskan untuk tangguh siasatan diraja

bukankah lahad datu beratus batu dari kota kinabalu?
bukankah kota kina balu selamat?
bukankah sekolah telah dibuka di lahad datu?
kalau sekolah telah dibukan
kenapa siasatan di raja ini di tangguh

ini persoalan hakiki
ini bukan hina pdrm
ini bukan hina atm
soalan ini perlu jawapan dari najib

Siasatan RCI Sabah dilanjut enam bulan lagi
Suruhanjaya siasatan diraja (RCI) mengenai masalah pendatang haram di Sabah akan dilanjutkan selama enam bulan lagi dari 21 Mac depan.

Menurut kenyataan Setiausaha RCI berkenaan, Datuk Saripuddin Kassim, ia bertujuan untuk menyelesaikan siasatan dan penyediaan laporan.

Katanya, Yang di-Pertuan Agong telah memperkenankan lanjuta anjutan tempoh siasatan RCI itu dari 21 Mac hingga 20 September 2013.

Saripuddin berkata, ia selaras dengan peruntukan Seksyen 5, Akta Suruhanjaya Siasatan 1950 (Akta 119).

Pada mulanya, pendengaran RCI itu sepatutnya disambung semula pada 5 Mac tetapi ia telah ditunda kepada Mac 18


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BETUL ATAU SALAH APA TUKAR TIUB KATA.... kah kah kah..

kah kah kah... BETUL TAK BACAAN POLITIK SANDIWARA ITU?... kah kah kah..

woit.....INI BUKAN FITNAH DARI TUKAR TIUB...kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TOHMAH DAI TUKAR TIUB... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN   HINA SOLDADU... kah kah kah.....

kah kah kah.... INI  END GAME UNTUK SANDIWARA.... kah kah kah


INI JUGA  
SEBAB MUSABA
--------

JENERAL PUN BERTANYA SOALAN YANG SAMA



SEMUANYA 
BERMULA DENGAN INI
Kerajaan kena minta maaf kepada rakyat, keluarga wira terkorban


PETALING JAYA 13 MAC: Kerajaan Umno perlu memohon maaf kepada rakyat dan keluarga anggota keselamatan yang gugur akibat kegagalan menangani pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.
Tuntutan itu dibuat bekas Timbalan Panglima Tentera Darat, Leftenan Jeneral (B) Datuk Ghafir Abdul Hamid.
“Saya menjemput rakyat, tak kira apa bangsa, agama, fahaman, mana parti yang disokong untuk sama-sama bangkit dan menggesa kerajaan mengaku akauntabiliti ke atas kegagalan dan memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia,” katanya.
ghafir
Beliau berkata demikian pada sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN, hari ini.
Ghafir berkata, kerajaan tidak konsisten menangani isu pencerobohan itu dan hanya mengambil tindakan selepas 23 hari.

“Tindakan kerajaan tidak konsisten. Apabila tindakan lambat, mereka (penceroboh) telah ‘bekerja’. Dari kumpulan kecil menjadi besar. Kesalahan ini mesti diakui (kerajaan),” tegasnya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI BUKAN CHINA TIAN CHUA YANG CAKAP... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN TUKAR TIUB YANG CAKAP...kah kah kajh

kah kah kah...INI ORANG KE DUA TERPENTING DALAM TENTERA MALAYSIA.... kah kah kah....

kah kah kah... INI PANGLIMA NEGARA... kah kah kah..

kah kah kah...INI LEFTENAN JENERAL YANG BERSUARA... kah kah kah..

woit... JENERAL INI BERTANYA KENAPA 23 HARI?.... kah kah kah

kah kah kah...KENAPA LEPAS 23 HARI BARU  BERGERAK... kah kah kah..

woit.... SOALAN INI BUKAN HINA TENTERA... kah kah kah..

kah kah kah...SOALAN INI UNTUK NAJIB DAN SEPUPUNYA... kah kah kah

PAKAI BAJU T
SIAPAKAH GERILA INI?

