Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 Oktober 2012

HAL SOROS HEBOH ! BILA AMERIKA HANTAR KAPAL - SEMUA SENYAP MENIKUS -






SEKARANG
LAYARI RADIO BANGSAR UTAMA 
laporan lansung dari stadium kelana jaya
himpunan  8 tuntutan
BERSIH ROCKS



Kenyataan Umum
12 Oktober 2012


BENAR KAPAL PERANG US BERLABUH BUKTI HIPOKRASI

Ketika regim Bn cuba mengalihkan isu polisi, kepayahan hidup rakyat, rasuah dan penyelewengan dengan isu tuduhan agen asing dan alat Amerika Syarikat secara senyap regim Bn telah membenarkan tiga Kapal Perang bertenaga nuklear milik Amerika Syarikat berlabuh di dua perlabuhan negara iaitu Perlabuhan Kelang, Selangor dan Perlabuhan Teluk Sepanggar, Sabah.

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan ini menyatakan bantahan terhadap kebenaran kapal perang ini antaranya ialah Kapal induk utama armada perang US iaitu USS Goerge Washington. SAMM mengecam sikap hiprokrasi regim Bn dalam perkara ini.

Kebenaran berlabuh secara sulit ini akhirnya terbongkar juga. Apabila terbongkar ahli parlimen PR iaitu Datuk Kamaruddin Jaafar - PAS Tumpat telah membawa usul tergempar dalam parlimen bagi membincangkan perkara ini. Namun sekali lagi Bn yang kononya bersikap anti US dan menuduh lawan politik agen US telah menolak usul tersebut melalui speaker yang jelas membuat keputusan berat sebelah. Mereka sudah tentu gusar jika dibenarkan usul tersebut dibahaskan sudah tentu bukan sahaja terbongkar perihal kapal US berlabuh tetapi banyak lagi data perselingkuhan negara ini bersama US akan terdedah. Jika dibenarkan berbahas usul tersebut juga maka akan terbongkar sikap hipokrasi regim Bn, sudah tentu tidak akan seorang pun yang akan berani mengutuk persinggahan kapal tersebut kerana US pasti akan menghentikan talian hayat kepada Bn dan lebih penting terbongkarlah sikap yang hanya berani berkokok di kampung sahaja mengenai anti Amerika sedangkan di pentas antarabangsa dan pentas rasmi regim ini kecut dengan Amerika Syarikat.

SAMM tidak menolak sebarang hubungan antara negara dengan Amerika Syarikat, namun membenarkan perlabuhan negara untuk aktiviti ketenteraan US adalah sesuatu yang melampau. Dengan membenarkan kapal berkuasa nuklear ini juga jelas regim telah melanggar dasar negara (rantau ini) zon bebas senjata nuklear.

Setelah diteliti maka disedari sememangnya Malaysia bukan sahaja membenarkan perlabuhan Malaysia untuk US mengadakan aktiviti ketenteraan malah sememang ada latihan ketenteraan di mana kumpulan tentera US dibenarkan menggunakan negara ini sebagai latihan termasuk latihan berskala besar.

Ketika pemerintahan Dr. Mahathir, Malaysia secara sulit telah menandatangani perjanjian yang membenarkan US untuk punya akses untuk menggunakan fasiliti pertahanan negara. Sememangnya negara ini berada dibawah telunjuk US kerana kelemahan Bn. Maka tidak hairan kerana hingga kini Malaysia tidak mengiktiraf kemenangan HAMAS di Palestin, Malaysia berdagang membantu ekonomi Israel (klik sini untuk baca lanjut isu kaitan ekonomi Malaysia - Israel)

SAMM sekali lagi meminta rakyat membuka mata sikap hipokrasi regim Bn, yang berkokok menuduh orang itu dan ini rakan US sedangkan mereka lupa ekor bergelumang tahi kerana merekalah sebenarnya lemah sehingga membenarkan US menjalankan aktiviti ketenteraan dalam negara.

