.

Khamis, 16 Mac 2017

TUKAR TIUB BUKA LAWAK POLITIK







LIHAT  TT

DULU




KEMUDIAN

LIHAT INI


-----------

BAIK BAIK AMAT BAIK





YAKJUJ MAKJUJ

Lagi satu, Melayu kalo dah tahu lubuk pemberi, segalanya akan habis diminta selagi si pemberi tak pokai, selagi itulah akan diratah hartanya. Cuba pikir dalam-dalam. 

Mungkinkan Melayu ini sendiri bangsa Yakjuj dan Makjuj spt yg diceritakan dlm Quran, kadang kala firasat gua rasa begini la. Melayu ni sejenis bangsa perusak. Tapi kalu didedahkan ini, melompat la satu nusantara. on LAPORAN BERITA DAPUR JALANAN
Anonymous
on 3/12/17

MAKAN FREE
Hihi.. pasal makan free, mmg melayu nombor 1. Tak kira walau gaji RM10k, RM20k, RM30k pun.. ini mmg agama ajar suruh terpa WAJIB kenduri kendara bilamana dijemput. Kalo yg dah perut boyot tu, bubuh daging penuh pinggan lagi. Makan pulak, x payah kunyah, terus telan ja sbb nak lahap lagi 3-4 round. 

Kita bukan mcm orang kapir Jepun. Segala etika ini diajar bermula dari umur 1 setengah tahun. Sbb tu Jepun kapir tahu jaga segala adab. Kalo bab berdebat, mengacau orang bercakap nombor satu. Nak kata x reti bahasa, tuan pengerusi pun sama 2x5. 

Nampak gaya, Islam tidak cukup utk mendatangkan rahmat utk melayu. Lagi mcm haramjadah, ada la. Nak anut Shinto Pagan, lagi rusak la. Ulamak lampau karang berpuluh ribu kitab, walhal bani melayu, muqaddam pun x reti baca, ngomel dah jadi mcm2 elitis dah. on LAPORAN BERITA DAPUR JALANAN
Anonymous
on 3/12/17


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
AMAT BAIK
KELMARIN TAK ADA
APA APA MASUK
KE DALAM AKUN
DAPUR JALANAN
HARI INI
ADA


BERITA BAIK
TAPI
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua

100RM DARI KAKAK
150RM DARI KAKAK
50RM DARI ANAK MUDA
50RM DARI ABANG
100RM DARI ATUK


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM450




JUMLAH

RM9,360


TERIMA 


KASEH




-------------

BALA TURUN



PEMBAWA BANJIR
Selsema burung di Kelantan Serambi Mekah ni mungkin angkara Tok Heng? Mana Tok Heng? on KENAPA DI KELANTAN
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/16/17


-------------

KESAH ANAK BADAK




ANAK BADAK
betul la apa kata rosmah..rosmah tak amik,malah tak pegang duit permata,sila faham juga, raja2 tak pegang duit, tak bwk ic, tak bwk apa2 melainkan telur dan tetek sja..bila nakkan sesuatu cuma petik jari je,org lain yg akan bayar..
rosmah tak guna cash sb najib bagi kad kredit..belanja kad kredit itu bukan belanja guna cash..cash money dari rakyat yg dibayar kpd bank..korang tak percaya, cuba rompak raja ke menteri2 ke, diaorg bukan ada apa pun..tak caya gak, cuba tanya hajah audi, bayar minyak audi pakai cash ke pakai kad kredit somi..
makan2 kena la tempat ada mesin kad kredit, kalo makan mamak nnt kena bayar cash..lg pun kalo en somi bg kad, senang nak detct mana hajah audi pergi..takot2 hajah menduakan somi..kalo cash, tak bole detect..kahkahkah..bro tt, dua dlm akuan affin bank apa cite?saman duit tak jadi, saman bai`ah pun tak berani..mcm ne jd wali ni... on LAWAK PAGI INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/15/17





-----------------

CERAMAH AMANASH DI KOTA BAHRU









FACE BOOK


Gelombang Kota Bharu....Tahniah rakyat Kelantan yg telah membina gelombang luar biasa untuk mengubah Ketajaan dalam PRU 14 nanti...
Kutipan derma lebih dari rm 15k adalah luarbiasa dizaman media baru ni...




Hidayat Rasid kutip derma. xpa. jangan jadi balaci. n tebang balak haram
LikeReply1 hr
Zulkifli Ibrahim In syaa allah Pas akan terus memerintah kelantan
LikeReply159 mins
Mohd Fatah Roslan Nasib baik bukan pas yg kutip derma malam tu.. klau dak dah lama kena maki.. PAN minta derma xpa jgn risau
LikeReply155 mins
Jasri Mohd Rashid Pas skg dah berbaik dgn org2 kaya sapu duit rakyat. Mana kesah sgt psl derma ni
LikeReply54 mins
Ishak Bin Abdullah Jgn dok perasan sudah la doktor
LikeReply51 mins


Sofi Wahab added 2 new photos.
14 hrs
Inilah gambar ceramah AMANAH/PH di Kota Baharu malam ini. Jelas sekali hanya beberapa kerat shj yg hadir.


