Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 April 2012

SURAT UNTUK SAEKOR KANG KONG ISLAM




KOMENTAR TUKAR TIUB


ini dekan kaki entot
ada tiga bini
mustahil tak tahu
dah sebat depan belakang
baru sedar rupa rupanya
yang panjang berjuntai
bukan kelentit tetapi punai
kah kah kah

macam mana malaon ini
boleh jadi dekan

kesian warga uia
bukan saja mereka bodoh
pengajar pun bodoh sama
kah kah kah



MUSTAHIL MENYAMAR TAK TAHU















INI MENYAMAR LAIN PULAK







DARI PEMBACA - MUSTAHIL TAK TAHU
Dunia ini memang tak adil. Gadis cun macam Siti Nurhaliza gilakan lelaki kaya macam Datuk K. Lelaki yang kaya macam Datuk K pula boleh beristeri 2, 3, 4, atau cerai satu dan kahwin satu lagi untuk memenuhi kuota. Manakala gagalist macam Hishamuddin Rais yang baik hati yang sanggup berkorban untuk keadilan bagi semua rakyat Malaysia, tiada gadis cun yang mahu kahwin. Menurut statistik, kadar lelaki dan perempuan di Malaysia ialah 1 lelaki 1 perempuan.

Jadi jika yang kaya raya sapu 2 atau 3 isteri, orang miskin macam Hishamuddin Rais dan saya tidak ada harapan nak berkahwin. Semua wanita yang baik sudah disapu oleh lelaki kaya atau mampu. Nasib, nasib... memang tidak adil dunia ini. Jadi saya harap pelacuran haruslah dihalalkan di Malaysia.

Mengapa? Selain daripada mengurangkan jenayah rogol, ia boleh menolong gagalists yang sudah jemu merancap mengecapi seks. Orang bujang pun perlukan seks juga. Bukan Rais Yatim seorang yang perlukan seks. Lagipun, yang sudah kahwin 2 atau 3 bini macam bekas dekan Universiti Sains Islam Malaysia boleh dikatakan macam melanggani pelacur juga. Cuma apa yang bekas dekan USIM ini buat lebih terkutuk daripada orang bujang yang melanggani pelacur.

Mengapa? Kerana orang yang melanggani pelacur, bayar duit upahan selepas berancok. Manakala bekas dekan USIM ini pula tidak mahu bayar selepas puas makan free dan entot free. Memang terkutuk. Jadi saya harap lebai - lebai yang melawati TT sedar bahawa Tok Lebai yang kononnya pakar didalam agama Islam kerana mereka ada sijil tidaklah baik sangat jika dibandingkan dengan orang-orang Melayu yang dicap Melayu Liberal, Melayu Sosialis, Melayu Kominis.

Tengok apa yang dilaporkan oleh Kosmo. Dekan Universiti Islam pun boleh pergi nikah kat Thailand. Mengapa sijil nikah ini dianggap palsu? Mengapa ia tidak diiktiraf? Dekan Universiti Islam ini memang tahu ia tidak diiktiraf oleh Majlis Agama Islam Malaysia. Sebab itu dia kahwin kat Thailand sebab hajat dia memang nak makan free. Setelah puas mengentot, dia tahu undang-undang syariah Malaysia akan menyebelahi beliau jika dia nak bercerai.

Jadi pergi jahanamlah dengan sijil yang dikeluarkan oleh Majlis Agama Islam Malaysia!!! Mengapa? Kerana lelaki yang dayus akan menggunakan loophole ini untuk makan free dengan menganiayai wanita-wanita yang lemah. Sri Wani Choo Abdullah tu baru peluk Islam. Jadi tidak hairanlah selepas kena makan free oleh pakar Islam dari Universiti Islam Malaysia, dia akan murtad selepas ini.

