Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 31 Ogos 2010

ANAK MUDA BANGUN MELAWAN



APA ITU MERDEKA JANG OOOiii

nota:
sila klik untuk besar gambar
tapi jangan besar sangat macam
perut bik mama kah kah kah





FAKTA FAKTA YANG WAJIB DI KETAHUI OLEH GENERASI MUDA



MERDEKA :

laungan merdeka datangnya dari KMM – kesatuan melayu muda yang ditubuh pada tahun 1938. parti melayu kiri pertama yang mengerakan nasionalisma melayu. parti ini di haram kan oleh penjajah british. bila KMM haram maka british menubuhkan gerombolan.

lihat tarikh gerombolan lama ditubuhkan pada tahun 1946.

KMM melaungkan MERDEKA ! untuk tanah melayu

gerombolan lama meluangkan hidup melayu ! kerana ketika itu kurang rasuah untuk beli oxygen


MERDEKA TIDAK ADA PERTUMPAHAN DARAH:


ini bohong. ini tipu besar. ini lebong.

ini sengaja di sebarkan oleh gerombolan.

parti komunis, angkatan pemuda insaf, awas, peta adalah antara puluhan organisasi
yang angkat senjata melawan british. beratus ribu yang gugur tewas
mengabadikan darah mereka untuk kelahiran malaya yang merdeka.

kalau tak percaya tanya robert kouk yang kaya raya itu. adik dia gugur
di hutan pahang.

kalau tak percaya tanya dj radio stesen china yang baru kena buang itu.
arwah emak dia angkat senjata.

ini perang kolonial yang amat besar sehinggakan memufliskan
great britain. sila rujuk buku sejarah. jangan malas membaca.

SINGAPURA:

singapura adalah sebahagian dari tanah melayu. nama lamanya temasek.
sama seperti pulau pinang , langkawi, pulau babi besar,
pulau bidong, pulau kapas dan pulau pulau yang lain di semenjanjung

united malays national organistion belot dan memberikan pulau ini
kepada british pada tahun 1957 seperti hong kong jadi wilayah kolonial.

parti komunis, parti buruh, parti rakyat, dan pas - menentang malaysia
kerana ini adalah projek british.

parti parti ini menentang singapura masuk malaysia kerana ini kerja bodoh.
tidak mungkin pulau pinang masuk malaysia atau pulau bidong masuk malaysia.
singapura adalah sebahagian dari tanah melayu. pulau ini sebahagian dari johor.


31 OGOS HARI APA ?

31 ogos bukan hari malaysia. ini hari cuti umum untuk bangun lambat.
16 september ialah hari malaysia – sila tanya warga sabah dan serawak.

SABAH DAN SERAWAK

tidak ada pertalian sejarah dan budaya dengan tanah melayu. sila rujuk
sejarah melayu – tidak ada langsung disebut sabah atau serawak dalam kitab ini.

LAGU NEGARA KU

lagi ini di ciplak dari lagu TERANG BULAN lagu indonesia.
ketika konfontasi 1963 – bung karno memainkan lagu terang bulan ini
di radio republik indonesia. lagu terang bulan ini berasal dari lagu peranchis
memula moon.

JALUR GEMILANG

ini juga di ciplak dari bendera amerika. motif bendera ini tidak ada
langsung kaitan dengan sejarah negara bangsa.

motif nusanatra ialah merah putih – motif ini adalah kesinambungan sejarah
sri vijaya dan langkasuka. contohnya bendera indonesia, singapura dan bendera united malays national organisation sendiri – mengguna kan motif ini.


HAKIKATNYA:

generasi muda wajib mengetahui dan membetulkan sejarah.

lagu nasional baru wajib di garap
bendera baru wajib di garap

lagu dan bendera baru ini wajib melambangkan pensejarahan negara
bangsa di bumi melayu bukan ciplakan yang menjadi kemarahan
orang lain.

nota:
gerombolan bukan parti nasionalis yang berjuang untuk melayu
kalau nasionalis kenapa namanya UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATIONSkah kah kah





AWAS ! BERSEDIA ! JANGAN MATI SEBELUM MATI



ANAK MUDA BERSEDIA - BANGUN MELAWAN SEBELUM JADI MANGSA




MANGSA LOJI NUKLEAR




LOJI STADIUM YANG RUNTUH




LOJI CHERNOBYL YANG RUNTUH





DAKWAAN FASILITI NUKLEAR DI PD TIDAK BENAR : MB - melayau

Mohamad Hasan hari ini menyangkal khabar angin kononnya beliau mahu fasiliti nuklear yang pertama di negara ini dibina di bandar peranginan, Port Dickson.
Beliau yang terkejut sebaik sahaja diminta memberikan respons berhubung dakwaan tersebut berkata, bandar peranginan itu tidak sesuai untuk dibina apa juga projek berkaitan nuklear.

''Berita ini sesuatu yang baru dan mengejutkan. Kenapa pula saya mahu melobi supaya fasiliti nuklear ini dibina di Port Dickson.