------

NAJIB TELAH SAMPAI TARIKH LUPUS



DARI MAT MONGOL
kini jadi
MAT TUNGGU DULU

SUDAH 
KENA PIJAK
 PRU: Saya perlukan masa, kata Najib
Najib Razak berkata, beliau memerlukan masa sebelum mengumumkan tarikh pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang dihujani soalan berkaitan pilihan raya dalam rancangan  “Conversation with the PM” yang disiarkan di TV3 malam tadi berkata, beliau perlu membuktikan kepada rakyat terlebih dahulu bahawa pelan serta agenda transformasi yang dibawanya berjaya.

"Ya (boleh umum pilihan raya). Tetapi saya mahu berdepan dengan rakyat dan menunjukkan bahawa agenda transformasi kami sebenarnya sedang berjalan dan ini adalah kemajuan sebenar kepada negara. Inilah perubahan dan kita sedang menyampaikan. Dan rakyat boleh merasainya.

"Jadi saya perlukan masa kerana seperti yang anda tahu, apabila kita merancang sesuatu perkara, kita boleh merancang dan menyampaikan. Ia mengambil masa. Tetapi saya bersyukur yang keputusan (transformasi) adalah positif. Dan keputusan keseluruhannya menunjukkan bahawa ia mencapai di luar jangkaan kami dalam masa empat tahun.

"Mesej kami kepada rakyat ialah, kami telah lakukan pelbagai perkara dalam masa empat tahun ini.  Jika kami masih diberikan mandat, saya akan buktikan yang kami akan lakukan lebih baik dalam masa lima tahun akan datang," katanya. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... SUSU DALAM GIANT ADA TARIKH LUPUS...kah kah kah..

kah kah kah...DAGING DALAM TESCO... ADA TARIKH LUPUS... kah kah kah..

kah kah kah...DURIAN DI CHOW KIT PUN ADA TARIKH LUPUS... kah kah kah...

woit... SUSU BOLEH JADI YOGURT.... kah kah kah...

kah kah kah... DAGING BOLEH JADI DAGING SALAI...kah kah kah


kah kah kah... DURIAN LEH JADI TEMPOYAK... kah kah kah..

SUDAH 
KENA TAPAK KAKI

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...KALAU NAK SAMBUNG MASA... BUAT LAAA PRU...kah kah kah..

kah kah kah... KALAU BERANI BUAT LAA PRU...kah kah kah..

woit...  MANDAT SEKARANG UNTUK PAK LAH... kah kah kah..

kah kah akh.... 8 MARCH DAH LAMA LANGSUNG.... kah kah kah..


MUKA DAH KENA BERAK
APA LAGI MAHU TUNGGU
NOTA
kalau durian dah jadi tempoyak
kalau tapai dah jadi sake
tunggu  najib buat pru
sampai beruban bulu kote
kah kah kah

-------

MUSA HITAM PULAK BELI INSURAN





KOMENTAR TUKAR TIUB

jeneral sudah menjadi kaum kerabat pakatan
bekas ketua polis negara nak jadi kaum kerabat
keluarga diraja mula usik usik nak jadi kerabat
pegawai tinggi kerajaan sudah mahu jadi kerabat
towkay besar dan sedang 
mula bertanya-tanya

ramai yang meloroh menyatakan pegangan diri

yang dulu buat salah macam ayah saifol
mula bertaubat untuk menjadi kerabat pakatan

adik vincent tan juga
sudah beli insuran

pagi ini berita muncul
musa hitam pula beli insuran

musa hitam ini  macam anwar ibrahim
mangsa mahathir anak lelaki iskandar kutty
tetapi musa hitam ini tidak melawan
maka namanya masuk dalam tong sampah sejarah
sebagai nota kaki politik malaysia

semakin ramai
yang mula beli insuran
semua mahu masuk tim yang menang

wabak menang pakatan rakyat sedang merebak
wabak menang ini  tidak dapat dibendung

elit ekonomi
elit politik
elit pentabiran awam
kini berbondong bondong ingin membeli insuran
ini ikut serta  dipukul badai kemenangan

 BILA KAPAL NAK TENGGELAM
TIKUS MULA LARI
atau
TIKUS BELI INSURAN



Musa Hitam: Malaysia tidak akan


 bankrap 


jika Pakatan ambil alih

KUALA LUMPUR, 13 Mac — 
Tun Musa Hitam 
mengatakan Malaysia 
tidak akan bankrap
 jika Pakatan Rakyat (PR) 
mengambil  alih kepimpinan negara 
sekiranya berjaya mengalahkan 
Barisan Nasional (BN) dalam pilihan 