Sekian

Mohd Faizal Abd Rahman
Penyelaras Hubungan Antarabangsa
SAMM Kebangsaan











PATUTLAH BANGKAI INI SENYAP - RUPA RUPA NYA DIA PUN PERGI MENYEMBAH SOROS





KOMENTAR TUKAR TIUB
najib tak ada pilihan
melainkan mengaku
kerana  jika najib tidak mengaku
makan yayasan soros  cabang asia
yang berpengakalan  di hong kong
akan mengeluarkan gambar
pertemuan najib dengan soros

dari maklumat yang diterima
yayasan soros akan membocorkan
beberapa lagi maklumat
untuk memastikan  madey
untuk memastikan najib
tahu siapa yang memberi mereka makan


PM : TIADA SALAHNYA SAYA JUMPA SOROS – malaysiakini

Najib Razak mengesahkan bahawa beliau bertemu dengan jutawan George Soros di New York dua tahun lalu.

Najib menegaskan pertemuan di Manhattan itu diadakan "atas permintaan dia" - yang pernah didakwa sebagai penyangak mata wang sewaktu krisis ekonomi Asia pada 1997.

"Ya, saya jumpa atas permintaan dia (Soros), dan selepas Tun Mahathir pun jumpa George Soros. Saya anggap itu tidak ada masalah, bagi saya nak jumpa George Soros.

"Yang penting apa yang dibincangkan. Jadi kita tak bincang nak menjatuhkan kerajaan atau mendapatkan kewangan dan sebagainya. Ia adalah kunjungan hormat yang biasa," katanya selepas diminta pemberita untuk mengesahkan pertemuan itu.

Ditanya apa yang dibincangkan dalam pertemuan tersebut, Najib yang juga pengerusi BN berkata:

"Ia adalah pertemuan antara dua pihak, ia adalah kunjungan hormat".

"Tidak ada salah, tidak ada niat jahat, dan tidak ada perkara yang perlu dibimbangi," katanya lagi.

Ditanya sama beliau menasihat Soros jangan membiayai kepada "kerajaan boneka", Najib berkata:

"Kami tidak bercakap mengenai perkara itu dan beliau tidak menyentuh mengenai perkara tersebut.

"Saya berjumpa dengannya kerana beliau mahu bertemu dengan saya.

"Dan hakikatnya Mahathir bertemu dengan beliau sebelum ini. Tak ada salah," katanya sambil menegaskan pertemuan tersebut adalah kunjungan hormat dan tidak ada masalah mengenainya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
 woit... MAT MONGOL KATA... MADEY  PUN ADA JUMPA... kah kah kah..
kah kah kah...MAT MONGOL TERPAKSA BERTOPENGKAN MADEY....kah ah kah..
kah kah kah...BERSELINDUNG DI BELAKANG KETIAK MADEY... kah kah kah...
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... TAK PAYAH LAAA NAK TIPU....kah kah kah...
kah kah kah... KATAKAN SOROS  YANG NAK JUMPA.... kah kah kah..
kah kah kah...KEPALA BANA APA HAL SOROS NAK JUMPA?...kah ah kah...
woit...JANGAN LAA BODOH KAN  MELAYU... kah kah kah..
kah kah kah...MELAYU DAH RAMAI BODOH.... CUKUP LAAAA.... kah kah kah

KENAPA NAJIB PERGI KE PARIS







JANGAN LUPA PETANG INI 
ikut bendera kuning
ikut banting 
untuk sampai ke stadium
sila bawa payung dan baju hujan
 

PENCERAHAN DARI PEMBACA:
pelukis gambar karikatur tu mesti pelukis iklan.

 1)sebab pengiklan tak hirau samada gambar yg dipapar tu realistik ke tak, cthnya gambar makanan mesti nampak segarbugar nampak amat menyelerakan nampak sedap2, tapi bila datang makanan sebenarnya, indah gambar iklan makanan dari rupa mamak pelayan yg hidang makanan sebenar. gambar karikatur tu pun serupa gak, tak hirau pun gambar eiffel tower kat latar tu tak berapa nak betul bentuk dari yg sebenar.

