Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 19 Februari 2011

SIAPA LELAKI ITU?




AIR MANI LELAKI Y DITEMUI PADA SELUAR SAIFUL
- mkini

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini diberitahu bahawa air mani milik 'lelaki Y' telah ditemui pada seluar dalam Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Ahli kimia dari ibu pejabat Jabatan Kimia di Petaling Jaya, Dr Seah Lay Hong turut mengesahkan kehadiran air mani 'lelaki Y' itu pada empat kapas kesat, yang pertama dari kawasan sekitar dubur, dua daripada bahagian atas rektum dan satu lagi dari rektum bawah Mohd Saiful Bukhari.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH




INI DIA LELAKI Y


kah kah kah
siapa lelaki ini?
dari mana dia datang?
siapa upah dia datang?
kah kah kah

ANAK MUDA BANGUN MELAWAN




TERBARU !!! TERNOW !!!



DI KEDAH ANAK MUDA SEDANG BERKUMPUL

Sejak awal pagi tadi, ribuan membanjiri kompleks PAS Kedah di Kota Sarang semut dekat Alor Setar bagi menghadiri himpunan besar-besaran Dewan Pemudanya bagi menghadapi pilihan raya umum ke-13 yang dijangka tidak lama lagi.

Mereka mensasarkan kehadiran 30,000 - sekali ganda lebih banyak daripada perhimpunan yang sama pada 2006 di Kota Bharu.


ANAK MUDA MELAKAR SEJARAH



In Cairo's Tahrir Square, the influential Egyptian cleric Sheikh Yusef al-Qaradawi said the Arab world had changed and said Egypt's new military leaders should listen to their people "to liberate us from the government that Mubarak formed".


DUNIA ARAB TRERUS BERGOLAK
– guardian london

nota:
kekuatan jalan raya tidak boleh dibendung
kekuatan jalan raya mengubah wajah politik arab
kekuatan jalan raya mengubah wajah politik arab
kekuatan jalan raya pilihan anak muda

lihat bagitu dalamnya sejarah anak muda
lihat dari tunisia ke mesir ke bahrain ke yeman
ke jordan ke libya ke iran jeng jeng jeng
tak lama lagi ke mana pulak?


-petikan berita dari akhbar guardian london

Violence in Libya and Bahrain has claimed scores of lives and left many more injured as the two Arab countries were united by popular protests that continue to shake the status quo and sound alarm bells across the region and the world.

A week after Egypt's president, Hosni Mubarak, was forced to stand down, dozens of Libyans were reported killed by Muammar Gaddafi's security forces. Meanwhile, Bahraini troops shot dead at least one protester and wounded 50 others after mourners buried four people who were killed on Thursday in the worst mass unrest the western-backed Gulf state has ever seen.

"We don't care if they kill 5,000 of us," a protester screamed inside Salmaniya hospital, which has become a staging point for Bahrain's raging youth. "The regime must fall and we will make sure it does."

Umm Muhammad, a political activist in Benghazi, told the Guardian that 38 people had died in the city. "They [security forces] were using live fire here, not just teargas. This is a bloody massacre – in Benghazi, in al-Bayda, all over Libya. They are releasing prisoners from the jails to attack the demonstrators." Benghazi's al-Jala hospital was appealing for emergency blood supplies to help treat the injured.

News and rumours spread rapidly via social media websites including Twitter and Facebook, but information remained fragmentary and difficult to confirm.

In Yemen at least five people were reported killed when security forces and anti-government protesters clashed for a seventh consecutive day in the capital, Sana'a, Aden and other cities, with crowds demanding an end to President Ali Abdullah Saleh's 32-year rule.

APA JADI DENGAN TIKUS INI


nota:
tunjuk perasaan berterusan
amat biadap anak anak muda arab
bukan sahaja tak hormat hari jumaat
hari cap goh mei pun mereka tak hormat

biadap!

nak sunat kan sekali lagi dah tak boleh
kalau tikuis kulup ni kita sunatkan kah kah kah


JANTAN TAKUT BINI - JADI BODOH




OTAK DAH ROSAK



nota:
siang dihimpit badak
malam dikacau mimpi




PEMBANGKANG BOIKOT RCI UNTUK JADIKAN ISU PILIHANRAYA -mkini

Najib Razak menyifatkan tindakan memulaukan prosiding Suruhanjaya Siasatan untuk menyiasat kematian Teoh Beng Hock, setiausaha politik Exco Selangor, sebagai modal kepada pembangkang untuk dijadikan isu pada pilihan raya akan datang.