-------

SIAPA DIA KITUL DAN KELING MENDELIAR



INI KEPALA EEE
 PENCERAHAN APA ITU EEE
ini bukan rasis
kita bukan marah  kerana warna kulit 
sivarasa kulit hitam
ambiga kulit hitam
dr jeya kumar kulit hitam

yang dibenci bukan kulit
yang dibenci ialah sikap mereka
sikap mereka mengaku  diri mereka melayu
walhal dari rupa bentuk
dari kulit muka  mereka bukan sosok
sawo matang melayu

sebenarnya 
sesiapa nak jadi melayu bukan satu kesalahan
sesiapa nak jadi melayu boleh jadi melayu
sesiapa pun boleh mengakui di jerman 
boleh jadi jerman
sesiapa pun boleh mengakui di inggeris
boleh jadi inggeris
dan dan dan

mengaku jadi melayu bukan salah

apa yang salah ialah mengapi-apikan
sentimen melayu untuk  benci orang china
mengadu domba orang melayu untuk benci  orang china

inilah yang dilakukan oleh mahathir anak lelaki iskandar kutty
inilah yang dilakukan oleh sangkaran  pillai
inilah yang dilakukan oleh reezal merikan
inilah yang dilakuan oleh  abdeel azeez

mereka menjadi lebih melayu dari melayu

anwar ibrahim pun ada darah mamak
rozamin pun ada darah mamak
adam adli pun ada darah mamak
din merican pun ada darah mamak
latifah koya lahir di india


tetapi mereka BUKAN eee 
kerana mereka
mengambil sikap yang tidak mengapi-apaikan
melayu untuk membenci china
tidak mengambil sikap perkauman
tidak adu domba melayu untuk benci china

ramai warga dan kaum kerrabat pakatan rakyat
yang ada darah mamak
ini hakikat
menjadi mamak bukan satu kesalahan
lahir sebagai india muslim
bukan satu kesalahan

darah dan keturunan
bukan pilihan kita
kita dilahirkan melayu
kiat dilahirkan china
kita dilahirkan india
kita dilahirkan iban
kita dilahirkan orang asli

kita tak perlu padamkan nama kita
kita tak perlu lupakan asal usul kita

kita wajib berbangga
untuk mengakui diri kita siapa


justeru: EEE inilah bukan warna kulit 
bukan agama pegangan tetapi sikap
eee ialah rasisma terpendam
NOTA
orang melayu wajib melawan eee
kerana dari zaman kerajaan melayu melaka lagi
eee ini telah wujud

ini 600 tahun dahulu

jangan lupa watak kitul
jangan lupa watak keling mendeliar telah wujud
dua watak ini adalah eee
yang membawa porak peranda
dalam istana sultan melaka

surah ini tertulis dalam kitab salalatus salatin
watak eee telah dimunculkan
sebagai ingatan untuk kita semua

INI SAEKOR EEE
APA DIA SPESIS EEE
kepada yg belum kenal eee, baca thread ni dan tanam dalam kepala jubotaik lu baik2... spesis eee adalah spesis india mengaku melayu dan terlebih2 pulak melayunya dari org melayu... kami tidak membenci india, kami tidak membenci mamak... tetapi jika muka hitam legam dan tentunya riak bentuk susuknya berketurunan india dari India sana nun, tetiba melalak nak jaga kepentingan org2 melayu khususnya BN UMNO.. 

memang keling eee ni pelik kan? Sedangkan melayu UMNO sendiri pun, sudah hampir pupus dan nazak dah untuk hidup dlm dunia politik...tetiba eee ni datang bagi oksigen pulak untuk menjaga kepentingan melayu haprak yg kerjanya merembat hasil mahsul orang ramai. ini sungguh menjijikkan..melampow... mengiurkan kami untuk mencarut2 tanpa mempedulikan apa yg kitab kami suruh lagi..