 2)sebab pengiklan tak hirau tonjol gambar perempuan2 menggoda amoi2 berpakaian separuh, tapi tak dibenar dek majlis aloq staq. siapa yg pertama melenting kat majlis tu? siapa lagi kalau bukan mr. porn actor dan geng, maklumlah porn actor orang dewasa mesti nak adult contents, frust menonggeng sendiri la takdapat amoi atau takdapat tengok amoi yg menonggeng!

 kuikuikuikui siannnnn porn actor... agak2 kalau dia kalah lingkup terus pru13 ni, mau ke dia lari pegi siam ke mana2 ke yg boleh dia menyambung career dia sebagai porn actor sepenuhmasa on KENAPA NAJIB JUMPA SOROS DI NEW YORK




RADIO BANGSAR UTAMA
untuk pendengar diluar
sila ikuti radio bangsar
untuk siaran langsung 
berhimpunan petang ini

KALAU NAK LRT TURUN STESEN KELANA JAYA






RADIO BANGSAR UTAMA
untuk pendengar diluar 
untuk yangtak sempat datang
sila ikuti radio bangsar
untuk siaran langsung 
wartawan radio bangsar utama
telah bersedia 
berhimpunan petang ini
BERSIH ROCKS

SILA IKUTI BENDERA KUNING
sila ikuti banting konsert
kalau naik lrt
 turun di stesen kelan jaya
sila bawa payung
sila bawa baju hujan
bersedia untuk
BERSIH ROCKS






WAHAI BANI MELAYU - BILA KAH KAMU AKAN SEDAR MEK DONAL DAN KETUNKI FRIED FAK ITU MILIK ZIONIS






 KIBAR KAN SANG SAKA RAKYAT

 KOMENTAR TUKAR TIUB
ketika filem tentang nabi muhamad keluar
bukan main sibuk
bukan main bising

meloncat loncat
angkat tangan keudara
melaung laung
down with amerika
takbir!

bila kapal amerika yang ada kuasa nuklear
berhenti rehat di pelabuhan klang
semua senyap menikus

apa sudah jadi?

NOTA
heboh tentang palestin
heboh tentang gaza
tapi makan di kentuki
tapi makamn di mek donal

KAPAL  YANG MENGEPONG IRAN
 


MEMO BANTAH KAPAL PERANG AS DITOLAK , APA HELAH KERAJAAN – keadilan daily

PELABUHAN KLANG 12 Oktober: Memorandum bagi membantah kehadiran kapal perang Amerika Syarikat, USS George Washington di Pelabuhan Klang ditolak oleh pengurusan Port Klang Cruise Centre (PKCC) hari ini.

 
Memorandum tersebut diserahkan oleh Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia (PSM), S Arutchelvan; Timbalan Presiden Kumpulan Aktivis Mahasiswa Independen (Kami), Khalid Ismath dan Setiausaha Jingga 13, DK Vicky di sini kira-kira 3 petang tadi.

Bagaimanapun, wakil pengurusan PKCC yang hanya ingin dikenali sebagai Zam enggan menerima memorandum tersebut.

Turut serta Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Klang dan beberapa anggota kumpulan terbabit.

Vicky berkata, tindakan kerajaan Umno BN membenarkan kemasukan kapal tersebut berlabuh di perairan Malaysia harus dibantah.

PENCERAHAN DARI PEMBACA



 BILA AGAKNYA MINAH  MINAH INI BERSENAM

PENCERAHAN PEMBACA
hello! korang bertiga yg terawal komen kat atas! korang boleh selamba tuduh/fitnah timb menteri tu tau cakap suruh oranglain je bersenam sedangkan dia sendiri tak buat??? hello, korang tengok la balik betul2 gambar dia! tengokkk... kan gambar tu tunjuk badan dia agak bulat walau tak sebulat kakros laki najib, namun badan dia dah tentu amat berat walaupun mungkin tak seberat sekor badak air.

 setuju? haaa... kalau setuju, maknanya korang kena telan la balik tuduhan/fitnah korang tu! sebab tuuu... badan dia yg berat gedempol tu, korang ingat siapa yg angkat badan tu tiaphari 24/7??? badan dia, dia sendiri la angkat ke sana ke mari, naik atas katil pun dia sendiri la yg angkat keseluruhan berat badan dia yg bulat tu!

 punya la berat dia angkat beban tetiaphari, kalah berganda2 berat dumb bell yg ramai org pegi gym siap bayar yuran ahli lagi tu, nak angkat dumb bell yg tak seberapa keberatan dia banding berat badan yg timb menteri tu dok senyap2 angkat hari2...! :( siannn dia, org on SEBUAH BADAN NGO DITUBUHKAN