Najib berkata tindakan itu bertujuan melengah-lengahkan tugasan suruhanjaya itu yang sekaligus menampakkan kerajaan seperti tidak melakukan apa-apa tindakan bagi mencari punca kematian mendiang Teoh.

"Ia dipolitikkan. Mereka ini hendak cari jalan untuk melengah-lengahkan kes ini. Tujuannya ialah supaya kes ini boleh dijadikan satu isu dalam pilihan raya akan datang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI PASAL JANGAN TAKUT BINI… kah kah kah..

kah kah kah…JADI BANGANG MACAM INI…. kah kah kah…

nota:
awal dulu kerajaan selangor
awal awal lagi keluarga teoh
sudah mintak adakan suruhanjaya diraja

semua di tolak

kemudian di dapati teoh mati
bukan bunuh diri
dan bukan di bunuh

kepala lachau apa macam ini
macam mana teoh mati
kalau tak bunuh diri
kalau tidak dibunuh

kerajaan selangor
keluarga teoh minta suruhanjaya diraja


nasib baik ada pilihanraya kecil di tenang
suruhanjaya ini ditubuhkan
untuk dapat undi china

tapi hanya untuk siasat adakah hak asasi teoh telah dicabul
ketika dia disoal siasat
kepala bana apa gunanya hak asasi
teoh dah mati

lalu heboh lagi

sehari sebelum pnemaan calon di tenang
bini rosmah buat kenyataan yang suruhanjaya
ini juga mesti siasat macam mana teoh mati

jelas yang jadi kepala taik melambat kan kes ini bini rosmah sendiri

memang betul ini isu pilihanraya untuk pakatan rakyat
tak kan pakatan nak jadi bodoh
tak gunakan isu teoh ini untuk meraih undi
ingat pakatan ini bodoh macam mat mongol

duit ada
kuasa ada
tapi tidoo dengan badal
kah kah kah kah
kalau tak bangang
mesti bodoh
nak buat apa nak badak]
kah kah kah
kencing saja satu kolam
kah kah kah

DIJEMPUT


SIAPA PANDAI TOLONG BANTU




SURAT DARI PEMBACA MELAUI FACEBOOK


Abd Rahim Abdullah February 19 at 1:44pm Report:

ASSALLAMMUALAIKUM ABANG HISHAMUDDIN RAIS
SAYA ABDUL RAHIM PEMBACA SETIA TUKAR TIUB SAYA TIDAK DAPAT ACCESS HALAMAN TUKAR TIUB
SEJAK SEMALAM APAKAH MASALAHNYA


nota:
surat ini baru diterima:

tt tidak tahu apa masalahnya
kelamrin selama 2 jam tt ditutup
ini kerana ada percubaan untuk menutup tt

tetapi semua dapat dipatahkan

surat ini 'memeranjatkan'

ada sesiapa boleh membantu?
atau beri pandangan

terima kaseh


TONGGENG UNTUK GENG BANG




INI MULUT BAWAH SAIFOOL




nota:
mulut atas kena sumbat
mulut bawah sepuluh
orang sumbat

tak bunting bunting
kah kah kah





PEMBELA AJU KEMUNGKINAN DNA DARI 10 LELAKI - mkini

Peguambela dalam kes liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim mengajukan kemungkinan DNA dari sehingga 10 orang, termasuk dari Mohd Saiful Bukhari Azlan, ditemui pada dubur mangsa.

Peguambela mengajukan kemungkinan itu kepada pakar DNA dari Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hong sewaktu menyoal-balasnya hari ini, dan beliau bersetuju dengan kemungkinan itu.

Seah telah memberitahu mahkamah bahawa dua item peralatan digunakan, iaitu DNA View dan Applied Biosystem Genetic Analysis machine, untuk membantunya dalam analisisnya.

