Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Mac 2013

MEMAHAMI APA ITU EEE



KETUA EEE
MAHATHIR 
ANAK LELAKI 
ISKANDAR KUTTY
 NOTA
jangan silap faham
jangan salah sangka
bukan marah pada mamak
bukan marah pada orang india
bukan marah kepada india muslim
bukan kerana kulit hitam

sivarasa kulit hitam
puspa kulit hitam
rajoo kulit hitam

yang dilawan ialah kumpulan eee
mereka ini bukan spesi india muslim
mereka ini bukan mamak

eee ialah mamak
eee ialah india muslim
yang mengaku melayu dan menyokong
united malays national organisation

eee lebih melayu dari melayu

INI CONTOH
GEDROMBOLAN EEE

Pengumuman PM sempena MAPPA tiada kaitan politik

PUTRAJAYA 11 Mac - Pelbagai berita baik yang diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kepada kakitangan kerajaan sempena Majlis Perdana Perkhidmatan Awam Ke-13 (MAPPA XIII) tiada kaitan langsung dengan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Ketua Setiausaha Negara, Ali Hamsa berkata, tanggapan bahawa MAPPA mempunyai kaitan dengan 'buah tangan' PRU-13 hanya dicetuskan oleh mereka yang gemar melihat sesuatu daripada aspek negatif.

"MAPPA adalah satu amalan tahunan yang diadakan dalam perkhidmatan awam dan memang termasuk dalam jadual kita.

  • KSN: Kenaikan gaji bukan buah tangan untuk p'raya
  • NONEdikemaskini 4.01pm Ketua Setiausaha Negara Ali Hamsa mengulas pengumuman oleh perdana menteri untuk menyelaras perubahan lapisan gred jawatan atau gred gaji bagi pasukan ATM dan PDRM untuk disetarakan dengan perkhidmatan awam.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...EEE INI SATU SEPESI YANG JAHAT... kah kah kah..

kah kah kah...SUKA MEMBODOHAJKAN BANI MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah...INI SATU LAGI BUKTI.... jkah kah kah..

kah kah kah...MACAM LAA ORANG TAK TAHU... NAIK GAJI KERANA PRU.... kah kah kah...

EEE BARU
MASUK
NOTA:
jumpa ular
jumpa eee

belasah eee dulu


-------

SANDIWARA LAHAD DATU DI TERUSKAN LAGI



PERHATIKAN
APA YANG DITULIS DI KAIN RENTANG
INI PERANCANGAN AWAL
 KOMENTAR TUKAR TIUB
ini rancangan tersusun
untuk menaikkan suhu politik
pkr di serang
pakatan rakyat di serang

mata mata saperti biasa
hanya menjadi penonton

apa rancangan?

rancangan ialah untuk
menyediakansuasana
untuk mengolah persetujuan
jika perlu untuk menggantung pru13
sebelum di gantung timbulkan suasana ini dahulu

lihat tian chua diserang
ini bertujuan untuk menaikkan semangat anti china
kerana tian chua china

tidak lama lagi
gerombolan akan buat satu himpunan
untuk membakar semangat bani melayu
dengan  menggunakan roh soldadu dan polis
yang telah gugur
tunggu dan nanti


akhirnya nanti
skrip akhir akan muncul
bunga bunga tealh dilihat
akan dicari jalan untuk menuduh anwar terlibat
dalam pementasan sandiwara lahad datu

tunggu dan nanti


Keganasan samseng Umno: AMK Selangor lapor polis esok »

hqoecah
"AMK Selangor percaya, kumpulan ini mempunyai kaitan rapat dengan Umno. Kami akan memberikan beberapa bukti untuk disiasat polis…



Samseng Umno serang pejabat KEADILAN, polis hanya peluk tubuh »

hqoecah
“Ia sangat memalukan. Mereka hanya berpeluk tubuh dan tidak diberi arahan oleh ketua mereka supaya menahan samseng yang membuat serangan,"…
Mar 12 2013 /  / Read More »

------

LAPAN EKOR PENYAMUN NEGARA


LAPAN EKOR PENYAMUN
CABAR UMNO GUGURKAN PIMPINAN 

YANG TERPALIT DENGAN RASUAH, DISIASAT SPRM


Perlakuan rasuah dan penyelewengan dalam pentadbiran 
Umno/Barisan Nasional di negeri-negeri yang
dikuasainya bukanlah suatu perkara
baru. Pengurusan hasil balak di negeri-negeri 
yang ditadbir Umno/Barisan Nasional 
yang terpalit dengan rasuah 
menjadi buah mulut rakyat dan 
pelbagai siasatan oleh pihak berkuasa.

