.

Selasa, 20 Februari 2018

NAJIB TIBAI MELAYU DEPAN CUKONG






NAJIB TIBAI

MELAYU DEPAN 

CUKONG



DALAM MASA

LIMA TAHUN 

KALAU NAJIB

TIDAK DINYAH

TANAH MELAYU

TERGADAI PADA

CHINA MERAH


KITA PERLU SEDARKAN BANI MELAYU







SIAPA TAHU

CARA TERBAIK

UNTUK SEDARKAN

BANI MELAYU

TENTANG NAJIB

SEDANG GADAI

TANAH MELAYU

KEPADA

CHINA MERAH?
KITA PERLU

SEDARKAN

BANI MELAYU

JIKA TIDAK

KITA JADI

RED INDIAN

DI TANAH AIR

SENDIRI





--------------

BAYAR HUTANG









ALAA MAK 

SEKARANG BARU

NAK TANYA?

Rakyat nak tahu ke mana duit GST

SHAH ALAM - Rakyat negara ini ingin melihat ke mana wang hasil kutipan cukai barang dan perkhidmatan (GST) dibelanjakan sama ada ia nyata atau sebaliknya.

Pensyarah Kanan Putra Business School, Universiti Putra Malaysia, Dr Ahmed Razman Abdul Latiff berkata, rakyat dapat menerima pelaksanaan cukai tersebut jika mereka mengetahui kesan langsung kepada rakyat.

“Jika kita bayar cukai, semestinya ingin melihat ia dibelanjakan untuk sesuatu yang perlu. Sebagai contoh pembayaran minimum dikenakan ketika mendapatkan perkhidmatan di hospital.

“Rakyat ingin lihat bagaimana kerajaan membelanjakan wang jika kerajaan mahu mengumpul RM40 bilion daripada kutipan GST setiap tahun," katanya semalam.


DUIT GST 



NAJIB REMBAT

BAYAR UTANG 1MDB

ROSMAH REMBAT

KUMPUL

PERMATA INTAN

BERLIAN ZAMRUD

MUTIARA

BELI BEG

BIRKIN KULIT

BUAYA BIRU

-------------

PATRIOT TUNGGU JANJI






INI PATRIOT
bro..ini ayat2 suci dari patriot..apa maknanya kata2 patriot ini? apa janji yg kerajaan bagi sampai patriot nak tuntut guna ayat2 ugutan mcm ni? adakah maknanya begini:- dulu lu janji nak bg gua itu ini,kemudian gua suruh ahli2 yg lain pun undi lu, tetiba lu mungkir janji, mana gua bole sokong lu lagi..ini hebat, patriot mngunakan kedudukan pencennya utk mjual undi..ini hebat dn jujur..tak sia2 keje gomen, tak sia2 keje askar keje polis, bila dah pencen, bole ugut jual undi kpd sesapa yg bayar lebih..

TUNGGU JANJI

sial punya patriot..ugut undi lebih afdal dari tergadai negara dijual dek najib..hanya mejar zaidi the true warrior..memang berbeza askar berpencen..tanah felda tanah negara johor semuanya dijual tanpa perlu setitik darah askar pun.. on BUKAN BANGLA KHAIRY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/16/1




------------------

TUN M





TUN M
Cuba lepas ini Tun M buat pengumuman nak bertanding kat Bagan Datoh. Pasti Bini Badak akan pengumuman peruntukkan 1.8 billion untuk memajukan Bagan Datoh. kahkahkah!! on DEDAK DITABUR
Publish | Delete | Spam
SukuSamdol
on 2/20/18



---------------

SYABU DI KELANTAN






SYABU

De bikos who vote PAS ken go tu haven.. eat pill kuda or semok syabu ken feel like go to haven ..as long it is or was haven PAS no poroblem no more.. semok in der water .. ken entot-entot bidadari. on SYABU DI KELANTAN
panglimo potaseh
on 2/20/18



HADISS

Pak lebai ada yg suka berdengung. Ganja, air ketum mustajab. Blh dpt ilham keluar hadis blh cari makan. Bila dah berdengung nmpk pokok betik rasa nk panjat. Tuang presideng ajar panjat pokok yg tak ada buah. Bila dah berdengung pil kuda tuang presideng nmpak babi nyorok dlm bukit. Tuang presideng bersemangat nyalak babi dlm bukit. Kesian kat babi dlm bukit pn masih kena salak lagi. 
on SYABU DI KELANTAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/20/18







---------------

SYABU DI KELANTAN







WAT IS DE 

BEKAUSE

PILL KUDA

DAN 

SYABU

BANYAK

DI KELANTAN








--------------------

MASIH ADA YANG TAK SEDAR






AWAS

MASIH ADA LAGI

YANG TAK CAYA

CHINA MERAH

MENJAJAH

TANAH MELAYU

Lihatlah kekuasaan mutlak penjajah baru ...Kereta kabel rosak sampai kena bagi taklimat kepada Negara China.
Betul2 Haram Jadah.!!!

Kalau ahli Parlimen usul mintak bahas kita boleh terima.Ini belum apa2 dah naik tochang.