Peguam Ram Karpal membangkitkan perkara itu sewaktu menyoal-balas Seah berhubung Laporan Kimia yang disediakannya yang ditandakan sebagai bukti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PATUTLAH SAIFOOL TAK BERAK TIGA HARI…. kah kah kah..

kah kah kah…. LEPAS GENG BANG… SUSAH NAK TERAN… kah kah kah..

kah kah kah… MESTI KOYAK RABAK…kah kah kah..

woit… DIMANA AGAKNYA SAIFOOL INI MENONGGENG…. kah kah kah..

kah kah kah…. YANG PELIK TU… SEPULUH ORANG GASAK… KENAPA TAK BUNTING BUNTING…. kah kah kah…

DIJEMPUT



MARI KITA BERTARUH



YANG INI FIRST CLASS



nota:
yang ini cukup cekap
buat road block
tengah lebuh raya
tengah bulan
terbaik untuk cari
duit saku kah kah kah


POLIS SIASAT KES BANK TIPU RM19 JUTA :KPN - meloya

Kes kerugian sebuah bank tempatan yang didakwa memberi pinjaman berjumlah RM19 juta kepada dua syarikat bagi tujuan membekalkan alat ganti pesawat MiG-29N milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) kini dalam sisatan polis.

Ketua Polis Negara, Ismail Omar berkata, pihak bank telah membuat laporan polis selepas mendapati kedua-dua syarikat berkenaan sebenarnya tidak wujud.

"Kita sedang jalankan siasatan berhubung kerugian bank itu setelah pihak bank menyerahkan wang pinjaman berjumlah RM19 juta kepada dua syarikat yang kononnya pinjaman terbabit dibuat bagi membekalkan alat ganti pesawat MiG-29N.

"Siasatan itu telah dimulakan sejak polis menerima laporan berhubung kes itu minggu lepas dan ia disiasat mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..MARI KITA BERTARUH… kah kah kah

1 – tak akan jadi kes apa-apa?

2 – tidak ada yang akan didakwa?

3 – jamin ini kerja syarikat kroni

4 – jamin ini syarikat bumiputera

5 - lepas ini satu habuk pun taraaak cerita lagi

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


KENYATAAN RASMI




PROSES MEMBEBALKAN ANAK MUDA





KENYATAAN MEDIA


18 Februari 2011

Kami, Ahli-ahli Parlimen, Ahli-ahli Dewan Undangan Negeri dan wakil parti-parti komponen Pakatan Rakyat mewakili seluruh masyarakat dan rakyat Malaysia berasa kesal dengan peraturan universiti yang menyekat hak dan kebebasan akademik mahasiswa dalam mengorientasikan proses demokrasi di dalam Kampus.

Sekatan dan halangan sebegini rupa terus-terusan menafikan hak kebebasan mahasiswa untuk berkempen dan melaksanakan tanggungjawab mereka untuk mengundi dan memilih kepimpinan di kalangan mahasiswa haruslah telus dan adil tanpa sebarang campur tangan pihak Hal Ehwal Pelajar (HEP).

Sudah tiba masanya untuk pihak kerajaan memikirkan kembali kerelevenan Pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) ini diserahkan kepada mahasiswa sendiri untuk mengendalikannya dan segala sistem yang meragukan harus dihapuskan serta merta kerana ini jelas mencabuli prinsip demokrasi yang bebas dan adil.

Kami menggesa pihak Menteri Pengajian Tinggi untuk mengambil serius perkara Pemilihan Majlis Perwakilan Mahasiswa ini dan Pemilihan yang diadakan ini haruslah telus dan adil tanpa sebarang campur tangan pihak Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berkepentingan.
Kami juga berpendirian bahawa sudah tiba masanya untuk pihak kerajaan memberikan hak kepada mahasiswa untuk mengadakan pilihanraya sendiri tanpa sebarang campur tangan.

Sehubungan dengan itu, kami menuntut agar pihak Kementerian Pengajian Tinggi :

1. Memberikan kebenaran kepada mahasiswa untuk berkempen di dalam Pilihanraya Kampus dengan bebas dan adil.

2. Memanjangkan masa berkempen dari 3 hari kepada 7 hari bagi memberikan ruang dan masa yang panjang untuk sesi kempen dan menyampaikan manifesto kepada mahasiswa

3. Menghormati autonomi mahasiswa dalam keterlibatan mahasiswa di lapangan
masyarakat serta menghentikan segala intimidasi terhadap mahasiswa-mahasiswa.