Contoh yang baik ialah pengurusan balak 
di Terengganu di bawah YAB
Dato’ Seri Ahmad Said. 
Saya dan YB Dr Syed Azman Syed Nawawi
 telahmendedahkan modus operandi 
bagaimana syarikat-syarikat yang ingin
turut serta di dalam tender mengeluarkan 
hasil balak dipaksa untuk
membeli syarikat RM2 pada 
harga RM2.5 juta untuk dipertimbangkan.

Hari ini, saya menampilkan bukti bayaran
 bagaimana syarikat yang
menjadi mangsa terpaksa membayar deposit 
sebanyak RM1 juta kepada
penama yang dipercayai mewakili
 kepentingan politik Umno di Terengganu.

(Sila rujuk cek dan resit yang disertakan bersama)

Malah, penyelewengan pengurusan 
hasil balak di Terengganu ini telah
menjadi satu isu besar sehinggakan 
beberapa siasatan rasmi telah
dibuat oleh SPRM sendiri.

Saya sertakan dokumen penyiasatan
rasmi yang mengesahkan bahawa 
SPRM telah membuka fail dan 
menjalankan siasatan atas beberapa aduan yang diterima.

(Sila rujuk dokumen rasmi SPRM 
mengesahkan bahawa kes ini telah
disiasat oleh SPRM)

Sehingga sekarang, tidak ada sebarang 
maklumat atau pendakwaan
walaupun bukti pembayaran 
adalah jelas dan perjanjian-perjanjian yang
ditandatangani secara jelas 
mengaitkan pembelian syarikat RM2 dengan
tender mengeluarkan hasil balak di Terengganu.

Malah, saya tidak mendapat apa-apa 
maklumbalas pun dari Dato’ Seri Ahmad Said 
sendiri mengenai skandal balak ini, 
yang berlaku di bawah
pentadbiran beliau dan 
banyak keputusannya 
ditentukan oleh beliau sendiri.

Siasatan dan skandal terbaru yang 
melibatkan Dato’ Seri Ahmad Said ini
hanyalah satu dari beberapa 
siri yang mengaitkan pimpinan Umno. 
Selain beliau, pimpinan-pimpinan tertinggi 
Umno yang berikut adalah terpalit dengan 
tuduhan rasuah atau siasatan SPRM bersabit rasuah:

1.      Dato’ Seri Shahrizat Jalil, 
Ketua Wanita Umno
2.      Dato’ Seri Musa Aman, 
Ketua Menteri Sabah
3.      Dato’ Seri Nazri Aziz, 
Menteri di Jabatan Perdana Menteri
4.      Dato’ Seri Mohamad Hassan,
 Menteri Besar Negeri Sembilan
5.      Pehin Seri Abdul Taib Mahmud, 
Ketua Menteri Sarawak
6.      Dato’ Seri Ahmad Said, 
Menteri Besar Terengganu
7.      Dato’ Awang Adek Hussin, 
Timbalan Menteri Kewangan
8.      Dato’ Seri Shafiee Afdhal,
 Menteri Luar Bandar

Jika Dato’ Seri Najib benar-benar jujur 
untuk meletakkan calon yang
bersih dan boleh diterima rakyat, 
maka dia harus memberi komitmen
untuk menggugurkan pemimpin 
Umno ini dari menjadi calon dalam
pilihanraya akan datang – 
bukan sekadar menghantar nama 
untuk disemak oleh SPRM.

Jika Umno tidak bersedia untuk 
menggugurkan pimpinan ini, terbukti
bahawa Umno tidak serius untuk 
meletakkan calon yang bersih dan 
boleh menang (winnable) seperti 
yang disebut-sebut Dato’ Seri Najib sendiri.

 RAFIZI RAMLI
PENGARAH STRATEGI
12 MAC 2013


--------

KENAPA LAHAD DATU SATU SANDIWARA


SEMUA BERPUNCA
APABILA
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION
akan hilang
KUASA

SIAPA PENGARAH SANDIWARA INI
Plot Sabah ni agak meragukan so tu ramai rasa macam sandira terancang.. Ala kalau orang kena tipu pun bukan orang tahu.. askar ni ikut arahan ketua je.. ketua pun ikut hati budi ntah2 kena main sultan sulu & najib pun bukan diaorang tahu.. atau najib saja umpan sulu ke sabah memula janji itu ini kemudian mungkir janji bila sulu marah menceroboh atau tagih janji mula la gerakan askar..