''Kita bersusah payah mahu menjadikan Port Dickson sebagai destinasi pelancongan terbaik di negara ini, tiada sebab mengapa saya mahu melobi untuk mendapatkan fasiliti nuklear di situ," katanya.

KAH KAH KAH

nota:
anak muda bersedia
ini perjuangan anak anak muda
ini masa depan anak anak muda

gerombolan sedang merancang dan mencari tempat.
selangor telah mengharamkan loji ini di buat di bumi
selangor. pulau pinang pun sama. negeri negeri di bawah
pakatan akan mengharamkan loji nukler ini dari menyentuh
bumi pakatan.


berita ini menunjukkan gerombolan sedang
menyusun secara senyap senyap. gerombolan dalam diam diam
telah kelap pasti tempat untuk loji nukler.

mungkin pahang?
mungkin negeri sembilan?
mungkin perak?
mungkin terangganu?
mungkin johor?
mungkin melaka?
mungkin perlis?

bersedia – ini adakah perjuangan hidup mati
antara rakyat dengan kaum pemodal

akan di mulakan dengan seminar
akan dimulakan dengan konferensi
akan ada para kang kong bercakap tentang perlunya tenaga nuklear
ini di panggil proses mengolah persetujuan
jika semua tak berjaya : akan berlaku gelap di beberapa tempat
leterik akan sengaja di putus putus – semua ini adakah cara untuk mengolah
persetujuan orang ramai agar seolah olah tidak ada jalan lain melainkan
menerima loji ini.

nota:
tt jamin loji tangan kedua akan di beli
dari peranchis – lihat dan tunggu



KIBARKAN SANG SAKA



KIBARKAN SANG SAKA SIMBOL SEJARAH PERJUANGAN RAKYAT BUMI MELAYU





nota:
merah warna darah
puteh suci murni

inilah warna langkasuka
ini lah warna sri vijaya
ini lah warna nusantara melayu raya

motif warna ini terdapat di bendera singapura
motif warna ini terdapat di bendera indonesia
motif bendera ini terdapat di lambang benderan gerombolan sendiri


nota:
bendera ialah perkataan portugis



ANAK MUDA BANGUN MELAWAN




SELAMAT LAMBAT BANGUN TIDOOR



INI LAH YANG DI PANGIL MERDE DE HAKA


nota :
sila klik untuk membesarkan gambar

nota :
merde de he ka
untuk tahu apakah maknanya merde
sila tanya lebai google kah kah kah

BUAT KERJA BODOH




JANGAN TERPERANJAT - SIAPA BUNUH ALTANTUYA




JALUR GEMILANG TERBESAR DARIPADA HAMPAS KELAPA - berita hairan

Sekumpulan 15 penghuni Persatuan Rumah Kebajikan Rita, Kapar, di sini berjaya menghasilkan Jalur Gemilang terbesar yang diperbuat daripada hampas kelapa sempena sambutan ulang tahun ke-53 kemerdekaan negara esok.

Bendera bersaiz 13.41 meter panjang dan lebar 7.92 meter itu menggunakan empat tong hampas kelapa yang disumbangkan kedai-kedai runcit dan sukarelawan sekitar pekan Meru dekat sini.

KAH KAH KAH

woit… SYABAS… BAGI… TEPAT…. kah kah kah..

kah kah kah… DARI PADA HAMPAS AKU DATANG…. kah kah kah..

kah kah kah… KEPADA HAMPAS AKU PERGI…. kah kah kah…

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU



SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA




PEMIMPIN BERTELAGAH MENYIMPANG PRINSIP ISLAM : RAJA NAZRIN – mwlayau

Raja. Nazrin Shah bertitah, pemimpin Islam yang memilih untuk bertelagah dan bersaing mencari pengaruh, sehingga tergamak melakukan perkara-perkara ekstrem yang mencemar agama dan maruah ummah, sebagai golongan yang telah menyimpang dari prinsip asas Islam.

Menurut baginda, penderitaan dan penghinaan yang menimpa sebahagian umat Islam di dunia terutama contoh-contoh ketara di Palestin, Afghanistan dan Iraq, bermula dari pemesongan yang berlaku di kalangan pemimpin hingga mereka sendiri membuka laluan yang membolehkan bukan Islam melakukan pencerobohan dan kemusnahan.

KAH KAH KAH

kah kah kah… PEMIMPIN ISLAM MEMANG MENYIMPANG… HINGGA JADI SELAM… kah kah kah

woit… ADA YANG MERAMPAS KUASA DARI YANG HAK…. kah kah kah..

woit… ATAU TIPU... WALHAL BUKAN RAJA GOPAL NAK JADI RAJA GOPAL…. kah kah kah

kah kah kah… ATAU MENYAMAR SEBAGAI ALIM… TAPI NAMPAK AMOI SEBAT… kah kah kah..

woit… MACAM MACAM TEORI ADA…SEMUA NAK TIPU MELAYU … kah kah kah..

nota:
tak payah lah tipu melayu
melayu dah banyak bodoh
kah kah kah