ini time kalu.. ianya memetik suis minda subkonsius kami bahawasanya mencarut2 itu adalah lebih mulia daripada membaca kitab kami sendiri tanpa memahaminya..kahkahkah... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/13/13
 PASAL APA EEE
pasal apa panggil eee? apa makna sebali hurup e itu? Mintak dicerahkan lagi, supaya dapat dimengertikan.... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/13/13
EEE DAN DUIT
Yahudi di malaysia inilah...kalau tak caya...semua money changer dapat kat depa...pui...pukimak mahathir ni...kasta paria..masuk islam..jadi melayu...lupa kasta lupa paria...sekarang semua melayu jadi paria gara gara mamak pukimak ni...tak nak mengaku...penjara malaysia..penuh melayu..kenapa...ditiup api kebangan disanubari melayu ni...koranglah tuan tanah...

korang lah yang teristimewa di malaysia...last last...tanah tadak istemewa pun tadak...mamak sapu habis.....dah tu tak sedar sedar...bodoh takder ubat dah melayu paria ni...mamak dah simpan ubat korang....kena minta kat kutty pukimak....

DUIT....itulah ubat mujarab mamak kutty melayu ni simpan....pi tanya pemegang saham yang pegang duit kutty ni....20 bilion setiap sorang...kalau mamak kutty ni mampos....1%meke ni dapat......100 millkon....apa tak tutup mulut....hahahahaa...melayu jadi paria...mamak jadi kaya....hahahhah on MEMAHAMI APA ITU EEE
DIDI KOTA BELUD
on 3/12/13
JANGAN JADI RACIST
Thats just 'pure' racism!! Try as you say you are not a racist, your action speak louder than your claim. 

You are just too old to be a racist..walking down racism path. Pls change. Otherwise you are becoming a laughing butt against those sedated people. on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
NAJEEB BRIM BARM BROOM
lol lawak bang jib.. dah expired dah 9 Mac lepas bila nak umum ni.. nak sampai basi sendiri ke? memang la modal politik musti punya takan beri taknak sebut taknak tagih.. 

Dah bagi kenaikan dah bagi brim bram.. apalagi undi la BN.. :) Takan bagi nak kata sila undi PR.. sunguh baik hati sangat lar on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
BANYAK EEE DI PULAU PINANG
baca post ni bau ketiak..udah aku kata dulu mamak menguasai kawasan perniagaan strategik di penang bukan orang cina,orang cina sewa kedai dari mamak di penang, tamak ni sebahagian dari kebodohan, kebodohan ini memakan diri...

hari ini melalak nak mintak penang balik, melayu dan cina penang takmo layan...lagi layan bau ketiak dari hangit jadi pahit....keh kah hik kih huakkk... on MEMAHAMI APA ITU EEE
Anonymous
on 3/12/13
 SAEKOR EEE CHINA
Jangan lupa satu lagi kumpulan baru yang perangai serupa macam Mamak EE juga. Golongan ini dinamakan TEE dan ia diketuai oleh satu TEE yang bernama Ridhuan TEE Abdullah. 

Si TEE ini juga sangat bahaya macam EE kerana dia cuba menjadi lebih Melayu daripada Melayu dan lebih Arab daripada Arab. KAH KAH KAH on MEMAHAMI APA ITU EEE
TEEEEEEE
on 3/12/13
MUKA MUKA EEE
YANG SELALU BIKIN KACAU
-------

MENANTU AYAH SENANG DAPAT DUIT DARI BANK




KOMENTAR TUKAR TIUB
dengan nama manjanya kj
adalah pemikir penting dalam
united malays national organisation
pandangan dan konsep politik yang dibawa oleh kj
jika digunakan oleh gerombolan ketuanan melayu
akan memastikan pakatan rakyat tutup kedai 
pkr akan tutup kedai

bagilah hebatnya anak muda ini
Bagaimana syarikat Khairy dapat kemudahan kewangan bank Pertanian ?

Telah di perolehi satu set laporan penyiasatan forensik kewangan yang melibatkan hampir 20 orang pimpinan Bn termasuk anggota Kabinet. Laporan forensik kewangan ini merakam 'salah laku' atau masalah libat kewangan pimpinan - pimpinan tersebut sama ada secara langsung mahupun tidak langsung contohnya melalui syarikat yang berkepentingan mereka.

Salah satu dari pada mereka ialah Khairy Jamaluddin, Ketua Pemuda Umno Malaysia dan menantu Perdana Menteri Malaysia yang ke 5.

