.

Jumaat, 7 Oktober 2016

PERTANYAAN UNTUK PENJUAL AGAMA





GEL UNTUK APA?
bro tt..ini gel apa? gel memantat ke atau tambah nafsu batang dan lurah??kalo gel memantat, sgt2 la bagus nya standard ayat quran ni kat kemaluan..hebat..maha hebat.. on NAK TANYA PENJUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:20 PM

MELEKAT DISERBAN
Jangan mudah percaya kepada label-label yang ada ditepi botol dan jangan sekali-kali percaya kepada ollarmak yang perangainya suka melabel orang lain.Kalaulah label-label yang dilabelkan ollarmak boleh melekat diserban dan jubah @ dahi seperti label yg melekat ditepi botol, alangkah huduhnya ada label tertulis didahi, serban, jubah , siku Dan lutoot.Bayangkan tertulis segala label-label.Saje bayangkan, jangan marah. on NAK TANYA PENJUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:03 PM

AIR JAMPI
bisnes jual agama dah makin kurang..air jampi dulu kala boleh didapati di perubatan harun din..harun din ada anak murid, maka berkembanglah bisnes air ayat2 suci ini..maka yg balik dari middle east pun mendpt ilham dari peristiwa ini.

maka dipelbagaikan atau didiversitikan perniagaan ayat2 suci..tp sayang, ayat suci ini tidak dpt menyaman sarawak report, tidak dpt menangkap jho low,riza aziz ataupun ibunya rosmah suami najib.. on NAK TANYA PENJUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/5/16


-------------

DICARI FBI






SIAPA KENAL 

JANTAN INI
SIAPA ADA 

MAKLUMAT

SILA 

HUBUNGI FBI




-----------------

PENIPU KENA TIPU






KES DUA KALI

TIPU

PENIPU KENA

TIPU


Syarikat: Azizan diperdaya

Minggu lalu, Universiti Malaya, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan Universiti Infrastruktur Kuala Lumpur (IUKL) menegaskan tidak pernah menganugerahkan gelaran ijazah kehormat doktor keusahawanan kepada Azizan.
Sementara itu, berkaitan isu ijazah doktor kehormat Universiti Malaya (UM), Richworks mendakwa Azizan telah “disasarkan dan diperdayakan oleh pihak-pihak yang bukan wakil universiti tersebut”.
“Kami telah pun membuat laporan polis dan perkara ini sedang disiasat,” kata Richworks.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

-------------

BERDUA MAKIN SUSUT







MAKIN RAMAI

BERSATU

MAKIN SUSUT

BERDUA


YDP Perkasa Selangor lepaskan jawatan, sertai PPBM

 | October 6, 2016
Yakin PPBM mampu memberinya kepuasan demi membela nasib bangsa dan negara.
PETALING JAYA: Yang Dipertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya memutuskan melepaskan jawatannya berkuat kuasa hari ini bagi menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).
Katanya, keputusan itu dibuat atas kesedaran sendiri yang tidak mahu terikat dengan mana-mana pihak dan mahu membela nasib masa depan bangsa serta negara melalui PPBM.
“Ada kalanya pangkat dan jawatan bukanlah perkara penting kepada kita untuk terus menjadi seorang pembela kepada nasib masa depan agama, bangsa dan negara.
“Mungkin dengan tindakan ini boleh menimbulkan pelbagai persepsi terhadap diri saya dan rakan-rakan yang lain, tetapi itu bukan halangan kepada kita untuk terus membantu dan menjadi seorang pejuang,” katanya kepada FMT.

TOK HENG

APA STORI

SAJE TANYA

MANA TAHU

KAH KAH KAH




----------

FBI SEDANG MENCARI








 JANTAN INI

SEDANG DICARI

FBI


SAPA ADA 

MAKLUMAT

SILA HUBUNG

FBI


------------

TEKNIK DILIHAT KURUS




MUNTAH
Kurus bukan tak reti nak makan tapi muntah setiap kali nak makan hahahaha on TEKNIK BARU UNTUK JADI KURUS
Anonymous
at 4:38 PM

JIJIK GAMBAR
Jijik sangat lah gambar gambar ini Boleh rosak kan mata hingga RABUN DEKAT Kalau dah RABUN DEKAT macam mana nak sumbat bebende dekat Jijik lah Ini pencemaran UNESCO dan Bangsa Bangsa BAHALOL on TEKNIK BARU UNTUK JADI KURUS
Anonymous
at 4:06 PM




----------

TEKNIK BARU UNTUK JADI KURUS







PENEMUAN BARU

rosmah mansor 
betina gemok pendek
telah mengejutkan dunia
dengan penemuan teknik 
kurus badan segera

penemuan rosmah ini
telah dicadangkan
kepada UNESCO
untuk dijadikan contoh ikutan

juga sekali lagi rosmah mansor
akan dicadangakan untuk mendapat
anugerahiah  
LA GROSSE LAID VISAGE*
ini adalah hadiah tertinggi UNESCO

teknik untuk dilihat kurus
ialah berjalan seiring dengan
lelaki yang lebih gemok




 DILIHAT SLIM


* sila rujuk kamus french/english
untuk memahami nama hadiah ini
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 INI GAMBAR ORI

ROSMAH DILIHAT

GEMOK HOTOK




------------

APA KOBA ZAMBRY







APA KOBA

ZAMBRY

BERSATU KE

BERDUA?