Jadi salah siapa? SALAH HASSAN ALI!!! KAH KAH KAH Mengapa salah Hassan Ali? Kerana Hassan Ali hanya ingin mempertahankan hak Rajah Gopal yang sudah ada kuasa dan kaya raya. Gadis yang malang dan teraniaya macam Sri Wani Choo Abdullah, Hassan Ali tak ambil port.
By BUJANG LAPOK on INI SAHEH SAEKOR KANG KONG on 4/6/





PADAN MUKA KAH KAH KAH













KELUHAN PENIAGA FESTIVAL PENGANTIN - meloya

KUALA LUMPUR 7 April - Bayaran sudah dibuat tetapi tidak dibenarkan masuk untuk berniaga.

Begitulah situasi yang dialami lebih 80 peniaga Festival Pengantin Malaysia ke-11 yang kecewa apabila tidak dibenarkan masuk ke Dewan Tun Razak 2, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini dipercayai kerana kegagalan pihak penganjur festival menjelaskan bayaran kepada pengurusan PWTC.

Kesemua peniaga hanya dibenarkan masuk kira-kira pukul 12.30 tengah hari, sedangkan festival itu dijadualkan berlangsung dari pukul 10 pagi hingga 10 malam selama tiga hari bermula semalam.

Difahamkan, penganjur festival itu gagal melunaskan bayaran sewa yang dikenakan untuk tiga hari pameran sebanyak RM130,000 kepada pengurusan PWTC, menyebabkan pintu dewan itu tidak dibuka pada waktu yang ditetapkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....
PADAN MUKA.... kah kah kah..

kah kah kah..TENGOKLAAA DI MAN FESTIVAL DIADAKAN...kan kan

kah kah kah..TAK KAN TAHU TAHU INI SARANG LANUN... kah kah kah...

kah kah kah... TAK KAN TAK SEDAR INI TEMPAT MENIPU .... kah kah kah...

kah kah kah..TAK KAN TAK TAHU INI SARANG SKIM CEPAT KAYA....kah kah ka..

woit...PADAN MUKA!.... kah kah kah...


PELAJAR MAHASISWA TURUN BERDEMO









500 RIBU KITA TURUN KE DATARAN MERDEKA





HARI HARI AKHIR MAT MONGOL








KOMENTAR TUKAR TIUB


kes kapal selam ini
sedang berjalan di paris
semua dokumen penting
yang di cap rahsia di malaysia
kini telah dibuka di paris

satu demi satu akan diumumkan
ini untuk membuktikan bahawa
najib razak pernah mengentot altantuya
seperti tertulis dalam akuan bersumpah bala

dokumen ini tidak rahsia di paris

tahukah para pembaca sekelian
kenapa najib menjadi menteri wanita?
apa kaitan menteri wanita dengan kes altantuya?

sebenarnya ini laha strateji najib
apabila di panggil ke paris nanti
dia akan menerangkan pada hakim
bahawa dia bukan purtan
dia bukan penkid
dia perrempuan
nama dia bukan najib
tapi najibah
mustahil najibah mengentot altantuya

bijak mat mongol ni
kah kah kah


PUAN SERI SITI NAJIBAH




ANWAR DAKWA KES SCORPENE AKAN BINGKAR KES ALTANTUYA
- mkini

Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim mendakwa siasatan ke atas pembelian kapal selam Scorpene yang dibangkitkan di mahkamah Perancis akan membongkar semula kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Sharibuu.

Ketua pembangkang itu juga mendakwa siasatan ke atas kes tersebut akan membongkar dakwaan rasuah melibatkan pemimpin Umno.

"Kes (ini) tutup di Malaysia, siasat pun tidak. Tetapi Kerajaan Perancis, kerana pendakwaan dibuat pasal rasuah kapal selam, telah melantik dua hakim bebas untuk menyiasat, kisah kapal selam.

"Saya percaya, dengan kes ini berbangkit, rasuah yang melibatkan pemimpin Umno, dan kes pembunuhan Altantuya (akan) terbongkar semula.

"Di Malaysia tutup, (tetapi) dibuka di Paris... Najib tidur tak lena," kata Anwar dalam ceramah sempena sambutan Jubli Perak PAS Shah Alam malam tadi.


