.

Ahad, 1 Julai 2018

HARI HARI AKHIR SAEKOR AMERIKA






HARI  HARI

AKHIR SAEKOR

AMERIKA





TIBAI KANAK- KANAK







USTART TIBAI

 ANAK MURID

BARU 

TUMBUH BULU

Tu lah Endah nye Islam.. kawin utk selesai masalah SEX. Muktahir ini byk kes El-Fadil UsTaT cuba atau menibai anak murid yg baru nak tumbuh bulu.. terutama di dua nigiri yg dijaga oleh PAS.. walhal Siam dekat je ..lain lah Kok Ukraine.. jauh. on
 INI KES BERAT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 3:07 PM



----------------

PDRM WAJIB DIBAIKI






PDRM

WAJIB DIBAIKI
Kerajaan Pakatan Harapan akan melantik Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Bukit Aman,Datuk Amar Singh Ishar Sigh sebagai senator selepas bekas PM rejim Najib berjaya dihadapkan ke mahkamah.Difahamkan beliau juga akan dilantik sebagai Menteri Dalam Negeri bagi menggantikan Tan Sri Muhyiddin. 
Ini berpunca akibat kegagalan pihak PDRM mengawal seorang penjenayah yang amat dikenali umum walaupun penjenayah itu dalam keadaan lemah ketika dirawat disebuah hospital.Antara sebab lain adalah disebabkan persoalan orang ramai yang mempertikaikan tugas anggota polis yang mengawal penjenayah terbabit ketika sedang mendapatkan rawatan di hospital berkenaan.
Persoalan yang menjadi pertikaian itu adalah KENAPA PENJENAYAH ITU TIDAK DIGARI PADA KATIL HOSPITAL?TIDAKKAH WUJUD KEBIMBANGAN ANCAMAN KESELAMATAN TERHADAP PETUGAS-PETUGAS HOSPITAL BERKENAAN? Selain itu,penggantian jawatan ini juga adalah bagi memastikan kerjasama yang baik dan kukuh antara PDRM dan SPRM bagi membanteras jenayah-jenayah on 
BAIKI PDRM
Publish | Delete | Spam
Unknown
on 6/30/18





-------------------

CALON TETAP PRESIDEN UMNO








@TT
GUA UDAH

BILANG

KU LI HANYA

CALON TETAP

PRESIDEN 

UMNO

DAN

CALON TETAP 

PIEM MSIA




Jawatan presiden: Ku Li tersungkur kali ke-2 selepas 31 tahun

 | July 1, 2018
Zahid Hamidi memenangi jawatan presiden Umno selepas mendapat hampir 2/3 undi daripada 191 bahagian Umno, manakala Mohamad Hasan dipilih sebagai timbalan presiden.








GUA UDAH

BILANG

ZAHID AKAN

MENANG

LU MASIH

TAK CAYA

KAH KAH KAH



-----------------

MENGENTOT KANAK KANAK






PEDO


Pedofilia - Wikipedia Bahasa Melayu, ensiklopedia bebas

https://ms.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
Translate this page
Pedofilia ialah sejenis gangguan psikologi di mana individu dewasa atau atau remaja yang lebih tua tertarik secara seksual atau eksklusif kepada kanak-kanak ...

Penyakit Pedofilia: Obat, Gejala, dll. • Hello Sehat

https://hellosehat.com › Penyakit › Kesehatan A-Z › Penyakit A-Z
Pedofil adalah gangguan seksual yang dialami pria. Simak info tentang apa itu pedofil, gejala, ciri, arti, penyebab, dan bagaimana cara mengatasinya.
KES BERAT

KES ENTOT

KANAK KANAK

Putrajaya siasat kes kanak-kanak 11 tahun jadi isteri ke-3

 | June 30, 2018
Lelaki berusia 41 tahun itu dilaporkan mengakui perkahwinannya yang diadakan di Selatan Thailand pada 18 Jun lalu ialah nikah gantung.





PETALING JAYA: Timbalan Perdana Menteri, Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, kerajaan akan menyiasat kes seorang kanak-kanak 11 tahun yang dikahwinkan sebagai isteri ke-3 seorang lelaki berusia 41 tahun dari Gua Musang, Kelantan.

Menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat itu berkata, Jabatan Kebajikan Masyarakat diarah mendapatkan maklumat lanjut dengan menemui ibu kanak-kanak itu, selepas beliau menerima laporan kes itu.


GUNA

AGAMA

GUNA AYAT

GUNA HADIS

ATAS NAMA

AGAMA

BERI

BANTUAN

ATAS NAMA 

SEDEKAH

MASIH LAGI

NGENTOT

KANAK KANAK




------------------

TAHNIAH SYRIA - SALUT BASHAR







BUNGKUS

BAI BAI ISIS

BAI BAI

ISLAM STATE

BAI BAI

WAHABI

SEMUA 

BUNGKUS




Syria: southern towns surrender to Assad forces after thousands flee homes

UN says fighting has driven 160,000 people towards borders with Jordan and Israeli-occupied Golan Heights

Several southern Syrian towns have surrendered to the forces of President Bashar al-Assad, after more than a week of fierce attacks forced tens of thousands of people to flee their homes.


