.

Isnin, 4 Disember 2017

BILA NAK HARAMKAN YOUTUBE







YALLA HABIBI

BILA JAKIM NAK AMBIL TIDAKAN
BILA JAIS NAK BERTINDAL
BILA ALIM ULAMAK
NAK BERSUARA
BILA MUFTEE PERAK
NAK HARAMKAM YOUTUBE

TARIAN DAN NYANYIAN ARAB IN
MENGUGAT AKIDAH ORANG MELAYU
MENGONCANG AKIDAH UMAH
MEMALUKAN KETURUAN NABI
BILA? BILA? BILA?
NAK HARAMKAN YOUTUBE






COVER LINE





TAHU TAPI 
u silap bro..orang melayu bukan tak tahu..tapi orang melayu cover line dgn jubah dan abaya..mereka cuba2 sorok..cuba2 kelihatan cool..tak caya lu tgk youtube azhar idrus. ustaz ni mahir hukum hakam menghisap..tiada la salah isap apatah lagi makan diMekD amerika kafir laknatullah..

COVER LINE 

kalo pengarah sprm pun suka puki bini orang, jangan kata la pegawai2 agama yg lain..samo jo..main golf bwk bini guna duit yapeim pun bole bro...asalkan sah halal toyiban.. on 
YALAH YA SHAABAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:05 PM





-------------

HADI AWANG TAK HADIR PARLIMEN






FAKTA SEJARAH

ADA SATU PERSIDAGAN PARLIMEN
YANG AMAT PENTING
DILAPORKAN TUAN HAJI HADI WANG
TIDAK DAPAT HADIR KERANA
HADIR DI PROGRAM TAHNIK

KAH KAH KAH

SEKARANG BARU JELAS 
APA ITU TAHNIK
 

Dari waktu bayi yang baru lahir lagi  sudah ada adat TAHNIK yang mana orang alim menyuap manis manisan ke dalam mulut bayi.

Ada juga upachara belah mulut dan juga makan semangat  sebelum Tok Mudim  memotong.

Pendek kata di atas pelamin pun ada  SUAP MENYUAP dan adat ini juga berleluasa di negara serumpun  kita Indonesia. Suap suapan  pengantin di kalangan kaum Jawa, Cirebon,Sunda dan lain2 memang kebiasaan.Sudah tentulah hasil warisan dari adat Hindu sebelum datangnya Islam ke rantau ini.

Jika kita perhatikan anak2 Melayu disuap makan walau pun sudah besar.Anak2 Mat Salleh pula di asoh makan sendiri dari kechil.

Terpanggil nak sebut pasal Adat Suap Suapan ini yang tegar dianuti Kaum Melayu..Memandangkan betapa tegohnya pegangan Melayu kepada adat  Suap Suapan...adakah pembacha Tukar Tiub maseh  hairan mengapa budaya  Makan Suap begitu menular?

Yang pasti di Pulau Bali pun di SUAP...choma di Hong Kong belum pasti!!!

SUAP LAH KAMU SEBELUM KAMU DI SUAPKAN

Kah Kah Kah


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH




------------------

KENCING BUKAN SEBARANG KENCING





KENCING BUKAN 
Kencing bukan sebarang kencing..kencing dedak tu tt..tu lah tt apa pun xtau sbb blum kawen..kalau nk tau lubang kencing paling nekmat tau..rugi la tuan tt xpnh merasa lubang kencing wanita tambahan wanita german punya raungan owh yeh baby.. 

SEBARANG 

KENCING

Tp xleh lawan nekmat HBO tt..lazat bukan kepalang..bini sendiri mungkin dh dah jemu tp kalau dpt bini org semua kasi lahap dr ujung kaki smpi unjung rambut semua lazat nekmat xterhingga.kalau tt xcaya tanya sama itu ketua sperma negara.. Wakakakakaka on 
AHLI PAS KENA KENCING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/4/17




---------------

AJARAN SUNNI WAL RASUAH





AJARAN  
Assalam TT, lu dah tua bangka pun x leh paham ajaran Islam lagi. Ni basic bro. Perkara asas. Dlm Islam, kita x leh buka aib orang. Apatah lagi menyebarkan aib orang. Rembat duit rakyat dan rembat balak adalah aib besar. Sbb tu tuan2 mufti dedak dan walaun2 dedak bersikap berkecuali.


SUNNI 

WAL RASUAH 

Sbb sama2 merembat, bila dibuka aib Najib, aib dedak bulanan derang pun akan dibuka. Lebih baik duduk diam2. Untung2 naik gomen baru, boleh claim integriti atas alasan tak bocor rahsia atau jadi kaki bising. on 
TANYA KERANA PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/17





---------------------

SIAPA JHO LOW?