SIAPA UPAH SIROL DAN AZILAH



NOTA:
rakyat tidak ada pilihan
kita wajib turun ke dataran merdeka
500 ribu adalah angka yang boleh
mengubah perjalanan politik negara kita



jika tidak
perogol kanak kanak
perogol amah
pembunuh model
akan terus menjadi pemimpian negara ini

500 ribu itu ialah angka
yang kan memastikan orang jahat ini dikuburkan!


MENTERI WANITA MELATAH LAGI




MENTERI WANITA MALAYSIA







NOTA:
wanita anak gadis dan perempuan
waspada menteri wanita ini
akan akan melancarkan kempen
untuk membuka pusat wanita diseluruh negara





HAPUSKAN PTPTN BEBAN RAKYAT - berita hairan

BATU PAHAT: Menteri Wanita Najib Razak berkata, cadangan menghapus kira pembiayaan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) yang menjadi janji baru pembangkang memerlukan rakyat menanggung RM43 bilion menerusi pembayaran cukai.

Menteri Wanita menegaskan, jika langkah itu diambil, ia akan meningkatkan beban pembayar cukai pendapatan kerana tiada negara di dunia yang menanggung sepenuhnya kos pendidikan tinggi.

Kalau PTPTN nak dihapuskan, ia menelan kos RM43 bilion. Hanya tiga negara di dunia yang tanggung sepenuhnya pengajian di universiti termasuk Norway tetapi mengenakan cukai pendapatan yang tinggi. - Datuk Seri Najib Razak “Kalau PTPTN nak
dihapuskan, ia menelan kos RM43 bilion.

Hanya tiga negara di dunia yang tanggung sepenuhnya pengajian di universiti termasuk Norway tetapi mengenakan cukai pendapatan yang tinggi.

“Adakah kita sebagai pembayar cukai sedia dikenakan cukai pendapatan yang tinggi semata-mata mahu menghapus kira PTPTN. Tentu ini tidak adil sama sekali kerana akan membebankan rakyat,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... MENTERI WANITA BETUL BETUL TAK ADA SUSU.... kah kah kah..

woit... CAKAP ADA TIGA NEGARA YANG BERI PELAJARAN PERCUMA....kayh kah kah...

kah kah kah... ADA SEBUT NORWAY.... LAGI DUA APA?.... kah kah ka...

kah kah kah...LAGI DUA NEGARA SEPAT DENGAN CIPAP KE?.... akh kah kah

woit... BETUL MENTERI WANITA INI BUAN SAJE TAK ADA SUSU...TELOR PUN TAD ADA...kah kah kah....


MAHASIAWA BANGUN DAN LAWAN
















500 RIBU KE DATARAN MERDEKA



PENIPUAN YANG DI RANCANG





JANGAN TIPU PRU13 KAMI LAWAN






INI CARA CARA MENIPU
Untuk pengetahuan kawan lamaku di Pagoh.... kau bertanya tentang pengundi hantu kerana aku bekerja didalam SPR maka aku jawab dalam blog TT kerana tuan punya blog ini begitu peka tentang politik menipu. Jika penerangan aku kurang jelas maka kamu dan rakan yang lain boleh merujuk blog seumpama ini.

Ini disebabkan pergerakan aku terbatas dan sentiasa saja diekori...salah langkah aku mati tidak berkubur. Ramai yang keliru dengan istilah pengundi hantu. Sebenarnya pengundi hantu hanya dalam SPR saja. Kita tidak akan berjumpa orang yang akan mengundi dua kali dalam satu pilihanraya. Kalau ada pun itu hanya kes terpencil yang jarang dilakukan secara terang-terangan. Pengundi hantu ini sama tarafnya seperti undi pos.



Ada nama pengundi tapi orang lain yang tukang pangkah sebagai pengundi. Nama pengundi yang meragukan, ada pendatang haram jadi warga Negara, penduduk tetap dapat kad pengenalan biru, undi mat bangla/mat indon, ada satu alamat 100 orang tinggal, beratus ribu nama hilang, kawasan mengundi di alih, sempadan kawasan mengundi di ubah adalah strategi menipu. Mereka ini wujud atas nama saja tapi mereka tidak datang mengundi ditempat yang telah ditetapkan. Orang luar tidak tahu pekara tersebut kecuali kakitangan SPR dan segelintir pemimpin UMNO Baru saja yang mengetahuinya.

