Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 September 2011

APA YANG WAJIB KITA LAKUKAN ?




INI BUKTI BNGALA JADI PENGUNDI













24 JAM SELEPAS PENDEDAHAN , PENGAKUAN PM BANGLADESH DIPADAM – keadilan daily

Laman web yang memapar pengakuan Perdana Menteri Bangladesh, Sheikh Hasina Wajed mengenai rakyatnya di Malaysia, mudah memperoleh status penduduk tetap (PR) dan layak mengundi, dipadamkan hari ini.

Semakan Keadilan Daily pada jam 7 malam ini mendapati laman itu tertera No item to show (tiada paparan kandungan) tetapi tiada alasan diberi. Bagaimanapun, halaman depan web berkenaan masih boleh ditemui disini

Semalam, portal ini mendapati Sheikh Hasina dilapor berkata pekerja Bangladesh di Malaysia diberi kewarganegaraan dengan mudah asalkan mengundi parti yang mewakili kerajaan pemerintah.

Beliau juga mengesahkan sebilangan pekerja Bangladesh dalam beberapa sektor di Malaysia, diberi taraf kewarganegaraan sejak tahun lalu, selain diberi hak mengundi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
apa yang wajib kita lakukan kepada si bangla ini?
apa yang wajib kita lakukan kepada mat indon ini ?

mereka datang cari makan
mereka bekerja
ini tidak salah
mereka bersama membangun kan negara ini

yang salah ialah apabila mereka campur tangan
dalam hal masa depan warga negara

- kalau di china mereka sudah lama kena
- tembak mati dan mayat dijual untuk
- harga peluru
kalau di korea utara mereka juga akan ditembak mati
dan kalau nasib baik dijadikan hot dog


kalau di britain merreka akan dipenjara dan di halau sesudah penjara
kalau di russia mereka dihantar ke sibera untuk menjadio buruh paksa
kalau di saudi arabia kepala mereka kena pancung depan masjid hari jummat
kalau di iraq mereka akan dihantar ke abu gharaib
kalau di iran mereka akan dihantar ke evin

jadi apa yang wajib kita lakukan kepada mat bangla dan mat indon
yang akan digunakan untuk merampas selangor?


JANGAN LUPA JEMPUTAN INI

MEMIKUL BIAWAK GEMOK




UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION MEMIKUL BIAWAK GEMOK


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


NOTA:
kerja yang paling susah ialah memikul biawak hidup
tapia ada lagi yang lagi amat susah
memikul biawak hidup yang gemok
kah kah kah


MANA BIAWAK MANA ROSMAH?














MAHATHIR: RAKYAT PANDANG JIJIK WAKIL RAKYAT MEWAH - mkini

Mahathir Mohamad menegur wakil rakyat BN supaya mengubah imej mewah yang ditonjolkan sehingga menyebabkan rakyat berasa jijik dengan parti itu.

Katanya, faktor tersebut merupakan salah satu sebab BN merekodkan prestasi buruk pada 2008 – yang masih belum dapat dipulihkan hingga kini.

Persepsi tersebut antara lainnya berpunca daripada kegiatan membeli undi dari kalangan perwakilan semasa pemilihan parti.

"Golongan muda pandang parti komponen sebagai korup dan mereka tidak ingin sokong. Walau tak ramai yang tak sokong, sikit-sikit tak dapat undi, kita akan kalah," katanya.


NOTA:

apa makna kenyataan ini ?
ini satu tamparan untuk rosmah mansor
ini bukan satu sindirian tapi satu amaran dari mahathir

BERITA TERKINI
tim rosmah najib sekarang dalam keadaan terdesak
beberapa jurufikir najib telah cabut lari masuk tim muhyiddin

SATU PERMINTAAN
ini satu permintaan yang amat susah dari tt
meminta pembaca menonton dan memerhatikan dengan teliti
sama ada muka rosmah masih muncul tiap malam di kaca tv
atau telah beerkurangan

memang kerja cilaka menengok tv malaysia
satu seksaan tapi jika boleh perhatikan dan beri komen

jika muka mak janda lohek ini berkurangan muncul di tv
maka jelas rosmah dan najib sedang diasak

rosmah kini semakin dibenci oleh orang biasa
rosmah kini semakin dibenci oleh ahli gerombolan
dikatakan rosmah tidak lagi dibenarkan meluluskan projek seperti dahulu
tetapi
kesah kesah hidup mewah mak janda ini terus menjadi bahan perbualan
bukan shaja di kampong dan felda malah disoiree kedutaan asing juga
kesah mak janda lohe ini menjadi bahan lawak

sila:
amati kurang atau tidak?

JANGAN LUPA SABTU INI

SAHEH - MALIKUL SEMBAB BANGANG





JEMPUTAN PETANG INI AMCORP MALL




DARI FACE BOOK ZUNAR:

Jom bersama saya Sesi Zunar & Peminat HARI INI Sabtu ini, 24 Sept (5-7 ptg padang depan di Amcorp). Turut bersama ahli2 Kelab Kartunis Independen: Jonos Pelukis Ronasina Kartunis, Johnny Ong, Art dan lain2. juga TETAMU ISTIMEWA kumpulan kartunis2 muda kurang upaya (bisu) dari KLang.