Di rakamkan dia yang beralamat di Jalan Pantai Dalam KL dengan no kad pengenalan 760110-71-5165 mempunyai kepentingan langsung dalam 6 buah syarikat iaitu Iron Cage Sdn Bhd, Kaiser Jack Sdn Bhd, Perbadanan Usahawan Nasional Berhad, Rahmadin (M) Sdn Bhd, Rahmadin Development Sdn Bhd, YGP Holding Sdn Bhd juga dalam laporan ini turut menyebut beberapa syarikat turut terkait secara proksi dengan dia.

Ada banyak keraguan namun untuk pendedahan siri ini ditimbulkan pertanyaan mengenai Syarikat Rahmadin (M) Sdn Berhad dengan no. daftar 58068-v, sebuah syarikat yang punya rekod proses tindakan mahkamah, syarikat yang melaporkan kerugian mencecah RM 10 juta telah mendapat kemudahan kewangan bank Pertanian. Syarikat yang turut dimiliki kepentingan Datin Rahmah Abd Hamid (dipercayai Ibunya) dan Hana Jamaluddin serta Mona Jamaluddin (keduanya kemungkinan kakak Khairy) telah mendapat kemudahan kewangan dari beberapa bank. Namun walaupun rekod yang tidak memuaskan syarikat ini terus mendapat kemudahan kewangan dari Bank Pertanian pada tahun 2005 membawa jumlah RM 4 juta (dua kali)

Bagaimana syarikat yang tidak mencatatkan bidang perniagan terkait pertanian boleh mendapat kemudahan kewangan dari Bank Pertanian. Harus di ingat Bank Pertanian bukanlah bank kormersial yang memberikan pinjaman begitu sahaja tetapi ia bank yang diwujudkan kerajaan untuk membantu petani, penternak dan nelayan. Maka apa kreteria syarikat yang lebih cenderung kepada syarikat pembinaan kormesial mendapat kemudahan kewangan Bank Pertanian lebih lagi rekod yang tidak memuaskan seperti tindakan mahkamah dan rekod kerugian mencecah RM10 juta. Kecuali istihar rugi hanya untuk elak cukai. Rekod kewangan dengan bank kormesial sebelum mendapat kemudahan kewangan dari Bank Pertanian juga tidak memuaskan.

Adakah pinjaman ini ada ada unsur pengaruh kerana pada ketika itu bapa mertuanya merupakan Perdana Menteri Malaysia ? Adakah benar kini ada usaha untuk melupus / mengelak pembayaran hutang tersebut ?

Mohon penjelasan Khairy Jamaluddin. Ini adalah persoalan yang perlu dijelaskan. Ini hanya sebahagian kecil dari data forensik kewangan yang diperolehi dibawah fail beliau. Hampir 20 nama besar ada dalam tangan kini.

Simpati dengan berapa ramai petani, penternak dan nelayan dan usahawan tani yang gagal membesarkan peniagaan malah ada yang terpaksa gulung tikar kerana masalah modal dan seumpamanya. Ada antara mereka gagal mendapat perhatian Bank Pertanian pun, sebaliknya ada nama besar yang dengan mudah mendapat kemudahan kewangan.

Berdasarkan rekod kewangan syarikat - syarikat berkepentingan Khairy jelas  tidak dikendalikan dengan betul berdasarkan rekod kewangan dan rekod tindakan mahkamah maka adakah wajar watak seperti ini mengepalai Perbadanan Usahawan Nasional Berhad ? Adakah kedudukanya dalam PUNB kerana potensi dia atau hanya untuk memujuk dia yang tidak mendapat jawatan Kabinet walaupun menjadi Ketua Pemuda Umno kerana Perdana Menteri (Najib) tidak berani dengan Bekas Perdana Menteri (Dr.Mahathir) yang sememangnya benci dengan Khairy ?

Mohon Khairy tampil beri penjelasan.

