Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Februari 2013

SEMUA SIAP - KALAU BANGLA DATANG MENGUNDI - AJAK MAKAN KENDIRI



PERANCANG PENIPUAN
KOMENTAR TUKAR TIUB
sama ada bubar atau tidak
bukan soal
yang penting  pakatan di selangor telah sedia

mungkin spr akan  buat helah
tapai rakyat telah melihat

kalau selangor dulu
maka ini terbaik
kita boleh one to one marking
kita buka mata
kita bukan telinga
kita geggam tangan

kalau nampak bangla
kalau nampak mat indon
kalau nampak mat polipina
kalau nampak mat burma
kita ajak makan kenduri kahwin

malaysia negara kita
kita bebudi
mereka  menerima
Bubar DUN: MB kata akan temui ADUN minggu ini
Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim berkata beliau akan berjumpa wakil rakyat Pakatan Rakyat pada minggu ini bagi membincangkan tentang cadangan untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh.

"Kita baru saja balik kerja. Itu kita akan umumkan selepas perjumpaan (sama ada akan bubar DUN atau tidak).

"Dalam minggu ini (akan berjumpa wakil rakyat Pakatan)," katanya pada sidang media selepas mesyuarat exco hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta menjelaskan mengenai cadangan kerajaan negeri untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh bulan depan.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENg

woit.... INI BERITA BUAT MAT MONGOL TAK SENANG TIDOO... kah ah kah...

kah ka kah...INI KHALID DALAM SENYAO SENYAP ... SUDAJ TEMBAK.... kah kah kah....

woit.... KALAU MACAM INI SEMUA STRATEJI  GEROMBOLAN TERBARAI.... kahkah kah


SATU AMARAN

------

SENARAI GAGALIS - DI HARI SAMBUTAN HARI GAGALIS SEDUNIA




14 FEBRUARI 
HARI GAGALIS SEDUNIA 
di hari yang mulia ini
para gagalis sedunia akan menyambut
dengan penuh kebangaan
dengan penuh kesedaran
para gagalis akan bertafkur memandang jauh ke hadapan

14 februari
adalah kegagalan para gagalis
untuk bertemu awek
untuk bertemu balak
untuk minah cun
untuk bertemu mamat jambu

14 februari 
adalah hari 
duduk bersendirian
melihat dunia berjalan
melihat waktu beredar
melihat jam beralih

gagalis sedunia bersatulah
seorang gagalis 
lebih mulia dari 1000 takubin

GAGALIS  SEPANJANG ZAMAN

SELAMAT  MASUK KEMBALI


 PENDATANG LAMA


 TERKELUAR
DARI SENARAI  GAGALIS

GAGALIS TIDAK DI KETAHUI 

GAGALIS RUMAH MERAH

GAGALIS MEMENDAM  JIWA
SEBAGAI AKTIVIS


BAKAL CALON GAGALIS TEGAR 
TAHUN 2014

  GAGALIS PELBAGAI BENTUK

ada gagalis cuba mengubah gambar profile
diubah selalu
ini dengan harapan ada hati akan tersangkut
ada gagalis
akan gambarkedaikan wajah
dengan harapan ada hati akan tersangkut

wahai bani gagalis
dihari yang mulia ini
jangan lah kamu bersedih
sebenarnya  kuam kamu ini
amatlah ramai 
kaum kami ini amatlah  banyak

maka hendak lah kamu
seperti  gagalis yang terdahulu dari kamu
berkenalan lah kamu
antara satu sama lain

janganlah kamu berangan-angan
sekuntum mawar merah
yakinlah pada dirimu
bahawa
seorang gagalis itu
lebih mulia dari
1000 orang takubin

Karl Moreno



 
Radzi Razak
Ezz Wandi

SIAPA INI?


Farid Abdillah

Aku ada di kuantan. Nanti bagitau di mana lokasi. Aku datang.


Melaungkan 'Hidup Anwar' yg dilaungkan oleh penyokong2 & ahli2 PKR Miri seolah-olah DSAI kemaruk menjadi PM. Penyokong

OPPOSE PENANG STYLE
Yuisri Yus
Lor!! PSY tu mcm K-Pop gak ke? baru aku tahuu!!! mati2 ingat kan jenama GAME

Tahun ular menjadi bala pada sang kata.Jaga-jaga braheng ali dan sekutunya.Kena patuk,apa pun tarak nanti!.
Acino Htespatut geng2 ni buat show dekat penang HAHA
Susan LooneNow! Now! Everyone's lining up for angpow, bag of goodies and a box of oranges. Post-Psy at Han Chiang stadium. You can only get if you have "special pink papers".
Izmil Amri 

Baru skali tengok..


Makan kat Penang Village — with Shafizan Johari.


Mom's 63th Birthday today! She's the best Mom! She has been suffered a lot for last one year because of her health problems. Its has been a 

Ajak kpop rm 4 juta
Bawak PSY Jahanam Style rm 2 juta



Selamat Pagi Malaysia :) — at Kedah Medical Center.



Fadiah Nadwa Fikri shared Farouk Musa's photo.


ooo..ko snap pic tu kalau ada masa..aku nak letak dlm page aku

Caribbean Rebel

,xda apa2 projek baru ka



Hilman Idham

hahaha....aku beraya di Melaka. tp now dah balek Klang

Lingswaran Singh



Muhammad Aiman

tt, murtad x kalau nyanyi lagu janji ditepati tu kalau ia diciplak dari lag


Bard MLazin

hai sham
stand up comedy tu kt mana & bila

Hafiz Othman

 hw r u




Hijrah Ahmad

tidak sempat siap lah bro...


Muliadi Senang Hati

Selamat mencuba..



Faisal Mustaffa

Aebot Mayakembara

Apa pendapat brader? ini hujah kawan berdebat tentang isu Nazi-I


Jika BN kalah PRU13, @NajibRazak akan tubuhkan kumpulan tarian singa. Jib pukul gendan


mmg cmtue la gaya

Farid Hatta updated his profile picture.

NOTA
senarai ini adalah senarai muktamad
tidak akan diterima semua bentuk rayuan
tidak diterima semua bahan bukti
sehingga tahun  hadapan
jawatankuasa gagalis akan bersidang lagi
kah kah kah



-----