Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

AMARAN DARI ORANG RAMAI - JANGAN TIPU PRU13



Amaran Dr M: Perubahan akan sekat kemajuan ekonomi

KUALA LUMPUR,31 Jan— Mahathir Mohamad menyifatkan perubahan seperti dikatakan oleh pembangkang bukanlah terbaik untuk Malaysia kerana ia hanya akan membantutkan kemajuan ekonomi yang cuba dibawa ... Read More


Amaran Rakyat: Kalau Tipu Pilihan Raya Rakyat keluar ke jalan raya


KUALA LUMPUR,31 Jan— Rakyat menyifatkan perubahan seperti di rancangan  oleh Pakatan Rakyat ini adalah terbaik untuk Malaysia. 

Jika PRU13 ini dimenangi oleh United Malays National Organisation dengan cara tipu saperti di Sabah makan rakyat beri amaran : rakyat akan turun berdemo dijalan raya sehingga satu pilihan raya baru yang adil dan bersih dijalankan...Read More

----

PENYOKONG PAKATAN YANG BEKERJA DI KLIA - BERSEDIA!



ORANG JAHAT 
MERANCANG  UNTUK 
LARI KE LAUAR NEGARA
KOMENTAR TUKAR TIUB
maklumat dari klia baru diterima
maklumat dari seorang pilot

telah difahamkan
lima buah kapal terbang telah disewa khas
bermula dari hari penamaan calon
kapal terbang ini siapa siaga

siapa penyewa kapal terbang ini masih  diselidiki
kemana arah kapal terbang ini akan pergi masih belum jelas

NOTA
para pekerja di klia
para pegawai di klia
bersedia
jangan beri orang jahat ini keluar
gunakan kepintaran
untuk mengagalkan
rancangan mereka untuk lari
membawa harta kekayaan


Beri BN 5 tahun: TPM

Komen
Kota Bharu: Selepas 22 tahun diperintah PAS, rakyat Kelantan diminta memberi peluang kepada Barisan Nasional (BN) melakukan perubahan demi kepentingan rakyat negeri itu. »

BN boleh kembali kuasai Kelantan

2 Komen
Kuala Lumpur: Barisan Nasional (BN) kemungkinan besar boleh kembali menguasai Kelantan jika sokongan yang diberikan rakyat negeri itu terhadap Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) dijadikan sebagai ukuran. »

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...JANGAN RISAU... JANGAN GUSAR...kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT BUKAN HANYA BERI 5 TAHUN ...kah kah kah..

kah kah kah...LIMA TAHUN INI AMAT MINIMA.... kah kah kah...

kah kah kah....MUNGKIN RAKYAT AMAT MURAH  HATI...kah kah kah

kah kah kah....RAKYAT BERSEDIA BERI 10  ATAU 15 TAHUN... kah kah kah..

kah kah kah... SAMPAI TUA LAAA LU... DUDUK DI SUNGAI BULUH...kah kah kah...

NOTA:
yang lain telah diebritakan
akan melarikan diri
kah kah kah

INI MUKA ORANG JAHAT
JANGAN BENARKAN
MEREKA LARI
KELUAR NEGARA



----

APA AKAN JADI DENGAN NEGARA INI - PENCERAHAN DARI PEMBACA



KOMENTAR TUKAR TIUB
1- pendatang asing yang bekerja di malaysia
kita ucapkan selamat datang kerana
mereka sama sama membangunkan negara malaysia

2 - pendatang asing yang kena pau
yang kena  peras ugut kita pertahankan hak mereak

3 -pendatang asing yang 'kertas kerjanya'
kurang sempurna kita 'tutup mata' kerana
mereka datang membanting tulang mencari rezeki

TETAPI: jangan campur politik negara ini
ini satu amaran  dari rakyat malaysia

KALAU JUMPA
PENDATANG ASING HARI MENGUNDI
AJAK MAKAN KENDURI
 LAGI RANCANGAN MENIPU UNDI
ni cito eden pulak....kat sri serdang ni umak ooiii banyak pendatang asing...bekeliar buat macam kat jakarta pulak dio. Cubo pegi pasar serdang ari ahad..orang local pulak yang naik takut sekarang...