SAHEH MALIKUL BANGANG -INI SURFAT LEBIH DARI SEORANG

surat khabar utusex ni aku buat lapik pallet dedak ikan jer.. kah..kah..kah.. ~ptrjya~
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

malikul sembab bodos tuli..!! woi..terseksa xdpt nak mkn hasil selangor ke... nak aram.! ~ptrjya~
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

aku rasa mahayudin ni dah kena sindrom kurang kasih sayang kot. kasihan. kalau bangang, takkan lah boleh jadi TIMBALAN PERDANA MENTERI 1Malaysia kan. jadi mari kita senyum, tak perlu kata apa-apa macam anak pak mahayudin nyanyi tu.. kah kah kah
By silentscream on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

ah! bukan percuma. tu duit felcra la beli edarkan.
By DX on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Apa itu utusan melayu? Ia boleh disamakan dgn majalah playboy... maklumat yg mengetuk pintu neraka..... kah...kah...kah...
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Si Bangang tu patut di hantar pegi hospital mental utk check adakah dia terencat akal semenjak kecik.. Satu lagi check mata dia apakah dia menghidap penyakit rabun katak bobok ... Lakhanat bin Binawe punya muhyiddin bin yassin.. Aku org selangor woi... Marah aku dgr fitnah tu... heh tumpang lalu bro t.t http://gerai3abdul.blogspot.com/
By KANDIS on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Apa itu bangang? Apa itu bodoh? Apa itu bahalul? Apa itu sembab? Apa itu hodoh? Apa itu idiot? Apa itu stupid? Apa itu devil? Jawapan hanya satu... mohideen.... kah...kah...kah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Tpm ni mmg Bangang.. kalu Bangang jgn bgtau org...diam2 je...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Woiiii Muhyiddin!! apsal kw ni bengap wal bahalul sangat lah...lancio apa rakyat selangor terseksa? aku pown rakyat selangor jugak...hidup lg senang adalah...kahkahkah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

mana nak laku sangat.. iklan dalam suatkaba melayu pun takat operator kilang jer... engineer manager ceo haram satu pun takdak.. bodo punyer suratkaba melayu..
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Sham..bersih 3.0 ni, kita demo jangan balik2 rumah dah mcm thai buat tu.. 6 bulan, kojol la BN.. MAMAT SEMBAB ni memang janis bodoh pun.. tak payah la bitau orang len lagik.. soh jer dia gi hantuk kepala kat dinding tandas awam mana2 jer..
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

saya terasa tersangat la seksa tinggal di selangor ni.... function2 bn kurang... bil air tiap2 bulan orang bayarkan... seksa...seksa....
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Alaa, yg seksa ni sume puak2 kroni yg xdpt projek dah. Juz dok umah gentel telo, rebus n mkan anak beranak. Aku try usha gak smlm, dokek yaa ngn umh aku. yg datang sume jenis xde janggut bermisai @ xde janggut xde misai. Yg penting perut bOrOi. Spesis ni leh kenal sape. Penjilat kehormat.
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Memang Sembab tu melampau2 bangangnya. Dengo cite dari satu orang je dah heboh, mungkin yang terseksa tu orang parti United Myanmar & Nepal Organisation kot...cukup2 lah bangang tu sembab...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Bukan sahaja bodoh macam keldai, macam lembu malahan si sembab ni patut buang dalam tong sampah atau tong taik! hahahahhhahahaaa...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

tak terseksa pung tapi diseksa nampak kopek bik mama kah kah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

woit sembab!...pegi pachucheng la!
By jejaka cool section 2 on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

sembab sebab bodoh
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Salam, ke...diorang yg terseksa tengok rakyat Selangot bahagia bawah PR?
By MOH KEMBARA on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Sembab bodoh no. Wahid
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

apa terseksanya di selagor ni, mungkin yang terseksa tu mereka yang selalu dapat projek baik dari bn dulu kot.Alhamdulillah semenjak pr menerajui kerajaan selangor merasa juga air percuma sebanyak 20m3 tiap tiap bulan, dgn bn dulu tak pernah dapat apa pun percuma.Harap harap pr dapat memerintah lagi di selangor pada pru 13 nanti
By albert magic on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11





Sang harimau MEMANG tak senang jika peluang nak baham mangsa tak dapat. Sang gerombolan juga akan terseksa jika peluang bantai peluang tersekat. Tabiat geng gerombolan suka sapu harta negeri dan harta anak negeri.... bila PR tadbir, mereka jadi kempunan/terseksa.