4. Mematuhi dan menghormati kebebasan bersuara mahasiswa seperti yang terdapat dalam Artikel-19 Deklarasi Universal Hak Asasi Manusia dan Artikel-10 Perlembagaan Malaysia iaitu mahasiswa juga warganegara Malaysia.

5. Memberi kebebasan sepenuhnya kepada mahasiswa untuk terlibat dan bersuara di dalam apa jua aktiviti yang membina karisma dan idealisme tanpa dikongkong dan disekat atau diancam dengan ugutan oleh mana-mana pihak mahupun Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU).

6. Memastikan ketelusan dalam proses Pilihanraya Kampus bagi kesemua kampus di Malaysia, dan bukan sahaja bagi dua (2) kampus yang dibangkitkan di sini.

Disokong oleh:

YB Nurul Izzah Anwar (Ahli Parlimen Lembah Pantai)
YB Teo Nie Ching (Ahli Parlimen Serdang)
YB Nik Nazmi Nik Ahmad (ADUN Seri Setia)
YB Chan Ming Kai (ADUN Simpang Pulai)
Sdr Shamsul Iskandar Mohd Akin (Ketua Angkatan Muda Keadilan)
Sdr Rafizi Ramli (Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat)


MALIKUL BERFATWA LAGI



RAMAI TIDAK TAHU



nota:
ramai tidak tahu
kes kapal terbang ini
jatuh tergelincir
ini kerana bik mama dan sembab
dua dua tak mahu kalah
dua dua nak jadi menteri pelajaran
dua dua nak duduk di hadapan
kah kah kah



MUHYIDDIN BUTA SEJARAH – harakah daily

Muhyiddin Yassin disifatkan sebagai buta sejarah apabila mengeluarkan kebimbangan PAS akan memecah belahkan masyarakat Islam jika ia memasuki Sarawak.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad berkata, Umno sering menuduh PAS menyebabkan perpecahan Melayu dan Islam sedangkan dari sudut sejarah, Umno sendiri ditubuhkan ketika sudah ada parti Melayu yang pertama, Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) yang ditubuhkan pada tahun 1945.

"Memang (Muhyiddin) buta sejarah. Kalau tengok sejarah dahulu kenapa tubuhkan Umno ketika sudah ada Parti Kebangsaan Melayu Malaya? Bukankah ini juga boleh menimbulkan perpecahan?" soalnya ketika dihubungi Harakahdaily hari ini.

Sehubungan itu ujarnya, kebimbangan Muhyiddin itu tidak berasas sama sekali sebaliknya PAS sudah banyak memberikan kefahaman kepada orang bukan Islam mengenai agama itu.

"Dalam Pakatan Rakyat, PAS sudah banyak menerangkan ajaran Islam kepada bukan Islam berbanding Umno yang gagal menjelaskan hukum halal haram kepada rakan komponen dalam BN," katanya.

Muhyiddin hari ini dilaporkan meminta rakyat Sarawak agar tidak mudah menerima dasar politik PAS kerana dikatakan berangan-angan untuk meluaskan kuasa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Woit… INGAT BUTA SEJARAH SAJE KE?.... kah kah kah..

Kah kah kah… MALIKUL SEMBAB INI MEMANG BUTA….KERANA DAGING MELILIT MATA… kah kah kah…

Kah kah kah… TAK SEDAR SEJARAH GEROMBOLAN SENDIRI…. kah kah kah..

Kah kah kah…NAMA PUN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION …. kah kah kah..

Kah kah kah…MACAM MANA NAK JADI KETUANAN MELAYU…kah kah kah..

Kah kah kah…. PAKAI NAMA PUN MAT SALEH…kah kah kah…’

Kah kah kah….MUKA SEMBAB MACAM INI… NAK JADI MENTERI… TOLONGLAAAA…. kah kah kah..

Kah kah kah…MANA ADA KELAS… kah kah kah..

Kah kah kah…BAYANG KAN SEMBAB DAN BIK MAMA… DUDUK DALAM KAPAL TERBANG YANG SAMA…kah kah kah…

Kah kah kah…KALAU DUA DUA DUDUK DEPAN….KAPAL MENJUNAM JATUH… kah kah kah..

Kah kah kah…KALAU DUA DUA DUDUK DI BELAKANG…. KAPAL TERBANG TAK DAPAT NAIK… kah kah kah..