Sekian

che'GuBard
Penyelaras SAMM
12 mac 2013



------

PROGRAM MENGHASUT DAN MELAWAN MALAM INI


SATU JEMPUTAN
UNTUK PENCERAHAN

ANAK MUDA BANGUN MELAWAN MALAM INI

Wacana PRU 13: Harapan Malaysia
Tarikh    : 13 Mac 2013 - Rabu
Masa     : 8 malam
Tempat  : Dewan Beringin, Sri Gombak.
Panelis   : Dr Maszlee Malik (Pensyarah UIAM), Dr Raja Ahmad Iskandar (Naib Ketua Pemuda PAS),
Tun Faisal Ismail Aziz (Exco Pergerakan Pemuda Umno), Dr Yusri Mohamad (Bekas Presiden Abim)

Anjuran : Majlis Perwakilan Pelajar UIAM 

RADIO BANGSAR
AKAN MEMBUAT LAPORAN SECARA LANGSUNG
untuk warga di luar lembah klang
sila layari stesen menghasut


MALAM SABTU INI
DI KG BARU

TENGKU FRAUD BUAT SANDIWARA NAK SAMAN TIAN CHUA





 SUDAH 12 HARI




Fitnah: Tian Chua tidak teragak hantar surat saman

Harakahdaily12 Mac 2013


KUALA LUMPUR:Mulai sekarang, Ahli Parlimen Batu, Tian Chua tidak teragak-agak untuk menghantar surat saman sekiranya ada lagi berita fitnah tersebut diulangi di mana-mana portal.


Umno saman jika Tian Chua tidak minta maaf

WARTAWAN SINAR HARIAN
4 Mac 2013
Tian Chua
Tian Chua
KUALA LUMPUR - Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, Naib Presiden PKR, Chua Tian Chang perlu berhenti membuat kenyataan berunsur fitnah terhadap parti itu dan membuat permohonan maaf atas tuduhan yang mengaitkannya dengan isu Lahad Datu, Sabah.

“Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak telah mengarahkan saya untuk mengambil tindakan undang-undang kepada pihak yang telah mengaitkan Umno terhadap insiden di Lah


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SUDAH MASUK 12 HARI... kah  kah ah..

kah kah kah... TENGKU FRAUD CAKAP DALAM 7 HARI  TIAN MESTI MINTA MAAF.... kah kah kah...

kah kah kah...KALAU TAK MINTA MAAF ... AKAN DI SAMAN...kah kah maj

kah kah kah...HARI INI SUDAH MASUK 12 HARI...kah kah kah..

kah kah kah...BILA NAK SAMAN TIAN CHUA... kah kah kah

woit... TOK EZI.... NO EKSEN ...DON TOK... kah kah kah


------

KATA KATA DARI SAEKOR EEE BETINA


LEMBU MENCARI
SHAHRIZAT LEMBU
Wan Azizah kena jawab
 tuduhan media asing
KUALA LUMPUR 12 Mac - Sikap membisu Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Wan Azizah Wan Ismail berhubung dakwaan mengaitkan Anwar Ibrahim dalam isu pencerobohan di Lahad Datu, Sabah menggambarkan seolah-olah beliau sudah tidak wujud lagi sebagai pemimpin parti itu.

Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Abdul Jalil berkata, sikap Wan Azizah itu menimbulkan persoalan kerana ia berbeza apabila sesuatu tuduhan dilemparkan terhadap pemimpin UMNO.

"Kalau tuduhan terkena kepada mana-mana pemimpin PKR, mereka akan diam seolah-olah masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Sekiranya tuduhan dilemparkan itu adalah terhadap UMNO, jari telunjuk mereka yang panjang itu akan tajam menuding kepada kita.

"Kita hendak tahu juga daripada mulut Wan Azizah apa komen beliau mengenai tuduhan media asing terhadap Anwar," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit.... EEE INI ADA  EEE JANTAN ADA EEE BETINA.... kah kah kah..

kah kah kah...YANG INI EEE BETINA.... kah kah kah...

kah kah kah... EEE BETINA PANDAI SELAK KAIN...kah kah kah...

kah kah kah.... SATU DUNIA AKAN RANAP KALAU EEE INI SELAK KAIN...kah kah kah...


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...PASAL APA WAN AZIZAH MESTI BERSUARA.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU BERANI TANGKAP LAAA ANWAR.... kah kah kah..

kah kah akh..TUDUH LAAA MACAM TAHUN 1998 DULU... kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU TAK BERANI DON TOK TOK... kah kah kah..

kah kah akh... TOK EZI... EKSEN  WHERE... kah kah kah...
NOTA:
satu dunia menunggu
laporan tentang keterlibatan anwar
dalam sandiwara lahad datu
najib sudah beri arahan
mana laporan itu
takut ke?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

--------