Sapa la nak berlakon dan bersandiwara kalau tahu nyawa mereka akan hilang gila apa.. so nak mengerakan drama kena pandai bangkitkan dan gunakan puppet ni la.. Ingat Amerika kuasai dunia dia habaq sesiap ok korang mainkan watak ni korang mainkan watak ni.. 

nanti aku serang ko ko kena korbankan askar ko macam tu? hehe.. Persoalan siapakah mastermind yang mengerakan dan dan sedang memeprmaikan mereka ni? Najib? Mahathir? atau agen CIA?KGB? atau illuminati? freemanson? Order baru dunia? on SANDIWARA AL-LAHAD SENYAP KAN CERITA BALA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/13
GENEVA CONVENTION PULAAAAK
Ada antara kita mempersoalkan mengapa polis pula yg hulok kepala merela sehingga mengorbankan 6-9orang dari unit komandao mereka. Kita juga ada dengar penjelasan dari Jeneral ATM yg kata mereka terikat dgn Geneva Convention, itu pasal polis kena dulu.

 Saya cabar ATM jelaskan artikel mana dalam convention itu yg melarang tentera bertindak jika ada pencerobohan seperti itu. Menteri undang-undang kata ini bukan peperangan tapi pencerobohan itu sebab polis kena dulu. Menteri ni pun saya cabar artikel mana dalm convention tu yg tentera tak boleh bertindak. 

Dua orang ni mesti faham sekurang-kurangnya makna'declared war' dan 'police action' sebelum nak jawab cabaran saya. Saya pasti penasihat undang-undang faham, tapi saja dua orang ni cuba nak kelirukan rakyat. Ha, jawablah! on SANDIWARA DI PENTASKAN UNTUK GANTUNG PRU SABAH
Anonymous
on 3/6/13

---------

SIAPA KENAL MALAON INI?



KAH KAH KAH
ngo gerombolan selalu buat demo
ada anti kerajaan selangor
ada anti pkr
ada anti lim guan eng
rakyat mengalu-alukan budaya demo ini

ORANG YANG SAMA
dalam banyak demo
kelihatan malaon yang sama

SIAPA MALAON INI
kah kah kah
kah kah kah
kah kah 
kah

KELMARIN
DEPAN PEJABAT KEADILAN

 BERSAMA
PEMIMPIN KEPALA BUTUH

BERSAMA
KATAK PURU



BERSAMA
KATAK PURU
dan 
PUKISA


--------

SANDI BINTI WARA JADI KELAM BIN KABUT



KOMENTAR TUKAR TIUB
jelas sandiwara ini berubah-ubah
pada awalnya yang datang dari sulu
dipanggil penceroboh
mereka di katakan pakai selipar jepun
dan kain sarong 
tetiba menjadi penyerang bersenjata

kenapa awal dulu dipanggil penceroboh
kenapa skrip ubah jadi pengganas
kenapa jadi militan

awal dulu di panggil ops sulu
tetiba jadi ops daulat
apakah ini untuk naikkan semangat tapak kaki
daulat ialah tapak kaki 

dan dan dan

kenapa polis dan tidak asakar

NOTA
bila pulak polis ada kapal terbang jet
bila pulak polis pandai mengebom 
kah kah kah


NOTA
ini memang satu doktrin
nama doktrin ini
ialah kelam bin kabut
kah kah kah

Ops Daulat tepati doktrin

Cetak
Kuala Lumpur: Kritikan segelintir pihak terhadap operasi pasukan keselamatan negara menangani penceroboh bersenjata di Sabah, adalah pandangan tidak bertanggungjawab tanpa memahami doktrin pertempuran sebenar.

Bekas Panglima Latihan dan Doktrin Tentera Darat Malaysia, Mejar Jeneral (B) Datuk Dr Amir Baharudin, berkata tindakan mereka membuat kecaman jelas bertujuan menangguk di air keruh untuk kepentingan tertentu.
Sambil mengakui amat sedih atas sikap pihak berkenaan, beliau berkata, seluruh rakyat Malaysia tanpa mengambil kira sebarang perbezaan, sepatutnya memberi semangat dan sokongan padu kepada pasukan keselamatan yang bekerja keras serta berkorban mempertahankan negara

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SANDI BINTI WARA.... kah kah kah..

kah kah kah... SUDAH JADI   KELAM BIN KABUT.... kah kah kah..

kah kah kah...PASAL APA MULA MULA  PANGGIL PENCEROBOH....kah kah kah

kah kah kah.... SEKARANG  JADI PENGGANAS?... kah kah kah...