Abu Mirza Nyamuk jah ni. Kel, Teganu ,Kedah, Selangir dlm tangan
LikeReply7 hrs
MH Hassan Lensa Tak nampok pon org nye..
LikeReply4 hrs

---------------------

GULAI TIKUS






GULAI TIKUS 
tuh kalau masak KARI KEPALA TIKUS sedap jugak tuh Tikus nih halal boleh makan kan.... Sijil boleh dapat pun.... Apa kata Alamak Al Sotong Al MASYOOOKKKKK..... Tikus ini punca PROTEIN jugak.... tak payah GST lagi tuh. Alhamdulilah on TIKUS SEBESAR KUCING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/16/17






-----------------

KEDAI MAMAK BANYAK TIKUS



MID VALLEY 
PUN ADA TIKUS
restoran ni geng kimma ke?ada line clear, ada tiga line..semuanya ada line..halal jakim tak semestinya sihat, glamour sedap tak semestinya bersih..itu semuanya tak penting, asalkan islam, asalkan jaga dua kalimah, asalkan jaga solat, asalkan tutup restoran semasa solat jumaat ,nescaya melayu akan tunduk tawaduk kpd nasi bercampur kuah kari kicap ni..
oh ya, saya beli bungkus , saya tak makan situ jadi saya tak nampak restoran itu kotor..ada tikus besar kucing? di midvalley pun ada tikus, ini kan pula diceruk2 lorong..cuba check kedai2 melayu, gerai2 melayu dilorong2 atau dipasr siti khadijah..kita tengok apa yg ada... on LINE CLEAR DIARAH TUTUP - KOTOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/16/17




------------------

IKAN KEMBONG NAIK HARGA





FACE BOOK


Saban hari menteri2 lantikan Najib tak serik2 menipu rakyatnya..
Kos operasi ikan tu guna apa, minyak ka air ketum ??!!
YANG PASTI.. wpon menteri2 dilantik sememangnya bodoh2 belaka TAPI RAKYAT TETAP UNDI MEREKA & BN !!!
Kebodohan Pemimpin BN Punca Ikan Kembung Naik.


Koko Terer Trend barisan kabinet Malaysia.
Mula2 jd menteri kesihatan, pastu menteri pertahanan, pastu menteri kebudayaan, pastu menteri belia dan sukan, pastu menteri komunikasi multimedia, pastu menteri pasola.
Recycle nonstop, macam la ade kemahiran seluruh subjek. 

Ape yg penting, pandai jilat n keluarkan statement tadika.
Amer Mohamed Inilah ciri2 menteri2 yg disukai piem. Biar bodoh asal terus berkuasa. Yg lagi bodo, depa2 yg mengundi mangkuk2 kabinet ni. Dah kena tipu buta2 pun, masih sokong ameno.
----------------------

KOREA UTARA AKAN DISERANG?






KOREA UTARA

AKAN DISERANG

AMERIKA?



US Delta Force, SEAL Team 6 Prepare To Take Out Kim Jong-Un, Practice Tactical North Korea "Infiltration"

By Tyler Durden
March 15, 2017 "Information Clearing House" -  "Zero Hedge" - On March 1, the WSJ reported that the options contemplated by the White House in response to recent North Korean acts, include "the possibility of both military force and regime change to counter the country’s nuclear-weapons threat." The review came es amid recent events have strained regional stability including last month's launch by North Korea of a ballistic missile into the Sea of Japan, and the assassination of the estranged half brother of North Korean leader Kim Jong Un in Malaysia.

And, according to a report in Yonhap, said "regime change" may come far sooner than expected: the South Korean website writes that U.S. special operations forces, including the unit that killed Osama Bin Laden, will take part in joint military drills in South Korea "to practice incapacitating North Korean leadership in the case of conflict", a military official said Monday.

The U.S. Navy’s Special Warfare Development Group, better known as the SEAL Team 6, will arrive in South Korea for joint military drills and take part in an exercise simulating a precision North Korean incurion and "the removal of North Korean leader Kim Jong-un", according to the Ministry of National Defense Monday.


BACA DISINI

http://www.informationclearinghouse.info/46668.htm




-------------------

LAGI HARTA TANAH MELAYU DIREMBAT CHINA








F.B




KENAPA syarikat gergasi negara kita PETRONAS sendiri tidak saja beli saja saham/ ambil alih syarikat penapisan tersebut ??!..

ATAU PETRONAS sendiri juga bermasalah & terima bala skrg ini ??!!

APA NAK HERAN, MACAMANA NAK BERKAT...sebabnya PETRONAS sendiri TIDAK PERNAH bayar zakat perniagaan w'pon kaut untung beratus2 bilion ringgit selama ini.

Satu persatu syarikat tempatan mahupun aset negara yg lain 'tergadai' selama Umno/Bn memerintah negara..

HIDUP UMNO !!!.





Tan Ahboi Jual la apa patut sblm pru 14 ni sbb umno dan bn dah tau nak berkubur.
LikeReply1310 hrs
Suara Rakyat Apa lagi nnti bole tabur dedak byk2 bagi kelabu asap rakyat nnti
LikeReply310 hrs
Pop Jak Tengok la siapa memerintah malaysia sekarang orang jawa indon najib and zahid hamidi celaka kau dua ekor ni ..
LikeReply2310 hrs

----------------