SIAPA

JHO LOW

ADAKAH JHO LOW ECONOMIC HIT MAN?
ADAKAH JHO LOW AGEN CHINA MERAH?
KENAPA JHO LOW DILINDUNGI CHINA MERAH?

APA DIBELAKANG PROJEK CHINA MERAH?
APA NIAT CHINA MERAH KEPADA TANAH MELAYU
APA AGENDA GELAP CHINA MERAH?

SEMUA AKAN DIBINCANG
DALAM FORUM
MALAM RABU INI 
JAM 8.00 MALAM
DI DEWAN CHINA

SEMUA DI JEMPUT DATANG
MENDENGAR DAN BERSUARA

PANEL
DR MAHATHIR MUHAMAD
SDR MAT SABU
SDR FAIZ FADIL
SDR AZLAN AWANG - MTEM
YB SIVARASA
SDR HISHAMUDDIN RAIS

MODERATOR
SDR ZUL SULUNG


RADIO BANGSAR
MEMBUAT SIARANGAN LANGSUNG



--------------------

BERSATU MAKIN KUAT







WOW

DAH DAPAT 

LAPORAN SB KE? 

KEDAH AKAN

JATUH KE TANGAN

BERSATU

Bersatu ancam Umno: Khairy
KUALA LUMPUR - Umno tidak boleh memperlekeh kekuatan dan kelebihan yang dimiliki pihak lawan khususnya dalam mendapatkan undi Melayu pada PRU14 yang bakal disertai parti serpihan mereka, Bersatu.

Ketua Pemuda Umno,  Khairy Jamaluddin Abu Bakar berkata, pilihan raya lepas memberikan pengajaran besar kepada Umno dan kali ini mereka tidak boleh leka tambahan parti lawan turut mempunyai sokongan yang baik daripada kaum Melayu.

“Kalau kita tidak bekerja kuat, maka  penyokong kita sendiri menjadi sasaran parti Bersatu. Kalau PKR, DAP ambil penyokong bukan daripada tradisi Umno, tetapi parti ini serpihan daripada Umno. Jadi dia mesti ambil penyokong kita juga.




BERSATU

MAKIN MANTAP

LAGI BANYAK 

LARI KELUAR

MAKNANYA 

PENGARUH  

BERSATU

MAKIN KUAT

MAKIN HEBAT

MAKA MAKIN

BANYAK DEDAK

DITABUR





-----------------------

TANGKAP JANGAN TAK TANGKAP













TERBAIK

TERCUN

TANGKAP

JANGAN TAK

TANGKAP 

Skandal Forex: Penganalisis politik ramal Mahathir akan ditangkap sebelum PRU14

Penganalisis politik dan blogger Shabudin Husin membuat andaian berkemungkinan sebelum Pilihan Raya Umum ke-14, Pengerusi Bersatu merangkap Pengerusi Pakatan Harapan  Dr Mahathir Mohamad akan ditangkap atas dakwaan terbabit dalan penyalahgunaan kuasa berkaitan skandal Forex-BNM sebagaimana hasil siasatan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) pada Khamis lalu.

Beliau  dalam tulisannya pada Jumaat lalu dengan tajuk: “Adakah  Mahathir akan ditangkap sebelum PRU14?” turut menelah  Nor Mohamed Yakcop bukanlah sasaran dalam siasatan Polis Diraja Malaysia (PDRM) kelak


INI BERITA BAIK

AKAN MEMBANTU

OMBAK BENCI

NAJIB

BENCI ROSMAH

TANGKAP TANGKAP

TANGKAP SEMUA 



-----------------

AKHIRNYA NAJIB HANYA SAEKOR TANDAS










NAJIB

TANDAS


KAH KAH KAH

AKHIRNYA

NAJIB HANYA

SAEKOR TANDAS






----------------------

FORUM CULT RABU INI










FORUM

CULT

MALAM 

RABU INI
SIAPA JHO LOW?
KENAPA JHO LOW DILINDUNGI CHINA MERAH?
APA AGENDA CHINA MERAH?
APA RANCANGAN CINA MERHA
DI TANAH MELAYU


SEMUA INI AKAN
DI BUKA DIBINCANG
DAN
DINANALISA
JEMPUT DATANG BERSAMA
MENDENGAR DAN BERSUARA

PANEL:
DR MAHATHIR
SDR MAT SABU
SDR FAIZ FADIL
YB SIVA RASA
SDR AZMAN AWANG - MTEM
SDR HISHAMUDDIN RAIS
MODERATOR
ZUL SULUNG

RADIO BANGSAR
BUAT SIARAN LANGSUNG

FORUM ANJURAN
AMCJL
ANAK MUDA CARI JHO LOW




----------------

AHLI PAS KENA KENCING










KENA

KENCING

KAH KAH KAH  

Kerjasama dengan PAS mustahil, Umno ikrar tawan Kelantan PRU14

KESUKARAN untuk bekerjasama dengan PAS menyebabkan Umno bersiap sedia merampas Kelantan yang dikuasai musuh tradisi mereka sejak 1990 itu pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Persetujuan itu dicapai dalam satu mesyuarat Badan Perhubungan Umno Kelantan yang diadakan di “rumah putih” Tengku Razaleigh Hamzah di Kuala Lumpur minggu lepas yang turut dihadiri Najib.