--------------

JOHOR SEDANG DIGELODAK DAN DIHASUT










 MALAM INI

Ceramah Bicara Rakyat Bersatu
Tarikh :Jumaat, 7 Oktober 2016
Masa :9.00 malam



Tempat : Perkarangan rumah Abdul Wahab Ibrahim (Rumah Pak Wahab. Lot 685, Mukim Sungai Terap, Simpang 4, Sungai Terap, Bukit Pasir, Muar, Johor DT

Penceramah : Tun Dr Mahathir, Tan Seri Muhyiddin Yassin, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, Datuk Seri Azmin Ali

PAGI SABTU

#KonvoiBERSIH5 Johor (Sektor 2)

Tarikh :Sabtu, 8 Oktober 2016
Masa : 9.00 pagi
Tempat :Taman Kota, #Kulai, #Johor

Konvoi akan melalui tempat Kulai - Kota Tinggi - Bandar Tenggara - Kluang.

Upacara penyerahan obor dan ceramah akan diadakan.

#Bersih5







----------------

BERITA MEMERANJATKAN





BERITA PELIK

LAGI 

MEMERANJAT

6 Oktober 2016
Pas

KUANTAN - Pas tidak akan menggadaikan prinsip dan dasarnya untuk tunduk kepada mana-mana parti termasuk rakan gabungan yang dilihat cuba mengambil kesempatan mencapai hasrat mereka.

Pesuruhjaya Pas Pahang, Rosli Abdul Jabbar berkata, sekiranya tidak bersedia menerima dasar Pas bermakna mereka juga tidak menerima Pas,  jadi atas alasan itu jalinan politik tidak boleh diadakan.

Menurutnya, Pas mengakui banyak parti yang mempelawa untuk bekerjasama dan membentuk satu gabungan namun persoalannya sama ada mereka memahami dan boleh menerima dasar dan perjuangan Pas atau sebaliknya.


“Jangan hanya ingin bersama Pas demi kepentingan sokongan terhadap parti sahaja tetapi  menolak dan menentang apa yang Pas perjuangkan sehingga berlakunya perpecahan.


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH



------------

ULAMAK BALAK




MATI DITELAN BALAK
ini perangai ulama2 versi dari middle east terutama arab saudi..jgn kata di kelantan, ulama2 saudi juga mrestui pembunuhan rakyat yemen..sial punya ulama..nape ulama2 macam ini tak mati ditelan balak..sorang ulamak dah mati sb mungkir janji lepas raya..yg kaya raya jual balak ialah ulama melayu islang juga.. on REMBAT BALAK DI KELANTAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/5/16



------------

KE ALOR STAR







f.b

Pimpinan yg akan hadir pelancaran #konvoiBersih5 di Alor Setar 7hb Oktober adalah Maria Chin AbdullahTukar Tiub Isham Rais, Mukhriz Mahathir, Mahfuz Omar, dan semua ahli parlimen dan ADUN Pakatan Harapan Kedah.




nota:
gua terbang jam 7 pagi

----------------

BERITA BAIK UNTUK MALAYSIA







BERITA BAIK

MAKIN RAMAI

AKAN KELUAR



ADUN Jorak dilantik setiausaha agung BERSATU

Serpihan Umno, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) hari ini mengumumkan pelantikan tiga pegawai tertinggi parti itu.
Ini termasuk anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Jorak, Johor, dan bekas pemimpin Umno negeri  Dr Shahruddin bin Md Salleh yang dilantik sebagai setiausaha agung.
Selain beliau, akauntan bertauliah lulusan Ireland yang aktif dalam kerja-kerja kemasyarakatan, Datuk Mohamed Salleh Bajuri, dilantik sebagai bendahari agung.
Bekas ADUN Semerak, Kelantan Kamarudin Md Nor pula dilantik sebagai ketua penerangan, menurut presidennya Tan Sri Muhyiddin Yassin.
Muhyiddin, bekas timbalan perdana menteri, menjelaskan semua penjawat jawatan itu akan memegang jawatan selama tempoh Majlis Pimpinan Tertinggi, selaras dengan peruntukan Fasal 13.7 perlembagaan parti.
SEMUA JADI

BERSATU

TAK MAHU JADI

BERDUA

KAH KAH KAH






-------------------