kah kah kah..PASAL APA DULU PAKAI SELIPAR DAN KAIN SARONG...kah kah kah...

kah kah kah... SEKARANG JADI MILITAN ADA SENJATA...kah kah kah..

kah kah klah... PASAL APA MULA MULA OPS SULU... kah kah kah..

kah kah kah... SEKARANG OPS DAULAT.... kah jkah kah


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... ADA YANG TAK IKUT SKRIP KE?.... kah kah kah.....

kah kah kah.... ADA YANG MEMBURAN SAJE..... kah jah kah

CARI SAMPAI DAPAT
JEMPUT MAKAN KENDURI

----------

SIAPA MATI IBRAHIM ALI?



SUDAH JADI 10 HARI
TIAN CHUNA TIDAK MINTA MAAAF
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
TOK EZI 
NO AKSEN



Umno tuntut Tian Chua minta maaf dalam tempoh 7 hari

KUALA LUMPUR: Umno telah memulakan tindakan undang-undang terhadap Naib Presiden PKR Chua Tian Chang berhubung kenyataan beliau yang mengaitkan Umno dengan insiden pencerobohan bersenjata di Lahad Datu, Sabah. 

Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dalam kenyataan di sini hari ini berkata tindakan itu diambil melalui Penasihat Undang-Undang parti iaitu Hafarizam Wan dan Aisha Mubarak.
 
Beliau berkata notis telah dihantar kepada Tian Chua yang juga anggota Parlimen Batu menuntut supaya beliau dalam tempoh tujuh hari bermula hari ini berhenti membuat kenyataan lanjut berunsur fitnah berkenaan isu tersebut atau sebarang kenyataan yang serupa terhadap Umno. 


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INI SEMUA KARUT MARUT.... kah kah kjah..

kah kah kah...YANG KENA SAMAN BUKAN TIAN CHUA.... kah kah kah...

kah kah kah... TAPI DUA  BLOGGER UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION.... kah kah kah..

kah kah kah... DAH ADA YANG DAH PADAM SEMUA ISU TENTANG TIAN... kah kah kah..


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LAHAD DATU MEMANG SANDIWARA.... kah kah kah...

kah kah kah...YANG MATI IBRAHIM ALI IALAH MAT MONGOL... kah kah kah..

kah kah kah...KENA TEERAJANG OLEH MUHYIDDIN.... kah kah kah


LAHAD DATU
SATU SANDIWARA
---------

PROGRAM MENGHASUT DI SANA SINI



JEMPUTAN
sila pilih program dan sila datang
untuk mendengar hasutan dan pencerahan
mari buar ramai

MALAM INI 
DI SERENDAH
HULU SELANGOR


MALAM INI
 DI DEWAN CHINA KUALA  LUMPUR
radio bangsar akan membuat siaran langsung
untuk semua warga
dalam dan luar negara
sila layari radio bangsar


MALAM ESOK
DI SRI GOMBAK
Forum ni sepatutnya dibuat dalam UIA tp telah di batalkan pada saat2 akhir atas alasan 'no politic in campus'.

tapi 2 hari sudah pihak pentadbiran tayang pulak filem 'Tanda Putra' diselitkan sekali ucapan oleh Sahlan (PA Nanib kalau x silap). Double standard.

Wacana PRU 13: Harapan Malaysia
Tarikh    : 13 Mac 2013 - Rabu
Masa     : 8 malam
Tempat  : Dewan Beringin, Sri Gombak.
Panelis   : Dr Maszlee Malik (Pensyarah UIAM), Dr Raja Ahmad Iskandar (Naib Ketua Pemuda PAS),
Tun Faisal Ismail Aziz (Exco Pergerakan Pemuda Umno), Dr Yusri Mohamad (Bekas Presiden Abim)

Anjuran : Majlis Perwakilan Pelajar UIAM 


MALAM SABTU INI
kita rock di kampong baru


 

MENGOLAH PERSETUJUAN UNTUK DARURAT





 HABIS 
TANAH MELAYU TERGADAI
KOMENTAR TUKAR TIUB
perhatikan betul betul
keganasan samseng 
united malays national organisation
semakin menjadi jadi
serangan demi serangan

 amat jelas 
telah wujud satu arahan
untuk ahli gerombolan buat kacau

apa tujuan kacau ini?

jelas saperti dilahad datu
kacau yang dibuat oleh gerombolan
bertujuan untuk mengolah persetujuan
untuk menyediakan suasana
untuk mengistiharkan darurat

kenapa darurat?
jawabnya cukup terang dan jelas

hanya darurat yang dapat
selamatkan parti ketuanan melayu
hanya dengan darurat  baru gerombolan
dapat selamat dari tenggelam  oleh 
ombak rakyat
Kumpulan anti-Anwar lempar telur, kayu
Satu "perhimpunan aman" anjuran tiga NGO pro-BN hari ini bertukar menjadi huru-hara apabila peserta melemparkan telur, kayu dan kon trafik ke arah penyokong PKR di luar ibu pejabat parti itu petang ini.