Mereka ini sebenarnya yang bertanggongjawab keluarkan kertas undi mengikut jumlah pengundi klon yang tersenarai dalam daftar pemilih dalam satu kawasan pilihanraya dan mereka sendiri yang pangkah kertas undi tersebut secara sulit agar jumlahya akan memberi kemenangan kepada calon BN. Siapa yang akan mengira kedatangan pengundi, sedangkan agen pilihanraya telah diberi rasuah sebagai tutup mulut? Inilah strategi yang selalu diguna pakai oleh SPR yang membolehkan UMNO dan Barisasn Nasional mendabik dada kononnya mereka lah yang disukai oleh rakyat dan paling layak memerintah.


Tapi sebenarnya mereka adalah kerajaan haram yang selama ini menguasai Malaysia secara menipu. Itu sebabnya mereka begitu berani meluluskan dakwat kekal untuk digunakan dalam pilihanraya nanti. Sebenarnya itu adalah tindakan BN/SPR memperbodoh-bodohkan pihak Pakatan Rakyat saja. Jangan pandang remeh apabila ada pemimpin Barisan Nasional mengistiharkan bahawa mereka begitu yakin merampas kembali kawasan yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat kerana mereka memang merancang dan bersedia untuk melaksanakan penipuannya..... jangan biarkan Mohd. Najib dengan kuncu-kuncunya melakukan lagi rampasan seperti yang dilakukan di negeri Perak.
By Anonymous on MALIKUL SEMBAB BERSABDA LAGI on 4/7/12


500 RIBU KITA TURUN 28 APRIL


BEBAL LAGI BANGANG TAK BOLEH DI TOLONG





SIAPA MINAH CUN INI



NOTA:
minah cun ini
akan turun
ke dataran merdeka
siapa dia ini?



DEMONSTRASI HAPUS PTPTN TIDAK MASUK AKAL : IBRAHIM ALI - meloya

PASIR MAS 7 April – Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menyifatkan tindakan sekumpulan mahasiswa yang mahu mengadakan demonstrasi pada 14 April ini untuk mendesak kerajaan supaya memansuhkan pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) sebagai tidak masuk akal.

Presidennya, Ibrahim Ali berkata, demonstrasi tersebut adalah agenda pihak pembangkang menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 untuk memainkan sentimen mahasiswa demi kepentingan politik mereka.

Beliau berkata, desakan untuk menghapuskan terus pinjaman tersebut tidak mungkin dapat dilaksanakan kerana ia melibatkan kos yang tinggi serta tidak dapat ditanggung oleh mana-mana kerajaan termasuk pembangkang jika mereka menang nanti.

“Kos yang besar boleh membuatkan negara bankrap. Kalau kita hendak hapuskan sekarang maksudnya di masa depan juga kita perlu hapuskan, ini bermakna kerajaan perlu memberikan pendidikan percuma kepada semua termasuk sekolah swasta untuk berlaku adil, soalnya mampukah kerajaan untuk melaksanakannya, ia tidak mungkin sama sekali.

BERAPA EKOR BERDEMO?



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG TAK MASUK AKAL.... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA BARAHENG INI SUSAH NAK FAHAM.... kah ah kah..

kah kah kah... SAMA ADA KERANA BEBAL... ATAU KERANA BANGANG...HINNGA TAK FAHAM.... kah kah kah..

kah kah kah... INI DEMO ANAK MUDA TAK HENDAK BERHUTANG.... kah kah kah..

kah kah kah... INI DEMO NAK PANAS KAN DEMO 28 APRIL DI DATARAN... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP ORANG PUTEH INI TESTING THE WATER.... kah kah kah..

kah kah kah...NAK RASA RASA AYER... kah kah kah...

NOTA:

apa jadi dengan satu juta ahli perkasa
tak kan tan nak turun mandi air ujan
kah kah kah