Yang genok2 jadi kempis. Kantung yang boroi jadi senak.Maka terseksalah. Si CARMA dan SI Kapenter(pencari kepentingan) akan gigit jari dan terseksa...kalau boleh mahu sapuuuuuu (minta penyapu dgn Dr Gigi Ala Bali) - zunodeng, tg malim.
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

memang dia bangang sebangangnya...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

bangang
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

im in...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

No 1 Muhyiddin memang banggang...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

muhyiddin yasin bebodoh.Sebabnya macam bebola jugak.banyak bola jadi bola.BANYAK BODOH JADI BEBODOH.KAH KAH KAH KAH (TIRU GELAK HANG)
By PeminatFlom on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Sin, SHUT UP UR BIG MOUTH, Sin, DIAMLAH!!!
By Jebat2 on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Orang Selangor kata umPORN sudah jadi POLONG TAK BERTUAN, 1. nkau berarak/ berak bwk kepala lembu (kepala sendiri)- ada aku heran? 2. nkau baling kepala babi (bela sendiri)- ada aku kesah? 3. nkau merapu/ merayu/ meraban SYOK SENDIRI- ada aku pedulikkkk?
By toyol baik on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

saya nak mengadu.. mat sembab tuh bodoh sangat!!! terseksa hidup saya berTPMkan mat sembab...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

.........memang bodoh.... FULL Stop
By raja abd aziz on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11



SEKSA KALAU BINI GEMOK




TERSEKSA DI SEKSA MENYEKSA





nota:
yang terseksa
dan yang menyeksa semakin ramai

lihatlah bagai mana rosmah
setiap hari menyeksa warga arab



TPM : RAKYAT SELANGOR TERSEKSA BAWAH PAKATAN - mkini

Muhyiddin berharap masyarakat Selangor memilih BN dalam pilihan raya akan datang setelah rakyat kini didakwa "terseksa" bawah Pakatan Rakyat.

Katanya, beliau diberitahu demikian oleh seseorang ketika tiba di majlis penutup program permukiman wakil rakyat BN di sebuah sekolah di Meru petang ini.

"(Orang tersebut kata) saya nak cepat-cepat pilihan raya nak pergi mengundi sokong BN, sebab rasa terseksa duduk bawah Pakatan di Selangor.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MUKA SUDAH SEMBAB....kah kah kah..

kah kah kah...TAPI MUKA SEMBAB INI BOLEH DIMAAF KAN.... kah kah kah...

kah kah kah...TAPI BANGANG YANG AMAT SANGAT INI... TAK TAHU APA NAK CAKAP.... kah kah kah...

woit.... SEORANG PUNYA CAKAP... SEORANG PUNYA KOMEN... JADI BUKTI... kah kah kah...

kah kah kah.... BUKTI 3 JUTA RAKYAT SELANGOR TERSEKSA... kah kah kah...

woit...OK ...KITA TENGOK....DISINI.... kah kah kah...

woit... KITA LIHAT BERAPA PEMBACA AKAN KATA MUHYIDDIN INI BANGANG...kah kah kah..

kah kah kah...SAMA SAMA KITA TUNGGU..... kah kah kah

NOTA:
kalau lebih dari dua orang kata
malikul sembab ini bodoh maka
terbuktilah kebodohan itu


BERSIH KEMPEN LAGI


KALAU SUDAH TIDAK LAKU




SURAT AKHBAR SUDAH TAK LAKU




AKHBAR PERCUMA - meloya

FELCRA Berhad semalam mengedarkan 5,000 naskhah akhbar Utusan Malaysia kepada orang ramai yang berkunjung ke Karnival Usahawan Desa 2011 (KUD 2011) di Laman 1Malaysia Presint 2, Putrajaya membabitkan kos sebanyak RM6,000.

Pegawai Eksekutif Kanan Bahagian Komunikasi Korporat Felcra Berhad, Wan Mohd. Fandi Wan Daud berkata, pihaknya memilih Utusan Malaysia kerana ia banyak memberi input kepada pembaca terutama mengenai isu semasa di dalam dan luar negara.

Turut sama mengedarkan akhbar Utusan Malaysia tersebut ialah Pengurus Bahagian Tanam Semula Felcra Berhad, Mohd. Shafie Saparman dan Pegawai Eksekutif Pemasaran Zon Tengah 3, Utusan Melayu (M) Bhd. (UMMB), Yaum Ahmad Arsyad Md. Wazir .

Karnival lima hari bermula 21 September hingga esok bukan sahaja menjadi pentas kepada usahawan menampilkan produk keluaran mereka tetapi juga menjadi platform untuk mencari pasaran baharu hingga ke peringkat global.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK BUAT MACAM MANA .... JUAL TAK LAKU...kah kah kah...

kah kah kah..... DULU MASA KHIR TOYOL BERKUASA .... BANYAK IKLAN DARI SELANGOR...kah kah kah...

woit.... SEKARANG BUKAN SAJE JUAL AKHBAR TAK LAKU..... kah kah kah...

kah kah kah.... SURAT SAMAN PUN MAKIN BANYAK SAMPAI... kah kah kah...

kah kah kah...INI LAH DIA NASIB KETUANAN MELAYU.... kah kah kah...



JANGAN LUPA SABTU NANTI