Apolah nak jadi dengan negaro kito ni....takut nanti anak cucu kito ilang hak kat negaro sendiri....den ni susah lah nak cakap...pasal otak melayu ni...ontah maleh...ontah takut nak berubah... on TANGKAP DAN AJAK PENGUNDI HANTU MAKAN KENDURI KAHWIN
Tolo gatal
AJAK PENDATANG ASING
MAKAN KENDURI
NOTA:
pada hari mengundi
semua anak muda boleh
jadi pemantau - pakai baju kuning

bila nampak muka asing
bila nampak muka tak kenal
sila ajak pendatanga sing ini
makan kenduri kahwin
beri merejka makan kenyang kenyang
ini budi bahasa kita
jangan kita kecewakan mereka

------

BERITA SEDIH UNTUK KERAJANAG PERPADUANG


KESIAN 
HABIS RAJA RAJA MELAYU
DAN TUNGGAK AGAMA ISLAM

Nasharuddin 

Bukan Lagi Ahli PAS - Nik Aziz
BACHOK: Pengguguran keanggotaan bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa daripada Majlis Syura Ulama adalah sama seperti beliau dipecat daripada parti, kata Mursyidul Am PAS,  Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Nik Aziz berkata, Nasharuddin tidak perlu menunggu surat daripada parti mengenai status keahliannya kerana pemecatan beliau daripada Majlis Syura secara automatik bermaksud dia bukan lagi ahli PAS.
"Adalah tidak penting sama ada dia menerima surat daripada Majlis Syura memaklumkan beliau sudah dipecat atau menunggu jawapan mengenai status keahliannya. Hakikatnya tetap teguh bahawa Lafaz Cerai telah dibuat dan beliau bukan lagi ahli parti," katanya kepada pemberita di sini, Khamis

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...HANCUR LEBUR ...PUNAH RANAH... kah kah kah...

kah kah kah...CITANG CITANG  KERAJAANG PERPADUANG... kah  kah kah..

kah kah kah..SEKARANG SEMUANG SENYANG.. TAK CAKANG APANG APANG.... kah kah kah..

kah kah kah...DULUNG GILANG DAN  BERSATUNG BERSATUNG....kah kah kah..

kah kah kah..NAK RAMAI YB  ISLANG DALANG PARLIMANG...kang kang kang...

MALAM ESOK DI BENTA
NOTA
musnah semua cita cita
untuk menubuhkan kerajaan
perpaduan antara pas dan  gerombolan

idea menubuhkan kerajaan perpaduan ini
datang dari hassan ali - yang nak jadi mb selangor
rancangan ini disokong oleh harun din harun taib
hadi awang hanya  bersetuju
nasha menjadi orang tengah

pertemuan awal dengan dolah badawi
dilakukan di jalan belamy
malah khalid samad mengakui
yang dia juga turut serta

semua ini sejarah
tapi yakinlah 
idea bangang melayu bersatu
ini akan muncul lagi

NOTA
ini samalah saperti idea bangang
arab boleh bersatu lawan israel
kah kah kah


------

KAH KAH KAH - MADEY SUDAH TAKUT


KOMENTAR TUKAR TIUB
jelas bahawa united malays national akan karam
jelas ketuanan melayu ini akan runtuh
jelas perkasa akan hancur

ini kerana hakikat 
bahawa undi kapir
bahawa undi kristian
bahawa undi hindu
bahawa undi atheis
bahawa undi
bahawa undi penyembah api
sama saja tarafnya dengan undi ketuanan melayu

jelas madey telah takut
jelas najib  memang kecut

NOTA:
ada jalur yang percaya
bahawa ibrahim ali ini
telah dipasang oleh anwar
untuk menimba undi bukan melayu
jalur ini percaya perjanjian ini telah
dibuat ketika ibrahim ali melawat anwar di german
jika ini benar maka  kah kah kah
Dr M: Ibrahim Ali bukan jurucakap Umno
KUALA LUMPUR, 1 Feb — Ibrahim Ali boleh jadi menyokong Umno akan tetapi beliau bukanlah jurucakap parti tersebut, kata penaung Perkasa  Mahathir Mohamad dalam usaha untuk meredakan ketegangan agama menjelang Pilihan Raya 2013.
Ibrahim yang lantang itu adalah pengasas Perkasa dan presiden yang tercetus akibat ancaman pembakaran ... Read More











KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... MAKA KERINGLAH AYER DALAM PERIGI.... kah kah kah...

kah kah kah...MAKA  SAEKOR KATAK MULA BERNAFAS DALAM LUMPUR... kah kah kah..

kah kah kah... MAKA BERJONGENG SAEKOR KATAK.... kah kah kah..






KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH


woit... TAHU TAKUT... CAKAP KETUANAN MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah..CAKAP PEJUANG ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah..PASAL NAK DAPAT UNDI KAPIR... TERUS JADI LEMBIK...kah kah kah..

woit...PERRJUANGAHN ISLAM KEPALA BANA APA?...kah kah kah..

kah kah kah...APA PUNYA TUUUUR... kah kah kah..

kah kah kah... KETUANAN  MELAYU TAKUT DALAM TANAH MELAYU...kah kah kah

ini saekor lagi
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


--------

TUGAS SUCI YANG WAJIB KITA SEMUA IKUTI





 KERJA SUCI INI MEMBAWA DEMOKRASI



2008 dulu, member gua mengundi di A. Neneknya mengundi di B. Jarak lebih kurang 150km atau sejam setengah. Pagi2 lagi member gua jemput neneknya dari B ke rumah maknya A. "Kat sama meriah nek. Jom kita jalan2 tengok. Nanti saya hantar semula."


 Selepas zuhur member gua hantar neneknya untuk mengundi di B. Sengaja lewat2kan masa sehinggalah tempat undi ditutup. Neneknya tidak kisah sangat. Tetapi kalau undi kompom BN. 

Gua tanya member gua. Kenapa dia sanggup buat begitu. Member gua jawab dia sayangkan nenek dia. Dia tidak mahu neneknya dibangkitkan mengikut pemimpin yang salah. Dia sanggup buat sampai sorok kad pengenalan pun. on
HOT HOT HOT - NAJIB AKAN UNDUR - TER NOW!

------

HIKMAH KERAJAAN LEMAH




MUHYIDDIN BERSEDIA
untuk 
AMBIL ALIH
 


KOTA BHARU 31 Jan. -Muhyiddin Yassin membayangkan akan ada lagi beberapa berita baik untuk kira-kira 1.4 juta penjawat awam di negara ini.

Beliau berkata, kerajaan Pusat sentiasa prihatin dengan kebajikan kakitangan awam dan mahu memastikan mereka berada dalam keadaan terbaik.

Katanya, langkah itu juga sebagai pengiktirafan kepada golongan tersebut yang telah banyak membantu rakyat terutama peringkat akar umbi.

"Banyak perkara yang dapat diselesaikan oleh kerajaan, saya tahu ada lagi yang masih belum selesai, tunggulah. Baca doa panjang sedikit daripada biasa, akan ada berita-berita baik yang akan keluar tidak lama lagi, insya-Allah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... INILAH HIKMAHNYA KERAJAAN LEMAH.....kah kah kah...

kah kah kah...BILA KERAJAAN LEMAH... RAKYAT DAPAT MACAM2...kah  kah kah

woit... LAGI LEMAH KERAJAAN... LAGI BERKUASA  WARGA NEGARA...kah kah kah

kah kakah kah kah... ADA BERITA BAIK....kah kah kah...

kah klah kah... BERITA BAIK ITU IALAH DUIT AKAN DATANG LAGI..kah kah kah

MALAM ESOK
KITA BERJUMPA DI BENTA
KUALA  LIPIS 



-----