Tiga kumpulan berkenaan, yang terdiri daripada 50 orang, turut membakar bendera PKR di luar premis tersebut.

Perhimpunan itu didakwa bagi membantah penglibatan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam pencerobohan militan Sulu di Lahad Datu.

Dakwaan ini sudahpun dinafikan Anwar.

Naib presiden parti tersebut, Tian Chua juga didakwa menyifatkan komando polis yang maut dalam operasi pasukan berkenaan sebagai "mati katak".

---------

GEROMBOLAN SEMAKIN GANAS



Keganasan Demi Keganasan Bukti Penyokong Umno Semakin Tertekan

Minggu lalu, keganasan telah berlaku dalam satu majlis ceramah di Bukit Katil yang menyebabkan dua orang hadirin cedera berdarah di kepala. Semalam, berlaku lagi keganasan yang mengancam nyawa apabila kayu dan telur dibaling ke arah bangunan ibupejabat PKR di Damansara. 

Semua keganasan ini berlaku dengan jumlah yang kerap semenjak Umno dan Barisan Nasional dilihat tidak mampu bangkit dari kekalahan PRU tahun 2008. Keyakinan terhadap mereka untuk terus memerintah terus merundum. Maka di atas kedudukan getir ini, penyokong Umno tertekan dan mula membuat kacau menyedari mereka masih dipelihara oleh undang-undang.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tidak terkejut dengan apa yang berlaku kerana ia telah banyak kali berlaku dan ia juga sebahagian dari proses perubahan. SAMM juga tidak terkejut mengetahui sebuah balai polis terletak selang dua pintu dari lokasi serangan berlaku (Ibu Pejabat PKR). Mungkin penyokong Umno ini terlalu ganas seperti pengganas Sulu maka pihak polis yang berdekatan tidak cukup kelengkapan untuk bertindak. Tidak dinafi ramai pengikut Sulu merupakan ahli Umno.

Bagi SAMM, jika kekacauan seperti ini tidak dibendung, ia akan berlarutan hingga ke musim pilihanraya. Dijangka semakin dekat tarikh PRU pasti lebih banyak lagi keganasan dicetuskan oleh pihak regim kerana tertekan dengan tahap kesedaran rakyat. Tangkapan harus dilakukan ke atas penganjur perhimpunan untuk kekang keganasan seterusnya. Juga telah terbukti ia bukan perhimpunan yang aman apabila objek kayu dan telur dilontar membahayakan keselamatan awam. Terdapat beberapa video yang boleh dijadikan bahan bukti.

SAMM percaya sebagai kumpulan lebih berwibawa dan bertamadun, Pakatan Rakyat tidak akan bertindak balas dengan mengumpulkan ratusan ribu pengikutnya mengepung dan membaling telur ke arah PWTC. Keganasan Umno ini juga akan memberi kemenangan lebih besar kepada Pakatan Rakyat, jadi tidak timbul soal bertindak balas.

Cuma apa yang SAMM kesalkan ialah, kedudukan pemuda PKR yang lemah menyebabkan penyerang yang tidak sampai 50 orang itu berani menyerang ibu pejabat PKR sendiri. Jika pemuda kuat pastinya pihak musuh membuat banyak perkiraan sebelum melakukan serangan. Sedangkan tempat yang diserang minggu lalu adalah tempat bagi ketua pemuda PKR tidak mampu dibendung dengan baik. 

SAMM pernah terlibat menjayakan Jelajah Merdeka Rakyat dan syukurlah tiada serangan berlaku dalam 18 siri jelajah pertama. Namun selepas itu, keganasan berlaku bermula dengan bas dibaling cat dan pecah cermin di Kota Bharu.

SAMM menggesa keselamatan perlu dipertingkat, pemuda PKR juga harus pertingkat keselamatan. Penyerang yang jumlahnya tidak sampai 50 orang seharusnya tidak dapat melakukan serangan tersebut jika kita lebih bersedia.

Sekian,

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM



------