“Mesyuarat berkenaan adalah untuk Umno Kelantan memberi taklimat kepada Najib mengenai persediaan pilihan raya.


YANG KENA

KENCING AHLI

PARTI ISLAM PAS

TUANG HAJI

EDDY WANG

NIK ABODOH

TONGTOWI

TAKKIIRI

SEMUA DAPAT 

DEDAK

AHLI PARS

DAPAR RASA

SUAM SUAM

AIR SEDAP

TONGTOWI

TERPACUT  DARI

DI GERMAN

KAH KAH KAH


----------------------

SARAWAK MAHU MERDEKA









KETIKA NAJIB

Kemon la sarawak. Pru14 nak menten negeri sarawak bawah bn bagi menang adun OK la. Tapi kerusi parlimen dalam sarawak bagi la bn kalah. Jadi negeri sarawak masih diperintah oleh bn yang kamu orang sayaaang sangat tu, lagipun sejak selepas taib ditendang, kerajaan negeri sarawak dah berani berdiri bangun bangkang pembulian oleh kerajaan persekutuan. 

LEMAH 

Tapi yang berani bangun tu kerajaan negeri, orang adun. Tengok orang parlimen macam pundekar ni, masih bawah telunjuk persekutuan tak berani sebab nanti tak dicalon lagi, tak diberi jawatan kabinet, tak diberi jawatan senator, tak diberi jawatan speaker, tak diberi jawatan pengerusi atau pengarah syarikat glc, tak diberi jawatan dalam suruhanjaya itu ini. 

SARAWAK  MAHU

MERDEKA

Semua tu duit mudah beb. Dan duit bessssaaaar. Itu pasal taknak lawan boss, ikut je yes sir! Jadi orang sarawak kena bijak ini kali, untuk kerusi parlimen sarawak biar bn kalah, supaya nanti majoriti MP mewakili sarawak tak takut lawan apa rancangan persekutuan yang berat sebelah membuli on 
BILA NAJIB MAKIN LEMAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/17


--------------

MANA ABANG MUFTEE?







MANA GI
PENGANUT TOKONG 1MDB selesa dahh.. takot ilang jawatan dgn kemewaah duniaan.. mane lahh nak lawan tangan yg suapkan oooiii.. in der tanah melayu after 2009.. tokong 1mdb yg paling kuat.. pengusaha 1mdb kontrol pentadbiran dan kewangan... pengikut 1mdb sembah jholow, penyembah 1mdb sayangkat rizal aziz... 



MUFTEE


No Can Tangkap... Tak Boleh Tangkap ooiiii.., ape kira makluk semua ni kafir ateis lahhh... dosa punye dosa tak peblahh.. mufti No See, mufti No Hear.. mufti No Tahu.. Tetapi jgn dosa pada 1mdb.. instant padah ko kene... on 
TANYA KERANA PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/2/17





------------------

HANYA TAHAP TOK MUDIM







HANYA TAHAP
sebenarnya PAS mana ada karisma pemimpin pon, semua tau mereka ini ularmak yang paling boleh jadi ustaz, tok mudim, imam, bab agama lah..soal ekonomi, politik haram tak ambik tau...nak pacu apa pulak, lihat kelantan dah lah...anak muda kelantan merantau jauh semua negeri cari makan...sampai selatan, sampai utara...


TOK MUDIM

kalau setakat dok kelantan...paling tinggi sembang kedai kopi sampai petang...kencing tu bisa..asal ada pulus riyal masyuk beb...yang haram pon boleh samak...kah kah kah...cuma jgn malu kan agama... kerana jasad t takbur, tamak haloba...manusia biasa saja..kopiah jubah janggut tasbih tak mengubah apa apa kah kah kah... on PAS KENA KENCING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/3/17





-------------

HBO - HENJUT BINI ORANG









H.B.O

HENJUT BINI

ORANG
Henjut bini worang tu kes di luar kawasan. Kes pasir lagi bahaya, perlu siasatan segera, ini melibatkan kedaulatan raja2 melayoo dihina. Pasir dicuri bang.. pasir selangor bang.. sultan tak tau pasir dicuri bang, kalau tak disiasat nanti sultan pasir berdengung murka. Lagipun setiap inci pasir tu dibawah naungan jagaan sultan bang.. bang tak tau ke?? on KES HENJUT BINI ORANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:23 PM




-----------------------