.

Sabtu, 8 November 2014

LINGKUP MALAYSIA






FACE BOOK

9 hrs · 
 

Saya yakin 1MDB akan mengheret Najib Razak jatuh & sama-sama mengheret Malaysia. Tidak pernah ada skandal sebesar ini di Malaysia. Jika NFC melibatkan lembu-lembu, 1MDB melibatkan berjuta-juta lembu! Sebarkan, rakyat mesti tahu bahaya 1MDB.
 — withMariam ARashidAzhar Ibrahim Cikgu AtAbdul Aziz Ismail and 23 others.

LINGKUP




----------

BERAPA EKOR PELANDUK




SOALAN 


KURUN INI
siapkan mereka ini
apakah semua ini
fitnah dan tohmah





ENTOT HAK ASASI
Mengentot adalah hak asasi setiap insan sama mcm hak makan,minum,bernapas dan berak.apa salah pelanduk ini Ada pelanduk ini entot2 lari? Ada dia menyamar melayu lepas kantoi dgn bapak mertua kawin dua mcm ee sekor kat penang tu? Lantak dia la.patutnya pas dpt gambar ni kena carik sabun pastu tidur diam2. on PELANDOK DUA SERUPA
Anonymous
on 11/8/14
PERANG SARAF
Kominis dah masuk perang sarap. walaupun dah dibukti gambar tu dah dibukti palsu tapi kominis tetap dengan perang sarap nya. inilah ajaran Karlpuki Mak..kah ...kah..kah.. on PELANDOK DUA SERUPA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/8/14
MENGAKU PANDAI
Selalunya manusia yg mengaku pandai dari Tuhan.... lebih arif pasai haram halal lg banyak seleweng... berlakon depan tv mcm pakai make up...kah kah kah.. yg tak ambil pot pasal ostad...tapi sembahyang 5 waktu... hati tak dengki macam eee...lebih baik dari ostad kah kah kah on PELANDOK DUA SERUPA
Anonymous
on 11/8/14

KAH KAH KAH

woit
pelandok ini
berapa ekor
dua ekor ke
empat ekor

KAH KAH KAH


------------

JANGAN JADI MATANG









PR
SHAH ALAM - PR dianggap sebagai gabungan yang masih mentah dalam berpolitik apabila wujudnya pelbagai ketidaksefahaman antara rakan pakatan terutama Pas dan DAP.

KAH KAH KAH

woit
matang?
kah kah kah
sanusi kata
kassim ahmad matang
dia masuk gerombolan
sanusi kata
asri jadi matang
asri masuk gerombolan

dulu  pas jadi matang
pas masuk 
barisan nasional

woit
lebih baik jangan matang
terus tempur gerombolan

APA PUN TUUUR



------------

BERITA TERKINI - TENOW - TERHOTT






Chong Wei’s B sample tests positive, 
suspension looms for world badminton
champ -

Sampel B Chong Wei positif, risiko johan badminton dunia itu digantung

8 Nov — Pemain badminton nombor satu dunia,  Lee Chong Wei disahkan positif dexamethasone dalam ujian sampel B beliau, mengancam kerjaya atlet terbaik negara itu. Persatuan Badminton Malaysia (BAM) pada 2 petang nanti akan mengadakan sidang media di ibu…



KAH KAH KAH
woit
bukan dadah
bukan dexamethasone
bukan bukan bukan 
doktor silap kaji
sebenarnya rosemathone
atau nama melayunya
air ketiak rosmah

APA PUNYA TUUUR

------------

CADANGAN ANUGERAH HASAN MALEK






Azmin cuba tunjuk pandai - Noh Omar

TANJONG KARANG 7 Nov. - Menteri Besar, Mohamed Azmin Ali didakwa cuba berlagak pandai apabila mencadangkan satu pertemuan diadakan antara Mufti Selangor dan Sisters in Islam (Sis) berhubung isu pengisytiharan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu sebagai sesat oleh Jawatankuasa Fatwa Selangor.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri,  Noh Omar berkata, adalah tidak wajar pertemuan itu dilaksanakan kerana Sis telah pun mengemukakan semakan kehakiman berhubung status mereka di mahkamah.

“Sekiranya Menteri Besar mahu Mufti jumpa Sis, beliau kena nasihatkan NGO itu supaya menarik balik kes tersebut.


KAH KAH KAH

woit
bangang noh omar ni
wajib dicadangkan
menerima anugerah
hasan malek

apa salahnya
sister jumpa mufti?

APA PUNYA TUUUR



---------

NIAT NAK KONTROL




APA 

HUBUNGAN


najib razak 
 dengan ziana zain
dengan mat isa'
dan 
dengan 
majlis agama islam negeri sembilan



KOMENTAR
ini lelaki pakai
pakaian perempuan
bagaimana kalau melayu
pakai pakaian bengali
bagaimana kalau melayu
pakai pakaian cina

jabatan agama ini cepat merayu
tentang hal pakaian
tapi dalam kes bunuh altantuya
kenapa tak cepat merayu
apabila razak baginda dibebas
kenapa senyap tak merayu



MAINS digesa fail rayuan ke Mahkamah 

Persekutuan

KUALA LUMPUR 8 Nov. - Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (MAINS) digesa segera memfailkan rayuan ke Mahkamah Persekutuan terhadap keputusan Mahkamah Rayuan yang membenarkan rayuan tiga lelaki Islam berpakaian wanita.

Pengerusi Gabungan Peguam-peguam Ikatan Muslimin Malaysia (iPeguam), Tuan Muhammad Luttfi Abdul Khalid berkata, rayuan itu penting kerana perkara tersebut melibatkan isu Perlembagaan dan kewibawaan institusi agama Islam Negeri Sembilan.

KAH KAH KAH

woit
tak ada kerja lain
jaga tepi kain orang
pergi mampooslaah
orang nak pakai
baju jantan ke 
nak pakai baju betina ke
apa hal nak tangkap pulak
ini bukan ajaran agama
ini ada niat nak kontrol

ciiiis makan duit zakat
makan gaji dari cukai rakyat
susahkan rakyat
dah online dengan tuhan ke
poooorah

KAH KAH KAH


----------

BERITA TERKINI









LEBAI  BARACK

HUSSEIN OBAMA
batalkan niat
untuk  singgah
di kuala lumpur
ketika persidangan apec
dan
us-asean summit di myamar

The president will be in China November 10 to 12 for the APEC Asia-Pacific Economic Cooperation leaders’ summit and the associated CEO summit, and then he’ll have a state visit  with President Xi Jinping. 

November 12 to 14 he’s in Myanmar, Burma, for the East Asia Summit the U.S.-ASEAN  Summit in Naypyitaw, and  with Thein Sein and meeting with Daw Aung  San Suu Kyi. 

He is in Brisbane, Australia, then, from the 15th through the 16th  for the G-20. And in  Brisbane, the White House has said, he will do a major speech on Asia policy. 

ANAK BADAK

dah beli 
kasut tinggi tumit
kini frussss
menonggeng



----------