(Article in The Star page 6 20 Feb 2018)







----------------------

IKUT BUDAYA BANI ISRAEL






BANI MELAYU
ini hebat pak aji oii..memang betul ..hukum haram bila islam ikut agama lain..macam ne dgn ibadah haji dan umrah yg telah dilakukan oleh org2 sebelum nabi muhammad? bagaimana dgn bersunat berkhatan oleh bini ibrahim kemudian diikuti oleh kaum2 yahudi kemudian ditiru oleh islam?

IKUT BUDAYA

apakah haram juga kpd warga islam yg meniru2 warga barat dlm menggunakan kereta porsche atau audi yg ternyata buatan negara kafir?jgn lupa vellfire buatan jepun juga adalah pembunuh warga melayu ketika perang dunia ke 2 dulu.bagaimana pula dgn islam saudi yg meniru2 cara hidup barat? minum arak, berpoya2 dgn perempuan berambut perang? 

BERSUNAT 

BANI ISRAEL

satu dunia tahu perihal warga saudi ini..apakah haram juga perbuatan saudi yg meniru cara barat mengebom warga2 miskin lg hina diselatan semenanjung hijaz?haji,hajah, ustazah,ustazah malah mufti itu juga adalah agen pembodohan dan pembonsaian yg mjual momok2 berjanggut berjubah.. on
 BUKAN KERJA SENANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/18









-----------------------

LOBAI EDDY WANG







LOBAI EDDY WANG

Bila lobai eddy wang menjerit2 sawan salahkan Amanah pecahkan orang melayu islang, sebenarnya adalah sebab lobai eddy wang risau mamai Amanah telah pecah belahkan undi pas terutamanya di kelantang dan marang. Kenapa lobai eddy wang mereng?? Sobab tak mau disalahkan walaunta dan walauntit jika pas tergolek dog di klantang dang di marang perapu marang kepunden. on 
JELAS KEDAH AKAN JATUH
Anonymous
on 2/19/18


LEMBU DI KONDO

rakyat tak perlu pasangan freeloader kat putrajaya woiii!!! ko janji aje.. janji janji kosong.. lagi pon tu projek cari makan.. projek siok sendiri.. kroni yg dpt.. harga berkali ganda.. ko OSA semua dokumen.. gwa se nasib Rafizi ke penjara kot.. 
last last terbengkalai spt lembu kondo.. ko hanya tau pakai duit utk mentadbir.. tu pon duit rakyat.. tak lari ko kena cukai lebihan atas rakyat.. pas osstad lebai berkecuali.. cisss ko lebih belanja gwa rakyat lagi tergadai.. on
 JELAS KEDAH AKAN JATUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/18





---------------

KUMPUL KERETA





KUMPUL KERETA
Pas dah jadi apa sekarang? Macam dah teruk sangat kenapa? Ini semua hj hadi punya pasal. Habis punah dibuatnya. Semua pemimpin busar dan berlumba2 kumpul kereta mewah. Nak drive kat sorga ye? on 
GEROMBOLAN SEDANG BERGADUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/18





----------------

ASALKAN BUKAN EDDI WANG






ASALKAN BUKAN
Siapa bocorkan disumpah jadi abu? Ada 3 katakunci dalam ayat tu: bocor, sumpah dan abu. Bocor, semua tau maksud dia. Sumpah ada 3 maksud, yang biasa ialah membuat janji atau perakuan. Maksud kedua ialah perbuatan meta-fantasi yang kununnya seseorang atau sesuatu boleh ditukar bentuk atau seluruh sifat kepada sesuatu yang lain. 

PARTI PAS

Ketiga adalah sejenis binatang merayap berkaki empat berdarah sejuk dari keluarga cicak yang hidup liar di semak samun dan bersifat unik boleh menukar warna kulit sendiri untuk menyamai sekeliling. Abu juga ada 3 maksud. Satu, nama orang melayu. Dua, baki yang terhasil dari pembakaran sesuatu, berbentuk debu. Tiga, gerakan idealisma moden pasca reformasi yang berteraskan slogan asalkan bukan umno atau anything but umno. 

EDI  WANG

Maka dari huraian maksud 3 katakunci ini, bolehlah dirumuskan: bocor (suatu rahsia) oleh sesumpah (pengintip undercover) menjadikan (menjayakan) gerakan ABU. on 
HUSAM DALAM BAHAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/18




------------

TANYA BINI MAK





TAK CAYE 
Tidakkkkk! Summmmmpah tidak!!! Mak tidak kumpul permata untuk diri sendiri, mak kumpul permata, intan, berlian, zamrud, semmmmmua tu untuk keluarga. Sumpahhhhhh! Tak caye tanya bini mak, bini mak tu kan orang yang suci, hatinya murni, sifatnya ai hep yu yu hep mi. 

TANYA BINI MAK

Masa raja arab tak tahu mana nak bagi donasi, bini mak lah yang cepat tolong hulor nombor akaun peribadi. Itu pasal we all berdua dapat masuk makam nabi. You all dah haji?? 
on MAK AJI PALING AFDAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/19/18




-------------