AKHIRNYA

BASHAR 

MENANG


--------------

INI KES BERAT





Pedofilia - Wikipedia Bahasa Melayu, ensiklopedia bebas

https://ms.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
Translate this page
Pedofilia ialah sejenis gangguan psikologi di mana individu dewasa atau atau remaja yang lebih tua tertarik secara seksual atau eksklusif kepada kanak-kanak ...



PEDO

INI KES 

PEDOFILIA

Belum ada laporan lelaki kahwini budak 11 tahun: Jaheaik

KOTA BHARU - Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (Jaheaik) belum menerima laporan atau aduan berkaitan isu seorang lelaki berumur 41 tahun mengahwini budak perempuan berusia 11 tahun.


TANGKAP 

DAKWA 

SEBAT

TAK KIRA 

TOK AJI

ATAU

TOK IMAM

ATAU

TOWKAY

BELI GETAH



--------------------

LAGI KES ENTOT





LAGI KES

ENTOT
Kalau lah kes Lajib dan Gina Jen ni diangkat ke mahkamah sariah. Bayangkan jantan kepit mulut berbuih setinggi 6.2kaki ..membalon gadis comel ayu 5kaki.. suara nyaring.. ahh..ahh..ahh kata Amalina. Mau satu mahkamah terpancot-pancot. Ini bukan soal aib.. tapi prinsipal.. bukan soal pancot dimahkamah tapi pancot di PD.. jesteru itu..jesteru itu.. jes .. .. on 
BETUL KES LAMA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/30/18




--------------------

KES ENTOT SEPANJANG ZAMAN








KES ENTOT

SEPANJANG

 ZAMAN

Isham, tolonglah henti menulis psl ziana zain.. on BETUL KES LAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18
Enam orang pegawai yang dipecat akan oleh majlis agama akan diusahakan pencen. on 
BETUL KES LAMA
Unknown
on 6/30/18





---------------

SUDAH MATI JADI KERAMAT





DAH MATI

UMNO...Parti Keramat Orang Melayu...kahkahkah...biasanya benda dah mati baru boleh jadi keramat...kahkahkah.. on KEELING KAH JANTAN INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18







----------------

MUSTAHIL PDRM TAK KENAL





MUSTAHIL PDRM

TIDAK KENAL
kalau polis tangkap dia, siapa nak support polis bayar hotel, karaoke, main golf, main bola, tarik Tali, sapa nak sponsor makan minum, anak kahwin, bini beranak, anak sunat, anak hantar Australia, sekolah international kah kah kah,nak minta kat hj Hadi bawang ?
atau nak mintak Kat ulat ulat... mesti lah tauke Judi, bapak ayam, ekor Haram, warga asing Tak ada passport...cina je boleh bagi...harap melayu India langsung hampeh...kah kah kah...nak mintak kat hang....hang pon serabut sampai janggut pon Tak cukur.....butoh lag tt...jangan kacau periuk rezeki kami...semua melayu islang tu...jangan kacau...lari jauh jauh kah kah kah on 
MUSTAHIL PDRM TAK TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18

Tangkapl



-------------------

SAH KEELING





KEELING
Apa pasal melayu takut sangat nak panggil dia keling? Dia memang kelinga...takut cop rasis? kalinga lagi rasis.... on 
KEELING KAH JANTAN INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18





----------------

LEGAM KERANA BERJEMUR








MELAYU TULIN

LEGAM KERNA

BERJEMUR
woit ini melayu tulin, sejujur hitam legam mesti tulus, jangan Hina org hitam legam...nelayang hitam sebab jemur di laut...so dia nie dulu nelayang...pasal tu itam...kah kah kah...India Islam jadi mamak, mamak join umno jadi melayu...KJ melayu kah saje Tanya kah kah on 
KEELING KAH JANTAN INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18






-----------------

TENGOK BOLA HARAM TAK?








PEGANG BURET

TAKDA YANG

KESAH
Admin..bahasa menunjukkan bangsa...jagalah sikit ayat tu.. on 
JALAN PINTAS
Miewest Mie
on 6/30/18

kalau pigang kote orang lain itu boddo namanya tt pegangala buret sapa pun ada orang kesahhhh saja bagi tau on
 JALAN PINTAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18
Bini mau duit ngan harta ja. Pegang² takut kena romen pulak. Malas mandi hadas betina² la ni. on JALAN PINTAS
Anonymous
on 6/30/1





-------------------